Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Vsetkym diskutujucim a adminovi/adminom zelam stastne, vesele a pokojne prezitie vianocnych sviatkov v kruhu svojej rodiny, blizkych a priatelov, a stastny Novy rok 2012, hlavne vela zdravia, stastia, pohody, motorkarom vela stastnych kilometrov bez nehody a uspesny navrat domov, a nech sa tu stretavame a diskutujeme celu buducu sezonu.
mike99-mně je jasný, koho má Pedro za zády-ode mne to byla jen úvaha asi nereálná , ale nic netrvá věčně, defacto jen pedro má za sebou takový kolos, M1 nic, Duc. taky nic atd., ale ono NIC netrvá věčně a Repsol chce výsledky a trpělivost v takovým kolotoči někdy dojde...a to toho přijdou mladý dravci, takže jestli Pedro nebude bednit tak je 2013 ve hvězdách.
Mike: Co zabrzdí rychleji? Prázdný náklaďák, nebo naložený? To zatížení v zatáčkách by pořešilo dovážení jezdce,ale asi to taková nevýhoda nebude... jinak by to udělal.
Marex: takto sa Dani vyjadril Ale myslim, ze pri brzdeni alebo pri jazde v zakrutach nema moc velku vyhodu. Ovladat taky stroj pri brzdeni, ked ho nedokaze zatazit asi neni lahke. Ved s vacsou vahou by motka mala zabrzdit skor, ci nie? A on ked je malicky, tak asi brzdi skor ako ostatni
martin1: "komando No.1" by to sice bolo, ale zabudas na jednu dolezitu vec. A to je, ze ked odide Pedrosa, tak s nim odide aj Repsol a zaroven aj prasulky pre Hondu. A ak ostane Honda bez hlavneho sponzora, tak to uz taka sranda nebude, lebo kto bude platit vyvoj? Teraz je na tom tak Yamaha a asi to s nou ruzovo nevyzera. Aby nebolo "komando No.1" este z Yamahy, ked tam pride Pedrosa s peniazmi a mozno bude vyhrat Spies tak, ako vyhraval vo WSBK. (infoska, ze Repsol stoji za Pedrosom bola spomenuta tu na motorkaroch.cz od jedneho diskutujuceho, lebo Honda pohrozila Pedrosovi, ze nedostane zmluvu a Dani im zase pohrozil, ze ked odide on, tak odide aj Repsol). Ak mas zaujem pokecat o moznych zmenach na rok 2013, velmi rad sa pridam.
Kroužil: Narozdíl od tebe mu úspěch přeji. Není to totéž, co fandění. Příští rok tam máme spoustu našich kluků (Moto3), Kája MGP, Kuba- WSBK a ve sportech je taky pěkná účast. Očekávám dobrý rok pro naše fandy.
Kroužil: Ještě aby nežlutí pochopili, že Rossimu fakt nefandím. Momentálně mi zůstal k fandění Kája. Supercice jsem oplakal... Všeobecně ale fandím Ducati... Z čehož tam (mezi těmi, jimž fandím) byl i Randy a Barbera. Nicky pochopitelně taky,ale už to není ten Capi.
Honda má za rok vyjímečnou možnost urvat Lorenza a se Stonerem by to bylo komando No.1.Pakliže by se dukna nezmotala a M1 nezlepšila o titulu by bylo rozhodnuto předem.
Mike: Zajímavé. Podle fyziky by měl mít výhodu i při brždění. Lehčí- později brzdí, dříve akceleruje. Casey je taky hodně malej a nemá s tím problém (2x tak velké kotouče...).
Marex: o tom, ze mensi jazdci maju vyhodu hovoril aj Pedrosa: "Tento příběh mne provází celou moji kariéru. Když jsem začal závodit ve dvěstěpadesátkách, všichni říkali, že nemůžu jezdit, protože jsem moc malý. Potom jsem začal vítězit a všichni to začali svádět na moji váhu. Nyní je to to samé v MotoGP. Už na to nic ani neříkám, protože mne tyto debaty unavují. Přiznávám, že mám na rovinkách při akceleraci výhodu, ale nikdo nemyslí na to, že potom mám v zatáčkách menší grip a nemůžu brzdit stejným způsobem jako ostatní jezdci. Tím, že mám nižší váhu, tak nemůžu tak dobře přenášet váhu na motorce jako větší závodníci. Kdybych měl o deset centimetrů více, tak bych mohl zaujmout na motorce mnohem lepší jezdeckou pozici. S mojí současnou výškou mohu zatížit pouze jednu část motorky v jedné chvíli, buď přenesu váhu na předek, střed nebo stranu. Myslím, že nejsem díky své velikosti ve výhodě oproti ostatním."
To uz jsme probirali. Nakolik by mu nizsi proporce pomohli, to si netroufam rict.. Musime ho brat takoveho , jaky byl. Mozna se jednou toho dovazovani dozijeme.
Marex: to se takhle neda rict. Na spickove technice svadel souboje s Dovim. Je i Dovi budoucnost? Let meli, myslim ,stejne. Stoner, Pedro, Lorenzo...ti nebyli o moc starsi. Spies taky tak, myslim. To je vsechno jedna generace. A myslim, ze pri nich by to mel tezke. Takovy Marquez, ten se jevi jako pristi velikan. Ale kdo vi.
Evo: Pouhá reakce na zahnědlé fórum- žlutá ironie.
Vsetkym diskutujucim a adminovi/adminom zelam stastne, vesele a pokojne prezitie vianocnych sviatkov v kruhu svojej rodiny, blizkych a priatelov, a stastny Novy rok 2012, hlavne vela zdravia, stastia, pohody, motorkarom vela stastnych kilometrov bez nehody a uspesny navrat domov, a nech sa tu stretavame a diskutujeme celu buducu sezonu.
//www.youtube.com/watch?v=Z4Qa-uu_HJM&feature=player_embedded
evo on ešte žltý tábor existuje? ja som myslel že sa už nikto nehlási do toho spolku
Marex: ze nefandis Rossimu je novinka taky pro mne . Vzdyt sveho casu jsi oficialne a s velkou pompou oznamil vstup do zluteho tabora
mike99-mně je jasný, koho má Pedro za zády-ode mne to byla jen úvaha asi nereálná , ale nic netrvá věčně, defacto jen pedro má za sebou takový kolos, M1 nic, Duc. taky nic atd., ale ono NIC netrvá věčně a Repsol chce výsledky a trpělivost v takovým kolotoči někdy dojde...a to toho přijdou mladý dravci, takže jestli Pedro nebude bednit tak je 2013 ve hvězdách.
Marex: vidis to s tym nakladom ma nenapadlo Hej hej, asi nie, ked s tym nic nerobi.
Mike: Co zabrzdí rychleji? Prázdný náklaďák, nebo naložený? To zatížení v zatáčkách by pořešilo dovážení jezdce,ale asi to taková nevýhoda nebude... jinak by to udělal.
Evo: tak mi hod linky to spravy
A co odkial mam?
Marex: takto sa Dani vyjadril Ale myslim, ze pri brzdeni alebo pri jazde v zakrutach nema moc velku vyhodu. Ovladat taky stroj pri brzdeni, ked ho nedokaze zatazit asi neni lahke. Ved s vacsou vahou by motka mala zabrzdit skor, ci nie? A on ked je malicky, tak asi brzdi skor ako ostatni
martin1: "komando No.1" by to sice bolo, ale zabudas na jednu dolezitu vec. A to je, ze ked odide Pedrosa, tak s nim odide aj Repsol a zaroven aj prasulky pre Hondu. A ak ostane Honda bez hlavneho sponzora, tak to uz taka sranda nebude, lebo kto bude platit vyvoj? Teraz je na tom tak Yamaha a asi to s nou ruzovo nevyzera. Aby nebolo "komando No.1" este z Yamahy, ked tam pride Pedrosa s peniazmi a mozno bude vyhrat Spies tak, ako vyhraval vo WSBK. (infoska, ze Repsol stoji za Pedrosom bola spomenuta tu na motorkaroch.cz od jedneho diskutujuceho, lebo Honda pohrozila Pedrosovi, ze nedostane zmluvu a Dani im zase pohrozil, ze ked odide on, tak odide aj Repsol). Ak mas zaujem pokecat o moznych zmenach na rok 2013, velmi rad sa pridam.
martin no čo už každy nemože byť na tvojom stupni vývoja
Kroužil-, ale ty ses stím vývojem nějak zasek
Kroužil: S tím by byl myslím spokojený...ale s jídlem roste chuť. Znáš to.
marex- no aj ja mu uspech doprajem, vela krat som mu pisal ze mu doprajem 2 miesto
Kroužil: Narozdíl od tebe mu úspěch přeji. Není to totéž, co fandění. Příští rok tam máme spoustu našich kluků (Moto3), Kája MGP, Kuba- WSBK a ve sportech je taky pěkná účast. Očekávám dobrý rok pro naše fandy.
marex ok ja si to zapisem ze mu nefandis
Kroužil: Ještě aby nežlutí pochopili, že Rossimu fakt nefandím. Momentálně mi zůstal k fandění Kája. Supercice jsem oplakal... Všeobecně ale fandím Ducati... Z čehož tam (mezi těmi, jimž fandím) byl i Randy a Barbera. Nicky pochopitelně taky,ale už to není ten Capi.
martin1 ducati musi byt konkurencie schopna ved ten najlepsi, najdrahsi (anti)vyvojar ju uz vyvija vyse 1 roka
marex konecne stebou suhlasim, titul ziska ta znacka kde bude stoner, konecne to aj niekto zo zltych pochopil
Nebo naopak. Stoner kvality potvrdil... třeba si u Yamahy myslí, že ho přeplatí a titul bude jejich. Vše je pouhou otázkou peněz.
Honda má za rok vyjímečnou možnost urvat Lorenza a se Stonerem by to bylo komando No.1.Pakliže by se dukna nezmotala a M1 nezlepšila o titulu by bylo rozhodnuto předem.
Mike: Zajímavé. Podle fyziky by měl mít výhodu i při brždění. Lehčí- později brzdí, dříve akceleruje. Casey je taky hodně malej a nemá s tím problém (2x tak velké kotouče...).
Mamba: Partnerem- sponzorem bude nadále ČP?
mamba54 -
máš nějaké bližší info?
mike99: to je zaujimave . Odkial to mas? Sem ti to nehodim, neviem vkladat fotky a vraj sa to ani nema robit(kopirovat a publikovat clanky).
Evo: jasne, hod mi to sem
Marex: o tom, ze mensi jazdci maju vyhodu hovoril aj Pedrosa: "Tento příběh mne provází celou moji kariéru. Když jsem začal závodit ve dvěstěpadesátkách, všichni říkali, že nemůžu jezdit, protože jsem moc malý. Potom jsem začal vítězit a všichni to začali svádět na moji váhu. Nyní je to to samé v MotoGP. Už na to nic ani neříkám, protože mne tyto debaty unavují. Přiznávám, že mám na rovinkách při akceleraci výhodu, ale nikdo nemyslí na to, že potom mám v zatáčkách menší grip a nemůžu brzdit stejným způsobem jako ostatní jezdci. Tím, že mám nižší váhu, tak nemůžu tak dobře přenášet váhu na motorce jako větší závodníci. Kdybych měl o deset centimetrů více, tak bych mohl zaujmout na motorce mnohem lepší jezdeckou pozici. S mojí současnou výškou mohu zatížit pouze jednu část motorky v jedné chvíli, buď přenesu váhu na předek, střed nebo stranu. Myslím, že nejsem díky své velikosti ve výhodě oproti ostatním."
Míra Popov do MS tř.M3 v týmu Oral Engineering/World Wide.
Evo: Nevěřím. Španělé jsou nejmenší Evropský národ. To spíš ve WSBK...
To uz jsme probirali. Nakolik by mu nizsi proporce pomohli, to si netroufam rict.. Musime ho brat takoveho , jaky byl. Mozna se jednou toho dovazovani dozijeme.
Sic byl hlavně o hlavu větší. A o dost těžší. Ty fantasmagorie o nevýhodě lehkých jezdců už ale slyšet nechci.
Ale souhlasim, ze odkdy zacal jezdit hlavou, tak byl prinosem. A kdo vi, mozna casem...Nekteri sportovci dozravaji pozdejc.
Marex: to se takhle neda rict. Na spickove technice svadel souboje s Dovim. Je i Dovi budoucnost? Let meli, myslim ,stejne. Stoner, Pedro, Lorenzo...ti nebyli o moc starsi. Spies taky tak, myslim. To je vsechno jedna generace. A myslim, ze pri nich by to mel tezke. Takovy Marquez, ten se jevi jako pristi velikan. Ale kdo vi.