Hattrick Yamahy je na dostřel

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 07.08.2009 v 22:26

Majkl GSXR - Je pravda,že jsem s MOTO GP za posledních několik let nemohl být skoro nikdy spokojený,protože to není žádný vrchol silničního motorizmu,ale už několik let slabý odvar toho,co bylo kdysi za vrchol považováno a taky bylo! Proč,to nemá cenu rozvádět,článků jsem o tom napsal už dost. Taky,co mám o tom napsat,když to až na pár vyjímek skutečně nestojí skoro nikdy za nic.Jedině třídy 125 a 250 to zachraňovaly,aby se na to dalo koukat. Jezdce klidně pochválím,jedou to co musí s ohledem na techniku na které jedou. Bohužel,rozdíly mezi motocykly jsou propastné a to se velice dobře se to projevuje na průběhu všech závodů.

Majkl_GSXR (0) napsal 07.08.2009 v 18:22

AKRO-nikdy jsem nenapsal,že kdo se mnou nesouhlasí je blbec.Každej přece může mít svůj názor.Jenže ty seš věčně nespokojenej.Nikdy jsem nečet,že bys někoho pochválil jak zajel,nechápu že se na tu druhou ligu jak ty říkáš pořád díváš a pak píšeš po každým závodě stejný komentáře jak to bylo strašný a nudný

ChenziiR1 (158) napsal 07.08.2009 v 17:12

tak ted jsi tomu "dal na prdel"

AKRO (-498) napsal 07.08.2009 v 15:57

ChenziiR1 a Majkl GSXR - Vy jste kluci takoví diskutéři typu kdo se mnou nesouhlasí je prostě blbec! Proto jsem vám řekl, že jsem /jen vám / ochotný vám odkývat vše co si budete přát. Nic jiného se totiž nedá s vámi dělat!

ChenziiR1 (158) napsal 07.08.2009 v 08:56

Akro:"Co chceš ode mě slyšet? "
Vůbec nic

Majkl_GSXR (0) napsal 06.08.2009 v 23:22

Pity .AKRO-?V těch tvejch blábolech,každej týden stejnejch máš pravdu jen v jedné větě.A to,že šanci na titul má jen špičkovej jezdec na špičkovým motocyklu.Jinak jsou tvoje názory snůška hoven

AKRO (-498) napsal 06.08.2009 v 23:05

ChenziiR1 - Ty jsi prostě Rossík se vším všudy! My dva jsme už měli na toto téma hodně diskuzí a je to pořád o ničem!Co chceš ode mě slyšet? Mám prohlásit,že je Ducati naprosto bezkonkurenční a nejrychlejší motorka? Nebo chceš slyšet,že je Yamaha beznadějně nejhorší a nejpomalejší motorka,která vyhrává jen díky tomu,že je Rossi o tři třídy lepší než jsou ostatní a je to vlastně jezdec z jiné planety,který by to vyhrál i na cesťáku? Nebo co chceš vlastně slyšet? To jediné v čem máš pravdu,byl ten Sachsenring. Tam kdybych nejel,tak by se opravdu vůbec nic nestalo! Zatím to byla letos ta největší nuda a to nejen v MOTO GP, tam to nakonec bývá dost často,ale ani další dvě třídy nestály vůbec za nic,což většinou nebývalo! Co je to za Mistrovství světa kde jede 16-17 jezdců? Stačil by jeden hromadný pád a pokud by se zranili třeba 3 jezdci tak by se příští závod musel asi zrušit protože předepsané minimum je 15 jezdců. Nebo by tam museli rychle nasadit jako "křoví",několik jezdců aby se vůbec mohlo jet. Takovému "šampionátu" mám fandit nebo ho dokonce chválit?

ChenziiR1 (158) napsal 06.08.2009 v 21:03

Zajímavý je,jak postoupili všichni ze satelitu nahoru s letošní verzí Ducati oproti minulým rokům-to trochu rozporuje teorii špatné ducati.Navíc si ji Casey hodně chválil jak se zlepšila a že handicap je v jeho stavu né motorce.
“ když vyhrával Stoner, tak to bylo určitě ještě nudnější než letos. Ale i tak to nemá letos žádnou "šťávu"“...tak to snad nemá ani cenu komentovat.
V podstatě to autor článku vidí dobře,PITY to ve svém komentáři jen potvrzuje.
A k té návštěvě Sachsenringu:Akro, to je jako by fanda do rokové hudby napsal že si koupil lístky za dva nebo tři táci na Evu s Vaškem,trmácel se za nima někam k Chemnitzu a pak byl strašně naštvanej a všude plival co to bylo za děs.Přitom ho vůbec nenapadlo zajet někam ke Koblenzi nebo Misanu na koncert třeba Metalici.

AKRO (-498) napsal 06.08.2009 v 19:49

DaliboRR - To máš pravdu,v roce 2007 když vyhrával Stoner, tak to bylo určitě ještě nudnější než letos. Ale i tak to nemá letos žádnou "šťávu". A s těmi Ducati - prostě jim to letos nejede a dost lidí to nechápe a je zvláštní,jak je v některých lidech léta stále zafixováno - Ducati brutální a jasně nejrychlejší a Yamaha,že je skoro nejpomalejší a jen díky genialitě Rossiho vyhrává atd. Přitom je jasné,že každou sezónu je úplně jiná motorka a jde jen o to jak se povede. Jako ve Formuli 1.Co bylo v roce 2007 už neplatilo v roce 2008 a už vůbec ne 2009. Dokonce i J.Kubíček si při komentování všiml,že Stonerův stroj je hodně neklidný,zatim co Rosiho Yamaha se ani nehne.Čihák,známý Rossista fanatik odpověděl,že to bude asi brutalitou výkonu stroje Ducati a také jezdeckého projevu Stonera.Při takové neobjektivitě hlasatele se pak nelze divit,že to papouškují i diváci co sem přispívají a vůbec jim nedochází,že jen o trochu horší motocykl posune KAŽDÉHO jezdce dozadu a na titul nemůže ani pomyslet. Jen špičkový jezdec a špičkový motocykl má šanci na titul!

Skalák (0) napsal 06.08.2009 v 11:25

přeju to yamaze

DaliboRR (1) napsal 06.08.2009 v 07:23

Tomu co tady napsal autor článku se smějí už i holubi na Staromáku. (Kromě jeho (Stonerova)únavového stavu - dle posledních informací se jedná o tkzv. "Burn-out", neboli únavu z cestování) Out je,ale jeho Ducati (letos) nebo i ostatní na dukně mají únavu z cestování? Je tak těžke přiznat,že to dukně letos nejede? Jen čekám kdy přijde fanoušek od Suzuki a protože se taky suza trápí..hodí do placu hlášku jak je Loris nebo Chris nemocný

DaliboRR (1) napsal 06.08.2009 v 07:10

AKRO: No myslím,že rok 2007 a nadvláda Stonera se nedá srovnat s letošním rokem a Rossim.Je tady celkem dost soubojů (na MotoGP) a není to tak,že Rossi za to zatáhne a na konci prvního kola má pět vteřin náskok jak tomu bylo v roce 2007

AKRO (-498) napsal 06.08.2009 v 00:14

PityGPX - Ale já bych MOTO GP mohl a moc rád,kdyby se tam aspoň něco dělo! Třeba ve 125kách a 250tkách bývá pokoukání o hodně lepší, někdy je to i pěkné i když s tím Německým Sachsenringem jsem si dost naběhl a skoro nic se nedělo ani v těchto třídách. Já mám na Sachsenring relativně blízko a doufal jsem, že ta jejich trať /kolotoč/ trochu smaže ty výkonnostní rozdíly mezi motocykly. Tedy mezi Yamahou a ostatními. Sice nevím,co jsi tam viděl v MOTO GP za drama, vedl Rossi těsně před Lorenzem pak ho Lorenzo jednou předjel,o kolo později se Rossi znovu dostal na 1 místo a pak už se nedělo nic,Rossi vyhrál o délku motocyklu. Drama asi jako v Ruském filmu. Jestli tomu říkáš pořádné závody tak k požitku z nich opravdu moc nepotřebuješ. Dvě Yamahy na které letos a vlastně i loni nikdo nemá,pak je Stoner vlající na rozklepané a na trati nesedící Ducati,který se nějakým zázrakem drží aspoň na dohled a pak přerostlý trpaslík vážící 46 kg na Hondě,který tu svou minihmotnost uplatnil aspoň na Laguně Sece a na dalších místech s velkým odstupem jedoucí ostatní jezdci, většinou bývalí Mistři světa na motocyklech o třídu horších. Ještě štěstí, že občas zaprší a rozdíly mezi stroji se trochu smažou, jinak by ty sólo závody Yamahy nebo jak to mám nazvat"jízdy pravidelnosti" nebo závody stylu "vláček" byly skoro každý závod. A těch 16 - 17 jezdců co to jedou,tomu taky říkáš Mistrovství světa? Stačí,aby dva spadli a dva nedojeli a není ani komu dát body za poslední místa,nehledě na to,že se musí jezdci snad na takové prázdné trati skoro i bát. Nezlob se na mě, ale co mám na tom chválit?

Palec11 (232) napsal 05.08.2009 v 21:37

Bosso: ajo máš pravdu 2005 byl vlastně krokodýl Troy

PityGPX (949) napsal 05.08.2009 v 21:35

AKRO: opět kritika MotoGP, ale hodnotíš neobjektivně, nevím prostě proč, ale ty MotoGP nemusíš, pořád to jen kritizuješ, jezdíš na Sachsenring amísto abys to pochválil tak napíšeš že to byla jedna velká nuda, přitom se o vítězi rozhodlo až v poslendím kole mezi Rossim a Lorenzem, to samé v Barceloně, nevím jaké sleduješ závody ale říct že MotoGP v 07 a letos je uplně to samé je zcestné. V 07 a 08 byly solo jízdy, letos s Rossim po většinu sezony bojuje do konce závodu Lorenzo a oba si to pěkně nandávají. Navíc se teď zapojili do boje o vítězství i Repsolky a až bude Stoner fit (zdravotně) tak i on bude na špici, tudíž ať chceš nebo ne, oba víme že jen lžeš a že ti MotoGP leží v žaludku a jen a jen na ten sport pliveš, ale všichni víme že letos je to ohodně lepší než v 07 a v 08 kde to fakt místy nuda byla. (SBK sem netahej, ty mám rád ale letos se MotoGP musím zastat když jsou o hodně lepší závody, aspoň já se u nich nenudil, to samé Doningnton byl chválen lidma na foru a tady).

AKRO (-498) napsal 05.08.2009 v 21:07

Šíma46 a Tom46 - Však to bylo v roce 2007 to samé,jako letos a loni. Stoner vyhrával a na koukání to byla stejná bída jako je teď s Yamahou a Rossim. A ten hattrick Yamaze letos určitě vyjde,máte pocit,že by tomu při současné převaze Yamahy mohlo být jinak?

Bosso (344) napsal 05.08.2009 v 19:19

To Palec68: Ano je mistrem světa 2004 a 2007.

Palec11 (232) napsal 05.08.2009 v 16:42

A nemůže se pochlubit náhodou Toseland dvouma titulama mistra světa ? 2007 a 2005 hmmm ?

PityGPX (949) napsal 05.08.2009 v 15:30

Uvědomte si že Ducati v roce 07 nebyla na vrcholu, to by ten šampionat musel skončit 1.SToner, 2.Capirrosi, 3. Barros. Jen Stoner na ní byl ve předu, stejně jako v 04 kdy na Yamaze byl ve předou zase jen Rossi. Tzn Rossi a Stoner = stejná pisnička (rok 04 v rossiho podání a rok 07 ve Stonerovem podání) vždy jen oni z té továrny dokázali vítězit, tzn né továrna navrcholu, ale jezdec navrcholu :) Čest.

Bosso (344) napsal 05.08.2009 v 15:30

To PityGPX: Děkuji za poznámku, chybička se vloudila. Správně je už opraveno, že...inu je přece ex-mistrem světa v supersportech (2003) a vícemistrem světa seriálu WSBK (2005).

81Tomm (65) napsal 05.08.2009 v 14:42

AKRO... pro Rossíky? Podívej se o 2roky zpátky - co předváděl Stoner na Ducati. Start - cíl. Yamaha je teď na vrcholu, ale za rok to bude zase třeba Honda nebo Sůza. Rossi je pan jezdec a myslím, že má velkou zásluhu na tom jak na tom teď Yamaha je!

šíma46 (0) napsal 05.08.2009 v 14:20

Akro: Ty seš děsnej rejpal sorry za to přirovnání, ale jak tady tak sleduju diskuze tak je to tak. Každej má rád něco, ty se dívej klidně na SBK. Jo a jinak k tomu článku, neřekl bych že maj ten hattrick jistej, ale to je můj názor

AKRO (-498) napsal 05.08.2009 v 14:13

Co může někoho na těch závodech bavit,když jsou Yamahy o třídu lepší,než ostatní značky? Takové závody jsou pouze pro Rossíky!

81Tomm (65) napsal 05.08.2009 v 14:07

Yamaha jen tak dál! Lorenzo by měl zůstat. je to borec

PityGPX (949) napsal 05.08.2009 v 13:53

Btw, ale Chris je mistr světa Supersportů a vicemistr světa SBK (05) ne? :)

MartenK85 (1) napsal 05.08.2009 v 13:14

YAMAHA Very Goooood




TOPlist