GP Rakouska - Ve Spielbergu triumfoval Andrea Dovizioso. Karel Abraham skončil patnáctý

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Majki (672) napsal 12.08.2019 v 15:06+1

Supershit: neboj, Marc stejně letos získá titul na 99,9 % a ty se klidně můžeš pos..at

Kubik19 (774) napsal 12.08.2019 v 12:30

AfroRR> taky si myslím že Rins je velkej talent a je v něm hodně slušný potencial. Je otázka ale, jestli by mu jiná motorka sedla tolik jako suzuki. Jak říkaš výkon mu schází ovšem podvozek asi funguje skvěle. Ovšem, je pravdou že poslední závody se mi zdá suzuki trošku neklidná. Ale může to být dáno tím, že se snaží tlačit hodně napilu a ždímá z toho co může ... kažopadně já nejsem ani agenturní mrdal. Jsem jen kecal co se rád fotí :D takže zkušeností máš víc nežj á :)

AfroRR (35) napsal 12.08.2019 v 12:03

Kubik19 : Mě Rins připadá celkově skvělej jezdec, ne jen brzdař.;) Ono jsou mezi většinou těch jezdců, tak minimální jezdecké rozdíly, že rozhoduje hlavně technika a její naladění ke spokojenosti jezdce na danej okruh že. Kolikrát je dobře vidět jak lehce nižší výkon motoru na ostatní dokáže Rins v zatáčkách dohánět. Suzuki chybí na špičku hlavně ten vyšší výkon motoru mi přijde. Rins prostě umí vytěžit z jejich siilných stránek jako je podvozek, ovladatelnost..třeba se ale pletu, já jsem jen agenturní mr.dal co tomu nemá šanci tak porozumět. Jiní odborníci to tu napíšou třeba správněji.

SuperSic58 (1307) napsal 12.08.2019 v 10:32-2

fandové markeze, byť je jich asi jen 5 nebo kolik jak jsou hned nevrlí, když mrkvička nevyhraje Ale taky jste si určitě všimli, že markez je akorát dobrej kroužič ale jak dojde na řežbu o první místo, tak dostává přes párek, v kataru a rakousku dostal od doviho, v mugellu od petruxe a v assenu mu natrh triko vynález. Věřim, že by dostal na prdel od Doviho i v Barceloně, kdyby mu všechny soupeře nesundal chrchĺk. V ostatních závodech letos si mrkvička vítězství jen odkroužil.

Kubik19 (774) napsal 12.08.2019 v 10:24

Zkusím se bavit o něčem jiném než o Marečkovy a Dovim. jak se vám zdá ta Rinsova Suzuki? mě připada, že ten kluk je skvělej brzdař, ovšem co se týče rychlosti tak hrozně ztrácí. nebo jaký máte na to pohled vy? :)

2pavel (21) napsal 12.08.2019 v 09:08

Bohužel sem neviděl jak vypadal závod motoE, TheLuclys píše že na to jak byl krátké, bylo hodně předjíždění... Jak vypadalo na trati srovnání jednotlivých "značek"? Bylo to o jezdcích a nebo je cítit i rozdíly v technice:D

neznamyScooterD (1088) napsal 12.08.2019 v 08:49

skvělej race, Dovi skvěle a čistě, přitom to po tý chybě v první vypadalo na rozhodnuto, ale lepší grip na pravý straně rozhodl Nešlo asi ani o těch deset bodů do šampoionátu spíš o konečnou psychologickou výhodu, že Marc pojede Duc i na "její" trati. Marc místy totál hrana, Honda motorově dohnala Duc. Yamaha bez šance na takovym okruhu, bohužel to vypadá, že Gigi měl pravdu když prohlásil, že jediný správný řešení je motor do V. Yamaha dávno nestaví svoji budoucnost na Valem a taky to tak dopadá

Plastky266 (653) napsal 12.08.2019 v 08:42

Ale jsem tedy zvědav, koho ukecaji na KTM na příští rok, Miller nechce a nikdo jiný špičkový asi není volný... A navíc kdo by se tam asi hnal pokud má trošku slušnou mašinu k dispozici...

deluxa (347) napsal 12.08.2019 v 08:32

..Zarco...«shit chassis, shit power delivery»... moj laicky odhad ohladom realneho stavu prototypu u ktm bol celkom spravny na druhu stranu by take veci nemali ist von, amatersky pristup, nie prave fer voci svojmu zamestnavatelovi. Je tam prave z toho dovodu ze im ma pomoct zrychlit ten motocykel, ved za to je plateny, nie len za pretekanie a za body do tabuliek. Ak nefunguje spravne jeden clanok v teame nefunguje cely team. Oni skor potrebuju starsieho skuseneho ostrielaneho pilota ktory im bude vediet povedat kde je problem a co urobit nie nejakeho hyperrychleho novacika ktory o vyvoji vie asi velke kulove

Plastky266 (653) napsal 12.08.2019 v 07:43

Karing - myslíš petistovky? Dvoutaktni šestistovky nikdy nejezdily MS...A jo už chápu, kdyby jezdily sorry

MXer (140) napsal 12.08.2019 v 07:27+1

Dovi neuvěřitelně promyšleně a lišácky,výborná bitva po celý závod jeden na jednoho,kdy Dovi většinou kupodivu vyhrává .Ty dva poslední sektory měl v každým kole oproti Marquezovi v zeleným poli a dost přesvědčivě,takže to využil dokonale a chytře .Dost dobrej byl taky Davide Tardozzi,trochu epileptický záchvat,ale není se čemu divit .Naproti tomu ten židák od Marqueze se choval jak dement

KARING (245) napsal 12.08.2019 v 00:25

Kerut - Ono pár koníků navíc je i při té vyrovnanosti MGP dobrých! A Ducati je toho důkazem! Deset koní navíc je pořád vidět i při těch obrovských výkonech!
Myslím, že kdyby dnes zase společně jezdily dvoutaktní ŠESTISTOVKY se 4T tisícovkami s dnešní elektronikou a klidně se stejnou váhou motorky , jako mají 4T tisícovky, tak by určitě měly i podobný výkon a možná by byly taky schopné nějaký závod vyhrát... KDO VÍ!

kerut (51) napsal 12.08.2019 v 00:10

KARING> vsak jasne, 2T taky vazili fous pres 130kg a uz s tema +-200k byly skoro neovladatelny, vzdyt ti kluci na tom (tenkrat jeste bez elektroniky) viseli jak hadr na holi.. 4T jsou tezsi tak je potreba vyssi vykon, ale od urcity hranice je to proste zbytecny i s dnesnima tlumicema a kontrolou trakce

Dejf57 (605) napsal 11.08.2019 v 23:49

Karing: Kez by neco sehnal! Anebo treba se jeste kousne, zacne jezdit dobre i na ty KTM, a rozmysli si to.

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 23:37

Dejf57 - byla by ho fakt škoda, s dobrou motorkou by zase jezdil špičku, ale třeba se najde nějaká motorka s tovární podporou jako má třeba Miller nebo Cal.

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 23:34

Kerut - myslím, že nemáš pravdu, dvoutakty 500 výkony okolo 300 koní nemohly mít, měly asi okolo 210 - 215 koní a po zavedení společné třídy 500 2T/1000 4T měly čtyřtakty okamžitě výkonovou převahu už vlastně skoro před 20 lety a jezdci, co dvoutakty jezdili, říkali že 2T k výkonům 4T chybí objem motoru a navrhovall, aby dvoutaktům zvýšili objem motoru na 600 ccm, aby měli šanci čtyřtaktům stačit a konkurovat! Ono šlo taky hlavně o krouťák, který měly tisícovky o dost větší! Pak se zavedla třída 990 ccm 4T a s dvoutakty byl konec!

Dejf57 (605) napsal 11.08.2019 v 23:31

Karing: To jo, to bude velikej problem! Podle me je celkem bez sance, vzdyt maj vsichni podepsano na 2020. Asi to bude jeho konec. Je mi ho fakt lito. On do toho prostredi ale typove (povahou) vubec nezapada, on je takova cista duse, takovej premyslivej hodnej kluk, navic dost labilni. Ale mam ho rad, bude mi chybet!

kerut (51) napsal 11.08.2019 v 23:14

Petta> tak predevsim by to asi neslo dost dobre prenest na asfalt, kontrola trakce to sice ohlida ale je to uz skoro zbytecny.. voni by tyhle vykony umeli v klidu uz kdysi lehoucky 2t GP500, a omezenej pocet motoru nebo dilu tam tenkrat nemeli, jenze fyzicky by to uz pomalu neslo vyuzit,..

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 23:09

Dejf57 - Je to opravdu zvláštní, jak Zarcovi ta KTM vůbec nesedla a jak se na ní zahrabal! Odchod je asi nejlepší řešení, ale je otázka, zda sežene na rok 2020 pořádnou motorku! To bud asi problém!

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 23:07+1

No prostě dnes pěkné závody a spokojenost s výsledky!

Dejf57 (605) napsal 11.08.2019 v 23:04

Tak jestli je to s tim Zarcem pravda, tak je mi ho strasne lito! Ikdyz na druhou stranu, me je ho lito i ted, je na nem videt, ze je opravdu psychicky na uplnem dne. Kez by se jeste zvednul!

ChenziiR1 (158) napsal 11.08.2019 v 23:02-1+1

A sleeper byl vždycky kokot.

Motofighter (471) napsal 11.08.2019 v 22:56

Paradni zavody, Dovi to alespon trochu zdramatizuje souboj o titul. Rossi zase blize bedne, Qartararo je fakt talent, nicmene Petronas dobre pripravuje mota. Nasi jako obvykle.

Petta (377) napsal 11.08.2019 v 22:54

Hofmann prozradil vykony tovarnich stroju. Zvladli by to prej na 300 koni, ale motor by nevydrzel tech pozadovanych 2000 km. Ducati ma 285 koni, Honda 278, Yamaha 265 a Petronas jeste o neco mene.. Taky tvrdi, ze na tomhle okruhu nedokaze Yamaha vyuzit vyssi rychlosti v zatackach a na rovinkach ztraci..

ChenziiR1 (158) napsal 11.08.2019 v 22:52

Akro _ alespoň vid?š jak je to s těma kolovrátkama.

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 22:46-1+1

ThomasHewith - Ty jsi jak kolovrátek - Nejlepší je Honda, občas ji konkuruje Ducati, slaboučká Yamaha, Suzuki na to nemá a pomalu každý příspěvek kolem dokola... Jo a ještě Honda má od Dorny lepší elektroniku a speciální gumy! Jinak by přece Marquez nemohl pořád vyhrávat...

Rosička (982) napsal 11.08.2019 v 22:41

Tak než dám také dobrou noc , ještě nejnovější info z KTM. Večer se tam dohodli, že Zarco ukončí na konci roku smlouvu, i když ji má i na r. 2020 za plat 1,5 mil Euro ročně. Pokud by už nechtěl do té doby závodit, nahradil by ho Kalio ale na r. 2020 se bude jezdec hledat. Určitě bude znovu požádán Dani Pedrosa. (více na speedweek.com)

KARING (245) napsal 11.08.2019 v 22:41-2

Bikerxx - když mi tady píšeš, že jsem výstavní debílek, tak ti musím napsat, že jsi to samé, ale zcela nevýstavní!

Guzalkara (164) napsal 11.08.2019 v 22:37

Moto 2 paráda,škoda tých pádov.
Dovi pekne,mazácky.
Qartararo .
S údivom som sledoval Rossiho a jeho box,že čomu sa radujú. Smutné,keď šampión končí takto. Vďačný aj za drobky zo stola.
Veď to aj bola taká" smutná radosť": " No vidíš,nebuď smutný,štvrtý flek je pekný,ešte nie si starý..."
Pobavil Ježek, ani na druhý krát nepochopil "sklouznutou nohu".
Je mi to divné,veď je závodník.

SLEEPER (1002) napsal 11.08.2019 v 22:04

Sharkjd> Zkus použít třeba inet, když jsi nejsi jistý významem slov, pak je celá reakce mimo.

Dobrou noc všem, ať jsi žlutý nebo hnědý.

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist