Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vyrovnanost je do budoucna slibná - Nakagami, PE, MM(?), Mir/Rins,
Yamahy a možná i další
Opravdu jsem zvědav, kdo a kdy KONEČNĚ "dá" Ducati (už LÉTA žádoucí !)
titul - aspoň ten VICEmistrovský ...
Teda borec který je stále ještě v bitvě o titul a jezdí sice nenápadně ale spolehlivě... Zasloužil by si jednoznačně továrnu. Japonci už nemají takové páky asi jako za časů Okady .. A španělská lobby je neúprosná. Takže složení jezdců u týmů není odrazem výkonnosti. No ale už jsem si zvykl
Nakagamiho je mi líto, je to sympatickej dříč s pokorou. Zasloužil by si místo v tovární Hondě, ale bohužel už z názvu Repsol Dorna Team je každýmu jasný, že si tam Repsol s Dornou naserou ty svoje španělský jezdce... bez nich by si tam Honda dala Nakagamiho, jsem si jistej .
Jaký je vlastně princip výběru těch teamu?. Slogan a značka VR46 asi přinese Dorně a panu Ezpletovi větší profit. Kde je v tomto jednání FIM a kde je sport..jo a kde zmizel mlikař...???
Taka si to zaslúži, chcelo by to už ale nejaký top výsledok, aby to bolo viac presvedčivejšie.
Marini vraj do VR46 Avintie v budúcom roku, toto ale určite nie je protekcia. Tito dostal kopačky podobne ako Karel.
Marini privedie svojich súčasných sponorov v Moto2, ktorými sú Sky, WithU a Bardahl. A zvyšok vloží samotná značka VR46, pričom Avintii dá motorku a vybavenie pre tím Moto3, ktorý bude od roku 2021 postupne ukončený.
Podľa Talianov sa technické a športové vedenie stále nezmení. Tímovým manažérom teda zostane Ruben Xaus, aj keď sa VR46 márne snažil nasadiť na svoje miesto Pabla Nieto, súčasného manažéra prípravy Valentina Rossiho v medzitriedach. Ale do roku 2022 môže nastať ďalší vývoj: Avintia je odsúdená opustiť MotoGP, keď vyprší súčasný päťročný kontrakt medzi tímom a Dornou, a VR46 by mohla zaujať jeho miesto ... U ktorého výrobcu?
Vyrovnanost je do budoucna slibná - Nakagami, PE, MM(?), Mir/Rins,
Yamahy a možná i další
Opravdu jsem zvědav, kdo a kdy KONEČNĚ "dá" Ducati (už LÉTA žádoucí !)
titul - aspoň ten VICEmistrovský ...
Teda borec který je stále ještě v bitvě o titul a jezdí sice nenápadně ale spolehlivě... Zasloužil by si jednoznačně továrnu. Japonci už nemají takové páky asi jako za časů Okady .. A španělská lobby je neúprosná. Takže složení jezdců u týmů není odrazem výkonnosti. No ale už jsem si zvykl
Nakagamiho je mi líto, je to sympatickej dříč s pokorou. Zasloužil by si místo v tovární Hondě, ale bohužel už z názvu Repsol Dorna Team je každýmu jasný, že si tam Repsol s Dornou naserou ty svoje španělský jezdce... bez nich by si tam Honda dala Nakagamiho, jsem si jistej .
Jedině dobře
Spolu s Alexem to bude rychlá dvojka
Já nevím .... i když se to do budoucna nevylučuje , Naka mohl být už příští sezónu v továrně , ale ....
No je dobře , že zůstal u Hondice jezdí pěkně
Jaký je vlastně princip výběru těch teamu?. Slogan a značka VR46 asi přinese Dorně a panu Ezpletovi větší profit. Kde je v tomto jednání FIM a kde je sport..jo a kde zmizel mlikař...???
Taka si to zaslúži, chcelo by to už ale nejaký top výsledok, aby to bolo viac presvedčivejšie.
Marini vraj do VR46 Avintie v budúcom roku, toto ale určite nie je protekcia. Tito dostal kopačky podobne ako Karel.
Marini privedie svojich súčasných sponorov v Moto2, ktorými sú Sky, WithU a Bardahl. A zvyšok vloží samotná značka VR46, pričom Avintii dá motorku a vybavenie pre tím Moto3, ktorý bude od roku 2021 postupne ukončený.
Podľa Talianov sa technické a športové vedenie stále nezmení. Tímovým manažérom teda zostane Ruben Xaus, aj keď sa VR46 márne snažil nasadiť na svoje miesto Pabla Nieto, súčasného manažéra prípravy Valentina Rossiho v medzitriedach. Ale do roku 2022 môže nastať ďalší vývoj: Avintia je odsúdená opustiť MotoGP, keď vyprší súčasný päťročný kontrakt medzi tímom a Dornou, a VR46 by mohla zaujať jeho miesto ... U ktorého výrobcu?
4 reakce