Lorenzo: Nejsem favorit na titul mistra světa

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 23.05.2010 v 16:13

Ale Agostini byl hvězda, viď?

AKRO (-498) napsal 21.05.2010 v 22:48

Marex - To je hezké, když někdo vyhraje na horší motorce, ale většina, co jezdila proti Rossimu, ji měla horší už o moc!

Marex (2570) napsal 21.05.2010 v 21:47

Pity: To není obvinění.Je to fakt. Tak to prostě je. Já obdivuji spíše jezdce, který se drží zuby nehty rychlejší motorky a pak jej pár zatáček před cílem v technické pasáži přejede a na krev to udrží do cíle. Yooooooo! Sem s tím.

petr38 (0) napsal 21.05.2010 v 12:52

Pity GPX - Říkáš to dobře!

PityGPX (949) napsal 21.05.2010 v 11:21

jablíčko: ano, dvakrát spadl (Brno, Missano 08) i když si najel náskok. Jinak ale i Stoner dokázal s Rossislavem bojovat (Katar07, Katalansko 07, Laguna 08,...). To, že daný jezdec odjede hned na startu a jede takovou kládu až po celý závod a nakonec vyhraje, to právě vyzdvihuje toho jezdce že on i motorka byly jasně nejlepší v tom závodě. A je jen na ostatních aby zamakali ať s ním můžou bojovat po celou dobu délku závodu). Tzn neobvinujte Stonera, že ujíždí start - cíl ale obvinujte soupeře že se tolik nesnaží :))
Jinak souhlasím, že pro fanoušské oko je zábavnější vidět v závodech souboje od startu až po cíl.

MartenK85 (1) napsal 21.05.2010 v 10:24

Já chci vidět boj Rossi vs. Lorenzo jak bylo ve Španělsku

MartenK85 (1) napsal 21.05.2010 v 10:23

V Brně když jsem byl před 2 rokama tak tam taky spadl

MartenK85 (1) napsal 21.05.2010 v 10:23

Jasný ale Stoner to tak měl hodně Vždycky chtěl ujet ,a pak spadl

PityGPX (949) napsal 21.05.2010 v 09:54

Jo, ale starty Start - cíl ma více jezdců. Pedrosa v loni v laguně taky dal Start - cíl, Ben Spies v SBK snad furt start - cil, Lorenzo loni v portugalsku taky, a určitě aj Rossi někdy odjel hned na startu. Stoner není vyjímka :) Max Biaggi v Monze taky vyhrál start - cíl, takže vyhrává tak opravdu každý jezdec sem tam, někdy jezdci bojuji mezi sebou, jindy jsou závody bez boje a ten dotyčný vyhraje start - cíl, hehe. A týka se to všech jezdců co vyhráli aspoň 3 GP, či závody v sbk, né jen Stonera.

MartenK85 (1) napsal 21.05.2010 v 07:11

jj Proto nemám rád Stonera a nefandím mu Mám Rád Lorenza , Rossiho , Spiesa , Edwardsa .. Je jich víc ..

Marex (2570) napsal 20.05.2010 v 21:14

Akro: Jak můžeš srovnávat vítězství Agostiniho, kterej dával všem kolo, se soubojema, který předvádí tvůj oblíbenec 46? To spíš Kejsí všem ujel a zmizel.

Marex (2570) napsal 20.05.2010 v 21:12

mamba: Ale houbelec. Neříkám, že je špatně, když pokaždé vyhraje někdo jiný. Říkám, že mi nevadí, když vyhraje kdokoli, třeba 100x jeden anebo 100x pokaždé někdo jiný,ale ať si při tom hryžem nehty až po lokty a od startu do poslední zatáčky jdou borci loket na loket.

AKRO (-498) napsal 20.05.2010 v 18:59

A rudý prapor zavlaje!

mamba54 (1340) napsal 20.05.2010 v 09:02

A s nimi noví fans.

mamba54 (1340) napsal 20.05.2010 v 09:01

A co by bylo špatně na tom,kdyby vyhrával pokaždé jiný jezdec?Pamatujete pár sezon zpět jak ve dvácách nebyl pomalu 2 sez.nikdo schopen vyhrát dvě GP za sebou?Abyly to snad nudné nebo špatné závody? Je mi jasné,že pokud někdo fandí pouze jednomu konkrétnímu jezdci,tak by s tím asi moc spokojen nebyl.Nicméně,stále si dovoluji tvrdit,že přespřílišná dominance jakémukoliv sportu škodí.Viz.před lety SSSR v hokeji.Šumák v F-1,Rossi v Moto GP.Pokud semnou např.fanda Rossiho nesouhlasí,znamená to snad,že jednou,až Rossi odejde,ztratí tento člověk o záv.motorek zájem???Je třeba si uvědomit,že tyto závody zde byly dávno před Rossim a ještě dlouho po něm."Vstanou noví bojovníci!"

PityGPX (949) napsal 20.05.2010 v 08:10

Jenže nemůžete na jezdce nadávat, že ten závod odjede od startu až do cíle na prvním místě. Oni jezdí aby vyhrávali. Oni kašlou na to, že nějaký Akco z české slonoviny nazývá tuto jízdu "kazení závodů". Oni jezdí ti jezdci za sebe, a závody start - cíl měl snad skoro každý. Rossi sice bojoval se Setem, s Maxem, se Stonerem, s Lorenzem ale tím pádem, k tomu, aby byly souboje je zapotřebí dvou jezdců, takže uznání si zaslouží i ten druhý kdo s Valem bojoval x let :)
Já myslím že v Le Mans to nuda nebude, loni byl dobrý závod. Pokud bude pršet, může být zas flag to flag.

AKRO (-498) napsal 19.05.2010 v 23:44

SoulTrain - To byl normální scénář závodů když Rossi vyhrával! A hodně let, jsme na to bohužel museli koukat! Bylo to drama, jako při baletu!

SoulTrain21 (753) napsal 19.05.2010 v 23:30

"většinou se někde v poslední třetině závodu dostal do vedení, díky nejlepší motorce poodjel o dvě až čtyři vteřiny a držel náskok až do cíle! " (c) Akro ktomu snad není ani co dodat

AKRO (-498) napsal 19.05.2010 v 23:08

Marex - Nemusí každý závod vyhrát jiný jezdec, to by byl moc ideální stav, ale největší škodná v historii, byl "ŠUMI" ve Formuli 1 a v motocyklech hlavně Agostini, protože jeho motorky byly asi 7 let, minimálně o třetinu výkonnější, než měli ostatní a dnes by se na takové "závody" asi nikdo nedíval! Ale i to, co předváděl Rossi, vždy, snad s vyjímkou roku 2007, na suverénně nejlepší motorce, nebylo s vyjímkou několika závodů, moc ke koukání, většinou se někde v poslední třetině závodu dostal do vedení, díky nejlepší motorce poodjel o dvě až čtyři vteřiny a držel náskok až do cíle! Moc závodů, kdy musel bojovat o vítězství za těch 10 let nepředvedl! Myslím, že i to, že šla sportovní úroveň MOTO GP dolů, je částečně i jeho zásluha! Je to samozřejmě jen můj názor a neznamená to, že musí být jediný a správný!

Marex (2570) napsal 19.05.2010 v 22:49

Podle mě je "ŠKODNÁ" jezdec, co všem ujede a ti za ním v dálce jenom vlají.

Marex (2570) napsal 19.05.2010 v 22:48

Akro, Mamba: Takže podle vás dělá závody pěkným to, že pokaždé zvítězí jiný jezdec? Mám poněkud jiné hodnoty. 46 podle mě právě dělá to, čemu já říkám pěkné závody. Viz souboje s Maxem, Settem, Stonerem (Laguna ), a Lorenzem. Právě za tuhle schopnost jej řadím hned za svého oblíbence 65. To ovšem neznamená, že můj názor není laický a jediný správný.

AKRO (-498) napsal 19.05.2010 v 22:24

SoulTrain - Rossi a Lorenzo mají sice stejné motorky, Ale Burgess a nové díly dávají Rossíkovi značnou výhodu! Rossi je škodná a ničí nám požitek ze závodů už skoro deset let! Jen doufám, že až bude skoro ve čtyřiceti muset končit, že ho někdo v tom vyhrávání nenahradí, protože závody jsou od slova závodit a ne vyhrávat skoro všechny závody!

AKRO (-498) napsal 19.05.2010 v 22:13

Poslyš Jablíčko, nemáš nějaké zprávy, že se ten vyžírka Rossiňol už chystá skončit? Nebo aspoň Burgess, to by pak Rossík jezdil okolo 4 místa a aspoň by ty závody nekazil! Jinak máš pravdu v tom, že kdyby pomalu všechno vyhrával Lorenzo, nebo Stoner, nebo někdo jiný, tak budu říkat to samé, co dnes říkám o Rossim, že kazí závody!

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:17

Ale jo až vám Rossík zmizí ,tak už to nebudou závody.. Pak tady bude plakat že škoda že nejezdí Rossi. bude to nuda bez Rossiho.. Rossi je jak Doohan

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:16

petr38 - To máš jak v F1 tam taky upřednostnujou lepšího,kdo na to má.Nebudou tam upřednostnovat někoho ,kdo jezdí špatně přece

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:15

Naopak Rossi ty závody nekazí ,ale baví tím lidi viš.. Umí to bezpečně a koukají na to jak si to vodí..

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:13

Ajo vlastně Rossimu to hrne o 20 km víc jak Lorenzovi ty máš dost

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:12

Mají uplně stejný materiál.. To máš jak v motocrossu Ciarolli ,jak si nastaví stroj u mechošů ,tak mu hrne mašina tak tu neplácej pičoviny ,když to neznáš

MartenK85 (1) napsal 19.05.2010 v 21:11

ježiši to je jak Kdyby Lorenzo furt vyhrával ,a ty tu budeš akro zase plácat že kazí závody no tak to je moc na mě.. Prostě to umí ,tak se s tím smiř noo

SoulTrain21 (753) napsal 19.05.2010 v 17:43

Akro a jeho vykonstruované teorie..

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist