Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mě to byl docela standartní-bežný incident. Mohl za něj sice Capirossi, ale kdyby nešlo o titul tak by se tím nikdo ani nezabýval-takhle ho to stálo málem karieru.
Harada tam nechal trošku místo a Capirossi se tam skusil vejít-nevešel.
A Capirossimu potom na příští rok neobnovili u Aprilie smlouvu, ačkoliv byl mistr světa. Harada řekl, že si nedovede představit, být v jednom boxu s Lorissem. A Capirex tak jezdil tovární Hondu 250 u Pileriho.
To Wolakusgsxr: Jel se poslední závod, ve kterém šlo o titul mezi Haradou a Capirexem na továrních Apriliích. Harada měl před posledním závodem 200 bodů, Capirex 204.Jako vždy, tento rok udávali tempo závodu tovární Aprilie, takže tito dva kohouti všem odjeli a rozdávali si to jen a jen spolu. Do předposlední zatáčky vjížděl dříve Harada a Capirex mu to tam poslal na brzdy. Popravdě ale dost velkoryse, protože mu v té chvíli na něj chybělo strašně moc, možná 50 metrů - to na jedněch brzdách nedáš. Výsledek byl ten, že to Capirex poslal přímo do Harady, rána jako z kanónu a Haradu to odstřelilo z trati, že už to neposbíral. Capirex to ustál a dojel první. Byl ovšem ze závodu vyloučen a vedli se dlouho diskuze, zda ho za to nevyloučit z celé klasifikace MS za rok 98. I přesto se ale stal mistrem světa, protože Harada po incidentu už motorku nezvednul a nedojel. Harada na tom ostrouhal nejvíc, protože závod vyhrál na třetí tovární Aprilce Rossi, který je celou dobu stínoval a klasifikace sezony nakonec byla: Capirex 204 bodů, Doctor 201 bodů, Tetsuya 200 bodů.
Tento skvělý italský jezdec je celkem trojnásobným mistrem světa, dvakráte ve stopětadvacítkách a jeden ve dvěstěpadesátkách, i když ten poslední má trochu hořkou příchuť...kopčím to ale doufám že tu jsou znalci motorkáři co řekou o šlo ale nevěřím každej blbon je rozumbrada a nezná ani Ralfa fuck
oproti tomu je ten nedělní Checa - Neukirchner odpolední čajík
a kdo si chce udělat názor, tady je link :
//www.youtube.com/watch?v=W41JLPv-yqQ
Podle mě to byl docela standartní-bežný incident. Mohl za něj sice Capirossi, ale kdyby nešlo o titul tak by se tím nikdo ani nezabýval-takhle ho to stálo málem karieru.
Harada tam nechal trošku místo a Capirossi se tam skusil vejít-nevešel.
A Capirossimu potom na příští rok neobnovili u Aprilie smlouvu, ačkoliv byl mistr světa. Harada řekl, že si nedovede představit, být v jednom boxu s Lorissem. A Capirex tak jezdil tovární Hondu 250 u Pileriho.
To Wolakusgsxr: Jel se poslední závod, ve kterém šlo o titul mezi Haradou a Capirexem na továrních Apriliích. Harada měl před posledním závodem 200 bodů, Capirex 204.Jako vždy, tento rok udávali tempo závodu tovární Aprilie, takže tito dva kohouti všem odjeli a rozdávali si to jen a jen spolu. Do předposlední zatáčky vjížděl dříve Harada a Capirex mu to tam poslal na brzdy. Popravdě ale dost velkoryse, protože mu v té chvíli na něj chybělo strašně moc, možná 50 metrů - to na jedněch brzdách nedáš. Výsledek byl ten, že to Capirex poslal přímo do Harady, rána jako z kanónu a Haradu to odstřelilo z trati, že už to neposbíral. Capirex to ustál a dojel první. Byl ovšem ze závodu vyloučen a vedli se dlouho diskuze, zda ho za to nevyloučit z celé klasifikace MS za rok 98. I přesto se ale stal mistrem světa, protože Harada po incidentu už motorku nezvednul a nedojel. Harada na tom ostrouhal nejvíc, protože závod vyhrál na třetí tovární Aprilce Rossi, který je celou dobu stínoval a klasifikace sezony nakonec byla: Capirex 204 bodů, Doctor 201 bodů, Tetsuya 200 bodů.
I přesto mám
Tento skvělý italský jezdec je celkem trojnásobným mistrem světa, dvakráte ve stopětadvacítkách a jeden ve dvěstěpadesátkách, i když ten poslední má trochu hořkou příchuť...kopčím to ale doufám že tu jsou znalci motorkáři co řekou o šlo ale nevěřím každej blbon je rozumbrada a nezná ani Ralfa fuck
Capirex - starej lišák! Ten nám to ještě letos ukáže
Všechno nej .