GP Kataru – Viñales vyhrál první závod, Abraham na bodech

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
VentilekXX (7) napsal 30.03.2017 v 01:43

1100 Virago: Rossi jezdil za Nastro Azurro od 125ccm, byl to tým postavený kolem něho, Burgese si přitáhl jako mechanika a Doohana jako poradce. S Hondou jako HRC / Repsol neměli nic společnýho.
Do HRC přešel až v r. 2002 a celej základ týmu si s sebou přetáhl. Mimo to HRC mělo svý 3 motorky, že by dávali nejnovější díly nejdřív nějakýmu týmu, mi přijde jako utopie. Ono se našušká nesmyslů...

Houmr24 (39) napsal 29.03.2017 v 12:36

TDM851 (148) napsal Dnes v 11:33

Motku lepší jak továrnu, nejlepší mechoše, speciálně upečené gumy, psychycky zdeptané soupeře, do toho všechny kope a jezdí zkratkama
Plusy už jsem dnes vyčerpal, tak alespoň takto.

StropakMartin (12) napsal 29.03.2017 v 11:41

Hajzl jeden!

TDM851 (4087) napsal 29.03.2017 v 11:33+1

Motku lepší jak továrnu, nejlepší mechoše, speciálně upečené gumy, psychycky zdeptané soupeře, do toho všechny kope a jezdí zkratkama

1100Virago (3052) napsal 29.03.2017 v 10:56

Navíc k Nastro Azzurro přešel od Repsolu bývalý Doohanův tým v čele s Burgessem coby šéfmechanikem a Doohanem jako Rossiho mentorem. Co tým Nastro Azzurro získal, o to tým Repsol Honda přišel.

Dav (1) napsal 29.03.2017 v 08:56

Nastro Azuro mělo v roce 01 před sezonou dřív tovární díly na testovaní jak Repsol to je známý fakt .

VentilekXX (7) napsal 28.03.2017 v 21:45

CBR-rr (-67) napsal Včera v 05:24

StropakMartin- neřikam, že pořad poražet, ale je jich tam dost aby se na bedně střidaly.
VentilekXX- nebyla nahodou Nastro Azuro tovarni???

Byl to tým s tovární podporou, ale nebyl tovární, to byly Repsolky. Asi tam nebyl příliš velkej rozdíl, jakej, to věděli jen v Hondě. Podle mě to nevěděli ani v Nastro Azurro, jaký jsou kdy rozdíly, inovace měly první k dispozici Repsolky. Ale byla to jiná doba, 500ccm dvoutakt, bez elektroniky, žádnej antihop a antiskok, vonělo to... Dneska na tom můžou jezdit i cirkusový medvědi (s nadsázkou, samozřejmě)

IvanDvoutakťák (5060) napsal 28.03.2017 v 19:52

Myš - a ne bílá ...

TDM851 (4087) napsal 28.03.2017 v 19:22

Parkinson?

Plastky266 (653) napsal 28.03.2017 v 11:13

CEV Moto 2 Hanika, esli to vyjde

IvanDvoutakťák (5060) napsal 28.03.2017 v 10:56

Nezdvojuje se to vždycky, což je ještě horší . Jako výhradní uživatel(!) IT
nemám šanci přijít na to, jestli hapruje můj HW, nebo "něco" na M.cz ...
Takže nadále případnou "kopii" budu nahrazovat pouhým "emotikonem",
abych nebyl za blbce, kterej to vkládá dvakrát po sobě

Více na: //www.motorkar...36280.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

IvanDvoutakťák (5060) napsal 28.03.2017 v 10:56

Nezdvojuje se to vždycky, což je ještě horší . Jako výhradní uživatel(!) IT
nemám šanci přijít na to, jestli hapruje můj HW, nebo "něco" na M.cz ...
Takže nadále případnou "kopii" budu nahrazovat pouhým "emotikonem",
abych nebyl za blbce, kterej to vkládá dvakrát po sobě

Více na: //www.motorkar...36280.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

IvanDvoutakťák (5060) napsal 28.03.2017 v 10:54

IvanDvoutakťák (5060) napsal 28.03.2017 v 10:54

Bylo by to prima, kdyby Karel začal jezdit stroj MotoGP600
a třeba se dozvíme i to, v jakém seriálu (nebo na divoké karty?)
to letos (?) bude

Plastky266 (653) napsal 28.03.2017 v 07:30

Úplně to sem nepatří, ale kam to napsat? Slyšeli jste? V uplynulých dnech testoval český ex-pilot Grand Prix Karel Hanika ve Španělsku. Jezdil zde s motocyklem kubatury Moto2 hornorakouského týmu Fritze Tuning. Během krátké doby by mělo být jasno, zda podepíše...

Sokol291 (89) napsal 27.03.2017 v 22:38

Koukal jsem ještě jednou na závod. Že si vychutnám detaily.
A je to paráda. Navzdory tomu že nemají odvodnění dráhy, tak umělé osvětlení to dohání a je to nejštavnatější zážitek.
Jen chybí mi slowmotion.
Na jiných závodech to bylo spíš na škodu, protože se nevěnují ději na dráze.
Tak proto asi od toho upustili ?
Pod umělým osvětlením bych uvítal trochu víc pomalích detailů.

Sokol291 (89) napsal 27.03.2017 v 22:26

Dablicek naprostý souhlas Aleix, ten prostě na těch m*dkách umí jezdit.
Na Suzuce mu to druhým rokem nešlo protože byl porovnáván s Vinalesem.

Dejf před startem pršelo a první dvě kola to klouzalo. Tam měl JL největší problémy.
Ale ano máš pravdu, závod byl na suchu.

JEFFzx13 (489) napsal 27.03.2017 v 21:00

ja videl zavod zel beze zvuku,ale libilo se mi to moc pekny pokoukani,hlavne na MV,letel jak sutr..
Abaja dobre ze dojel,a shrabl body
Zarko si vzal velke sousto veru
Danonne klasika
..a Lorik to bude muset zkouset dal a dal..
no a MM udrzel aspon bramboru ma celou sezonu na to aby dobehl ztratu

Houmr24 (39) napsal 27.03.2017 v 19:55

doderojanzo, než začneš s kritikou, tak si zameť před svým prahem a koukni na tvého troubu.

Dablicek200Mph (298) napsal 27.03.2017 v 18:55+2

Největší radost mi udělal Aleix, ten prostě na těch mrdkách umí jezdit.

SuperSic58 (1307) napsal 27.03.2017 v 15:53

doderoja: chorchánek asi celej závod proplakal, že neviděl na cestu

IvanDvoutakťák (5060) napsal 27.03.2017 v 13:11+1

Čtyři skončili za KA, dalších pět nedokončilo a to i takoví rutinéři, jako je Karlův
teamster AB a fenomenální JZ (dvojnásobný mistr světa MotoGP600), kterému
určitě signalizovali velikost jeho náskoku a přesto "to nezvládl" .
Takže pro český barvy v MotoGP1000 2017 "docela dobrý" začátek , ne !!?

IvanDvoutakťák (5060) napsal 27.03.2017 v 13:11+2

Čtyři skončili za KA, dalších pět nedokončilo a to i takoví rutinéři, jako je Karlův
teamster AB a fenomenální JZ (dvojnásobný mistr světa MotoGP600), kterému
určitě signalizovali velikost jeho náskoku a přesto "to nezvládl" .
Takže pro český barvy v MotoGP1000 2017 "docela dobrý" začátek , ne !!?

x.fotograf.x (57) napsal 27.03.2017 v 12:39-1+1

Dobre Abaja, moc jsem mu neveril, ale vypada to, ze si pres zimu strihnul motoskolu u Srsne, nebo Lisaka )

Samuel007 (374) napsal 27.03.2017 v 11:56

..

1100Virago (3052) napsal 27.03.2017 v 11:52

Je zapotřebí si uvědomit pár věcí...

Zarco jel sice famózně, ale neznamená to nezbytně, že by takovou pozici udržel až do konce. Mohl tou jízdou tak zrasovat pneu, že by na konci závodu nebyl konkurenceschopný a propadl by se dozadu.

Honda má úplně nové a zcela odlišné časování motoru a nějakou dobu potrvá, než tomu dokáže tým přizpůsobit elektroniku. Pak je poměrně pravděpodobné, že půjdou se svými výkony ještě nahoru.

Lorenzo měl vzadu měkkou pneu a po výletu z trati ztratil hodně pozic, které pak musel získávat zpět. A zatímco Dovi popisuje, jak mohl měkčí zadek v určitých fázích závodu šetřit a byla to správná volba, Jorge musel kvůli úvodní chybě tahat a pneumatika mu nevydržela. I proto to bídné umístění na trati, která jinak sedí jemu i Ducati.

blackblues (1507) napsal 27.03.2017 v 11:14

Bpun:Lorenzo bidne no,ale zase treba mel nejaky vetsi problem s prilnavosti ci povrchem,pristi zavody i k predpokladane potenci motorky bude asi bliz podiu

Romanko (1204) napsal 27.03.2017 v 11:07

Pro CBR-rr včera 23.08: Ano, loni vydala DORNA neveřejnou příručku "Jak se chovat v závodech MotoGP".
Příručka je určena jen šéfům týmů a jezdcům. Samozřejmě důraz je kladen na to, aby se s ní seznámili zejména jezdci netovárních týmů.

Romanko (1204) napsal 27.03.2017 v 10:59

Zarco mě překvapil jen trochu. Čekal jsem, že se bude rvát v první pětce, možná i trojce. A hle, nerval se, ujížděl v čele. Bohužel před pádem minul vyjetou stopu o pár centi a letěl. Škoda. Ale uvedl se parádně a bez velkých řečí. Taky si myslím, že pobude dvě sezóny u Tec3 a půjde do fabriky. Uvidíme.

bpun (242) napsal 27.03.2017 v 10:33+1

Zarco a Iannone škoda pádů sakra !!! zarco si tak při svém debutu v moto GP zapsal nej. kolo...pokud bude dál podávat skvělé výkony nebyla by špatná sedačka po VR až ten půjde na konci roku 2018 do "důchodu".
Iannone je padák, ale má rychlost a jestli někdo dokáže se Suzuiki letos něco vybojovat-bude to on, kolegovi zatím nevěřím

Maverick tak trochu podle očekávání, okruh mu dokonale sedl, nicméně Dovi byl velkou výzvou, Lorenzo docela pohořel, ne snad že by člověk čekal v 1 závodě zázraky,a le spíše jde o to že tenhle okruh Ducati sedí a Jorge se správně měl pohybovat ve vedoucí čtveřici ...a ted si ho představte na stroji z roku 2011... Ale dáme mu šanci je to 1 závod a Ducati je dnes už někde jinde.

VR tradičně solidní výkon, v jeho případě kvalifikace a tréninky nikdy neodkryjí všechno, nakonec skončil letos o příčku lépe než loni.

MM zpočátku stíhal, ale pak mu došla pára a možná mohl být rád že ho v závěru nedojeli kolega a zejména skvělý Espargaro.celkově moc dobrý pocit z Repsol Hondy zatím nemám,ale jen dobře...MM už bylo dost a chce to změnu...

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7 8 9... 10
Následující



TOPlist