GP San Marina – V Misanu vyhrál Dovizioso
Text: Petr Czyž , Andrea Štipčáková | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Estrella Galicia 0,0 Marc VDS, Leopard Racing, motogp.com, Redox Prüstel GP, Gresini Racing | Zveřejněno: 9.9.2018 | Zobrazeno: 34 013x
Kapitoly článku
Moto2 – Warm Up
Německý závodník Marcel Schrötter (Dynavolt Intact GP) je v Misanu rychlý a těsně před závodem to potvrzuje výkonem v zahřívacím tréninku, který vyhrál časem 1'37,764 sekundy. Tři desetiny ztratil druhý Augusto Fernandez (Pons HP40), který to měl ale s pádem. Třetí je Miguel Oliveira (Red Bull KTM Ajo), čtvrtý Joan Mir (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Racing) a pátý je Alex Márquez (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS), jemuž na prvního schází čtyři desetiny. Lídr průběžného hodnocení Francesco Bagnaia (SKY Racing Team VR46) skončil šestnáctý, ztratil osm desetin, a nebyl zrovna nadšený. Sheridan Morais (WilliRace Racing Team) je s časem 1'50,081 sekundy na třiatřicáté pozici výsledkové listiny.
24°C, dráha suchá, 27°C, vlhkost: 65%
1. | # | 23 | Marcel SCHROTTER | GER | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'37.764 | ||
2. | # | 40 | Augusto FERNANDEZ | SPA | Pons HP40 | Kalex | 1'38.073 | + | 0.309 |
3. | # | 44 | Miguel OLIVEIRA | POR | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'38.101 | + | 0.337 |
4. | # | 36 | Joan MIR | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'38.107 | + | 0.343 |
5. | # | 73 | Alex MARQUEZ | SPA | EG 0,0 Marc VDS | Kalex | 1'38.160 | + | 0.396 |
6. | # | 54 | Mattia PASINI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'38.245 | + | 0.481 |
7. | # | 13 | Romano FENATI | ITA | Marinelli Snipers Team | Kalex | 1'38.251 | + | 0.487 |
8. | # | 97 | Xavi VIERGE | SPA | Dynavolt Intact GP | Kalex | 1'38.284 | + | 0.520 |
9. | # | 10 | Luca MARINI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'38.289 | + | 0.525 |
10. | # | 7 | Lorenzo BALDASSARRI | ITA | Pons HP40 | Kalex | 1'38.290 | + | 0.526 |
11. | # | 24 | Simone CORSI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 1'38.293 | + | 0.529 |
12. | # | 22 | Sam LOWES | GBR | Swiss Innovative Investors | KTM | 1'38.299 | + | 0.535 |
13. | # | 41 | Brad BINDER | RSA | Red Bull KTM Ajo | KTM | 1'38.336 | + | 0.572 |
14. | # | 9 | Jorge NAVARRO | SPA | Federal Oil Gresini Moto2 | Kalex | 1'38.387 | + | 0.623 |
15. | # | 5 | Andrea LOCATELLI | ITA | Italtrans Racing Team | Kalex | 1'38.394 | + | 0.630 |
16. | # | 42 | Francesco BAGNAIA | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 1'38.574 | + | 0.810 |
17. | # | 87 | Remy GARDNER | AUS | Tech 3 Racing | Tech 3 | 1'38.666 | + | 0.902 |
18. | # | 2 | Jesko RAFFIN | SWI | Temporary Lavorint SAG Team | Kalex | 1'38.671 | + | 0.907 |
19. | # | 20 | Fabio QUARTARARO | FRA | + Ego Speed Up Racing | Speed Up | 1'38.711 | + | 0.947 |
20. | # | 77 | Dominique AEGERTER | SWI | Kiefer Racing | KTM | 1'38.732 | + | 0.968 |
21. | # | 27 | Iker LECUONA | SPA | Swiss Innovative Investors | KTM | 1'38.778 | + | 1.014 |
22. | # | 16 | Joe ROBERTS | USA | NTS RW Racing GP | NTS | 1'39.194 | + | 1.430 |
23. | # | 62 | Stefano MANZI | ITA | Forward Racing Team | Suter | 1'39.202 | + | 1.438 |
24. | # | 4 | Steven ODENDAAL | RSA | NTS RW Racing GP | NTS | 1'39.232 | + | 1.468 |
25. | # | 45 | Tetsuta NAGASHIMA | JPN | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 1'39.270 | + | 1.506 |
26. | # | 64 | Bo BENDSNEYDER | NED | Tech 3 Racing | Tech 3 | 1'39.463 | + | 1.699 |
27. | # | 95 | Jules DANILO | FRA | Nashi Argan SAG Team | Kalex | 1'39.722 | + | 1.958 |
28. | # | 89 | Khairul Idham PAWI | MAL | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 1'39.726 | + | 1.962 |
29. | # | 52 | Danny KENT | GBR | + Ego Speed Up Racing | Speed Up | 1'39.834 | + | 2.070 |
30. | # | 66 | Niki TUULI | FIN | Petronas Sprinta Racing | Kalex | 1'39.995 | + | 2.231 |
31. | # | 21 | Federico FULIGNI | ITA | Tasca Racing Scuderia Moto2 | Kalex | 1'40.007 | + | 2.243 |
32. | # | 18 | Xavi CARDELUS | AND | Team Stylobike | Kalex | 1'40.431 | + | 2.667 |
33. | # | 12 | Sheridan MORAIS | POR | Willi Race Racing Team | Kalex | 1'50.081 | + | 12.317 |
Informace o redaktorovi
Petr Czyž - (Odebírat články autora)
Andrea Štipčáková - (Odebírat články autora)
Kapitoly článku
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.