Grand Prix Kataru – závod

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
renegsx (-2) napsal 19.04.2010 v 17:03

ROSSI JE PROSTE JEDNICKA A NIKDO NA NEJ NEMA A MIT NEBUDEEEEEEE GO VALO GO

petr38 (0) napsal 17.04.2010 v 11:33

Kryšpín - Taky jsem si dal tu práci a nic takového jsem nenašel!

Kryšpín (7) napsal 17.04.2010 v 10:12

Akro, vzhledem, že tu není možnost vyhledávání, tak najít tvou hlášku v diskuzích je prakticky nemožné - zabralo by to asi tak několik dní. Takže ty tvrdíš, že jsi to neřekl a já si o tom myslím své. U toho asi zůstaneme.

AKRO (-498) napsal 16.04.2010 v 15:43

Kryšpín - Tak ten můj údajný článek, kde píšu, že je Rossi jen průměrný jezdec mi vyhledej! To by mě samotného zajímalo! Pokud jsem to napsal, tak jsem musel být totálně na PLECH! A klidně se tady omluvím! Že Rossi těží z Burgesse a jeho techniky je fakt, z toho neustoupím ani o milimetr! Ale že je Rossi je absolutní jezdecká špička a patří mezi tři nejlepší jezdce světa a to mu může upřít jen blázen!

Kryšpín (7) napsal 16.04.2010 v 07:26

Tak teď jsem zvědav - jestli AKRO konečně uzná argument, t.j. že Talma byl rychlejší než nejrychlejší superbike, nebo jestli to taky odbyde sdělením jako mě, že to nikdy neřekl či že to myslel jinak (kdybych nebyl línej, tak bych ti AKRO dohledal tvůj příspěvek, kde píšeš, že Rossi je jen průměrný jezdec, který má své úspěchy z nejlepší techniky a Burgesse - počítám, že si na to tady pamatují i jiní lidi z diskuse, jako si já pamatuju, že jsem na to reagoval a byl označen za hloupého Rossíka). Takže tu svými rádobydrsnými soudy a hodnoceními akorát prudíš, nevidíš si do úst a ve finále se za svá slova ani nedokážeš postavit. . Co jsi to za člověka???

desmo69 (638) napsal 15.04.2010 v 23:29

Akro, vidím že už ani čtení ti vůbec nejde Je to přesně jak napsal Pity...nejlepší čas superbiků byl o dost horší než nej kolo Talmy, suveréně posledního jezdce GP. Ten kvalifikační čas tam byl jen pro zajímavost, která ti očividně ušla...

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 20:43

JV - To já vím, ale pořád jsou ty gumy z MGP proti SBK o minimálně 1,5-2 vteřiny rychlejší, lepší a o dost dražší! To víš Speciál je speciál!

JV (68) napsal 15.04.2010 v 20:37

To AKRO: V MotoGP již nejsou na rozdíl od SBK kvalifikační gumy! Jinak jel Rossi loni 54+!!!

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 20:10

No já to pochopil tak, že borci v SBK zajeli v Brně nej čas 1.59.961, tzn. nejrychlejší borec v poli sbk. A ten nejpomalejší borec v MGP, jakože víme, že to byl talma, tak to jeho nejrychlejší kole v závodě bylo 1.59.020. Takže nejrychlejší kolo nejpomalejšího borca v mgp bylo lepší jak nejrychlejší kolo v závodě SBK vůbec. To info o tom, jaký dal čas v kvaldě (talma) tam je jen jako dodatek.
Tak jsem to pochopil já z toho, co Desmo napsal :o)

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 20:06

Že ty si Desmo vybereš vždy to co se ti hodí! Nejrychlejší kolo SBK v závodě, ale Gábor v MGP v kvaldě! A nevím, proč tady operuješ s Oggem soudruhu Oggu!

desmo69 (638) napsal 15.04.2010 v 16:24

Stejném výkonu motogp a sbk motorky Kolik má výkon sbk motorka soudruhu (jak by řekl ogg) že zas víš vše tak přesně. Neskutečný

desmo69 (638) napsal 15.04.2010 v 16:21

Akro Akro, ty jsi k pláči To si neumíš sám nic zjistit? Brno 2009. Nejrychlejší čas sbk v prvním závodě 2'00.199, v druhým 1'59.961 ..v motogp Talma nejrychlejší kolo 1'59.020 takže se běž bodnout..a kvalifikace Talmacsiho byla s časem 1'58.749..seš prostě jako vždy opět a neustále mimo

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 15:38

PityGPX - No jasně, že by museli sladit pneu a motorku, nikdo netvrdí, že by stačilo pouhé přezutí a navíc by se určitě muselo počítat s o 30 kg těžší vahou. Byl to pouze názor Rossiho, který to řekl v jednom rozhovoru. Já si osobně myslím, že by asi MGP bylo o něco málo stejně rychlejší, protože při zhruba stejném výkonu MGP a SBK by rozhodovala lehčí váha MGP i když krouťák budou mít SBK asi vyšší než MGP díky svému objemu.

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 13:12

Akro, ok může být, ale stejně nevěřím že kdyby se bridge dali hned na ducati xerox, že je xerox hned rychlý jak mgp bajk. To by museli najet x km aby sladili pneu s motorkou a pak by možná v času byl nějaký progres. Stejně se na to nehraje. Pokud chce aby Flamini jeho stroje ohrožovali časama stroje MOTO GP tak at podepíše teda smlouvu s Bridgestone a třeba se toho dočkáme, ale dle mě je Flaminni na tolik chytrý, že ví, že změna značky pneu nic nepomůže.
Kdybys dal na moto2 bridge tak ti taky nebudou rychlejší jak lonské 250 hehe. (i když kdo ví).

AKRO (-498) napsal 15.04.2010 v 13:01

PityGPX - Superbike je těžší motorka a může potřebovat jinou stopu než MGP. Ty náklony budou asi stejné!

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 10:14

Jo, napsals můžete, ja to čet jako Můžeš, tzn že to určuješ jen mně. Sorry.

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 10:13

Kryšpín: o střílení a o odpadech mluvil Desmo v 14.04.10 v 23:02

Kryšpín (7) napsal 15.04.2010 v 08:53

Navíc to mě u docela evokuje vzpomínky na starý Brno, kdy jsem seděl ve Farinkách na svahu, holt vzpomínky...Stejně ty přírodní okruhy maj hodně do sebe

Kryšpín (7) napsal 15.04.2010 v 08:44

PityGPX: Tak to mě máš možná vyfocenýho, protože jsem ve Schwanzovce párkrát za plotem taky byl - holt u mě ušetřený tágo už párkrát řešilo to, zda do Brna vůbec jet či ne. A můžete po mě klidně střílet, nazývat mě odpadem ze skládky atp. Holt můžou v životě lidským nastat chvíle, kdy je litr vstupu či buřt za kilo hodně peněz a tak se holt člověk cpe řízkem na svahu za plotem a je rád že tam vůbec může bejt a závody na živo vidět.

PityGPX (949) napsal 15.04.2010 v 08:19

AKRO: ty, na tomhle ale něco může být, Ben sám řekl že musí v Kataru používat jinou stopu než při jízdě s SBK takže opravdu ta stopa a resp. ty náklony SBK x MGP můžou být opravdu jiné. Divák to v TV nepozná ale jezdec asi jo.
Soul: ok, chapu, je to levnější, ale zas prostě můžeš vejít jen na tu jednu tribunu a dál ne, neboť když přecházíš z G na D tak tam stojí zas hldíka a kontroluje tě, a já právě chodím všude možně po celém okruhu a furt to mam na krku, takhle bych musel byt pouze na G kt. je první když deš od konce :)
borci za plotem mi nevadí, aspoň mám pak co fotit :)

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 23:17

Desmo69 - Tak Gábor jezdil rychleji, jak elita Superbiků? To si snad děláš srandu? A jaké jiné rychlosti a náklony jezdí MGP jinak než Superbiky? Desmo,Desmo, vrať se z těch MGP sfér na zem!!!

SoulTrain21 (753) napsal 14.04.2010 v 23:09

Jo ti za plotem jsou k smíchu.A nejlepší je když jsou za plotem ještě cizinci.Minuly rok tam byli italove To jedou takovou dálku aby si sedli za plot? nechapu

desmo69 (638) napsal 14.04.2010 v 23:02

Jo však jistě, říkám že zkusit se musí vše Zkusili jste to, ale teď jak si říkal, vstupenky stejně kupuješ. Spíš je na zvracení nějaký to pravidelný přeskakování plotu, i to podplácení, kradení těch modelů motorek atd atd...Pro mě jsou ale absolutně nejhorší ti lidi za tím plotkem. Jasný, aspoň nejsou tak drzí a nepřelízaj ploty apod. ale když je tam vidím jak sedí na těch rybářských stoličkách s hubama mastnýma od řízků, tak bych je nejradši odstřelil. Navíc ještě jak na tebe hledí tak povýšeně, že jakej si to ty blbec že si kupuješ lístek, přitom stačí být o pár metrů dál a máš to zadarmo..no bože, zastřelit a pohřbít vedle skládky. Skládky je pro nich škoda Se vždycky vynervuju ještě dřív, než začne závod

AKRO (-498) napsal 14.04.2010 v 22:58

JV - To jistě, když jezdil Hailwood tak toho AGO moc nevyhrál, jen když to nařídil hrabě Agusta, aby nechal Aga vyhrát. Mike skončil v roce 1967. Roky 1968 - 1973 měl AGO celkem volno, až na ty dva závody, co mu šlapal na paty Ivy na Jawce, než se zabil. Dobrý jezdec to jistě byl, jinak by mu MV Agusta nesvěřila motorku. Jen těch soupeřů moc neměl. A že skončil v 35 letech? Byl to vyžírka a pokud by měl ještě o parník nejlepší motorku, jako v 70tých letech, tak by jezdil až do padesáti! 14 sezón jezdil, ale z toho šest sezón jeho motorky měly o třetinu větší výkon než ostatní!

SoulTrain21 (753) napsal 14.04.2010 v 22:21

Tak z naši strany to nebylo otom,že by jsme chtěli ušetřit ale spíš o takovou sázku mezi mnou a kámošem,jestli to vyjde nebo ne...

desmo69 (638) napsal 14.04.2010 v 22:09

No jo, klasičtí češi Nic proti SoulTrain..zkusit se musí všechno

SoulTrain21 (753) napsal 14.04.2010 v 21:55

Pity,my jsme byli dva :) každy po 100,- a to si myslim,že se vyplatí,mít misto listku za 1000,-,vstup za 300,- A když pujdes jenom na neděli za 200,-? místo 1000...myslím si,že tohle děla hodně lidí.A autodromu takhle teče docela dost peněz.A to třeba nepočítám kolikrát jsem viděl lidi odcizovat ty modely motorek co se tam prodávají,to ti majitelé toho stánku taky nějakou tu tisícovečku ztratí.Ale jak říkám,mě nedělá problém lístek si koupit

PityGPX (949) napsal 14.04.2010 v 21:25

No ono se to stejně moc nevyplatí, pokud každý den dáš 200,- tak vlastně já tam jsem od PA - NE takže bych daval každé ráno 3x200 takže zas tak levnějc bych to neměl :o) tzn rozdíl 390,-

PityGPX (949) napsal 14.04.2010 v 21:23

Soul: a to mi píšeš v době, když už mám koupený lístek???

JV (68) napsal 14.04.2010 v 20:24

To AKRO:Finance, hmotnosti - na tohle téma nepíšu, zde jen rok opakuješ stále stejné ! A zajímalo by mne toto - Agostini, když začal prohrávat - tak rychle opustil MS??? Takže podle tebe je "rychle" šest sezon??? Jeho nej motorka byla 3v MV 350. Ve 350 až na rok 68 měl dost soupeřů! Nebo chceš říci, že 4v Jawa nebyla konkurence schopná? V půllitrech to měl snažší, ale taky v té době tuto třídu málem zrušili!!!Skončil v pětatřiceti, to je snad normální - 14 sezon v MS! Byl to Pan pilot !!!

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8... 9
Následující



TOPlist