Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mike: Nevím, jestli se snížení o jeden motor na sezonu bude odrážet na vývoji, nebo ne,ale každá změna tohoto typu způsobí zbrojení v továrnách a na to je potřeba mnohem více peněz, než na jeden motor za sezonu. Ohledně otáček, je to k diskuzi. Ducati nic neušetří, protože nepoužívá žádný pneumatický systém na ventilech, ostatní sice ušetří,ale uniká mi pak podstata MGP- třídy top techniky a top jezdců.
Burgess tvrdí, že nová pravidla budou pohřbem MGP. Já s ním souhlasím, protože královskou třídu mají jezdit královské motocykly s královští jezdci. Omezováním již vyvinutých technologií se dosáhne stagnace a zpátečnictví. Superbiky budou již brzy rychlejší a to je dle mého velká prohra tohoto šampionátu.
To Mike: Ještě nic nebylo rozhodnuto, ani v otázce počtu motorů. Vše bylo v Jerezu pouze diskutováno, tato info pochází přímo od našeho zdroje, který se této schůze rovněž zúčastnil.
Je to trosku mimo temy, ale pre tych, ktori o tom este nepoculi resp. necitali. Ak uz o tom viete, tak potom sorry.
Od roku 2013 bude znizeny pocet motorov zo 6 na 5. (Tovarne su s tymto navrhom spokojne, lebo im to radikalne znizi naklady na sezonu).
Ako sa bude postupovat pri CRT este nie je zname.
Dorna by chcela obmedzit otacky na 15.000 ot/min ci dokonca k 14.500 ot/min., lebo upravene seriove motory v CRT tocia 14-14.500 ot/min.
Tovarne su ochotne pristupit k tomuto kroku, ak zostane zachovana vlastna ECU. Ale Honda s Yamahou by chceli 16.000 ot/min. Ducati je naopak za co najnizsi limit.
Nuvolari: Shodneme se v jednom- CRT je výsměch celé královské kubatury. ART je výsměchem toho výsměchu. Vloni jelo 17 jezdců. Nebýt ART (se kterými jich je 21), jelo by jich opět 17 -A TO VČETNĚ TĚCH PARODIÍ NA PROTYPY. Obhajovat to sice někdo může,ale projeví se tím jeho labilita.
Vlastně ještě jednu věc musím odsouhlasit. Aprilia ve WSBK je košer, jinak by nejela. Buď košer vždy byla, nebo z ní košer bike pokaždé udělali (ať už technicky, nebo v pravidlech). A to je stejně jedno. Počítají se výsledky, ne naše úvahy od klávesnic.
obejít pravidla - respektive najít v nich díru - není totéž, jako být proti nim, to za prvé... a za druhé, nikde není kapsáno, že stejně jako Aprilia má ART, že nemůže mít Suzuki třeba SRT, Ducati DRT atd...
unavix, nevím jestli si to uvědomuješ (očividně ne) ale jako CR můžeš startovat s čím chceš..i s GP12 pokud ju seženeš. Rozdíl je v litrech paliva a počtu motorů. A taky ještě jeden "detail"..tým musí být soběstačný a nesmí být nijak spolčený s továrnou. Pokud u Aspara, Speed Master a Paul Birda nějaká komise nebo něco nevidí žádnou tovární podporu od Aprilie, tak jim nic nemůže bránit startovat. Pochybuju že by si to např Honda nechala líbit a pokud by měla podezření tak nepodala žádnej protest...až příjde (jestli příjde) tak můžeš polemizovat
Ale chlapci.To že mám jiný názor než většina přeci není čecháčkovství.To že nikoho nenachytali a tím platí presumce neviny je pravda. Jenže jak SBK tak motoGP když budou chtít do puntíku dodržovat pravidla tak nebudou schopni naplnit rošt.
Stejně jako vloni byli v F1 přední křídla redbulu mimo pravidla kvůli průhybu ale nikdo v tom nechtěl rejpat (FIA) a jít proti RB aby náhodou neskončili v F1 tak ani v bajkách nebude nikdo rejpat(dorna) v tom jak to je u ART.Továrny mají zatím svoji "hrdost" a dorna je ráda že jedou.
Vždycky se najde někdo kdo dokáže využít nedotažená pravidla ve svůj prospěch. Stejně jako vloni v F1 RB se svými křídly,letos Mercedes s f-průduchem tak věřím že i ART v motoGP našla obezličku jak obejít pravidla.
Nechci žádnej flame,jen sem řek co si myslím.Čas ukáže o kolik sem se seknul.
souhlas, "někdo" zde je typický malý zapšklý čecháček... Unavixi, nejsou náhodou v FC Barcelona všichni nadopovaní? To přece není možné, aby byli o tolik nejlepší... a co pak bratři Kličkové, to jsou Terminátoři T1000, ne?
mike99: je to tak, jak píšeš. Ale schválně jsem uvedl to Brno, aby mě někdo neosočil, že se snažím bagatelizovat rozdíly mezi hvězdnou GP a druhou ligou.
Zase dohady co je Aprilia za bike to sa tu bude rozoberat celu sezonu ako v MotoGP tak aj vo WSBK
Mna by skor zaujimalo, ze keby si obuje Aprilia Pirelli ci by bola este rychlejsia, pripadne o kolko na jedno kole
Nuvolari: 2 sec. v Brne, ale v Silverstone ani nie 1 sec.
Nejlepší čas stroje MotoGP – 2:03,308 (Jorge Lorenzo)
Nejlepší čas stroje WSBK – 2:04,091 (Cal Crutchlow)
A to sa este Cal rozculoval, ze spravil so svojom rychlom kole chybu.
unavix:
1. SBK: tak, důkazy nemáš Ty a nemá je ani nikdo jiný, čili platí presumpce neviny. Prostě a jednodušše má Aprilia solidní bike.
2. ART: vysvětlení je nasnadě. Už SBK jsou velmi blízko GP (v Brně rozdíl cca 2 sekundy). A ART je přešlechtěný SBK. Co je pak divného na tom, že motorka s mnohaletým vývojem je rychlejší, než kombinace rámů vyráběných "garážovýma firmama" s SBK motory horší koncepce, než je SBK véčko Aprilie???
unavix: Tak pozor ART může i s menším finančním obnosem jakž takž konkurovat speciálům MotoGP ne protože by byli technici ART geniální, nebo že by podváděli, ale protože všechny CRT týmy jsou zvýhodněny pravidly (tuším více paliva, motorů, ?větší možnosti testování?). Jinak by si CRT v konkurenci továren ani neškrtly!! CRT tým Edwardse ztrácí na nejlepší ART něco přes vteřinu, to zas není taková propast. Přes vteřinu v MotoGP na nejlepší Yamahu a nejlepší Hondu už víc jak rok pravidelně ztrácí Ducati, znamená to snad že Yamaha a Honda podvádí?
Max v SBK podobnou kládu zajel na Philip Islandu i v roce 2008 (na netovární Ducati, tehdy ovšem neměl štěstí a v obou závodech do kterých startoval z 16. místa to zahodil).
To že je někdo lepší, neznamená že podvádí.
Z mého pohledu jsou Tvé příspěvky klasickým případem "ubrečeného čecháčkovství" ve stylu "všichni kdo uspěli jsou podvodníci".
Nuvolari>Ano nemám žádné důkazy o porušování pravidel ze strany ART.Je to jen můj čistě subjektivní názor který vychází z toho že ani excelentní pilot jako je Max není schopen zajet takovou kládu na předpisovém bajku tak jak to ukázal Max v Austrálii.Vždyť v druhé jízdě bylo celé startovní pole jen komparz v jeho show.
A když se podívám do motoGP tak všechny CRT sou nahony vzdáleny speciálům GP krom ART.To je normální?
Buďto výrobci utrácejí spoustu peněz za speciály motoGP zbytečně a umí prdku když jim ART v pohodě stačí nebo není ze strany ART něco košer.
No a já si nemyslím že by inženýři u ART byli geniální a ostatní s několikanásobně větší investicí uměli prd.
Někde je tedy evidentně "chyba". A z mého laického pohledu má ART - Aprilia motorku která není podle pravidel ani jednoho šampionátu.
unavix, CCH7: hošové, buďte konkrétní. Uveďte součást nebo součástky, kterými Aprilia aktuálně porušuje reglement SBK a nasazuje prototyp.
Jestli žádný neuvedete, tak má Váš komentář hodnotu psího prdu.
Musím upravit svůj komentář. Těch Stonerových 1:30,629 bylo ze závodu, takže by byl Checa v kvaifikaci ,,až" 9. za Pedrosou na Hondě. Nejlepší Duca GP byl Hayden 1:30,792, Rossi měl 1:30,980. Tak to jo. To by už bylo na pováženou. Omlouvám se za chybu. Kdo ví, jaké by ale byly letos časy z kvalifikace SBK, kdyby se jelo Superpole...
Není CR jako CR. Vzhledem k tomu, že Cr může být SBK moto jen s upraveným rámem, tak kdyby dostal De Puniet opravdouvou SBK Aprilku, tak by byl ještě rychlejší. Ale nevím, proč se všichni upínají jen na Aprilii, když loni ve Philip Islandu v kvalifikaci zajel Checa 1:30,882 !!! To znamená, že by byl hned 2.v loňské kvalifikaci MOTOGP za Stonerem- 1:30,629 !!! SBK bike 2. v motoGP!!!
Rossi tam zajel v kvaifikaci 1:31,965. Tak které závody jsou první liga???
MotoGP už dávno není královská disciplína, to jen Dorna se nám snaží vnutit názor, že jsou to nejlepší jezdci na nejlepších strojích...
Ale být s upravenou Ducati, kterou si koupíte u dealera a poladíte, jen 0,25s pomalejší než prej nejlepší jezdec Stoner, na prej té nejlepší motorce na světě..., no nevím. Názor si udělejte sami.
Každý ale asi vidí, že nebude možné mít 2 závody SBK biků...
S konkurenceschopností to bude tak, že konkurence schopná bude jen aprilka a to proto, že nezačala od nuly, ale proto, že vytunila svou motorku z WSBK
Ale jako reklamu to špatnou mít nebudou, že jejich upravenej superbik dokáže dávat naprdel speciálům MotoGP. (tím upravenej samozřejmě myslím že to se seriovou RSV4 nemá společnýho asi nic)
ja myslim, ze unavix neni se svym nazorem uplne mimo.to co predvedl Max (nebo spise jeho motorka) v Australii nebylo uplne normalni ... trochu soudnosti neuskodi
docela mile mě překvapil randy. jsou to dohady, ale řekl bych že na ART je rychlejší, než by byl na ducati.
fandím colinovi, doufám, že z té herky udělá konkurenceschopný bike
jinak ještě se musím smát, když si vzpomenu na espezetův výrok, že zamezí, aby se značky aprilia a bmw nemohli účastnit s továrnímu týmy pod hlavičkou CR. když člověk vidí to logo ART tak se musí za břicho popadat
Mike: Nevím, jestli se snížení o jeden motor na sezonu bude odrážet na vývoji, nebo ne,ale každá změna tohoto typu způsobí zbrojení v továrnách a na to je potřeba mnohem více peněz, než na jeden motor za sezonu. Ohledně otáček, je to k diskuzi. Ducati nic neušetří, protože nepoužívá žádný pneumatický systém na ventilech, ostatní sice ušetří,ale uniká mi pak podstata MGP- třídy top techniky a top jezdců.
Burgess tvrdí, že nová pravidla budou pohřbem MGP. Já s ním souhlasím, protože královskou třídu mají jezdit královské motocykly s královští jezdci. Omezováním již vyvinutých technologií se dosáhne stagnace a zpátečnictví. Superbiky budou již brzy rychlejší a to je dle mého velká prohra tohoto šampionátu.
Tak potom sa ospravedlnujem za mylne informacie.
To Mike: Ještě nic nebylo rozhodnuto, ani v otázce počtu motorů. Vše bylo v Jerezu pouze diskutováno, tato info pochází přímo od našeho zdroje, který se této schůze rovněž zúčastnil.
Je to trosku mimo temy, ale pre tych, ktori o tom este nepoculi resp. necitali. Ak uz o tom viete, tak potom sorry.
Od roku 2013 bude znizeny pocet motorov zo 6 na 5. (Tovarne su s tymto navrhom spokojne, lebo im to radikalne znizi naklady na sezonu).
Ako sa bude postupovat pri CRT este nie je zname.
Dorna by chcela obmedzit otacky na 15.000 ot/min ci dokonca k 14.500 ot/min., lebo upravene seriove motory v CRT tocia 14-14.500 ot/min.
Tovarne su ochotne pristupit k tomuto kroku, ak zostane zachovana vlastna ECU. Ale Honda s Yamahou by chceli 16.000 ot/min. Ducati je naopak za co najnizsi limit.
Nuvolari: Shodneme se v jednom- CRT je výsměch celé královské kubatury. ART je výsměchem toho výsměchu. Vloni jelo 17 jezdců. Nebýt ART (se kterými jich je 21), jelo by jich opět 17 -A TO VČETNĚ TĚCH PARODIÍ NA PROTYPY. Obhajovat to sice někdo může,ale projeví se tím jeho labilita.
Vlastně ještě jednu věc musím odsouhlasit. Aprilia ve WSBK je košer, jinak by nejela. Buď košer vždy byla, nebo z ní košer bike pokaždé udělali (ať už technicky, nebo v pravidlech). A to je stejně jedno. Počítají se výsledky, ne naše úvahy od klávesnic.
obejít pravidla - respektive najít v nich díru - není totéž, jako být proti nim, to za prvé... a za druhé, nikde není kapsáno, že stejně jako Aprilia má ART, že nemůže mít Suzuki třeba SRT, Ducati DRT atd...
unavix, nevím jestli si to uvědomuješ (očividně ne) ale jako CR můžeš startovat s čím chceš..i s GP12 pokud ju seženeš. Rozdíl je v litrech paliva a počtu motorů. A taky ještě jeden "detail"..tým musí být soběstačný a nesmí být nijak spolčený s továrnou. Pokud u Aspara, Speed Master a Paul Birda nějaká komise nebo něco nevidí žádnou tovární podporu od Aprilie, tak jim nic nemůže bránit startovat. Pochybuju že by si to např Honda nechala líbit a pokud by měla podezření tak nepodala žádnej protest...až příjde (jestli příjde) tak můžeš polemizovat
Ale chlapci.To že mám jiný názor než většina přeci není čecháčkovství.To že nikoho nenachytali a tím platí presumce neviny je pravda. Jenže jak SBK tak motoGP když budou chtít do puntíku dodržovat pravidla tak nebudou schopni naplnit rošt.
Stejně jako vloni byli v F1 přední křídla redbulu mimo pravidla kvůli průhybu ale nikdo v tom nechtěl rejpat (FIA) a jít proti RB aby náhodou neskončili v F1 tak ani v bajkách nebude nikdo rejpat(dorna) v tom jak to je u ART.Továrny mají zatím svoji "hrdost" a dorna je ráda že jedou.
Vždycky se najde někdo kdo dokáže využít nedotažená pravidla ve svůj prospěch. Stejně jako vloni v F1 RB se svými křídly,letos Mercedes s f-průduchem tak věřím že i ART v motoGP našla obezličku jak obejít pravidla.
Nechci žádnej flame,jen sem řek co si myslím.Čas ukáže o kolik sem se seknul.
souhlas, "někdo" zde je typický malý zapšklý čecháček... Unavixi, nejsou náhodou v FC Barcelona všichni nadopovaní? To přece není možné, aby byli o tolik nejlepší... a co pak bratři Kličkové, to jsou Terminátoři T1000, ne?
mike99: je to tak, jak píšeš. Ale schválně jsem uvedl to Brno, aby mě někdo neosočil, že se snažím bagatelizovat rozdíly mezi hvězdnou GP a druhou ligou.
Zase dohady co je Aprilia za bike to sa tu bude rozoberat celu sezonu ako v MotoGP tak aj vo WSBK
Mna by skor zaujimalo, ze keby si obuje Aprilia Pirelli ci by bola este rychlejsia, pripadne o kolko na jedno kole
Nuvolari: 2 sec. v Brne, ale v Silverstone ani nie 1 sec.
Nejlepší čas stroje MotoGP – 2:03,308 (Jorge Lorenzo)
Nejlepší čas stroje WSBK – 2:04,091 (Cal Crutchlow)
A to sa este Cal rozculoval, ze spravil so svojom rychlom kole chybu.
Dokonce i když jsem to napsal s hvězdičkama mezi písmeny..., takže původně tam byla vteřina začínající na s...
Bosso, koukám, že ze s*e*k*u*n*d*y dělá zdejší vyhledávač rustikálních slov k****. Docela prudérní přístup!
unavix:
1. SBK: tak, důkazy nemáš Ty a nemá je ani nikdo jiný, čili platí presumpce neviny. Prostě a jednodušše má Aprilia solidní bike.
2. ART: vysvětlení je nasnadě. Už SBK jsou velmi blízko GP (v Brně rozdíl cca 2 sekundy). A ART je přešlechtěný SBK. Co je pak divného na tom, že motorka s mnohaletým vývojem je rychlejší, než kombinace rámů vyráběných "garážovýma firmama" s SBK motory horší koncepce, než je SBK véčko Aprilie???
unavix: Tak pozor ART může i s menším finančním obnosem jakž takž konkurovat speciálům MotoGP ne protože by byli technici ART geniální, nebo že by podváděli, ale protože všechny CRT týmy jsou zvýhodněny pravidly (tuším více paliva, motorů, ?větší možnosti testování?). Jinak by si CRT v konkurenci továren ani neškrtly!! CRT tým Edwardse ztrácí na nejlepší ART něco přes vteřinu, to zas není taková propast. Přes vteřinu v MotoGP na nejlepší Yamahu a nejlepší Hondu už víc jak rok pravidelně ztrácí Ducati, znamená to snad že Yamaha a Honda podvádí?
Max v SBK podobnou kládu zajel na Philip Islandu i v roce 2008 (na netovární Ducati, tehdy ovšem neměl štěstí a v obou závodech do kterých startoval z 16. místa to zahodil).
To že je někdo lepší, neznamená že podvádí.
Z mého pohledu jsou Tvé příspěvky klasickým případem "ubrečeného čecháčkovství" ve stylu "všichni kdo uspěli jsou podvodníci".
Nuvolari>Ano nemám žádné důkazy o porušování pravidel ze strany ART.Je to jen můj čistě subjektivní názor který vychází z toho že ani excelentní pilot jako je Max není schopen zajet takovou kládu na předpisovém bajku tak jak to ukázal Max v Austrálii.Vždyť v druhé jízdě bylo celé startovní pole jen komparz v jeho show.
A když se podívám do motoGP tak všechny CRT sou nahony vzdáleny speciálům GP krom ART.To je normální?
Buďto výrobci utrácejí spoustu peněz za speciály motoGP zbytečně a umí prdku když jim ART v pohodě stačí nebo není ze strany ART něco košer.
No a já si nemyslím že by inženýři u ART byli geniální a ostatní s několikanásobně větší investicí uměli prd.
Někde je tedy evidentně "chyba". A z mého laického pohledu má ART - Aprilia motorku která není podle pravidel ani jednoho šampionátu.
Omlouvám se za chybičku, vypadlo mně tam "V", takže už je to opraveno a ta správná elektronika se jmenuje "2D-Vleuten".
unavix, CCH7: hošové, buďte konkrétní. Uveďte součást nebo součástky, kterými Aprilia aktuálně porušuje reglement SBK a nasazuje prototyp.
Jestli žádný neuvedete, tak má Váš komentář hodnotu psího prdu.
Nejde.
Lidi kde se dá koukat na první kvaldu supersportů na netu?Zkoušel sem odkazy z vlákna od PityGPX ale nikde to nevalí.
Máte někdo živej link pls?
unavix> Souhlas
Musím upravit svůj komentář. Těch Stonerových 1:30,629 bylo ze závodu, takže by byl Checa v kvaifikaci ,,až" 9. za Pedrosou na Hondě. Nejlepší Duca GP byl Hayden 1:30,792, Rossi měl 1:30,980. Tak to jo. To by už bylo na pováženou. Omlouvám se za chybu. Kdo ví, jaké by ale byly letos časy z kvalifikace SBK, kdyby se jelo Superpole...
Není CR jako CR. Vzhledem k tomu, že Cr může být SBK moto jen s upraveným rámem, tak kdyby dostal De Puniet opravdouvou SBK Aprilku, tak by byl ještě rychlejší. Ale nevím, proč se všichni upínají jen na Aprilii, když loni ve Philip Islandu v kvalifikaci zajel Checa 1:30,882 !!! To znamená, že by byl hned 2.v loňské kvalifikaci MOTOGP za Stonerem- 1:30,629 !!! SBK bike 2. v motoGP!!!
Rossi tam zajel v kvaifikaci 1:31,965. Tak které závody jsou první liga???
MotoGP už dávno není královská disciplína, to jen Dorna se nám snaží vnutit názor, že jsou to nejlepší jezdci na nejlepších strojích...
Ale být s upravenou Ducati, kterou si koupíte u dealera a poladíte, jen 0,25s pomalejší než prej nejlepší jezdec Stoner, na prej té nejlepší motorce na světě..., no nevím. Názor si udělejte sami.
Každý ale asi vidí, že nebude možné mít 2 závody SBK biků...
CCH7: Podívej se na záznam z Philip Islandu z roku 2008.
Pobavili me 2D-Leute. Spravne by melo byt (nejspis) elektronika od lidi z 2D. Ti budou nastesti trirozmerni.
: o )
S konkurenceschopností to bude tak, že konkurence schopná bude jen aprilka a to proto, že nezačala od nuly, ale proto, že vytunila svou motorku z WSBK
Ale jako reklamu to špatnou mít nebudou, že jejich upravenej superbik dokáže dávat naprdel speciálům MotoGP. (tím upravenej samozřejmě myslím že to se seriovou RSV4 nemá společnýho asi nic)
ja myslim, ze unavix neni se svym nazorem uplne mimo.to co predvedl Max (nebo spise jeho motorka) v Australii nebylo uplne normalni ... trochu soudnosti neuskodi
myslím,že na vodě bude jedno co je to za motorku
docela mile mě překvapil randy. jsou to dohady, ale řekl bych že na ART je rychlejší, než by byl na ducati.
fandím colinovi, doufám, že z té herky udělá konkurenceschopný bike
jinak ještě se musím smát, když si vzpomenu na espezetův výrok, že zamezí, aby se značky aprilia a bmw nemohli účastnit s továrnímu týmy pod hlavičkou CR. když člověk vidí to logo ART tak se musí za břicho popadat
unavix - už podle tvého avataru nemá cenu tvůj příspěvek komentovat