GP Texasu – První den na Okruhu Amerik byl nejrychlejší Viňales
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Dynavolt Intact GP, Pons Racing, Sniper Team, Sterilgarda Max Racing, COTA | Zveřejněno: 12.4.2019 | Zobrazeno: 20 245x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Dynavolt Intact GP, Pons Racing, Sniper Team, Sterilgarda Max Racing, COTA | Zveřejněno: 12.4.2019 | Zobrazeno: 20 245x
esak
Doderoja: ty a tobě podobní ( ty a tvoje jednovaječné dvojče mad max které ti vždy přispěchá na pomoc když jsi s argumenty v koncích melete hov.a a ještě tvrdíš že banuju?? mám sem dát screen schoty vašich ( tvých banů?)
Nečudujem sa Lorenzovi, ze zacal vlani jednania s Hondou a ze sa im na koniec upísal. U Ducati vyvinul dokonalý bike a jeho praca tam skoncila, tak realne hrozilo, ze mu zmluvu nepredlzia. Robotu urobil, tak na co ho dalej platiť.
V Honde teraz maka na 110%. Ten progres je neskutočný, to vidí aj slepý. Este dva trI zavody a bude porazat aj MM a z Hondy spraví neporazitelny bike na ďalších 5 rokov.
Je to najvacsi talent a vyvojar za poslednych 20rokov grand prix :)
snuper a tebe podobni viete Mad Maxa zastavit len banom
mad max: tak kromě toho že ti nefunguje paměť, neumíš počítat tak tvůj poslední koment byl na úrovni prvního stupně základní školy. Zaber máš na víc. ( očekávám od tebe za tuto hrubou urážku další Ban)
Tak kvuli bource, to vypada na odklad treninku...
Mad Max-rád bych ti připomněl že Vinales vyhrál loni1 usmolený závod hlavně také díky absenci Marqueze kterého sejmul Zarco jinak to vůbec výhra být nemusela...nemůžeš si vzpomenout ??...
Luzr, který byl několikrát vicemistr světa, pravidelně je nejlepší Yamaha a Lorenza poráží v posledních sezónách jak na běžícím pásu.
snuper: jj až po honu, a z těch honů tedy Rossi už 10 let vychází jako lůzr
mad max : zajíci se počítají až po honu. Jeden vystřelil do tmy nic neznamená. Zkus spočítat kolik měl bodů v sezónách na Ducati Rossi a kolik Lorenzo. Stačí přibližně. Popřípadě kolik ve společných sezónách u Yamahy Rossi x Viňales
carloscarlosmolina: nemůžeš si vzpomenout? A Vinales loni v Austrálii vyhrál na čem??? Nebyla to náhodou ta nefungující Yamaha, na které žlutý mistr už 2 roky nevyhrál??
Je to paradoxní, ale zatímco mnozí se tu radovali z podpisu smlouvy Lorenzo a Honda po jeho výhře loni v Mugellu a jak s Ducati tím pádem vypekl tam se může klidně stát že to byla jeho osudová chyba že to tehdy Repsolu podepsal. Vedle Marqueze v jeho současné pozici v týmu kdy útočí na rekordy nemá smysl závodit, tým vás nikdy tak nepodpoří jako jeho, byl by sám proti sobě, u Ducati proti němu mohl bojovat jako Dovi, špatné rozhodnutí! Chcete bojovat s Maruqezem ? Nesmíte jezdit za Hondu !! odívejte se jen co udělali s Pedrosou, to jsou jasná fakta, co přišel Marquez šli DP výkony hodně dolů tím že se veškerá pozornost soustředila na Marca, paralela s Red Bullem a jezdci Vettel vs Weber.
Mad Max- Sharkjd napsal že zajedou dobře, ne že vyhrávají... pokud Yamaha nefunguje Rossi zajede většinou líp jak Vinales, což jsou fakta...nemůžu si vzpomenout že by někdo vyhrál závod na motorce která nefunguje, to pardon...
Sharkjd: a kolik závodů vyhrál mistr Rossi na Ducati???
PS: nemusíš přesně, stačí přibližně
Lorenzo není a nikdy už nebude takový mistr jako Rossi nebo Marquez. Potřebuje vždy ideální podmínky, aby něco zajel. Marquez či Rossi zajedou dobře, i když stroj tak nefunguje.
Obecně bych ale Lorenza neodepisoval. Až si na Hondu zvykne a budou dobré podmínky, nějaký závod vyhraje.
Lorenzo bude litovat že nezůstal u Ducati ne jen kvůli motorce, ale kvůli týmu jako takovému, Dovi tam totiž není vysloveným lídrem jako Marquez v Hondě proto tam odmítl jít Zarco, protože asi tušil že by stejně nedostával stejnou techniku jak Marc, navíc Repsol a starý Marquez tam asi hodně čeří vodu, tohle bude Lorenzova konečná, u Ducati mohl vyhrávat, tady ne.. Dnešní Honda je jak Ferrari z let 96-06 vše se jede na jednoho jezdce.Ten druhý tam je jen aby pomohl z body do poháru konstruktérů.
Karing moc dobře ví, že Honda je top.
Dávat v závodě ostatvím víc než vteřinu na kolo už není jenom o jezdci
Chorche jede ... během minulého závodu udělali spoustu práce a získává potřebný cit s motorkou ... výsledek je 1. trénování 18. , ale v druhým už 16. , to byl obchod pro Hondu
Co se Marqueze a 2T týká, pro něj by nebyl problém být na té mašině hodně dobrej, rozdíl by byl v počtu pádů a tím spojeného rizika zranění, nemluvě o tom že tehdy byli jiné tratě, jiné pneumatiky a ani kombinéza nabyla tak účinná, čili musel by jezdit jinak, každou chybu by motorka hned vytrestala, žádná elektronika by mu tam při skoropádech zadek už nezachránila, bylo by to prostě jiné.
Pro Mamolu29
Když vyhraje všechno Marquez jako tuhle v Arhentině je to jen jeho rukama a Karing nic o síle motocyklu Honda nenapíše, Yamaha vyhraje jeden volný páteční tréning a šup hned je to nejlepší bajk v poli i když dokonce i Cal na netovární Hondě je tam na skvělém 5 fleku...pouze Lorenzovo výkony maskují ten dojem že motorka je nic moc, ale není to pravda, navíc Jorge bude muset počítat s tím že na rozdíl od Ducati kde měl fér podmínky a mohl vyhrávat u Hondy to až takové nebude, ti mají Marqueze a nepotřebují aby mu Lorenzo bral moc bodů.
Kvalita dnešních závodníků je taková že pokud mají opravdu nejlepší bajk v poli tak se PROSTĚ STANOU MISTRY SVĚTA a je jedno jestli Rossi nebo Vinales, Vinales vyhrál na Suzuki závod a ani Marquez ho tehdy v Silverstone nechytil., pokud by Yamaha měla nejlepší bajk pak se Maverick stane suverénně mistrem světa.
Lozenzo parádně
Ten jeho vývoj je senzační, hlavně jak motorce porozuměl a vyvinul vše tak, aby mohl být 16
Třeba si ještě něco vyklepe a bude třeba 14
Taky si myslím. Já jsem Rossista, ale nedělá mi problém přiznat, že MM je megatalent a jezdil by skvěle i na 2T.
Guzo, zcela výjimečně souhlasím.
MM umí dost dobře i plochou dráhu.
Jedna rychlost. Žádné brzdy. Žádná elektronika.
Nic jen motor, dvě kola a řídítka s plynem.
A je to talent, jinak by to nedotáhl tak daleko.
Samozřejmě ho Dorna dost prosazuje.
Ale to mladšího Marqueze taky. A ten se furt jen někde valí.
Alex titul v Moto3 sice získal, ale za dost divnýh okolností.
unavix (727) napsal Včera v 22:10+2
@Carom - Marquez by se na dvoutaktním půl litru bez elektroniky zrakvil. Kevin a další v té době mašinu krotili heftem a zadkem.
Niektorí ľudia toto klišé veľmi radi opakujú.
Marquez je,v prvom rade, mega talentovaný jazdec. Preto je logický predpoklad,že aj 500 2T by zvládol. Nevravím,že by zasa dominoval,to sa nedá odhadnúť,ale zvládol. Ostatne, jazda bez elektroniky , aj keď to neboli 500,mu nie je cudzia. A tam bol tiež na špici. A aj keď technika pokročila,padá sa stále,takže ten jazdeckký cit a kumšt je potrebný stále.
Ale ono celé to stavať do roviny,že ako by zvládal ten a ten športovec starú techniku ,je blbosť.
To ako by sme tvrdili,že súčasní piloti F1 by nevedeli jazdiť na starších monopostoch ,alebo tenisti nevedeli hrať so staršími drevenými raketami. Preboha a na čo by im to bolo?
4 výrobci motorek a 6 jezdců se vešlo v tréninku do 0.5s což je na 5km trati sakra málo a Karing z toho udělá jednu značku nejlepší v poli.
Carlosmolina - Není náhodou Viňales první? A není Rossi těsně za ním? Honda je tam jen kvůli umění MM... Představ si, o kolik by vyhrál Marquez jet Yamahu! Nenapadlo tě, že asi musí být Yamaha nejlepší, když se na ni chytá i DŮCHODCE Rossi! Kde by se asi plácal, jet nějakou jinou značku?
Jóóó Kevin Schwantzů, to byl pan JEZDEC, srdcař Forever 34
KARING- trapnej pokus o hejt...na základě jednoho volného pátečního tréninku pasovat Yamahu hned na nejlepší bajk v poli...asi ti ten Bautista fakt rozhodil psychiku...
Je vidět, že Yamahy jsou nejlepší motorky MGP!