MotoGP: Od roku 2012 pojedou litrové motocykly

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 14.12.2009 v 23:28

Ježatec - To těžko, ale bylo by to zajímavé, až na to, že dvoudobé litry by měly víc než 350 koní! Už 4 válcová 2T sedmsetpadesát, by ty plánované 1000 4T roznesla na hadry.

Jezatec (0) napsal 14.12.2009 v 14:25

Jaj, prima, takové čtyřválcové 2T 1000ccm, dobrá zpráva, doufám, že se toho někdo chytne !!!
Nebo jsou tu zase jen omezení, že to ne a to jo, že nemůže Wankel, že nemůže 2T, takové moto nemůže jezdit přeci dorna cup !!!

AKRO (-498) napsal 13.12.2009 v 14:00

Marex - Mám obavy, že s těmi tisícovkami v r.2012 máš pravdu! Je dost malá naděje, že by to ti chytráci zase nezdražili.

Marex (2570) napsal 12.12.2009 v 17:03

Akro:Ezpoblbolet Gustav mu říká Polpleta.

Marex (2570) napsal 12.12.2009 v 16:58

desmo: Já myslím, že všichni spíš nechápou, jak mohla projít taková kravina jako je 800ccm. Všichni na to nadávali, všechny to rozčilovalo, všechny týmy to stálo neskutečný miliony...Osobně nebrečím, že zase uvidím litry. Brečím proto, že se vůbec jela osmikila Brečím, že generalita to určitě zase podělá a vymyslí něco, co opět nehorázně prodraží tento sport a že tam zase pojede 15 jezdců. Prostě už jim nevěřím, že jsou schopni udělat NĚCO dobře. NEVĚŘÍM!!!

patstreet (214) napsal 12.12.2009 v 14:26

krok dobrým směrem

AKRO (-498) napsal 12.12.2009 v 13:39

Honzza46 - Pětiválec nemají! 800ccm Honda je taky čtyřválec. Pětiválec byl litr. Jen aby u litrů ta elektronika nebyla taky! Tisícovky budou dobré řešení!

desmo69 (638) napsal 12.12.2009 v 13:26

Co si zas proboha stežujete? Tři roku tu každej brečí ať se to vrátí na litr protože to byla palba, a teď když se tak stane tak každej zas brečí za vyhozený peníze??!! Česká republika je fakt jeden velkej kokotov!

Majki (672) napsal 12.12.2009 v 12:51

Však říkali: Tohle je základ.. Myslím si, že později příjde dovětek: Motory musejí vycházet ze sériové produkce. Něco jako v Moto2, sériové motory ale ostré šasí. Aprilia, yamaha i bmw tohle odsouhlasili. Produkční 4válec litr má dostatečný výkon, je ale především ve všech směrech mnohem levnější než elektronikou přecpaný ostrý tovární motor 800 ccm..

honzza46 (0) napsal 12.12.2009 v 12:14

Lidi,proč to kritizujete???Buďme rádi.V letech 2002-2006 to byly pořádné závody,to se chcete dál dívat na ty jednostopé vlaky na kolejích???Akorát Honda to má celkem blbé,ta má pětiválvový motor ne?Takže bude muset vyvinout motor nový,ale s kým? S Pedrosou?Asi těžko.

jirik83 (3) napsal 12.12.2009 v 08:42

taky tomu trošku nerozomím,přirovnání k naší politice celkem sedí přesto tuto změnu vítám a doufám že už to měnit nebudou!
vlastně ano,at zrušej TC !!!

LukyCat (2) napsal 12.12.2009 v 08:05

se klucí motoráři asi nudit nebou-takových prachů vyhozených zbytečně

JirkaCS (57) napsal 12.12.2009 v 03:38

Nechápu proč? Vždyť zde ještě nebyl obsah 700ccm?

mates86 (1) napsal 12.12.2009 v 00:06

absolutní nechápačka

mischa638 (5) napsal 12.12.2009 v 00:00

Fakt nechápu co se v dnešním světě děje. Že to v české politice vypadá jak v Kocourkově sem si už zvykl, ale teď to vypadá, že se tyto manýry přesunují i do světa motocyklového sportu, bohužel

AKRO (-498) napsal 11.12.2009 v 22:50

Jsou to Carmelo-Ezpoblboletové!

Marex (2570) napsal 11.12.2009 v 22:12

Přivítejme objev objevené a slavujme oslavované .
KONEČNĚ!!! Jo a ještě prosím odstranit tu kabeláž.

Dargas (5) napsal 11.12.2009 v 21:46

se jako muselo platit za vyvoj 800ccm, aby se to pak vratilo na 1000? kluci, vy to vedete...




TOPlist