Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Kazovost je na každém výrobku. Problém nastává tehdy, kdy je fungující produkt nahrazen novým, který je kazovější, než předchozí. Michelin pochopitelně není dokonalý,ale přijde mi, že Bridgestone jasně pochopil svoji moc monopolního výrobce a podle toho také vypadají výsledky. Ale nemají to snadné. Honda chce klouzající zadní pneu, Yamaha chce dokonale lepící hrany, Ducati chce (nevím co)... a to máme v MGP jen 3 tovární týmy. Výrobce mašin by si měl mít možnost vybrat,ale to ve světě smluv a právníků není vůbec snadné.
V té F1,Dejvide,asi nechtěli "rozflákat" ty vozy za miliardy
a tak"stávkovali". V MotoGP1000 jsou asi životy jezdců "hou-
skou na krámě", tak jim Dorna naordinovala "přezouvačku" /
výměnu strojů po deseti kolech, že to gumy vydrží ... K těm
malérům Michelinů v minulosti už jen tolik,že ty gumy"odeš-
ly" až vzávěru závodu (??).
I2T: v F1 se nejela velká cena USA. jelo tušim 6 aut co jelo Bridge a Micheliny po zaváděcim kole zajely do boxů, proto byl na stupních vítězů jedno auto, který bylo snad jedno z nejhorších v poli... pohledam odkaz //www.sport.cz/moto/formule/clanek/058976-f1-do-gp-usa-odstartovaly-jen-tri-staje.html
Už si houby pamatuju a tak, pokud doteď selhaly Miche-
liny a Bridge, zbývá důvěřovat jedině Dunlopu ? Autům(F1) ať se gumy
klidně trhají jak "na běžícím pásu" - jezdci mají ochrannou zónu ze všech
stran . Ale MOTOCYKLOVÁ guma může jezdce připravit o život než se na-
děje )) - :
To IvanDvoutakťák: tak to Bendo není pravda protože první trhání gum na cucky měl na svědomí právě Michelin, když se přecházelo na 16,5" zadní pneu. Tehdy Kenny Roberts dotlačil svou Suzuki RGV500 zadním kolem napřed do boxů a měl potrhané kraje, podobně, jak tomu bylo vloni.Myslím že to byl rok 2000-2001 a snad i Philip Island.
Asi mate , kluci , kratkou pamet s tema pneumatikama. Cucky litali i z Michelinek. (2007). Nebo proc si asi Pekaŕ pozdeji vymodlil Bridge, tu ostudu tridy, ze ktere odlitaji kusy?
Ja bych si od te zmeny zase tolik nesliboval.
Ivan: Přesný. Škoda, že to bude až od 2016. Bridge je ostudou celé třídy. Nemají to ale snadné. Michelin dříve dělal 2 směsi, třetí naoko a mokrou. Dnes má Bridge dělat ještě směs pro Open a specifikací strojů je tam požehnaně. Sedět to všem prostě nemůže.
Osobně bych rád Pirelli.
Ať Dunlop, či Michelin, budou mít snadnou úlohu dokázat, že jsou lepší než jejich předchůdce, protože to se ještě nikdyžádnému výrobci nestalo, aby
z jeho gum "lítaly cucky" už po polovině závodu !
Věřil jsem, že to zkusí nějací číňani, nebo Taiwan (Nankang), ale ti mají jinačí starosti.
Měla někdy Pirelli podobné potíže ve WSBK?
Kazovost je na každém výrobku. Problém nastává tehdy, kdy je fungující produkt nahrazen novým, který je kazovější, než předchozí. Michelin pochopitelně není dokonalý,ale přijde mi, že Bridgestone jasně pochopil svoji moc monopolního výrobce a podle toho také vypadají výsledky. Ale nemají to snadné. Honda chce klouzající zadní pneu, Yamaha chce dokonale lepící hrany, Ducati chce (nevím co)... a to máme v MGP jen 3 tovární týmy. Výrobce mašin by si měl mít možnost vybrat,ale to ve světě smluv a právníků není vůbec snadné.
len si spomente ake boli micheliny posledne 2 sezony v motogp...
V té F1,Dejvide,asi nechtěli "rozflákat" ty vozy za miliardy
a tak"stávkovali". V MotoGP1000 jsou asi životy jezdců "hou-
skou na krámě", tak jim Dorna naordinovala "přezouvačku" /
výměnu strojů po deseti kolech, že to gumy vydrží ... K těm
malérům Michelinů v minulosti už jen tolik,že ty gumy"odeš-
ly" až vzávěru závodu (??).
I2T: v F1 se nejela velká cena USA. jelo tušim 6 aut co jelo Bridge a Micheliny po zaváděcim kole zajely do boxů, proto byl na stupních vítězů jedno auto, který bylo snad jedno z nejhorších v poli... pohledam odkaz //www.sport.cz/moto/formule/clanek/058976-f1-do-gp-usa-odstartovaly-jen-tri-staje.html
Torckxi, vážím si Tvého ponaučení a chtěl bych vědět i to,
jestli se podobný SKANDÁL(jako loni v Austrálii) někdy stal
i ve F1 aut. Dík, Benda .
Už si houby pamatuju a tak, pokud doteď selhaly Miche-
liny a Bridge, zbývá důvěřovat jedině Dunlopu ? Autům(F1) ať se gumy
klidně trhají jak "na běžícím pásu" - jezdci mají ochrannou zónu ze všech
stran . Ale MOTOCYKLOVÁ guma může jezdce připravit o život než se na-
děje )) - :
Já jsem počítal že to budou Goodyearky!Tuto firmu bych uvítal i v F1!
A tuším, že to byl rok 2002, kdy se v Brně naháněl Rossi s Biaggim až do okamžiku, kdy Rossimu ulítnul kus pneumatiky a souboj tím pro něj skončil.
To IvanDvoutakťák: tak to Bendo není pravda protože první trhání gum na cucky měl na svědomí právě Michelin, když se přecházelo na 16,5" zadní pneu. Tehdy Kenny Roberts dotlačil svou Suzuki RGV500 zadním kolem napřed do boxů a měl potrhané kraje, podobně, jak tomu bylo vloni.Myslím že to byl rok 2000-2001 a snad i Philip Island.
Asi mate , kluci , kratkou pamet s tema pneumatikama. Cucky litali i z Michelinek. (2007). Nebo proc si asi Pekaŕ pozdeji vymodlil Bridge, tu ostudu tridy, ze ktere odlitaji kusy?
Ja bych si od te zmeny zase tolik nesliboval.
komedie o 1 nabídce a 1 vítězi !!!
Ivan: Přesný. Škoda, že to bude až od 2016. Bridge je ostudou celé třídy. Nemají to ale snadné. Michelin dříve dělal 2 směsi, třetí naoko a mokrou. Dnes má Bridge dělat ještě směs pro Open a specifikací strojů je tam požehnaně. Sedět to všem prostě nemůže.
Osobně bych rád Pirelli.
Miramara: I já čekal čínskou invazi.
Ať Dunlop, či Michelin, budou mít snadnou úlohu dokázat, že jsou lepší než jejich předchůdce, protože to se ještě nikdyžádnému výrobci nestalo, aby
z jeho gum "lítaly cucky" už po polovině závodu !
tož to je teda překvápko já čekal někoho z Číny
No konečně, ať už ten Japonec od tam vypadne...
Myslím,že Michelin a Dunlop jsou nej motorkový gumy,takže dobrá volba
Já se těšil na Dunlop
zase tak velké překvapení to alespoň pro mne není
Super :) ...jsem zvědaví kam to posune závody a jak se posunou pneu v nabídce firmy
No konečně