GP Německa - Marc Márquez si na Sachsenringu dojel pro desátou pole position v řadě, spokojení můžou být i Češi v Moto3

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Béďa (38) napsal 07.07.2019 v 07:16

MotoE jsem se těšil a nezklamalo, na těch přejezdech je ale strašně vidět, jak je energica těžká a čas o 2s pomalejší než moto3 zatím není úplně hitparáda

Moto3 super, Kuba i Filip pecka

MotoGP pěkný, předvídatelný ale pěkný, a Fabio tahá, což se super

carloscarlosmolina (277) napsal 07.07.2019 v 00:24

Taky nechápu proč mladého Marqueze tak cpou do motoGP, fotr mu už loni nebo kdy chtěl koupit sedačku v Pramacu, jako by celý svět na jejich rodinu byl zvědavý, ještě že tu máme Fabia a Rinse, skutečné talenty a ne nějakou protekční tlačenku která za 3 roky na nejlepší motorce v moto2 dokázala kulové, patrně mu pro letošek motorku zlepšili ještě víc aby konečně taky něco vyhrál.Loni ho začal válcovat i Mir jako nováček, tak vzali Viergeho který bude nosit vodu...

TDM851 (4095) napsal 07.07.2019 v 00:11

Tuuli měl v motoe si o půl voltu víc v baterce

TDM851 (4095) napsal 06.07.2019 v 23:32+4

Honda vždy "jela" na jednoho jezdce.
I když jezdec má své mouchy, tak strojem, který pro něj připraví, najde silné stránky, dokáže z něj udělat legendu. Je to továrna s největším rozpočtem, zkušenostmi a konexemi.
Jak se zmiňují pečení pneu pro Rossiho, tak to tam Rossi neměl kámoše , ale byl to požadavek Hondy pro své jezdce.
I teď je jasné, že to tak funguje. MM má topspeedy jako patentovaná Ducati, gumy snesou větší náklon než ovladatelností vyhlášená Yamaha.
Stává se z toho španělský šanpionát. Jestli Alex Marquez půjde do Mgp, tak to už bude fraška. Na nejlepší mašině doposud nedokázal nic, a to, i když byly jednotné motory Honda, měl největší topspeedy a jen ten "férový jednotný motor" mu dělal tak 0,5 na kolo. Minulý závod mu kolega dost kryl záda, ten jeho titul je tam tlačený jak prase.
MM mi nevadí, i přes tu sračku co předvedl v 2015 ho respektuji jako jezdce. Ale Alex, tolik let být v top týmu bez titulu, tak na Mgp nemá, ale stejně ho tam narvou

Dejf57 (605) napsal 06.07.2019 v 22:03+1

ThomasHewwit: Argumentovat o 2013 absenci Lorenza neberu, Marqueze zas diskvalifikovali v Australii, protoze neumej pocitat do 10. Ale videt zavodit Marqueze proti Stonerovi, tak to bych si fakt nechal libit. Ale ne 1 zavod, pekne aspon 5 zavodu, nejlip celou sezonu.

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 21:38

křtitel-ale tak Lorenzo je narozdíl od Stonera znám tím že je citlivý na nastavení, takže jim bylo jasné že MM jen tak neohrozí-Stoner byl jiná třída a to Marquezovci věděli a Casey to říkal v rozhovoru...já na jejich místě bych se taky Stonera bál, Lorenza ani ne...u něj stačí málo a je poloviční

křtitel (151) napsal 06.07.2019 v 21:36

ThomasHewitt - novináři napíšou takových věci, ti jsou schopní napsat, že dneska umřela tvoje babička, bohužel se najdou i takové lidi jako ty, kteří tomu uvěří Kdyby byla tohle pravda, tak lorenzo nikdy neusedne za říditka repsolky a pedrosa by měl doživotní smlouvu

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 21:35

křtitel-poprvé souhlas, taky zastávám názor že kdo je nejlepší nejde objektivně ničím změřit...rozhodně pak ne v motoGP

křtitel (151) napsal 06.07.2019 v 21:33+1

Na světě jsou tisíce lepších jezdců než on, kteří nikdy neměli to štěstí aby usedli na stroj moto gp a ukazali co umí. Život je o štěstí a nemá cenu tahat nějaké kdyby, prostě měl štěstí které dokázal podojit do uplné mrtě.

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 21:32

křtitel-myslíš toho Stonera kterému starý Marquez zamezil záskok v roce 2016 ?... trochu divné ne ? že by strach z někoho kdo už 4 roky nezávodil ?...to není z mé hlavy, povídal to sám Casey že mu Marquezovci návrat stopli

křtitel (151) napsal 06.07.2019 v 21:31

ThomasHewitt. Víš jak to je, kdo chce, vždy si něco najde, takže se s tebou asi nemá cenu hadat a dam ti za pravdu at máš radost

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 21:30

křtitel-Marquez v prvé řadě hned ve své debutové sezoně motoGp dostal nejlepší motorku, to samo o sobě je něco co se ostatním mistrům moto2 rozhodně nepoštěstilo, stačilo pokud by šel někam do Marc VDS Racing Team jako třeba Morbidelli a hned by jeho kariéra vypadala jinak...

křtitel (151) napsal 06.07.2019 v 21:29

Udajně jezdil marc první rok s nastavením stonera, což jen potvrzuje jeho talent, kdy dokáže vyhravat s nastavením uplně jiného jezdce. Lorenzo může asi jen zavidět.

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 21:27

dejf-hned v roce 2013 dal titul ( díky absenci Lorenza v jednom závodě) , to je pravda, ale není možné si nevšimnout že i Pedrosa vyhrával závody, nejela jen Marquezova Honda, ale i Daniho, to se začalo ale postupně měnit jak se motorka přizpůsobovala Marquezovi, Pedrosa nakonec dopadl tak že v poslední sezoně nevyjel ani jedno pódiové umístění, zatímco Marquez se stal mistrem světa...trochu silné kafe, tak velký jezdecký rozdíl mezi nimi určitě zase nebyl

křtitel (151) napsal 06.07.2019 v 21:26

ThomasHewitt- kecy v kleci V roce 2013 asi měl přesně nastavenou motorku podle jeho stylu žejo. To jsou ti kluci japonští teda fachmani, když dokážou marcovi na mírru připravit motorku na druhý závod aby na ní dokázal vyhrát a nasledně vyhrát titul. Kolik asi má zkušenosti nováček v moto gp? Motorka byla naladěná na Pedrosi a ten má trochu jinej styl jízdy takže si tady nech ty svoje moudra

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 21:04

Dejfe, třeba 2015 udělala Honda rám na hovno a i všemocný Márquez byl bez šance.

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 20:53

Mě by zajímalo, co ten Petronas našel, že jim to jede líp jak továrně. Toť otázka...

Dejf57 (605) napsal 06.07.2019 v 20:52

ThomasHewitt: Jen se zeptam od kdy? Uz ve 2013 treba, kdyz dal titul? Nebo treba ve 2014? Jen se ptam, nepolemizuju s tebou, na to se te moc bojim.

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 20:49

Yamaha je na tom lépe, sice nejede jak Honda protože motorově je Repsol evidentně jinde , ale vyhovuje tak nějak každému, Marquez když 4-5 závodů nepojede, tak budou u Hondy rádi za 7 místa protože ostatní na Marcově motorce nedokážou zajet, je to dost riskantní způsob vše sázet na jednoho jezdce, protože nikdy nevíte...

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 20:49

Thomas: přesně tak, dle mého mdlého názoru je škoda, že Lorenzo skončil u Ducati, myslím, že letos by MM dával zabrat. A tak, jak se někteří zdejší diskutéři domnívali, že JL sedne na Hondu a bude to dream team, tak je vše jinak.

ThomasHewitt (244) napsal 06.07.2019 v 20:41

Na jiných značkách tak jak jsou momentálně nastavené by titul nedal, proč by jinak měl strach a byl evidentně proti tomu o aby se i Lorenzovi začala více přizpůsobovat motorka ? Jednoduše proto aby neměl konkurenci, každý i velký Marquez je náchylný na to jak je motorka stavěná.Celá Honda má koncept motorky postavený na něj, ostatní se s tím musí smířit, on pak vypadá jako neporazitelný, ale at si sedne na Ducati třeba po Petruxovi, nestačil by zírat...
Je ale pravda že on a Honda to mají ze všech nejlépe sladěné a je to momentálně nejsilnější kombinace v moto GP, trošku problém ale je že pokud se Hondě Marquez zraní, nebude ho mít kdo adekvátně nahradit, zastoupit když je motorka dělaná na něj...

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 20:39

Blackblues: tak je pochval tady, oni si to prečtou

blackblues (1507) napsal 06.07.2019 v 20:35

Clovek ceka ,ze bude moci pochvalit ceske kluky v jejich clanku a zatim nic

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 20:33

Dejf: taky ho nemusím, ale pokud by sedl na jiný bike, musel by ho přepracovat k obrazu svému. Viz Lorenzo : taky to není žádný ořežprut, ale každá motorka je jiná. A není jisté, že by mu jiná továrna poskytla to, co mu teď dává Honda. Ta jede jen na něj.

blackblues (1507) napsal 06.07.2019 v 20:28

To je prave ono ani jedna strana nemusi mit pravdu ,prakticky priklad v tomto pripade chybi,jak by na tom byl?
Nelze si neprat prechod ke konkurenci,uz jen z jedineho duvodu :vedet
A souhlas s Dejfem,presne tak!

Dejf57 (605) napsal 06.07.2019 v 20:24+1

voloda.m: Nikde, jasny. Ale ja tomu verim. A to ho nemam rad. Netvrdim, ze by byl tak dominantni, ale verim, ze titul by dal i na jinych znackach.

voloda.m (480) napsal 06.07.2019 v 19:05-1+3

Dejf57: a kde je psáno, že má Crutchlow pravdu???
Myslím, že na jiné motorce by MM nebyl tak dominantní.

HoluB291 (136) napsal 06.07.2019 v 18:55

Fabio ide bomby

Dusde (98) napsal 06.07.2019 v 18:54

Na ty odkazy tady nereagovat. Dotyčný si to stejne neprecte, protože neexistuje a bude to naprogramováno nebo jak bych to nazval. Proto jsou jinde ověření, ze nejste ,,robot’’ aby se zamezilo tady těm příspěvkům ;)

Dejf57 (605) napsal 06.07.2019 v 17:17+4

K tematu Marquez a titul na jiny znacce bych dodal jen to, co uz loni rikal Crutchlow: ''Kdyby Marc sedl na jakoukoliv jinou motorku, ostatni jezdci dane znacky by zazily kruty ''reality shock'' jak vlastne je ta motorka rychla.'' Ale casem prijde nekdo mladsi a jeste rychlejsi, cas nezastavis. Otazka je kolik let to jeste potrva.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist