Nová aerodynamika Ducati vyvolala reakci konkurence

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5065) napsal 19.03.2019 v 22:54

Úředníci od zelenýho stolu, aby potvrzovali svoji potřebnost,
zasahují do konstrukce závodních motocyklů a současný stav
je výsledkem Ať si každej tým na jejich(!) stroj namontuje
co chce, ale když jim "to" v závodě upadne, ihned končí .
A bude po protestech .

doderoja (-136) napsal 16.03.2019 v 08:15



Preco sa Yamaha nestazuje

maverick25 (52) napsal 15.03.2019 v 15:33

Koukám že všechny fabriky budou muset draftovat nějakýho Babiše, kterej bude chodit na tiskovky, ke komisím a soudům a opakovat že to není pravda, všechno je to komplot a akce antiducna nebo antihonda a ze oni nikdy nic takového na motorce neměli.Po shlédnutí videa - to je na počítači upravené, to neni nase motorka

Rosička (982) napsal 15.03.2019 v 15:03

Ducati jde do protiútoku směřuje ho k Hondě Gigi připravuje stížnost v době GP Argentina na křídla u Rc13V, které jsou tenké, vyčnívající a tedy deformující a porušují tak pravidlo, kde se výslovně zakazuje pohyblivé přívěšky (tak přeloženo z Tuttomotoriweb dnes)

pavsi (53) napsal 15.03.2019 v 09:13

Všichni asi ví, že to je „kontroverzní", spíš záleží jak je to přesně popsané v pravidlech.
https://www.motorsport.com/motogp/news/aprilia-ducati-winglet-qatar-illegal/4351585/

KARING (245) napsal 15.03.2019 v 01:59-2

OMG - To tedy opravdu Bautista Reu "potřel" jak tady píšeš, když jede na motorce, která točí o 2000 otáček víc a má o víc než desetinu vyšší výkon! Pokud se z toho raduješ tak jsi fakt "férový" fanda! Jinak Ducati je firma podvodníků!

JEFFzx13 (489) napsal 14.03.2019 v 23:56

on MM93 podal nejaky protest??!!

kawafil (1096) napsal 14.03.2019 v 16:22

Spíš si myslím, že to snižuje opotřebení gumy

DOMINATOR (1260) napsal 14.03.2019 v 13:49

A stejně jim to dře o gumu

cameron (627) napsal 14.03.2019 v 10:24+3

Proč tady spřádají někteří konspirační teorie o Repsolu? Nejaktivněji si v celé kauze počíná Aprilia a Suzuki, Brivio "varoval" Ducati i předem, že budou protestovat, pokud s tímto aero prvkem nastoupí... Ale hlavně do toho namontovat Marqueze, že? Sám Marc prohlásil, že Dovi ho porazil férově a nechce na výsledcích nic měnit.
A tak to i dopadne. Pokud tu vychytávku Ducati zakážou, původní výsledky ponechají i tak v platnosti.

omg (1412) napsal 14.03.2019 v 08:29

Přesně ty samé dohady jsou o Hondě. "MM nemá nejlepší moto podívej se na ostatní Hondy kde jsou, je to rukama" ...nejlepší je Yamaha akorát Rossi už na ní neumí bla bla…. Jsem rád, že Bautista potřel první race Reu u kterého se tvrdí, že je to rukama ne Kawasaki. Kolik let je Kava první a proč ? Honda GP je TOP stejně jako Kawasaki SBK …..Ducati/Bautista go Ducati/Dovi 2x go

ThomasHewitt (244) napsal 14.03.2019 v 06:09+1

KARING- přesně tak, hlavně když nevyhraje MM...
PS mrkni kde v SBK dojela druhá Ducati...ten problém bude spíše v Bautistovi..Rea dostal na zadek a pro SBK je to jen dobře, kdo se na něj měl pořád koukat

ThomasHewitt (244) napsal 14.03.2019 v 06:08

Jan26 záhada že?

KARING (245) napsal 14.03.2019 v 00:49-1

Jan 26 - Mě nevadí, že mě srovnávají s Akrem nebo dokonce někdo tvrdí, že Akro jsem já! Sice nejsem, ale Akro psal pěkné příspěvky, které jsem rád četl a mě těší, že svými příspěvky ho aspoň trochu připomínám!

KARING (245) napsal 14.03.2019 v 00:42-3

THOMASHEWITT - No jistě, hlavně, že to nevyhraje MM viď! A to ještě s tím přítlakem to od Ducati není zdaleka takový podvod jako v SBK kde mají proti Reovi o 2000 otáček navíc a o desetinu větší výkon! Kolikátý by asi Bautista dojel, pokud by místo 16350 otáček měl 14250 jako má Rea? 8-10? Dorna je sbírka idiotů, když ten bordel povolí a ještě to podporuje! Do mě fandové podvodnické Ducati, ale já mám z vašich nesouhlasných črrvených puntíků akorát srandu!

Mamola29 (1054) napsal 14.03.2019 v 00:29+1

A Gigi mlží a mlží... že to trochu chladí gumu je vedlejší efekt, hlavně jde o přítlak. Navíc vždy je snaha držet gumy v provozní teplotě, aby měly grip, najednou je chladit?? Plus pokud vím,doteď byly všechny aktivní aerodynamický prvky zakázaný, a tohle křídlo je přidělaný na kyvce, která se hýbe. Možná to má před zatáčkou i brzdný účinek... Geniální, Ducati ! Ale doteď podvod. A za rok budou mít borci křídla i na zádech

jan26 (3624) napsal 13.03.2019 v 23:11+3

Thomas
Jak si mužeš pamatovat Akra,když tvoje registrace je 4.11.18 a AKRO zde bez mála nenapsal 3 roky.Snad jen ,že by jsi zde byl bez registrace a nebo ?

KapitanMasakr (-29) napsal 13.03.2019 v 22:48

Tak to splňuje veškeré pravidla a zároveň to má zakázaný přítlak jako plus .

Uklidit by si měli nejdříve ten bordel v pravidlech připomíná mi to naše zakonodarce.

Příští závod to budou mít namontovani beztak všichni a že se Ducati stará o vývoj aerodynamiky motocyklů a jen je omezována nesmysli mi přijde taky hodně špatně ...

Potom komise brzdí i vývoj seriovek, které si z GP berou příklad, nejlepší stroj s nejlepší aerodinamykou co dokáže fabrika vyprodukovat vyhrává, omezení na velikost kol a motoru a konec. Bože příště si Márquez bude stěžovat, že má Ducati moc velké emise, při závodě za ní to musel dýchat a tím ztratil potřebný setinky a body.

deluxa (347) napsal 13.03.2019 v 21:30

maverick25 keby vyhral tak by protest podali 3 fabriky nie 4. Stale to ale nie je ok ci podla teba je?

maverick25 (52) napsal 13.03.2019 v 20:58

ThomasHewitt : přesně tak. Jen jsem trochu nervózní z toho, že je tak velkej rozruch a tahanice ve chvili kdy by body padly Marečkovi.Jaké by to bylo kdyby vyhrál?Smrdí to.

ThomasHewitt (244) napsal 13.03.2019 v 20:52-1

Já bych řekl že Karingovi ohledně Ducati v SBK s4r nádherně odpověděl, bohužel Karing alias Akro se jaksi na nic jiného než na kolovrátek bez argumentů nezmůže...

K té Ducati v moto GP, přesně tak, Dovi vyhrál stejně jak loni, nikde se nedala vypozorovat žádná výhoda, pokud by ujel o 15 vteřin, pak by to asi bylo jasný, ale takhle mohl vyhrát prakticky i Rins...dokonce i tu maximálku už nemají tak dominantní jak v předešlých letech, Honda je dotáhla.Uvidíme jestli Ducati dokáže vyhrát i další závody, aby tohle nebylo zase jedno ze 4-5 vítězství v sezoně a ostatní neschramstla Honda.

No a na závěr, pochybuju že všichni výrobci kteří kdy získali tituly v motoGp byly čistí, vesměs každý kdo vyhrává většinou nějak obchází pravidla, či jsou mu upravená na míru, podobné je to ve F1.

maverick25 (52) napsal 13.03.2019 v 20:24

Navic je ta motorka s každým dalším křidélkem těžší a těžší , tak jaká výhoda ?

Bladerunner (650) napsal 13.03.2019 v 20:19

Přijde mi to jako “švejkovina”.

Ne, není to motorka. Toto je přeci jen kolo s motorem.

maverick25 (52) napsal 13.03.2019 v 20:19

Karing - ale hovno, pokud je s tim nechal nekdo vyjet tak co je to za podvod.Vzdy musi byt jedna znacka technicky a vyvojem lepsi a pokrokovejsi.Jinak by ty motorky byly stejny a bylo by to opravdove pomereni jezdcu.To bys chtel?

Rosička (982) napsal 13.03.2019 v 20:16

Vale i Maverick to vloni měli v té Valencii, bylo to vidět, Svoboda to i okomentoval. Žádné připomínky k tomu snad nikdo neměl ale je pravda, že na další trati už to neměli.

KARING (245) napsal 13.03.2019 v 20:12-2

Ducati je banda podvodníků! A vrcholem jsou ty otáčky u Bautisty v SBK!

maverick25 (52) napsal 13.03.2019 v 19:31

Prdel bude až mu to Mareček při svým stylu předjíždění uvalí a šprajcne se to.

PopiSV (61) napsal 13.03.2019 v 19:29

Každopádně je to chválihodné, že se někdo stále snaží tlačit vývoj kupředu i když ho svazují pravidla a konvence... Kdyby tací nebyli, tak jezdíme ještě na koních...

PopiSV (61) napsal 13.03.2019 v 19:23+1

Jednoznačně se jedná o zvětšení přítlaku.
Jestliže to křidélko zvedá vzduch vzhůru, potřebuji k tomu nějakou sílu. A k ní reakční síla působí vždy opačným směrem, tedy dolů. Navíc za křidélkem vzniká oblast s nižším tlakem vzduchu což méně zvedá pneumatiku vzhůru. To že to ten proud vzduchu usměrňuje na pneumatiku a může ji chladit nelze rozporovat. Je na posouzení, jak velký účinek tyto rozdílné funkce ve výsledku mají.

Vzduch si lze jednoduše představit jako vodu ale o nízké kinematické viskozitě. Takže vlastně odebírám vrstvu vody před kolem, omezuji aquaplaning, zároveň ji směřují vzhůru z čehož plyne přítlak a navíc to chladí pneu.
Geniální prvek nemyslíte?

Jen čekat, kdy to jebnou i před přední kolo, to bude prdel...

maverick25 (52) napsal 13.03.2019 v 19:14

Asi to zas taková high tech revoluce nebude.Pokud by s tim spoilerem nadělil Dovi ostatním aspoň 10-15 vteřin tak bych to trochu pochopil.Ale tohle?Mnoho povyku pro nic.Vždyť se nebyl schopen trhnout.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist