Jarvis chce udržet Lorenza

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2560) napsal 24.12.2011 v 21:23

Evo: Pouhá reakce na zahnědlé fórum- žlutá ironie.

mike99 (322) napsal 24.12.2011 v 13:43

Vsetkym diskutujucim a adminovi/adminom zelam stastne, vesele a pokojne prezitie vianocnych sviatkov v kruhu svojej rodiny, blizkych a priatelov, a stastny Novy rok 2012, hlavne vela zdravia, stastia, pohody, motorkarom vela stastnych kilometrov bez nehody a uspesny navrat domov, a nech sa tu stretavame a diskutujeme celu buducu sezonu.

//www.youtube.com/watch?v=Z4Qa-uu_HJM&feature=player_embedded

krouzil46 (21) napsal 24.12.2011 v 13:31

evo on ešte žltý tábor existuje? ja som myslel že sa už nikto nehlási do toho spolku

Evo (411) napsal 24.12.2011 v 12:06

Marex: ze nefandis Rossimu je novinka taky pro mne . Vzdyt sveho casu jsi oficialne a s velkou pompou oznamil vstup do zluteho tabora

martin1 (658) napsal 24.12.2011 v 01:15

mike99-mně je jasný, koho má Pedro za zády-ode mne to byla jen úvaha asi nereálná , ale nic netrvá věčně, defacto jen pedro má za sebou takový kolos, M1 nic, Duc. taky nic atd., ale ono NIC netrvá věčně a Repsol chce výsledky a trpělivost v takovým kolotoči někdy dojde...a to toho přijdou mladý dravci, takže jestli Pedro nebude bednit tak je 2013 ve hvězdách.

mike99 (322) napsal 23.12.2011 v 21:54

Marex: vidis to s tym nakladom ma nenapadlo Hej hej, asi nie, ked s tym nic nerobi.

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 21:51

Mike: Co zabrzdí rychleji? Prázdný náklaďák, nebo naložený? To zatížení v zatáčkách by pořešilo dovážení jezdce,ale asi to taková nevýhoda nebude... jinak by to udělal.

mike99 (322) napsal 23.12.2011 v 21:21

Evo: tak mi hod linky to spravy

A co odkial mam?

Marex: takto sa Dani vyjadril Ale myslim, ze pri brzdeni alebo pri jazde v zakrutach nema moc velku vyhodu. Ovladat taky stroj pri brzdeni, ked ho nedokaze zatazit asi neni lahke. Ved s vacsou vahou by motka mala zabrzdit skor, ci nie? A on ked je malicky, tak asi brzdi skor ako ostatni

martin1: "komando No.1" by to sice bolo, ale zabudas na jednu dolezitu vec. A to je, ze ked odide Pedrosa, tak s nim odide aj Repsol a zaroven aj prasulky pre Hondu. A ak ostane Honda bez hlavneho sponzora, tak to uz taka sranda nebude, lebo kto bude platit vyvoj? Teraz je na tom tak Yamaha a asi to s nou ruzovo nevyzera. Aby nebolo "komando No.1" este z Yamahy, ked tam pride Pedrosa s peniazmi a mozno bude vyhrat Spies tak, ako vyhraval vo WSBK. (infoska, ze Repsol stoji za Pedrosom bola spomenuta tu na motorkaroch.cz od jedneho diskutujuceho, lebo Honda pohrozila Pedrosovi, ze nedostane zmluvu a Dani im zase pohrozil, ze ked odide on, tak odide aj Repsol). Ak mas zaujem pokecat o moznych zmenach na rok 2013, velmi rad sa pridam.

krouzil46 (21) napsal 23.12.2011 v 19:09

martin no čo už každy nemože byť na tvojom stupni vývoja

martin1 (658) napsal 23.12.2011 v 17:29

Kroužil-, ale ty ses stím vývojem nějak zasek

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 17:09

Kroužil: S tím by byl myslím spokojený...ale s jídlem roste chuť. Znáš to.

krouzil46 (21) napsal 23.12.2011 v 16:46

marex- no aj ja mu uspech doprajem, vela krat som mu pisal ze mu doprajem 2 miesto

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 16:31

Kroužil: Narozdíl od tebe mu úspěch přeji. Není to totéž, co fandění. Příští rok tam máme spoustu našich kluků (Moto3), Kája MGP, Kuba- WSBK a ve sportech je taky pěkná účast. Očekávám dobrý rok pro naše fandy.

krouzil46 (21) napsal 23.12.2011 v 15:59

marex ok ja si to zapisem ze mu nefandis

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 15:36

Kroužil: Ještě aby nežlutí pochopili, že Rossimu fakt nefandím. Momentálně mi zůstal k fandění Kája. Supercice jsem oplakal... Všeobecně ale fandím Ducati... Z čehož tam (mezi těmi, jimž fandím) byl i Randy a Barbera. Nicky pochopitelně taky,ale už to není ten Capi.

krouzil46 (21) napsal 23.12.2011 v 13:30

martin1 ducati musi byt konkurencie schopna ved ten najlepsi, najdrahsi (anti)vyvojar ju uz vyvija vyse 1 roka

krouzil46 (21) napsal 23.12.2011 v 13:28

marex konecne stebou suhlasim, titul ziska ta znacka kde bude stoner, konecne to aj niekto zo zltych pochopil

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 13:06

Nebo naopak. Stoner kvality potvrdil... třeba si u Yamahy myslí, že ho přeplatí a titul bude jejich. Vše je pouhou otázkou peněz.

martin1 (658) napsal 23.12.2011 v 12:32

Honda má za rok vyjímečnou možnost urvat Lorenza a se Stonerem by to bylo komando No.1.Pakliže by se dukna nezmotala a M1 nezlepšila o titulu by bylo rozhodnuto předem.

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 10:37

Mike: Zajímavé. Podle fyziky by měl mít výhodu i při brždění. Lehčí- později brzdí, dříve akceleruje. Casey je taky hodně malej a nemá s tím problém (2x tak velké kotouče...).

Marex (2560) napsal 23.12.2011 v 10:34

Mamba: Partnerem- sponzorem bude nadále ČP?

JirkaCS (57) napsal 23.12.2011 v 02:26

mamba54 -
máš nějaké bližší info?

Evo (411) napsal 23.12.2011 v 01:51

mike99: to je zaujimave . Odkial to mas? Sem ti to nehodim, neviem vkladat fotky a vraj sa to ani nema robit(kopirovat a publikovat clanky).

mike99 (322) napsal 23.12.2011 v 00:02

Evo: jasne, hod mi to sem

Marex: o tom, ze mensi jazdci maju vyhodu hovoril aj Pedrosa: "Tento příběh mne provází celou moji kariéru. Když jsem začal závodit ve dvěstěpadesátkách, všichni říkali, že nemůžu jezdit, protože jsem moc malý. Potom jsem začal vítězit a všichni to začali svádět na moji váhu. Nyní je to to samé v MotoGP. Už na to nic ani neříkám, protože mne tyto debaty unavují. Přiznávám, že mám na rovinkách při akceleraci výhodu, ale nikdo nemyslí na to, že potom mám v zatáčkách menší grip a nemůžu brzdit stejným způsobem jako ostatní jezdci. Tím, že mám nižší váhu, tak nemůžu tak dobře přenášet váhu na motorce jako větší závodníci. Kdybych měl o deset centimetrů více, tak bych mohl zaujmout na motorce mnohem lepší jezdeckou pozici. S mojí současnou výškou mohu zatížit pouze jednu část motorky v jedné chvíli, buď přenesu váhu na předek, střed nebo stranu. Myslím, že nejsem díky své velikosti ve výhodě oproti ostatním."

mamba54 (1340) napsal 22.12.2011 v 23:42

Míra Popov do MS tř.M3 v týmu Oral Engineering/World Wide.

Marex (2560) napsal 22.12.2011 v 23:22

Evo: Nevěřím. Španělé jsou nejmenší Evropský národ. To spíš ve WSBK...

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 23:19

To uz jsme probirali. Nakolik by mu nizsi proporce pomohli, to si netroufam rict.. Musime ho brat takoveho , jaky byl. Mozna se jednou toho dovazovani dozijeme.

Marex (2560) napsal 22.12.2011 v 23:02

Sic byl hlavně o hlavu větší. A o dost těžší. Ty fantasmagorie o nevýhodě lehkých jezdců už ale slyšet nechci.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 22:42

Ale souhlasim, ze odkdy zacal jezdit hlavou, tak byl prinosem. A kdo vi, mozna casem...Nekteri sportovci dozravaji pozdejc.

Evo (411) napsal 22.12.2011 v 22:32

Marex: to se takhle neda rict. Na spickove technice svadel souboje s Dovim. Je i Dovi budoucnost? Let meli, myslim ,stejne. Stoner, Pedro, Lorenzo...ti nebyli o moc starsi. Spies taky tak, myslim. To je vsechno jedna generace. A myslim, ze pri nich by to mel tezke. Takovy Marquez, ten se jevi jako pristi velikan. Ale kdo vi.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist