KTM chce v roce 2017 do MotoGP

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 06.08.2014 v 08:48

Tomuto jsem se musel od srdce zasmát. To je ale blbá výmluva!!! Přitom by stačilo jen chtít.
:"Nebude to ale motocykl určen pro běžný silniční provoz, protože omezení nastavená legislativou jednotlivých zemí toto u tak výkonných strojů neumožňují."

JA-NE (767) napsal 04.08.2014 v 12:07

SPRESTRENIE

God (975) napsal 04.08.2014 v 11:26

Tak trubkový rám!!! Možná že Duc. kdyby zůstala u trubek tak na tom byly líp než ty jejich hokus pokusy s karbonem

torckx (424) napsal 03.08.2014 v 11:47+1

Letos KTM vyrobila a představila světu nejvýkonnější a nejbrutálnější naked-bike všech dob: super Duke 1290R.Co teprve předvede příští rok???
Je zřejmé, že motorově na to opravdu mají, otázkou je co na to jejich "žebřinák" spojující motor s pneumatikou? Chtějí se předvést v plném světle, já jsem pro A Hondě by mohlo příbýt dalších pár vrásek na čele...

Romanko (1206) napsal 03.08.2014 v 10:12+1

Bych řekl, že si nechali i možnoct SBK. "Levnější verze" pro bohaté soukromníky? Co to je? Vždyť v MotoGP je počet míst omezen. Tak kde s tím budou jezdit? Bude to stát v garáži či obýváku? A kolik vyrobí levnějších verzí? Co když bude nakonec ještě levnější a homologovaná pro silniční provoz? Kdo to dnes ví? Možná jeden, dva lidi v KTM a to kdo ví jestli. V každém případě jim držím palce. Od bankrotu na začátku ´90 let se neuvěřitelně vypracovali až na největšího evropského výrobce. A když se rozhodnou do něčeho jít, tak to mají zatraceně dobře promyšlené. Nechme se překvapit.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 03.08.2014 v 08:56-1

Raděj´ měli jít do WSBK - určitě by hned jeli líp než Buel.
"Shlídli"se ale v MotoGP1000 a jak se říká,každý svého štěstí
strůjcem - třeba se do té doby(opět!)změní kubatura ...

italšrot (164) napsal 03.08.2014 v 08:02

lara68> A prosím jak jsi na to přišel, že to bylo vůči Aprilii sprosté rozhodnutí? Nevím, že by měla nějaký šestistovkový 4T. Jó, že se jí libilo v 2T chápu.

Dejvid17 (1088) napsal 02.08.2014 v 23:00

motto KTM: "chceme mít paddock více oranžový" :)

lara68 (5) napsal 02.08.2014 v 22:40+1

Ještě zrušit jednotné motory v moto2 a bude to zase o něčem jiném.Minimálně vůči Aprilii to bylo honě sprosté rozhodnutí.

Maxim (21) napsal 02.08.2014 v 22:14

Minimalne další zpestření a důvod proč moto GP sledovat. Mě osobně zajímá, jak dopadnou...a samozřejmě KTM fandím hodnotit už teď je ko.otina

italšrot (164) napsal 02.08.2014 v 20:51+1

Jak se to projeví ve sledovanosti WSBK? Už teď jsou poloprázdné tribuny a téměř nulový mediální zájem. Tovární týmy v podstatě neexistují. A že jsou to atraktivní závody? To asi nikoho nezajímá.

IvanDvoutakťák (5065) napsal 02.08.2014 v 20:19

KTM nachystá stroje na sezónu 2017 a pár měsíců předtím "se
změní" (zase) pravidla, ne!!?

Georgik (76) napsal 02.08.2014 v 19:11

Ullv: tak urcite!!! Sendni jim to mail, at usetrej nejaky love, kdyz je to takova pi..vina.

AKRO (-498) napsal 02.08.2014 v 19:01-1

Jen toho dědka kdyby už odvezli do šrotu!

RomanSS (512) napsal 02.08.2014 v 17:01+4

ullw> To mají zůstat připosraní v koutě? Já jim fandím! Jsem rád, že se počet značek v GP opět rozrůstá.

Bothrops (249) napsal 02.08.2014 v 16:20-1+1

ullw - tak vsichni vime, ze ty jsi toho dosahl uz dost ja bych KTM dopredu neodsuzoval, je super ze to chteji zkusit.

ullw (-277) napsal 02.08.2014 v 15:59-4+3

nic moc nedokáží-bude to trvat dlouho,pokud chtějí být dobří!




TOPlist