Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Marex
myslím, že nemáš pravdu, ale těch "reglementů" už je tolik, že se v nich nikdo nevyzná. Snad ještě v tuto dobu platí, že se jedná o upravené motory ze superbiků.
Pokud by to mohlo být jak píšeš, tak se opravdu divím, proč to už dávno honda, yamaha, nebo ducna neudělaly? "Papírově", nebo i doopravdy prodat a mít navíc 6 motorů a hlavně 24 LITRŮ tak by na takovej mašině mohl jet kdokoli a ani Chorché s Kejsíkem by na něj neměli, to je přeci jasný Lůďo.
Ty pravidla ohledně CRT biků se budou od 2014 měnit, tak že to co se děje teď, je prostě takové meziobdobí než to SPZtka z továrnama dohodne co a jak a pak udělají doufejme jasnější pravidla.
josef 58: Musíš mít prototypové šasí a litrovej motor. Bude to stejný jako ART. Prostě si koupíš rám od hondy a čistě náhodou do něj zabuduješ motor Honda. Stejně jako týmy co jezdí ART
Marex
jak to může jet jako CRT? tomu nerozumím, prosím o vysvětlení. Vím, že jsi měl tři ankety co to vlastně je CRT. Se dívám, že už je ti v tom "jasno", mě tedy ne.
To jako pojedou s těmi výhodami jako SPZ-CRT litry a motory, a budou mít povinnost odprodat motor ? To totiž byla ta NEJHLAVNĚJŠÍ podmínka CRT a to JEDNOZNAČNĚ
AKRO - vím taky, že SPZka si říká ..všechno bude mííííí... a pak jim smítne jen drobky se stolu
Josef: Tak pokud to Honda hodlá prodat, tak to jako CRT jet může. Já jenom doufám, že to bude za ty peníze stát. I když to doufají všichny i v případě Ducati, která je poněkud nákladnějším nářadím.
To bude zajimavé, co teď SPZka? Honda snad dobře ví, že SPZka má v plánu povolit max. 4 bajky od výrobce, ktarým nedá ani vindru a vše dá svým CRT z výpalného.
Co to bude za kategorii???, ikdyž ta tu chybí místo paskvilů CRT
Pokud Honda a Yamaha budou vyrábět tyto motocykly, bude to mít za následek, že o podium budou bojovat jen 2 tovární Hondy a 2 tovární Yamahy. Zbytek budou Ducati a nekonkurenceshopné "productionracery", které vyplní mezeru mezi prototypy a CRT.
Jak psal trigr, Honda tuto filozofii měla v 90´letech, aby se naplnilo startovní pole. Ale ta NSR500V stála jen 75tis liber, a ne dnešních 800tis liber! A přesto byla schopná dovézt jezdce i na občasné pódium mezi 4-6 dalšími 4V Hondami ,Yamahami a Suzuki. Navíc pro NSR500V bylo uplatnění v národních šampionátech, takže se ročně pár desítek prodalo, a cena mohla být dostupnější.
Honda by se měla raději zaměřit na vývoj GP prototypu, aby se nedívala stále Lorenzovi na zadek.
Je to podobné jako v polovině 9O.let. Honda vyráběla dvě verze NSR 500. Rozdíl byl v koncepci motoru. Tu low endovou si mohl koupit každý kdo měl peníze. Jezdili hlavně v národních šampionátech, ale v mistrovství světa jich také pár bylo. Ta lepší byla pro tovární team a pár vybraných jedinců. Ono se to teď v éře 4T vypadá divně, když je tady WSBK, ale dřív to bylo normální. Ono až se ty pravidla v GP trošku dají dohromady tak to bude fungovat dobře a třeba vzniknou i nějaké nové národní a evropské šampionáty, kde budou jezdit tyhle biky.
To Bosso: četla jsem dobře, ale snad si nemyslíš, že ted Nakamoto (čti Honda) může jen tak otočit říct na plnou hubu, že si to rozmysleli a prototypy budou prodávat. To jsou jen takový tanečky.
To Pasolini: Jde o dva různé typy motocyklů, pokud jsi správně četl ten článek. A já jsem napsal, jelikož narážíš na mě, že Honda či Yamaha či Ducati nechtějí prodávat tovární motocykly, zatímco v tomto případě se jedná o Hondu vycházející z modelu pro Stonera a Pedrosu, 2 roky starou a nevybavenou tím nejlepším: tedy tovární převodovkou a elektronikou.
Tak už je to tady, přesně to co jsme tady s Nuvolarim navrhovali. Prototypy prodávat a ne lízingovat. A to tady někteří, vč.redakce tvrdili, že je to nemožné.
Nuvolari: Nemyslel jsem ARt jako takovej, ale systém jak obejít současná pravidla o CRT bajcích
Můj tip: jestli se tyhle Hondy nasadí už v průběhu příští sezóny, tak Abája bude první, kdo na ní bude jezdit.
trigr: to si vůbec nemyslím, že to bude jak ART. ART je vyšlechtěný SBK. Tahle Honda bude "odšlechtěný" produkční prototyp. To je dost rozdíl.
Jinak tohle je první krok po správné cestě. Ještě zrušit tovární týmy (2014, ale spíš 2015) a bude z toho MS jak víno...
Josef: Je to jednoduchý. Neudělají to kvůli tomu, že by jim někdo mohl jejich know how ukrást. Ale možné to je.
Marex
myslím, že nemáš pravdu, ale těch "reglementů" už je tolik, že se v nich nikdo nevyzná. Snad ještě v tuto dobu platí, že se jedná o upravené motory ze superbiků.
Pokud by to mohlo být jak píšeš, tak se opravdu divím, proč to už dávno honda, yamaha, nebo ducna neudělaly? "Papírově", nebo i doopravdy prodat a mít navíc 6 motorů a hlavně 24 LITRŮ tak by na takovej mašině mohl jet kdokoli a ani Chorché s Kejsíkem by na něj neměli, to je přeci jasný Lůďo.
Josef: Jako CRT by klidně mohla jet i RC213V. Jenom by musel být prodána soukromníkovi.
Motocykl prý bude stát okolo 1 milion EURo. Ono je to stejně dost peněz. Dodnes nechápu, co na těch továrních motorkách stojí okolo 5 milionů?
Trigr - Aby těm prototypům zase SPZka neubral 2 litry paliva!
Ty pravidla ohledně CRT biků se budou od 2014 měnit, tak že to co se děje teď, je prostě takové meziobdobí než to SPZtka z továrnama dohodne co a jak a pak udělají doufejme jasnější pravidla.
josef 58: Musíš mít prototypové šasí a litrovej motor. Bude to stejný jako ART. Prostě si koupíš rám od hondy a čistě náhodou do něj zabuduješ motor Honda. Stejně jako týmy co jezdí ART
Marex
jak to může jet jako CRT? tomu nerozumím, prosím o vysvětlení. Vím, že jsi měl tři ankety co to vlastně je CRT. Se dívám, že už je ti v tom "jasno", mě tedy ne.
To jako pojedou s těmi výhodami jako SPZ-CRT litry a motory, a budou mít povinnost odprodat motor ? To totiž byla ta NEJHLAVNĚJŠÍ podmínka CRT a to JEDNOZNAČNĚ
AKRO - vím taky, že SPZka si říká ..všechno bude mííííí... a pak jim smítne jen drobky se stolu
Josef58 - On jim toho SPZka zase tolik nedává!
Josef: Tak pokud to Honda hodlá prodat, tak to jako CRT jet může. Já jenom doufám, že to bude za ty peníze stát. I když to doufají všichny i v případě Ducati, která je poněkud nákladnějším nářadím.
To bude zajimavé, co teď SPZka? Honda snad dobře ví, že SPZka má v plánu povolit max. 4 bajky od výrobce, ktarým nedá ani vindru a vše dá svým CRT z výpalného.
Co to bude za kategorii???, ikdyž ta tu chybí místo paskvilů CRT
já nevim, jestli ještě něco vnese čerstvý vítr do GP.
Pokud Honda a Yamaha budou vyrábět tyto motocykly, bude to mít za následek, že o podium budou bojovat jen 2 tovární Hondy a 2 tovární Yamahy. Zbytek budou Ducati a nekonkurenceshopné "productionracery", které vyplní mezeru mezi prototypy a CRT.
Jak psal trigr, Honda tuto filozofii měla v 90´letech, aby se naplnilo startovní pole. Ale ta NSR500V stála jen 75tis liber, a ne dnešních 800tis liber! A přesto byla schopná dovézt jezdce i na občasné pódium mezi 4-6 dalšími 4V Hondami ,Yamahami a Suzuki. Navíc pro NSR500V bylo uplatnění v národních šampionátech, takže se ročně pár desítek prodalo, a cena mohla být dostupnější.
Honda by se měla raději zaměřit na vývoj GP prototypu, aby se nedívala stále Lorenzovi na zadek.
to psaní s tabletu je na prd pardon
Je to podobné jako v polovině 9O.let. Honda vyráběla dvě verze NSR 500. Rozdíl byl v koncepci motoru. Tu low endovou si mohl koupit každý kdo měl peníze. Jezdili hlavně v národních šampionátech, ale v mistrovství světa jich také pár bylo. Ta lepší byla pro tovární team a pár vybraných jedinců. Ono se to teď v éře 4T vypadá divně, když je tady WSBK, ale dřív to bylo normální. Ono až se ty pravidla v GP trošku dají dohromady tak to bude fungovat dobře a třeba vzniknou i nějaké nové národní a evropské šampionáty, kde budou jezdit tyhle biky.
takže budou továrny, pak tyhle nový mrchy a pak crt... takže místo 2 výkonnostních skupin budou 3 :D
To Bosso: četla jsem dobře, ale snad si nemyslíš, že ted Nakamoto (čti Honda) může jen tak otočit říct na plnou hubu, že si to rozmysleli a prototypy budou prodávat. To jsou jen takový tanečky.
To Pasolini: Jde o dva různé typy motocyklů, pokud jsi správně četl ten článek. A já jsem napsal, jelikož narážíš na mě, že Honda či Yamaha či Ducati nechtějí prodávat tovární motocykly, zatímco v tomto případě se jedná o Hondu vycházející z modelu pro Stonera a Pedrosu, 2 roky starou a nevybavenou tím nejlepším: tedy tovární převodovkou a elektronikou.
Tak už je to tady, přesně to co jsme tady s Nuvolarim navrhovali. Prototypy prodávat a ne lízingovat. A to tady někteří, vč.redakce tvrdili, že je to nemožné.