Nakamoto: Honda vyvíjí motocykl podobný RC213V

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
trigr (280) napsal 27.06.2012 v 20:21

Nuvolari: Nemyslel jsem ARt jako takovej, ale systém jak obejít současná pravidla o CRT bajcích

Nuvolari (2329) napsal 26.06.2012 v 16:10

Můj tip: jestli se tyhle Hondy nasadí už v průběhu příští sezóny, tak Abája bude první, kdo na ní bude jezdit.

Nuvolari (2329) napsal 26.06.2012 v 16:06

trigr: to si vůbec nemyslím, že to bude jak ART. ART je vyšlechtěný SBK. Tahle Honda bude "odšlechtěný" produkční prototyp. To je dost rozdíl.

Jinak tohle je první krok po správné cestě. Ještě zrušit tovární týmy (2014, ale spíš 2015) a bude z toho MS jak víno...

Marex (2570) napsal 24.06.2012 v 22:46

Josef: Je to jednoduchý. Neudělají to kvůli tomu, že by jim někdo mohl jejich know how ukrást. Ale možné to je.

josef58 (823) napsal 24.06.2012 v 18:33

Marex
myslím, že nemáš pravdu, ale těch "reglementů" už je tolik, že se v nich nikdo nevyzná. Snad ještě v tuto dobu platí, že se jedná o upravené motory ze superbiků.

Pokud by to mohlo být jak píšeš, tak se opravdu divím, proč to už dávno honda, yamaha, nebo ducna neudělaly? "Papírově", nebo i doopravdy prodat a mít navíc 6 motorů a hlavně 24 LITRŮ tak by na takovej mašině mohl jet kdokoli a ani Chorché s Kejsíkem by na něj neměli, to je přeci jasný Lůďo.

Marex (2570) napsal 24.06.2012 v 18:02

Josef: Jako CRT by klidně mohla jet i RC213V. Jenom by musel být prodána soukromníkovi.

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 12:56

Motocykl prý bude stát okolo 1 milion EURo. Ono je to stejně dost peněz. Dodnes nechápu, co na těch továrních motorkách stojí okolo 5 milionů?

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 12:53

Trigr - Aby těm prototypům zase SPZka neubral 2 litry paliva!

trigr (280) napsal 24.06.2012 v 10:14

Ty pravidla ohledně CRT biků se budou od 2014 měnit, tak že to co se děje teď, je prostě takové meziobdobí než to SPZtka z továrnama dohodne co a jak a pak udělají doufejme jasnější pravidla.

trigr (280) napsal 24.06.2012 v 10:10

josef 58: Musíš mít prototypové šasí a litrovej motor. Bude to stejný jako ART. Prostě si koupíš rám od hondy a čistě náhodou do něj zabuduješ motor Honda. Stejně jako týmy co jezdí ART

josef58 (823) napsal 24.06.2012 v 09:06

Marex
jak to může jet jako CRT? tomu nerozumím, prosím o vysvětlení. Vím, že jsi měl tři ankety co to vlastně je CRT. Se dívám, že už je ti v tom "jasno", mě tedy ne.
To jako pojedou s těmi výhodami jako SPZ-CRT litry a motory, a budou mít povinnost odprodat motor ? To totiž byla ta NEJHLAVNĚJŠÍ podmínka CRT a to JEDNOZNAČNĚ

AKRO - vím taky, že SPZka si říká ..všechno bude mííííí... a pak jim smítne jen drobky se stolu

AKRO (-498) napsal 24.06.2012 v 00:24

Josef58 - On jim toho SPZka zase tolik nedává!

Marex (2570) napsal 23.06.2012 v 22:59

Josef: Tak pokud to Honda hodlá prodat, tak to jako CRT jet může. Já jenom doufám, že to bude za ty peníze stát. I když to doufají všichny i v případě Ducati, která je poněkud nákladnějším nářadím.

josef58 (823) napsal 23.06.2012 v 18:57

To bude zajimavé, co teď SPZka? Honda snad dobře ví, že SPZka má v plánu povolit max. 4 bajky od výrobce, ktarým nedá ani vindru a vše dá svým CRT z výpalného.
Co to bude za kategorii???, ikdyž ta tu chybí místo paskvilů CRT

nuclearB (5) napsal 23.06.2012 v 15:32

já nevim, jestli ještě něco vnese čerstvý vítr do GP.

fourman (87) napsal 23.06.2012 v 14:09

Pokud Honda a Yamaha budou vyrábět tyto motocykly, bude to mít za následek, že o podium budou bojovat jen 2 tovární Hondy a 2 tovární Yamahy. Zbytek budou Ducati a nekonkurenceshopné "productionracery", které vyplní mezeru mezi prototypy a CRT.
Jak psal trigr, Honda tuto filozofii měla v 90´letech, aby se naplnilo startovní pole. Ale ta NSR500V stála jen 75tis liber, a ne dnešních 800tis liber! A přesto byla schopná dovézt jezdce i na občasné pódium mezi 4-6 dalšími 4V Hondami ,Yamahami a Suzuki. Navíc pro NSR500V bylo uplatnění v národních šampionátech, takže se ročně pár desítek prodalo, a cena mohla být dostupnější.
Honda by se měla raději zaměřit na vývoj GP prototypu, aby se nedívala stále Lorenzovi na zadek.

trigr (280) napsal 23.06.2012 v 12:35

to psaní s tabletu je na prd pardon

trigr (280) napsal 23.06.2012 v 12:34

Je to podobné jako v polovině 9O.let. Honda vyráběla dvě verze NSR 500. Rozdíl byl v koncepci motoru. Tu low endovou si mohl koupit každý kdo měl peníze. Jezdili hlavně v národních šampionátech, ale v mistrovství světa jich také pár bylo. Ta lepší byla pro tovární team a pár vybraných jedinců. Ono se to teď v éře 4T vypadá divně, když je tady WSBK, ale dřív to bylo normální. Ono až se ty pravidla v GP trošku dají dohromady tak to bude fungovat dobře a třeba vzniknou i nějaké nové národní a evropské šampionáty, kde budou jezdit tyhle biky.

Dejvid17 (1088) napsal 23.06.2012 v 12:21

takže budou továrny, pak tyhle nový mrchy a pak crt... takže místo 2 výkonnostních skupin budou 3 :D

pasolini (260) napsal 23.06.2012 v 11:53

To Bosso: četla jsem dobře, ale snad si nemyslíš, že ted Nakamoto (čti Honda) může jen tak otočit říct na plnou hubu, že si to rozmysleli a prototypy budou prodávat. To jsou jen takový tanečky.

Bosso (344) napsal 23.06.2012 v 11:37

To Pasolini: Jde o dva různé typy motocyklů, pokud jsi správně četl ten článek. A já jsem napsal, jelikož narážíš na mě, že Honda či Yamaha či Ducati nechtějí prodávat tovární motocykly, zatímco v tomto případě se jedná o Hondu vycházející z modelu pro Stonera a Pedrosu, 2 roky starou a nevybavenou tím nejlepším: tedy tovární převodovkou a elektronikou.

pasolini (260) napsal 23.06.2012 v 11:15

Tak už je to tady, přesně to co jsme tady s Nuvolarim navrhovali. Prototypy prodávat a ne lízingovat. A to tady někteří, vč.redakce tvrdili, že je to nemožné.




TOPlist