Grand Prix Jerez bez problémů
Text: Jiří Mikšík | Foto: Press | Zveřejněno: 23.4.2010 | Zobrazeno: 1 376x
Evropské premiéře MotoGP, závodě na okruhu Jerez de la Frontera, nic nebrání v tom, aby se příští víkend konala. A jak se vlastně a kdy dopraví celý materiál z Motegi do Španělska?
Tři nákladní letadla Boeing 747 budou naloženy v sobotním dopoledni na letišti v blízkosti Tokia a poletí směrem Helsinky a dále do Sevilly, kde by měl kompletní materiál přistát v pondělí 27., nejpozději v úterý 28. dubna. A dále na okruh Jerez de la Frontera.
Pokud by se ale islandská sopka rozhodla o víkendu i nadále "zlobit", tak je plánována náhradní cesta přes Aljašku a New York. Třetí letadlo by mělo letět přes Sibiř s mezipřistáním v Karagandě.
Celkem se jedná o 270 tun různého materiálu, které jsou umístěny celkem v 600 bednách. Z toho 180 tun patří týmům MotoGP, Moto2 a 125 ccm v podobě motocyklů, zařízení a vybavení garáží, náhradních dílů a potřebného "nádobíčka" mechaniků. 50 tun pak patří televizní technice, 23 tun reklamnímu materiálu, 7 tun časovému zařízení a 5,5 tun patří oficiálním motocyklům a automobilům BMW.
Takže diváci se mohou těšit na závody Grand Prix, ani jezdcům nevznikly žádné nepředvídané problémy (neboť většina z nich ani do Japonska neodcestovala), ale nezodpovězená zůstává zatím otázka, zda škrtnutí Motegi z kalendáře FIM - resp. posunutí na říjen - zaplatí Dorna, nebo týmy...
Pokud by se ale islandská sopka rozhodla o víkendu i nadále "zlobit", tak je plánována náhradní cesta přes Aljašku a New York. Třetí letadlo by mělo letět přes Sibiř s mezipřistáním v Karagandě.
Celkem se jedná o 270 tun různého materiálu, které jsou umístěny celkem v 600 bednách. Z toho 180 tun patří týmům MotoGP, Moto2 a 125 ccm v podobě motocyklů, zařízení a vybavení garáží, náhradních dílů a potřebného "nádobíčka" mechaniků. 50 tun pak patří televizní technice, 23 tun reklamnímu materiálu, 7 tun časovému zařízení a 5,5 tun patří oficiálním motocyklům a automobilům BMW.
Takže diváci se mohou těšit na závody Grand Prix, ani jezdcům nevznikly žádné nepředvídané problémy (neboť většina z nich ani do Japonska neodcestovala), ale nezodpovězená zůstává zatím otázka, zda škrtnutí Motegi z kalendáře FIM - resp. posunutí na říjen - zaplatí Dorna, nebo týmy...
Informace o redaktorovi
Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)
Jak se Vám líbil tento článek?