Grand Prix Španělska - sobota

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 13:17

Ono zaprší a Valentino vodu umí a určitě na mokru kroužilem nebude!

SLEEPER (1002) napsal 03.04.2011 v 11:55

sranda jak ma AKRO temer shodnej nazor na jezdce v gp, jako jsem mel ja v dobach jeste 500cc. Taky jsem tvrdil, ze kazdej jezdec v 500cc (tenkrat se do kralovsky tridy nedostal jen tak nekdo)dokaze ze stroje vyzdimat naproste maximum. S trochou nadsazky da rict, ze technici vymysli geometrii podvozku a pak jen porovnavaji casy a dle telemetrie nasledne upravi setup, pak na masinu posadi jezdce, ten udela x-rychlych kol a pak se pracuje dal atd. atd... Ovsem v zavode uz to je o jezdci, ne kazdej je srdcar (prasak), aby to tam hlava nehlava prednekoho poslal...

martin1 (658) napsal 03.04.2011 v 09:54

věštírna CZ, ještě že to tady nečtou lidi z boxů

josef58 (823) napsal 03.04.2011 v 09:50

Už na podzim jsem psal, aby se vyhlášená dvojka VR+JB nehrabali v Dukně, páč ji měl Kejsík výtečně vyleděnou. Mnozí si ďáli srandu, že dokázal akorát ty" křidýlka". Makali málem i přes Vánoce, a výsledek? Horší jak loni

PityGPX (949) napsal 03.04.2011 v 09:49

Tak Eliase bych nesrovnával s Gaborem. Tenhle film (letos elias) jsme už jednou viděli, pojdme si shrnout fakta:

Elias už v MGP jezdil, a dosáhl pěkných výsledků, cirka v každé sezoně se sem tam objevil na stupních, vyhrál i závod. A ted jezdí na HOndě a je poslední. Tenhle film jsme už jednou viděli a ten film se jmenuje Marco Melandri. Ten také, co jezdil MGP jezdil dobře a dosahoval podia, ovšem přišel rok 2008 a byl poslední!!! Prostě je to dáno tím, že těmto dvou jezdcům poprvé v kariéře nesedla motorka. U Marca to byla Ducati v roce 08, u Eliase je to Honda 2011. To ale neznamená, že to jsou Gáborové!
Marco je parádní jezdec, ovšem kdo z vás v roce 2008 říkal, že tam nemá co dělat, když jezdil chvost? Nikdo Tak to samé, co se stalo Melandrimu se letos stalo Eliasovi! Jednoduché :)

Gábor - uplně jiný případ, Gábor x Elias = jako nebe a dudy.

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 09:23

zacina nam prset a jde to videt WEST JEDE VYBORNE

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 09:15

Italšrot - Jestli by zajel Stoner stejně rychle na loňské Ducati je diskutabilní, třeba v Kataru při prvním vítězném závodě byl na Hondě pomalejší než dva roky předtím a dodnes drží na Ducati nejrychlejší kolo!

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 09:12

Italšrot -

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 09:07

italsrot
A ja si jsem docela jistej ze by stoner jezdil do 3 fleku.Honda sla dopredu,ale jen o krucek.Pedrosa jezdi to same jako loni to same se da rict o dovi,simoncelli.

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 09:04

dnes rano Kuba 25

italšrot (164) napsal 03.04.2011 v 08:58

AKRO napsal 3.4.2011 3:35> Tak tady s tobou souhlasím. Teda mimo toho,že by Stoner letos jezdil do třetího fleku.To opravdu ani náhodou. Jinak Rossi už není TEN jeden nejlepší,ale špičkových pilotů je tam víc.Ducati ZATÍM nepatří do špičky a tak i ostatní jezdci na jiných značkách jezdí před Rossim.Opět dodávám ZATÍM!! Hondy jsou opravdu na začátku sezóny velmi dobré (a to bych rád podtrhnul,protože sezóna je dlouhá a všichni víme,že vývojáři makají celý po rok) a snad jediný na ní co se pasoval na tragéda sezóny je Elias! Tohle protekční dítko Dorny jezdí tak žalostné časy,že nam opět nedává zapomenout na "skvělého" Gábora Talmácsiho -miláčka davů- a ukrutánsky rychlého piloty třídy MotoGP. Mimochodem oba se honosí titulem MISTR SVETA což ukazuje,že řeči p.Stonera,že tam nemá co dělat ten kdo ho nemá vzali jaksi za své.Těšme se na dnešní závody,fanděmě Karlovi a modleme se ať se i v bodoucnu budou u nás konat závody MotoGP.

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 08:58

Mamba54 - On se Franta Šťastný na sklonku kariéry taky dostal ke špičkové technice, ale už byl moc starý a rozbitý! Čtyřválec Jawa v rukou Ivyho dokázal konkurovat až do Ivyho smrti na Sachsenringu i MV Agustě s Agostinim, bohužel Franta Šťastný, v té době už čtyřicetiletý, Ivymu na stejném motocyklu beznadějně nestačil. Ten rozdíl byl tak markantní, že to pochopili i soudruzi v Jawě a hledali jiné jezdce - Findlay, Molloy, Bíma...

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 08:43

zatim neprsi,ale je tam zatazeno

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 08:26

Mamba54 - Doba Franty Šťastného byla už skoro před 50 lety! Dnes už z tohoto hlediska nemůžeš, pokud jde o techniku porovnávat nic! Když se podíváš na tu dobu, byla tam v jeho třídách MV Agusta, později Hondy občas Benelli, pak Jawy a hejno amatérů na jednoválcích Nortonech. Pokud jde o výsledky, měl je takové, jaké mu konkurence a rychlost jeho motocyklu dovolovala. Pokud jde o tu, jak píšeš dnešní rovnováhu, ta je dnes někde hodně jinde, hlavní je špičkový motocykl a pak možná těch 10% jezdeckého umění a to je ještě moc! Vždyť i Abaja toho umí, pokud porovnáš časy jeho a Rossiho jen okolo 1% méně než Rossi! Zajeté časy hovoří zcela přesně!! Pokud to ovšem chceš porovnávat s časy žebráka Wargaly, který nemá jezdecky ani na to, aby něco zajel u nás na Mistráku, pak máš pravdu, tomu nemá cenu půjčovat nic, možná povoz a koně!

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 08:26

Nebudu se tady do toho michat prece jen cekaji nas dnes zavody,ale to ze motorka dela vice nez jezdec je prece jasny!!!

mamba54 (1340) napsal 03.04.2011 v 08:01

Akro- z těch tvejch teorií o tom, kolik procent dělá motorka a kolik jezdec, by se musel F.Š. obracet v hrobě. On nikdy neměl ve srovnání se světem tu TOP techniku, ale výsledky měl. Proč si myslíš, že aktivní jezdci( nejen MS ale i třeba MR nikdy nehledají odpověď na otázku, kolik % je podíl toho, nebo toho. Správná odpověď na to totiž existuje jen jedna.) Vše musí být v rovnováze: jezdec, stroj, podmínky na trati i to nezbytné štěstí. A součet toho všeho dohromady a ještě hodně dalších věcí musí dělat těch 100%! Pak se úspěch dostaví. Tak se přestaň tady ztrapňovat svými laickými odhady procent. Nebo si snad myslíš, že kdyby např. v sobotní kvalifikaci půjčil Bradl svůj stroj Wargalovi, že by na něm zajel čas jako on???

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 07:46

Crucio - Snad se prý bude u De Punieta stavět ZEĎ podobně jako u Rossiho, aby mu prý u jeho Ducati-satelitu neokoukal Rossi a Burgess nastavení!

peca34 (18) napsal 03.04.2011 v 07:46

Haydenfan(00.47)-Tak si může tu mašinu z GP10 nechat přivézt,z muzea,nebo kde je,a uvidíš,že stejně lepší čas nezajede.

Crucio (18) napsal 03.04.2011 v 06:59

AKRO ty ses strasnej prizdisrac,kdyz sou vysledky ses zalezlej v te sve nore a jak to je slabsi tak hned delas machra,fakt charakter

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 03:47

Je tedy fakt, že mě ani ve snu nenapadlo, že přestupem na Ducati získá MGP hned dva nové kroužily, Rossiho a Haydena!

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 03:45

Panečku Lukasz Wargala je MOTO2 kroužil, jaký se hned tak nevidí! To ten jeho sponzor měl ty peníze za něj dát na dobročinné účely, aby se nějak využily nebo je rovnou hodit do kanálu!

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 03:35

Haydenfan - Tak co ti na ta tvá "laskavá" slova říci? Nadávat ti taky nemá cenu, to umí každý a je to o ničem! Burgess je dostižen a možná i překonán, Rossi bez nejlepší motorky jezdí na co má, tj. kousek před Abajou, že padá je snaha zrychlit a on na to zrychlení nemá! Na Dukně GP z loňského roku, by zajel jedině Stoner a na letošní by byl taky do 3 místa! Smiř se s tím, že na té Dukně Rossi jako Stoner prostě nezajede ani náhodou! Rossi je jeden z nejlepších jezdců světa, ale na vyrovnané motorce už na Lorenza, Stonera a Pedrosu jednoduše NEMÁ!!! Musí mít o třídu lepší! Jinak bude kroužit na 7-8 místě! To je bohužel realita!

AKRO (-498) napsal 03.04.2011 v 03:23

Foxx5 - No tak už jsem zpět a bylo to fakt hodně dobré!

jan26 (3567) napsal 03.04.2011 v 01:15

LUKASZ WARGALA JE ASI OPRAVDU SPATNEJ

haydenfan (2) napsal 03.04.2011 v 00:54

takze jsou 2 strany mince a OBE JSOU SPATNE!

1) "rossi zajede na cemkoli a vyhraje" - jak vidite nesmysl...
ta GP11 je horsi jak GP10, to co meli spravit nespravili... i hayden jezdi podstatne horsi casy jak na stare GP10..

2) "rossi jezdil dobre protoze mu JB stavel motky na miru" je taky spatne... JB mu mozna nastavi motku ale on ji neridi! a kdo GP sledoval roky zpatky videl na Yamace jak rossislav jezdi... krasnej cistej styl zadny hrhr... a ted co presel k dukne ze jezdi hovno, pada apodobne...

ani tahle strana mince neni spravne prave pro to ze soucasna tovarni dukna je opravdu paskvil, mechanici ani bardzes nevi z ktere do kere, a verim ze kdyby to slo tak by vzali GP10 a an te by rossi jezdil lip jak ted na mrtce GP11!

haydenfan (2) napsal 03.04.2011 v 00:47

Akro: ty jsi opravdova kopa h.oven chlape... ty keci o rossim uz me vytaci... nejsem zadnej rossiho fanatik, fandim obecne dukarne... ale ty typy kecu ze Bardzese dostihli a ze rossi neni nejlepsi... ty dem ente blbej, jedna vec je ze mozna tenkrat mel nejlepsi motorku, ale momentalne SEDLA MOTKU KTERA JEZDI HORSI CASY KTERY JEZDILI SOUNR A HAYDEN NA GP10 tak se prober!! Ty motorky jsou opravdu rozladeny a snazi se uplacat ze sracky hovno, pockej pristi rok az se pojede od piky zase litry, pedrosa z toho odlitne a budou dominovat chlapi typu rossi spies hayden zadni papiraci!

Foxx5 (629) napsal 03.04.2011 v 00:29

Nojo AKRO už jdi, už je hodně vidět že ti ta erotika chybí nebo ti na ty tvoje tlachy nakonec skočím

Vaaale46 (0) napsal 03.04.2011 v 00:05

Akro- no uvidime na konci sezony Aj ked je mi jasne ze Rossi v momentalnej forme a s momentalnym stavom ducati nemoze na titul ani pomyslat...Ale je to ROSSI

AKRO (-498) napsal 02.04.2011 v 23:55

Vaaale46 - nezlob se, ale už musím jít! Nakonec sám víš, že kam Rossi přestoupil, tam s ním šel Burgess a postavil mu vyhrávací motorku! Teď u Ducati je problém, že Burgess už není jediný na světě, který umí postavit rychlý stroj! Loni už to zvládnul šéftechnik u Lorenza a letos i technici u Hondy! Každý i Burgess bude jednou dostižen a překonán a ta doba letos asi nastala!

Vaaale46 (0) napsal 02.04.2011 v 23:46

Akro: mmm dobreeeee tak to teda ten rossi potom musi byt jasnovidec ked vedel na kt. moto prave ziska titul ked prestupil od hondy k yamahe a ziskal titul aj napriek tomu ze yamaha dorbych par rokov pred tym ledva dosiahla na podium ...

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist