Jak vypadá Daniho zranění?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
makan (0) napsal 20.03.2009 v 07:57

AKRO - OK, na některejch věcech se asi nikdy neshodneme Tak zanecháme toho spamu tu ná. 19.6.09 Se u nás koná Kanálovka, tak jestli budeš mět cestu kolem, můžeme to probrat u píva Vo ženskejch se kecá líp ne?

AKRO (-498) napsal 20.03.2009 v 00:11

Makan - Máš svůj názor a já mám prostě jiný a tak se asi nedohodnem. Takže tvrdíš že těch deset kilo není moc???
Jen si uvědom,že těch 10 kilo je u "chroustů" co jezdí závody třeba taky šestina nebo dokonce pětina váhy a to je hodně!!
A pokud jde o Pedrosu a podobné chcípáky: Asi nejsou tak dobří jezdci jako Stoner a Rossi a držet krok jim pomáhá ta jejich "psí" váha. A ty 125tky: Ty se dovažují a určitě jak Smith a Pešek na tom byli skoro stejně.

makan (0) napsal 19.03.2009 v 12:55

A těch 10 kilo je hodně velký rozdíl a nejen u motorek,ale i ve Formuli 1. - No tak já si zase nemyslím že je to takovej rozdíl, když Pedrosa a Kalio neválcují ostatní... Pamatuju i souboje Smith vs Pešek - (hubený děcko a vychrtlej chlap) ve 125ccm ... Podle mě, kdyby se všichni srovnali - Tak dá Rossi každýmu kolo. a nemusí se závodit.

AKRO (-498) napsal 16.03.2009 v 23:54

MAKAN - No vidíš vše je věc názoru a je normální že máš jiný názor než mám já.Jen se nebavíme o váhových parametrech v ragby nebo v boxu, ale o motorkách.Mě se třeba nelíbí,že závodí skřeti jako Pedrosa - u něho je jediné řešení dovážit mu motorku když má 49 kilo a např. hubeňouři jako Rossi,který má asi 60 kilo,Stoner drží váhu 64 kilo. Co jim povolit třeba 75 kilo a více plus povolená váha motorky?A věř tomu,že by přestali držet hladovku,když by nemuseli! A to má většina lidí váhu mnohem větší! také by dostali šanci další vyšší jezdci,kteří nejsou schopni držet se okolo 60 kilo,aby měli šanci konkurovat. A těch 10 kilo je hodně velký rozdíl a nejen u motorek,ale i ve Formuli 1.

makan (0) napsal 16.03.2009 v 07:13

AKRO - Tak ještě jednou a polopatě - dovažují se závodníci v disciplínách, ve kterých je váha rozhodující pro dosažení výsledku. Podle tebe jsou Rossi a Stoner nejlehčí jezdci moto GP ??? Myslíš si že 10KG na motorce s výkonem 220k je tak podstatný rozdíl jako u 125ccm nebo u skoku na lýžích ? Podle mě je to udělaný dle selskýho rozumu - Chabal si nikdy nezajezdí motoGP a Pedrosa nebude nikdy hrát ragby ani boxovat těžkou váhu (leda že by ho dovážili cihlama v batohu) Ale ty bys to chtěl mět všechno cajk ? Tak ať mají i stejnou výšku - šířku a stejnou mašinu a gumy...

AKRO (-498) napsal 14.03.2009 v 20:27

Makan - nemáš pravdu- koně se dovažují podle výsledků závodů, čím uspěšnější tím vyšší váha,zápas a box to je jasné, 125 ccm musí mít jezdec s motorkou a vybavením nejméně 135 kilo, boby, saně, skokani na lyžích dovažují, motokáry také a vyšší moto kubatury by se měly dovažovat také aby závody byly férové.Co se ti na tom nezdá? Už ten pohled na vyzábliny a skřety co jezdí v MS.nic moc!

makan (0) napsal 13.03.2009 v 18:41

AKRO - Hele tak tobě to nemá cenu vysvětlovat Ale zkusim to: To že se v F1 vážej nemá nic společnýho se stavbou těla jezdců, to že se dovažujou koně, je proto že běhaj klisny s hřebcama + věkově rozdělený (něco jako kubatury v motokrosu), zápas - box to je jasný tam se využívá jen tělesná stavba, jinak žádnej stroj nepoužívaj (co sem teda viděl). Jediná vyjímka jsou boby, ale tam jsou právě všichni kolem 100kg a dovažujou se ti menší...

AKRO (-498) napsal 12.03.2009 v 17:42

Headman - Nevím jak ty,ale mě se hubnout na 60 kilo a míň nějak nechce a i kdyby,těžko bych na závodech vynikal. :

Headman (0) napsal 11.03.2009 v 10:42

To makan: souhlas a ostatní no teda vy by ste tomu dali.Tak nežerte!A budete možná jednou taky v něčem dobrý

yamaharider (27) napsal 10.03.2009 v 23:19

makan-voe nevidim ale proste mi nesedi.Nerikam ze musi saskovat ale proste je permanetne nasranej.V depu jsem ho videl a zadna zmena.A to co kdo placa mi je jedno dokazu mit vlastni nazor

AKRO (-498) napsal 10.03.2009 v 21:30

Makan - Formule,125tky,MS v sotěžích aut,motokáry,boby, saně dostihy,box,zápas,judo vzpírání a já nevím co ještě,všude se váží,nebo jsou hmotnostní kategorie,tak proč na motorkách nemají mít šanci i lidé s vyšší vahou a výškou a né pouze skřeti a na kost vyhublí chcípáci.???
Já vím,že s tím mnoho dělat nedá,ale pobavit se o tom určitě můžeme.

Interceptor (108) napsal 10.03.2009 v 19:40

No stejně GP teď trápí jiné věci jak to kolik ti skřeti váží

makan (0) napsal 10.03.2009 v 12:48

yamaharider - Voe ty mu vidíš pod helmu ? To že nemá potřebu šaškovat na bedně jako Jorge nebo Vale ? Kde žiješ viděls ho někdy v depu ? Kuwa hoši řidťe se někdy vlastní hlavou a né tím co plácá ten dědek stará

P.S.- Dovážit motorky a formule, Bolt bude běhat s batohem a Loebovi odšroubovat jedno kolo... Jo a škaredý tenistky taky zákaz, no a vopičák též, kdo se na to má dívat

yamaharider (27) napsal 10.03.2009 v 00:53

pedrosovo hlavni zraneni je to ze se neumi usmat neumi se radovat z uspechu a proste je mi naprosto asimpatickej

AKRO (-498) napsal 10.03.2009 v 00:22

Já sice nejsem AKRO,ale jeho brácha, zrovna čtu tady na jeho počítači tu debatu o těch motocyklových žokejích,je to pravda, samý suchar nebo trpaslík a k ideálu pořádného chlapa to má na míle daleko!Chápu,že závodník by 100 a více kilo asi mít neměl,ale 50 kilo a méně a v nejlepším případě okolo 65 kilo to je nic moc.To dovažování motocyklů by asi bylo na místě.

AKRO (-498) napsal 09.03.2009 v 22:24

Interceptor - Ona ta váha hraje roli hodně a určitě by se i v závodech měla trochu srovnat a dorovnat to v případě lehkých "skřítků" dovážením motorky.Určitě by se pak objevili další jezdci,kteří jsou dobří,ale mají nevýhodu ve větší výšce a váze.Edwards má v sezoně 73 kilo a Rossi se drží na 59 -61 kilo při výšce 181 cm,takže další hubeňour a zdaleka není jediný s podobnými parametry. S tím basketem se kdysi snažíli udělat výškové omezení do 180 cm a nad 180 cm, ale nějak se to nechytlo.

AKRO (-498) napsal 09.03.2009 v 22:08

Martin Fary- Jak udrží Hondu Shadow nevím,ale oni mimo sezonu nabírají víc jak 10 kilo,tak snad jedině tak.

Kawasakiman (-7) napsal 09.03.2009 v 20:15

Kawa

Interceptor (108) napsal 09.03.2009 v 19:55

V tom případě by se mohla v basketu zřídit speciální liga pro rozehravače, pak kategorie pro lidi od 170-do 175, 180-185 atd.. aby náhodu pivoti nebyli ve výhodě, že narostli do výšky, protože jak píšeš ne každý má fyziologický předpoklad mít 2,20 a 130kg. Krom toho si nemyslím, že by výška/váha byla až tak zásadní aby se tohle muselo řešit, mezi jezdci jsou sice rozdíly, ale výsledky to až tak neovlivňuje viz Rossi, Edwards.. Jinak bych to ovšem uvítal, třeba bych se pak poskládal na nějaký supersport, teď je většina pro trpaslíky

MartinFary (0) napsal 09.03.2009 v 13:42

AKRO> to mi rekni, jak ten Janda pak udrzi tu jeho Hondu Shadow.

MartinFary (0) napsal 09.03.2009 v 13:41

Interceptor> s tebou zase nesouhlasim ja. Ja si myslim, ze vyhoda by mela byt jenom v technice, jezdci by meli mit nejake rozpeti treba 75-80kg a v tom se musi vsichni pohybovat. Nebo dat minimalni vahu, alespon. Max vaha je na kazdem extra. Ale nekdo ma fyziologicky predpoklady nemit 40kg a nekdo ano. Pak prave bude rozhodovat jen ta technika a na druhou stranu by zavody byly opravdu zajimave, kdyz by jezdili jezdic pospolu a ne jak je omu doted, ze predek kazdy tusi viteze. Bud rossi nebo stoner. Ale treba se pletu. Nicmene, takhl ebych si ja predstavoval zavody. Zadny mrdky, ale poradny chlapy s vypracovanejma telama

Interceptor (108) napsal 09.03.2009 v 12:49

Já s tím nesouhlasím, když by měli potom stejně vážit, můžou jim dát i stejné motorky, ať nejsou žadné rozdíly. Každý z nich si ten sport vybral sám a určitě si nestěžují jako nekteří zde, že je těžký nebo velký nebo, že má 12ku nohu nebo cokoliv.

AKRO (-498) napsal 08.03.2009 v 22:34

Teamwhd - úplně správně - Anorektici a koncentráčníci.Ty samé váhové kategorie skáčí na lyžích, viz Janda 180 cm a 54 kilo a to není nejlehčí!Např Polák Malysz 160cnm a 43 kilo. Na motorkách by měli brát aspoň 70 - 75 kilo /hodně málo/dle obsahu motocyklu/kombinéza,přilba a boty mají asi 7 kilo/nebo 80 kilo s komplet vybavením a kdo je nemá, tak mu dovážit motorku,jako to dělají ve 125 a motokárách. Trochu by měli pak šanci i vyšší a těžší závodníci a né jen skřítci nebo anorektici.

teamwhd (74) napsal 08.03.2009 v 21:37

přesně tak-jsou to závody anorektickejch transexuálů...

AKRO (-498) napsal 08.03.2009 v 21:30

Panebože ten Pedrosa není pomalu za tím stolem vidět! To je neskutečný chcípák./157 cm a 49 kilo/.Tomu by měli tu motorku dovažovat, jako to dělají ve 125. Určitě to není vzhledem k ostatním jezdcům zrovna moc férové.Jak by asi jezdil kdyby měl 70 kilo? O kolik by byl asi pomalejší?

teamwhd (74) napsal 08.03.2009 v 21:15

kdyby tam pedrosa nebyl tak bych si toho ani nevšim, jezdí sice super rychlý kola ale moc jsem ho neviděl závodit...jinak samozřejmě přeju hodně zfraví

shrek666 (0) napsal 08.03.2009 v 21:07

at se dari




TOPlist