Moto2: Radio Paddock hlásí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
mamba54 (1340) napsal 17.04.2010 v 09:24

Sorry,spletl jsem se o rok.Správně 07.

mamba54 (1340) napsal 17.04.2010 v 09:14

to Marex,21:24 Tu návštěvnost Brna 08 neber tak vážně.Tu v dobrém "zkresluje" na naše poměry výjimečná situace,kdy se extrémě dařilo českému jezdci a do Brna přijel nezvykle vysoký počet domácích fandů a to i těch"vlažných",kteří by normálně zůstali u TV.

ChenziiR1 (158) napsal 16.04.2010 v 21:00

Kdo je lepší Rambo nebo Terminátor ???kurwa Jste jak děti v mateřince...

PityGPX (949) napsal 16.04.2010 v 08:35

No ta otázka, proč je více týmů v moto2, které je dražší než WSS, toš moto2 je výzva pro firmy které se zabývají výrobou rámů, podvozků. Chtějí si postavit speicál a budou jezdit po světě kde na ně budou koukat miliony diváků v TV, sponozoři se přihrnou takže nakonec ty tymy zas tolik neutratí, když jim pomůžou masivní sponzoři. Jezdí pod hlavičoku GP takže jsou neustále v mediálním světě a užívaj si atmosféru GP - špičku ledovce.
WSS: jsou tam Kawy, Hondy, Suzuki. cca 20 motorek, mediální zájem veškerý žádný. Např. prohlášení jezdců po závodě, nikde jsem na žádném webu neviděl prohlášení jezdců po závodě ve Valencii, prostě ty média na ty jezdce a na tymy serou. Je to pro ně nezajímavé, stačí jim sledovat MGP, WSBK a ty moto2. Zřejmě.
Jinak, dědek ze španěl má právě zásluhu na tom, kde je MGP teď?? (v mediálním světě). On (??) řekl že MGP půjdou do všech veřejnoprávních TV místo eurosportu.

Návštěvnost stoupá, jak u GP tak u SBK, nicméně si myslím, že u SBK ten rozdíl oproti 09 už nebude tak zřetelný. u GP už se to zastavilo, taky nezapomeň, že v pátek je méně akcí takže hlavní nával přichází až v sobotu :) Zatím co v pátek při SBK máš vše zdarma - vstup, paddock tak to je jasné, že v pátek bude na dromu přeplněno, když je to zadarmo.
Jínak, nevím nevím ale třeba se v budoucnu SBK a MGP šampionát spojí :o)

desmo69 (638) napsal 15.04.2010 v 23:32

Marex, ano opravdu ve světě..hlavně těch tři sta britů a 99% závodů v evropě z toho dělá opravdu světový šampionát Podívej se na mistry světa v sbk..od jakživa to vyhrával vždy borec z anglicky mluvící země, krom jednou jakýhosi francouze. A ta stoupající návštěvnost při sbk v Brně? No to je sice pravda, ale i tak dosahuje sobotní návštěvnosti při motogp..to je holej fakt a nikdo to nezmění. Leda Flammini, kterej pro ten sport začne něco dělat i z mediální stránky...což je ale silná utopie

Marex (2560) napsal 15.04.2010 v 21:29

Ps: Doplňte mě. Ve WSBK se při pohledu na startovní listinu člověk ocitne opravdu ve SVĚTĚ...Australan, Amík, Němec, Španěl, Talián, Čech, Anglán, Rakušan,Francouz...Zatímco MGP je doménou Italů a Španělů (Klokani jim do toho ale kecají slušně).

Marex (2560) napsal 15.04.2010 v 21:24

JV, Akro: Seriál při WSBK sleduje každý rok více lidí. (V Brně o třetinu nárůst oproti 2008!!!). Takže tendence je vzestupná. Sledovat to jde na ES i na netu. A propagace GP!? Za tu není odpovědný ten ošklivý a nabubřelý skřet ze Španěl. Tu má na svědomí SETRVAČNOST!!! (každopádně v Brně diváků proti roku 2008 značně ubylo).

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 21:17

JV - Ale není to marný, není...

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 21:16

Marex - Ten Pedrosa na 1198 by byl fantastický, ale oni by mu udělali maličkou Ducati, jako mu loni udělali Hondu pro trpaslíka!

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 21:12

Marex - Tady má naprostou pravdu Desmo! Flammini a spol, nejsou schopni využít ten fantastický potenciál, co má celá WSBK! Neumí to ani mediálně ani sponzorsky! Tohle dokáže SPZetka o hodně lépe! Jet MOTO 2 je pro jezdce finančně i propagačně o dost výhodnější než mnohem levnější a rychlejší Supersporty. Ono za tím množstvím strojů MOTO 2, je i možnost a snaha se v nové třídě rychleji prosadit a pokusit se dostat do MGP. Myslím si, že některým týmům dojdou finance už během letošní sezóny a během dvou až tří let se počet jezdců v MOTO 2 sníží pod třicet jezdců. MS Stocků se asi zatím nebude konat i když jsou tyto motorky normálním motocyklům nejblíž.

JV (68) napsal 15.04.2010 v 21:10

Je to marný, je to marný, je to marný !!!
To Marex: Tvé přání se asi nesplní! Jednoduché - kde vidíš MS SSp, kde Moto2???

Marex (2560) napsal 15.04.2010 v 21:03

Jinak musím Akrovi přiznat pravdivý názor, že soudruzi v Dorně dělají jednu obrovskou chybu. Neberou obě nižší třídy jako MS,ale spíše jako přípravku na MGP. Osobně bych uvítal jezdce typu Rossi, Stoner, Hayden v seriálu WSBK. Rossiho na Duc a bylo by veselo, Stonera na Yamahu a Nickyho ...ať si klidně vybere. Yo,ale největší prča by byl Pedrosa na 1198

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 20:59

JV - I to je pravda! Není snad ani co dodat!

Marex (2560) napsal 15.04.2010 v 20:56

Tak článek se mi moc líbí. Perfektní práce!!! Pro mě je šokující cenový rozdíl SSP a Moto 2. To je opravdu neskutečný, že se přihlásilo tolik týmů a jezdců do třídy, která de facto není ničím novým a ještě k tomu je tak předražená. Pevně věřím v plnou startovní listinu SSP v následujícím roce a naopak uvolnění pozic v Moto2. Úplně nejvíc by mě ale potěšilo MS Stocků!!!

JV (68) napsal 15.04.2010 v 20:50

To AKRO: Asi jsem to napsal blbě ??? Protože GP, kterou ty silně odsuzuješ, omezuje!!! Podle mne nelogicky ! Každá firma, která má vývoj (pěkně drahej), tak jej potřebuje prodat, že??? Nebo se pletu??? Ale tzv. motorka z krámu - jak neustále slyšíme - je také nejdříve prototypem (jako každý normální výrobek), no a pak se vyrábí serie, že? Ale, vynechám smlouvy a jistá práva, neznám, takže se tím nebudu ohánět! Ale, Aprilia a BMW loni vyrazily do SBK s čím??? Bylo vyrobeno požadované množství (1000ks), bylo ale až k 31.12.2009!!! Takže na čem jeli borci z ublížené SBK??? No, přeci na upravené seriové motorce !!! Když dostanou rozum, tak jsou superbajkeři z fleku na časech stocků!!!

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 20:34

JV - Dá se s tebou jen souhlasit!

JV (68) napsal 15.04.2010 v 20:30

To AKRO versus Desmo: !!! Týmy dle abecedy, aby nebyl někdo povýšen, že je psán první ! Přete se absolutně zbytečně !!! Je zde totiž jeden průšvih, a to je ten, že je motka sportovní nářadí!!! To zatím nikdo nepochopil, ani já ne !!! Neexistuje návaznost - MS, ME, MR!!! X stejných, teoreticky stejných, ale opticky identických tříd asi spoustu lidí pobaví, když jim jde o závody jako takové ! Ale GP je speciál, či jak píšete prototyp a SBK je upravená serie (což bohužel není x let pravda)! Tedy AKRO je možné, že speciály SBK s měkkoučkými pneu (GP zakázano)a s povolenými motory o životnosti cca 800 km (GP šest motorů na sezonu), budou rychlejší!!! Ale díky své "propagaci" to stejně asi neudrží. Protože není logické, možná je to logistické (teď velice moderní slovíčko), abych se chlubil se serií, která absolutně je někde jinde, než co chci koupit!!! Příklad - motor vydrží ???, Gumy ??? Jak je možné, že se chlapi v hospodě hádají, že ty gumy vydrží jen 30000 (auto, aby mě zase někdo nevynadal)???
Je to těžký, a to jsem zde napsal je jen špička pyramidy!!!

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 19:54

Ale Desmo, co sem pořád pleteš Flamminiho? Měl bys tam jako speciál MOTO 2 ten slavný laděný Honda-motor, jak si o něj budou zase po třech závodech losovat! A jaký další šampionát, který už je? MOTO 2 je už třetí šampionát šestistovek. Navíc dědek SPZetka nedávno prohlásil, že si udělá závody jaké chce on a že s nikým nebude diskutovat ani s Flamminim! Tak co ho sem pořád cpeš?

desmo69 (638) napsal 15.04.2010 v 16:29

Akro, nikoho natvrdlejšího fakt už nemůže matička příroda stvořit jako tebe. Motorka z krámu s lepšíma tlumičema, výfukem, brzdama a závodní kapotou máš v supersportech. Myslíš snad že Flammini by dopustil aby něco takovýho jezdilo, když už měl kafry na stavájcí pravidla moto2? A navíc, jaká to je logika vytvářet skoro stejnej šampionát jakej je Díky bohu že nejsi na nějaké vyšší pozici. To už by se nejezdilo absolutně, ale absolutně vůbec nic.

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 16:07

To jsi mě Pity nepochopil, jen jsem chtěl říci, že to MOTO 2 mohli mít asi 10x levnější, stačilo vzít motorku z krámu, dát lepší tlumiče, výfuk, brzdy a závodní kapotu, vrazit do toho ten jednotný motor a jelo by to možná o 1-2 vteřiny pomaleji než ty dnešní předražené MOTO 2, což by stejně nikdo jen pohledem na trať nepoznal. A parády by bylo stejně jako u dnešních MOTO 2.

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 13:08

AKRO: problém je v tom že moto2 v čr uvidí každý když to běží na nově, stocky, wss uvidí jen (odhad) 20% těch lidí, co sleduje právě celý šampionat Grand Prix.

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 12:56

Tady není co řešit fakta jsou jasná! Moto2 jsou zbytečně drahé a ani ta jejich rychlost není žádný zázrak. Aspoň, že to je trochu vyrovnané, ale to jsou Stocky a Supersporty také.

Pastell (112) napsal 15.04.2010 v 12:48

Začína mě ta kubatura bavit alespon se něco děje

SoulTrain21 (753) napsal 15.04.2010 v 12:29

interwetten*

SoulTrain21 (753) napsal 15.04.2010 v 12:29

neasi to zas bude debata...Každopádně spor mezi Suterem a tymem Interwent je zabavny

Zazi (1006) napsal 15.04.2010 v 10:59

AKRO versus Desmo ... tak kde jste hoši? už se nemůžu dočkat




TOPlist