Na křesle pro hosta pan Karel Abraham?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Saarinen (1440) napsal 11.01.2011 v 20:05

Jak třeba byly záplavy tak to byla úplná katastrofa. Lidi neměli prachy a nejeli. To bylo v roce 97 na D jak zemřela Lady Di den před GP a Angličani jeli s černýma páskama - tak to fakt byl dost otřesnej pohled na ty tribuny.

PityGPX (949) napsal 11.01.2011 v 15:51

Saarinen: takže je to tak, jak jsem si myslel, Céčko bylo plné ale ostatní tribuny na tom byly podstatně hůř. Teď je to tak, že céčko je plné i když možná né tak jako za vašich dob, zatím co ostatní tribuny G, D, E, F jsou zaplněné oproti 90. let. Takže Desmova statistika nelže! To je hlavní.

Saarinen (1440) napsal 11.01.2011 v 15:39

No já nechyběl na žádný GP od roku 1993, takže si troufám tvrdit to co tvrdím furt. V posledních letech (a hlavně v roce 2007) byla návštěva fantastická a vůbec se to nedá srovnat s těmi 90.lety. Jestli tohle není pravda, tak já už nevím. Na F v roce 1994 jsme byli s otcem - úplný pusto prázdno. Na E taky, když jsem si procházel okruh, tak plno bylo akorát na C. Jen pro představu..A když si vemu, že G má kapacitu zhruba 20 tisíc, tak bylo poloprázdný.

koolja (134) napsal 11.01.2011 v 08:31

josef58:když použijeme dederony,tak si musíme taky uvědomit,že to pro ně byla laciná možnost setkání s příbuznejma,takže jezdily celý rodiny.Pak je potřeba si taky připustit to,že jsme zhýčkaní-kdy ty a tvoji kámoši jste naposledy spali pod stanem?Jsme zhýčkaní a spíš se nakvartýrujeme na priváty atd.(podle sebe soudím tebe) S tím souvisí i zázemí na jednotlivých tribunách,třeba jen WC.Kde bylo nejvíc toalet,stánků a možnosti nákupu suvenýrů v prvních ročnících?Kam se mnou radši půjde "koc"?Teď je to o velkoplošných obrazovkách.

josef58 (823) napsal 11.01.2011 v 06:14

PityGPX
Něco k těm tribunám. Za těch 33 let je A a B +,- pořád stejné. C bývalo narvané, ale jak zdražovali, tak hodně lidí, i ti tady stejně jako my přešli na D, a bylo jich hodně. Z E, několik desítek, možmá dvě stovky zase přešli na F(obrazně), kde je nyní TV. On vlastně v94 tam byl Saarinen a tak nejlíp ví kolik tam tenkrát bylo lidí. Na vrcholek F jsme chodili si natrhat ty žlutý špendlíky. G je 33 let taky +,- stejně plné. Cesta od B,C,D směr Ostrovačice je pořád zacpaná, kdysi víc. Kemp u Ostrovačic od toho smradlavýho prasečáku byl za komárů až nahoru v pátek úplně plný- dnes jenom zlomek. Takže těch několik desítek tisíc dederonů tam už bylo v pátek ráno. Navíc, od pátku ráno se jelo naplno, neboť všechny 4 byly QP .Tenkrát v pátek bývalo víc lidí, než dnes.

AKRO (-498) napsal 11.01.2011 v 02:08

Jan26 - Klidně, proč ne?

jan26 (3624) napsal 10.01.2011 v 23:41

akro
anketa jasne ukazala,ze by mela probehnout beseda s panem ABRAHAMEM

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 22:07

Ono to je stejně pryč a většinu lidí stejně už nebere, kolik lidí přišlo před 10-20 lety nebo ještě déle na závody do Brna! Ono je to už jedno i kolik jich bylo letos! Nějak jsme odběhli od pana Abraháma, zda s ním dělat rozhovor nebo né!

PityGPX (949) napsal 10.01.2011 v 21:58

Já si myslím, že v minulosti to céčko mohlo být víc zaplněný ale je blbost srovnávat návštěvnost v min. let dle jedné tribuny. Céčko mohlo být víc zaplněné než je to teď ale co ty osa tní tribuny??
Dle mě, jak srovnat nedělní návštěvnost v min. letech je vzhlédnout všechny závody 500cc/MGP a zjisti dle údajů co je poskytován při warm up lapu. A je to. Toto by bylo objektivní.
Pokud bychom řešili návštěvnost x ročníků pouze v den závodu.

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 21:50

Mamba54 - Četl jsem to!

mamba54 (1340) napsal 10.01.2011 v 21:18

Akro, k těm fotkám jsem napsal něco víc na fóru.

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 21:12

Když tobě Desmo se nedá nic vykládat! Je to jako vždy! Někde jsi něco četl a tak to musí být pravda! Nakonec se podívej na ty Josefem58 nafocené plné tribuny atd! Vlastně já zapomněl, že tě ani to nepřesvědčí, určitě napíšeš, že to byla fotomontáž!

SoulTrain21 (753) napsal 10.01.2011 v 19:55

desmo69 (638) napsal 10.01.2011 v 19:24

Ano, v roce 1999-2000 jsem nebyl na světě no Jen mě fascinuje tvoje genialita. Dobře, máš pravdu, jsi nejlepší. Všichni jsou dacani a lháři, kteří dřív schválně udávali 4x menší počet diváků, protože v dnešní době jich chodí minimálně stejně. Jasně Ještě něco?

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 19:09

desmo69
schválně jsem tě nezmiňoval, ale ty se přesto ozveš Se tě už asi nezbavím. Píšu,že každý soudný člověk, ale to ty zřejmě nejsi. Chceš mluvit o návštěvnosti, když jsi ještě nebyl ani na světě tím jsi trapný ty.

desmo69 (638) napsal 10.01.2011 v 18:36

josefe josefe, ty jsi nepoučitelný Zkus nám ještě něco popřít a blít nějaký nesmysly, co si zrovna vymyslíš..jo to by ti šlo - dělat ze sebe génia Spíš trapas

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 18:33

Ještě jednou k těm divákúm. Nevím proč a z jakého důvodu uváděli tenkrát 56000 a dnes asi 250000. Mě jde o ten strašný rozdíl 4.5x tolik Tzn.,že na každé tribuně bylo 4.5x více lidí. Např.: A tenkr. 1000, teď4500, nebo C tenkr.10000 teď 45000 . Přeci každý soudný člověk,který tam je rok co rok a vidí ty tribuny, tak nad tak nesmyslnými čísly nemůže ani chvilku uvažovat Samozřejmě, návštěvnost stoupá,ale až tak se nechat houpat?

Saarinen (1440) napsal 10.01.2011 v 17:30

Mě se líbí F, letos to bude za stejnou cenu. Naposled jsem tam byl v roce 1994 - poslední vítězství Wayne Raineyho. Tak tam jdu zas.

Frki (0) napsal 10.01.2011 v 12:25

Každopádně, kritizovat jak šla návštěvnost dolů je strašně jednoduché...kdyby ste plodili aspoň konstruktivní a realné návrhy co s tím dělat, to bych si četl radši.

Frki (0) napsal 10.01.2011 v 12:24

Ale prd, Dčko je taky perfektní tribuna, kde se dá vidět hodně a že by tam bývalo málo lidí se říct nedá. C má přednost díky velkoplošce + šikany před očima. Ty sou sotatně vidět i z D. Ale je fakt, že na MS vybírám z těchhle dvou tribun, páč startovka je zkrátka málo srandy za větší peníz, a zbytek tribun mám rád, ale chodím na ně, jen když je čas a můžu mezi nimy trajdat...tzn. domácí mistráky.

PityGPX (949) napsal 10.01.2011 v 11:06

Možná dříve když já a desmo jsme ještě nejezdívali na GP bylo Céčko narvané k prasknutí dle fotek, což může být, ale rozhodně tenkrát v neděli bylo na okruhu mín lidí než v dnešní době takže radši víc diváků po celém okruhu než mít přeplněnou jednu tribunu Teď, když jezdci projíždějí, tak slyšejí sirény z každé tribuny, dřív to mohli slyšet max z Céčka ne? :) Taková situace ja na WSBK kde z přírodních je plná jen C a u cílovky ale G, D, F, A, jsou prázdné

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 10:24

Josef58 - Ty snímky jsou úplně průkazné! Tak přesně, si to množství diváků pamatuji! Těch diváků bylo víc, než v současnosti! Jenže Desmo to nebude brát a souhlasit, on má přece ty statistiky!

AKRO (-498) napsal 10.01.2011 v 10:20

Bosso - Hodně šikovný Angličan! Je jasné, že za těmi cenami programů, je v rámci propagace Ezpeleta!

Bosso (344) napsal 10.01.2011 v 08:48

Ještě téma program: "Ten Angličan na to má licenci pro celé GP, dělá to na všech velkých cenách po světě a AMD pouze od něj dostane pár výtisků pro propagaci. Samozřejmě všichni ví, že je to drahé a že se se to málo prodává i ve světě, ale to si diktuje on sám. AMD nemůže mluvit ani do obsahu. To si všechno řídí a dělá včetně grafiky on.

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 06:03

takový bývaly návštěvy
//www.motorkari...ft=100659&fid=25

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 05:31

Vždyť tenkrát chodilo v nedělu o málo víc lidí, jako dnes v pátek
Troufnu si tipovat favorita na vítězství hlodu 2011
Kam se hrabe Colin a AKRO

josef58 (823) napsal 10.01.2011 v 05:27

desmo69
Proč tedy nevysvětlíš, jak došly k počtu v pátek 31005. Podle čeho, se kokli z okna, ne? Ty čísla byly asi fakt jen pro finančáka

Bosso (344) napsal 10.01.2011 v 00:15

Ještě k tématu cen programů na Grand Prix v Brně: "AMD s tím nemá nic společného. Ty programy vydává jeden Angličan, v jehož režii to také je, pro něj to tiskne p. Velímský a tu cenu určuje ten Angličan, stejně jako na ostatních závodech Grand Prix ve světě. AMD z toho nemá ani korunu!" - to jen na vysvětlenou!!! těm, kterým se zdá cena programu příliš vysoká.

desmo69 (638) napsal 10.01.2011 v 00:11

josef58, 2002 neděla: 38 641, 2007 pátek 31 005...ale jasný. Tys tam byl, spočítals to od oka, takže máš pravdu, jak jinak.

josef58 (823) napsal 09.01.2011 v 23:48

desmo69 23:15
Ta tvá čísla, ta "přesná statistika", z čeho vychází, kolik bylo dnes v pátek lidí Opravdu mě to velice zajímá
Sobota by se dala zjistit, posbírat růžky u bran a sečíst

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist