Konec spolupráce VR46 Racing s bratry Márquezovými

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 12:59-1

A ještě pod článkem "Poslední den testu týmů WSBK v Aragonii "




IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 12:53-1

"All systems go"

IvanDvoutakťák (5070) napsal 12.02.2016 v 10:10-1

Postrádám mínus pod článkem o týmu LaGlisse !

dotpoint (22) napsal 09.02.2016 v 23:58

trest

IvanDvoutakťák (5070) napsal 09.02.2016 v 22:23-1

V bajkingu (kdysi!) platilo "krása nejezdí" a tak v jednobarevné "araice z krámu"
by jeli (ti, co na to mají ! ) stejně rychle jako s nějakým "super-dizajnem" na ní ...

gresini (4459) napsal 09.02.2016 v 15:10

Tím větší by to měl být boj na dráze! Ještě tam chybí Stoner a bude to vše!!

pilotbalda (115) napsal 09.02.2016 v 14:51

to je zásadní událost , stejně jako to, že Aldo Drudi, designér motivů přileb, jakož to blízký přítel Valeho, končí s helmami pro Marqueze...

blackblues (1507) napsal 09.02.2016 v 12:33-1+1

No pro me osobne absolutne nepodstatna udalost,ale beru to:je zima

torckx (424) napsal 09.02.2016 v 08:55+2

zaprodaný spolek se zaprodal někomu jinému.

Marex (2570) napsal 09.02.2016 v 08:30

Dominator: Tak určitě. Vůbec ne. Naopak.

PETARDAK (169) napsal 09.02.2016 v 07:33

Darmah, dík sem se po ránu pěkně zasmál máš

DOMINATOR (1260) napsal 09.02.2016 v 07:10+3

jsem přesvědčen že s posledním incidentem to nemá nic společného

JEFFzx13 (489) napsal 09.02.2016 v 06:51

nastesti to nema vliv na zavody

Jacek_18 (40) napsal 09.02.2016 v 06:50

Děti mají smůličku ...

Déjávu (58) napsal 09.02.2016 v 06:27+1

No to je tragéééédie! Co budeme dělat?

VIZI (1419) napsal 09.02.2016 v 00:32

to se dalo čekat, tak ostatně se to dělá jen pro peníze

soccer (480) napsal 08.02.2016 v 23:32+1

Tahle zpráva, i když je o byznysu, silně smrdí bulvárem... Něco jako: Kokta už s Gábou nekopuluje, páč se neshodli na gáži, tak ona už mu ani ty bůčky natřásat nebude... Howgh...

HoluB291 (136) napsal 08.02.2016 v 22:51-3

podla mna je jedno kto robi distribuciu...stale je to ten isty jazdec a stale bude ten clovek taky isty a stale vykony pilota su rovnake...

Darmah (222) napsal 08.02.2016 v 21:22+7

Takže si v přátelském duchu poděkovali za spolupráci, popřáli si do budoucna vše nejlepší a poslali se vzájemně do prdele

PavlosR1 (122) napsal 08.02.2016 v 20:43+1

tak to je katastrofa
Výrobu čepic stejně řeší v asii, takže se jedná o distribuci. Kdo chce nosit repsol hadry, sežene si je a většina na závodišti stejně mává žlutými vlajkami. Takže se nic nestalo




TOPlist