Jezdci MotoGP po Jerezu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 23:47

Je to o pohledu - člověk, co dokázal v ME porazit Dosiera asi musí umět musí víc, než ty dokážeš připustit . Ale možná jsou lepší (ale to jsou teorie, roli hraje i to vrtkavé štěstí, spolehlivost techniky,...). Porovnání in natura bohužel není. Ale jak jsem řekl - rekord trati nemusí být až tolik důležitu informací.

AKRO (-498) napsal 06.04.2011 v 23:36

Kryšpín - Lehce nad průměrem myslím, že tomu rozumíš dobře! No, ale pokud to chceš, tak byl kousek nad průměrem, ale ne jezdecky vynikající! Stačí?

Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 23:32

AKRO:Byl lehce nad průměrem i když žádný zázrak - tomu nerozumím...Buď nadprůměrný (t.j. velmi dobrý), nebo žádný zázrak -t.j. nic moc. Tvé spojení je dobrošpatný, tomu opravdu nerozumím... Ale o to nejde - chtěl jsem jen ukázat, že držet rekord trati za určitých podmínek může být v hodnocení zavádějící

Marex (2570) napsal 06.04.2011 v 21:55

Balouch: Katar... možná je to tím, že přes všechny vysavače, prachosmukačky a mopy, je v Kataru na dráze malinko kluzko... no a TC Duc se ukázala i teď na vodě.
Ale možná je to jinak a Kejsí odešel od Ducati kvůli tomu, že už ho přestalo bavit se pořád válet v kačeru. Vavříny, nebo trsátka...se tomu říká.

AKRO (-498) napsal 06.04.2011 v 21:49

Kryšpín - Krámský měl vždy dobrou techniku a jako jezdec byl lehce nad průměrem i když žádný zázrak! U dnešních strojů bys musel porovnat výkon, váhu a různá omezení.

Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 19:19

Mimochodem třeba Krámský dodnes drží na některých tratích ME ZAV rekord trati s BMW M3. Jedná se o dost fousaté záležitosti (90-tá léta). Lze z toho tedy odvozovat, že tehdejší M3 byla lepší neý dnešní moderní stroje? Nebo je Krámský jezdec - Bůh a dnešní generace jezdců tolik neumí? Ale to taky nesedí, protože pokud by byl Krámský Bůh byl, tak by musel vyhrávat i s Osellou nebo ve formuli 3. To se neděje. Tak nevím, jsem z toho blázen, teorie nefungujou...

Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 19:12

Jasně že je nejlepší je dva roky stará Ducna. Se akorát divím, že Stoner od tak špičkový motorky odešel k průměrné Hondě...Asi ten titul prostě nechce. Nebo není Ducna nejlepší motka a Stoner udělal rekond okruhu jen svým uměním?A polepšil si tedy přestupem k Hondě?Prosím o vysvětlení, jsem z toho zmatený...

Balouch (266) napsal 06.04.2011 v 18:27

Marex: Když je ta Honda nejlepší, tak jaktože drží Casey rekord okruhu v Kataru při závodě s 2 roky starou Ducati? Zřejmě dobrej jezdec, ne?

Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 14:58

AKRO: Dík, uděláš mi touto drobnou úpravou radost

AKRO (-498) napsal 06.04.2011 v 13:41

Mamba54 a Kryšpín - nevím, možná by se to dalo nahradit slovem RACHEŤÁK nebo KOSTĚJ !!!

AKRO (-498) napsal 06.04.2011 v 13:36

Mamba54 - Když myslíš!

martin1 (658) napsal 06.04.2011 v 12:43

Akro Akro

mamba54 (1340) napsal 06.04.2011 v 12:40

Akro - jak to říci jemně? Jsi HULVÁT !

AKRO (-498) napsal 06.04.2011 v 12:30

Kryšpín - Ty jsi nějaký měkkýš! To označení je naprosto vystihující!

Kryšpín (7) napsal 06.04.2011 v 10:10

Při úctě k památce obětí, které v nelidských podmínkách zahynuly v lágrech 2. sv. války, bych navrhoval slova jako Dachau či koncentráčník v souvislosti se závody nepoužívat. Dík.

Marex (2570) napsal 06.04.2011 v 07:39

Akro: Máš pravdu. Nebude nejlepší, protože JE nejlepší.
Na mokru se mažou rozdíly a koukejme, jak Rossi i Abája jeli. 46 nejrychlejší kolo, Abája útočil na TOP FIVE... Nejdnou jezdci na Dukárnách ožili a jezdci na Yamahách stačili bez potíží Hondám... výsledek je pravda malinko zavádějící kvůli pádům a tech. poruše Edwardse.

AKRO (-498) napsal 05.04.2011 v 23:12

Marex - Ona ta Honda nebude lepší než ostatní, ale má dva jezdce, jednoho skřeta-Pedrosu a jedno Dachau-Stonera! Oba jsou hodně dobří a navíc nic neváží! DOVI je na tom podobně a jediný, kdo má smůlu na váhu, je Simoncelli.

martin1 (658) napsal 05.04.2011 v 22:11

Marex-až tam nebude Rossi tak jsem zvědavý o kolik ten kolotoč půjde dolů, třeba už ted je tam nějde jeho nástupce, ale celkově to dle mne klesne...no uvidíme třeba se pletu

Marex (2570) napsal 05.04.2011 v 21:10

Balouch: Kejsí je v současnosti nejrychlejší z jakého důvodu? Není teď Honda nejlepší bike? Hoši! Vám schází soudnost a nenávist vám zatemňuje mysl. Co budete dělat,až 46 půjde do důchodu? Koho budete špinit? Stonera, Lorenza...?
Ježkovi oči. Mě je Kotrbová taky nesympatickej a píšu tady snad takový bláboly, jako antifans?

Balouch (266) napsal 05.04.2011 v 20:59

ViTi: Když Rossi vyhrával závody díky technice stylem start cíl, tak se právě proto stal pro většinu lidí bohem.. Když to dělá nikdo jinej na jeho úkor, tak je pro tu výše zmíněnou, teď už radikální, většinu mamrd nebo ocas.. To mi na tom trošičku vadí.. No hlavně, že je sranda

sooky (37) napsal 05.04.2011 v 20:27

Stoner je ocas!!! Naváží do Karla Abrháma a Valentina... Chová se jak vůl

MartenK85 (1) napsal 05.04.2011 v 17:33

tak tak

4star (219) napsal 05.04.2011 v 15:05

ViTi: naprostej souhlas

ViTi (0) napsal 05.04.2011 v 15:02

Zdravím! Tak tady sem se pobavil! Rovnou přiznávám, že jsem jak tady říkáte žluťák. To jen aby bylo jasno
Už nebudu rozebírat kdo, co, jak a co mohlo být jinak. Ruku na srdce motorkáři ať je Rossi jakej chce a hodně lidí štve, na jakej jinej závod ze sezóny 2008 si fakt pamatujete než ten z Laguna Seca, ze sezony 2009 snad je ten kdy se řezali s Lorenzem poslední dvě kola v Catalánsku a poslal mu to tam v poslední zatáčce. S poslední sezony 2010 zase asi jen ten z Japonska kdy to bylo bez bílejch rukaviček Rossi vs Lorenzo. A jestli je to jinak, klidně mě vyveďte z omylu!
Buďme všichni rádi, ať už fandíme komukoli, že tam Rossi je. Tohle totiž dělá závody a my se máme aspoň vo co hádat .
Stoner je bezesporu dobrej, ale bavilo vás to období kdy všem ujel a bylo hotovo. Stejně Vale vyhrál 12 závodů v sezoně se stejným scénářem: průměrnej start, po 5-ti kolech všechny před sebou předjel, trhák a bylo hotovo, taky pěkná nuda. Doohan to samý plno takovejch nudnejch závodů. Když tady někdo vytáhl Schwantze, Raineyho, Gardnera nebo třeba Lawsona a samo další, ty si taky pamatujete kvůli závodům kdy si nedarovali ani centimetr. Slyšel sem rozhovor s Kevinem jak říkal, že dojet druhej neznamenalo nic, porazit ty ostatní bylo jediný co mělo smysl!
Buďme rádi, že jsou tací co nejezdí jen na jistotu a rvou se o každej bod. Osobně jsem vděčnej, že v Moto GP jezdí Rossi a Simoncelli a je se na co dívat!
Takže nashle v Estorilu

Kryšpín (7) napsal 05.04.2011 v 14:41

AKRO: 30 příspěvků o něčem je pro mě víc než diskuse s 5 sty příspěvky o ničem. Jak řekl BBaron, čtení těhle hádek nic nepřináší, místy mi to připadá jako hloupé exhibování náctiletých pubošů na Novinky.cz . Navíc pro mě cenné a přínosné info se v tom ztrácejí. Kdyby bylo podle mě, tak bych to jako správce webu všechno mazal . Kdo se chce vzájemně napadat, urážet atp., tak má mezi úchylama na diskuzích na Seznamu.cz prostoru mraky. Tady ty dikuse bejvaly poměrně korektní, člověk se i dozvěděl spoustu zajímavých věcí a názorů. I ty už tady rok opakuješ defakto stejné hlášky, už to není ani nudné...

Kryšpín (7) napsal 05.04.2011 v 14:29

PacienT.cz: Super, díky moc.

SPV (816) napsal 05.04.2011 v 13:03

4star: Opět jsi se ukázal, hulváte.

jirka34 (194) napsal 05.04.2011 v 12:53

Tak tohle je teda diskuze na úrovni...Co to tady pořád řešíte za kraviny, vždyť závody motocyklů nejsou taneční...Tam se holt padá, a někdy sebou vezmete i někoho jinýho - to je úplně normální. Rossi se omluvil, a to snad stačí, ne? A možná se omlouvat ani nemusel, vždyť zatím o nic nejde... To Hayden měl určitě větší důvod být naštvanej na Pedrosu, když mu zkomplikoval cestu za titulem...

PacienT.cz (687) napsal 05.04.2011 v 12:14

@Kryšpín: Nemáš zač, teď jsem k sobě na web hodil celý překlad toho článku..

4star (219) napsal 05.04.2011 v 11:51

Kdyby lide jako fourman a SPV nebyli absolutni idioti tak pochopili co sem tim chtel rict.

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist