GP Kataru – Viñales vyhrál první závod, Abraham na bodech

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
VentilekXX
VentilekXX (4) napsal 30.3.2017

1100 Virago: Rossi jezdil za Nastro Azurro od 125ccm, byl to tým postavený kolem něho, Burgese si přitáhl jako mechanika a Doohana jako poradce. S Hondou jako HRC / Repsol neměli nic společnýho.
Do HRC přešel až v r. 2002 a celej základ týmu si s sebou přetáhl. Mimo to HRC mělo svý 3 motorky, že by dávali nejnovější díly nejdřív nějakýmu týmu, mi přijde jako utopie. Ono se našušká nesmyslů...

Houmr24
Houmr24 (39) napsal 29.3.2017

TDM851 (148) napsal Dnes v 11:33

Motku lepší jak továrnu, nejlepší mechoše, speciálně upečené gumy, psychycky zdeptané soupeře, do toho všechny kope a jezdí zkratkama
Plusy už jsem dnes vyčerpal, tak alespoň takto.

StropakMartin
StropakMartin (12) napsal 29.3.2017

Hajzl jeden!

TDM851
TDM851 (300) napsal 29.3.2017+1

Motku lepší jak továrnu, nejlepší mechoše, speciálně upečené gumy, psychycky zdeptané soupeře, do toho všechny kope a jezdí zkratkama

1100Virago
1100Virago (2292) napsal 29.3.2017

Navíc k Nastro Azzurro přešel od Repsolu bývalý Doohanův tým v čele s Burgessem coby šéfmechanikem a Doohanem jako Rossiho mentorem. Co tým Nastro Azzurro získal, o to tým Repsol Honda přišel.

Dav
Dav napsal 29.3.2017

Nastro Azuro mělo v roce 01 před sezonou dřív tovární díly na testovaní jak Repsol to je známý fakt .

VentilekXX
VentilekXX (4) napsal 28.3.2017

CBR-rr (-67) napsal Včera v 05:24

StropakMartin- neřikam, že pořad poražet, ale je jich tam dost aby se na bedně střidaly.
VentilekXX- nebyla nahodou Nastro Azuro tovarni???

Byl to tým s tovární podporou, ale nebyl tovární, to byly Repsolky. Asi tam nebyl příliš velkej rozdíl, jakej, to věděli jen v Hondě. Podle mě to nevěděli ani v Nastro Azurro, jaký jsou kdy rozdíly, inovace měly první k dispozici Repsolky. Ale byla to jiná doba, 500ccm dvoutakt, bez elektroniky, žádnej antihop a antiskok, vonělo to... Dneska na tom můžou jezdit i cirkusový medvědi (s nadsázkou, samozřejmě)

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 28.3.2017

Myš - a ne bílá ...

TDM851
TDM851 (300) napsal 28.3.2017

Parkinson?

Plastky266
Plastky266 (92) napsal 28.3.2017

CEV Moto 2 Hanika, esli to vyjde

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 28.3.2017

Nezdvojuje se to vždycky, což je ještě horší . Jako výhradní uživatel(!) IT
nemám šanci přijít na to, jestli hapruje můj HW, nebo "něco" na M.cz ...
Takže nadále případnou "kopii" budu nahrazovat pouhým "emotikonem",
abych nebyl za blbce, kterej to vkládá dvakrát po sobě

Více na: http://www.motorkar...36280.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 28.3.2017

Nezdvojuje se to vždycky, což je ještě horší . Jako výhradní uživatel(!) IT
nemám šanci přijít na to, jestli hapruje můj HW, nebo "něco" na M.cz ...
Takže nadále případnou "kopii" budu nahrazovat pouhým "emotikonem",
abych nebyl za blbce, kterej to vkládá dvakrát po sobě

Více na: http://www.motorkar...36280.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 28.3.2017

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 28.3.2017

Bylo by to prima, kdyby Karel začal jezdit stroj MotoGP600
a třeba se dozvíme i to, v jakém seriálu (nebo na divoké karty?)
to letos (?) bude

Plastky266
Plastky266 (92) napsal 28.3.2017

Úplně to sem nepatří, ale kam to napsat? Slyšeli jste? V uplynulých dnech testoval český ex-pilot Grand Prix Karel Hanika ve Španělsku. Jezdil zde s motocyklem kubatury Moto2 hornorakouského týmu Fritze Tuning. Během krátké doby by mělo být jasno, zda podepíše...

Sokol291
Sokol291 (39) napsal 27.3.2017

Koukal jsem ještě jednou na závod. Že si vychutnám detaily.
A je to paráda. Navzdory tomu že nemají odvodnění dráhy, tak umělé osvětlení to dohání a je to nejštavnatější zážitek.
Jen chybí mi slowmotion.
Na jiných závodech to bylo spíš na škodu, protože se nevěnují ději na dráze.
Tak proto asi od toho upustili ?
Pod umělým osvětlením bych uvítal trochu víc pomalích detailů.

Sokol291
Sokol291 (39) napsal 27.3.2017

Dablicek naprostý souhlas Aleix, ten prostě na těch m*dkách umí jezdit.
Na Suzuce mu to druhým rokem nešlo protože byl porovnáván s Vinalesem.

Dejf před startem pršelo a první dvě kola to klouzalo. Tam měl JL největší problémy.
Ale ano máš pravdu, závod byl na suchu.

JEFFzx13
JEFFzx13 (154) napsal 27.3.2017

ja videl zavod zel beze zvuku,ale libilo se mi to moc pekny pokoukani,hlavne na MV,letel jak sutr..
Abaja dobre ze dojel,a shrabl body
Zarko si vzal velke sousto veru
Danonne klasika
..a Lorik to bude muset zkouset dal a dal..
no a MM udrzel aspon bramboru ma celou sezonu na to aby dobehl ztratu

Houmr24
Houmr24 (39) napsal 27.3.2017

doderojanzo, než začneš s kritikou, tak si zameť před svým prahem a koukni na tvého troubu.

Dablicek200Mph
Dablicek200Mph (57) napsal 27.3.2017+2

Největší radost mi udělal Aleix, ten prostě na těch mrdkách umí jezdit.

SuperSic58
SuperSic58 (383) napsal 27.3.2017

doderoja: chorchánek asi celej závod proplakal, že neviděl na cestu

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 27.3.2017+1

Čtyři skončili za KA, dalších pět nedokončilo a to i takoví rutinéři, jako je Karlův
teamster AB a fenomenální JZ (dvojnásobný mistr světa MotoGP600), kterému
určitě signalizovali velikost jeho náskoku a přesto "to nezvládl" .
Takže pro český barvy v MotoGP1000 2017 "docela dobrý" začátek , ne !!?

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák (2756) napsal 27.3.2017+2

Čtyři skončili za KA, dalších pět nedokončilo a to i takoví rutinéři, jako je Karlův
teamster AB a fenomenální JZ (dvojnásobný mistr světa MotoGP600), kterému
určitě signalizovali velikost jeho náskoku a přesto "to nezvládl" .
Takže pro český barvy v MotoGP1000 2017 "docela dobrý" začátek , ne !!?

x.fotograf.x
x.fotograf.x (53) napsal 27.3.2017-1+1

Dobre Abaja, moc jsem mu neveril, ale vypada to, ze si pres zimu strihnul motoskolu u Srsne, nebo Lisaka )

Samuel007
Samuel007 (239) napsal 27.3.2017

..

1100Virago
1100Virago (2292) napsal 27.3.2017

Je zapotřebí si uvědomit pár věcí...

Zarco jel sice famózně, ale neznamená to nezbytně, že by takovou pozici udržel až do konce. Mohl tou jízdou tak zrasovat pneu, že by na konci závodu nebyl konkurenceschopný a propadl by se dozadu.

Honda má úplně nové a zcela odlišné časování motoru a nějakou dobu potrvá, než tomu dokáže tým přizpůsobit elektroniku. Pak je poměrně pravděpodobné, že půjdou se svými výkony ještě nahoru.

Lorenzo měl vzadu měkkou pneu a po výletu z trati ztratil hodně pozic, které pak musel získávat zpět. A zatímco Dovi popisuje, jak mohl měkčí zadek v určitých fázích závodu šetřit a byla to správná volba, Jorge musel kvůli úvodní chybě tahat a pneumatika mu nevydržela. I proto to bídné umístění na trati, která jinak sedí jemu i Ducati.

blackblues
blackblues (1042) napsal 27.3.2017

Bpun:Lorenzo bidne no,ale zase treba mel nejaky vetsi problem s prilnavosti ci povrchem,pristi zavody i k predpokladane potenci motorky bude asi bliz podiu

Romanko
Romanko (305) napsal 27.3.2017

Pro CBR-rr včera 23.08: Ano, loni vydala DORNA neveřejnou příručku "Jak se chovat v závodech MotoGP".
Příručka je určena jen šéfům týmů a jezdcům. Samozřejmě důraz je kladen na to, aby se s ní seznámili zejména jezdci netovárních týmů.

Romanko
Romanko (305) napsal 27.3.2017

Zarco mě překvapil jen trochu. Čekal jsem, že se bude rvát v první pětce, možná i trojce. A hle, nerval se, ujížděl v čele. Bohužel před pádem minul vyjetou stopu o pár centi a letěl. Škoda. Ale uvedl se parádně a bez velkých řečí. Taky si myslím, že pobude dvě sezóny u Tec3 a půjde do fabriky. Uvidíme.

bpun
bpun (242) napsal 27.3.2017+1

Zarco a Iannone škoda pádů sakra !!! zarco si tak při svém debutu v moto GP zapsal nej. kolo...pokud bude dál podávat skvělé výkony nebyla by špatná sedačka po VR až ten půjde na konci roku 2018 do "důchodu".
Iannone je padák, ale má rychlost a jestli někdo dokáže se Suzuiki letos něco vybojovat-bude to on, kolegovi zatím nevěřím

Maverick tak trochu podle očekávání, okruh mu dokonale sedl, nicméně Dovi byl velkou výzvou, Lorenzo docela pohořel, ne snad že by člověk čekal v 1 závodě zázraky,a le spíše jde o to že tenhle okruh Ducati sedí a Jorge se správně měl pohybovat ve vedoucí čtveřici ...a ted si ho představte na stroji z roku 2011... Ale dáme mu šanci je to 1 závod a Ducati je dnes už někde jinde.

VR tradičně solidní výkon, v jeho případě kvalifikace a tréninky nikdy neodkryjí všechno, nakonec skončil letos o příčku lépe než loni.

MM zpočátku stíhal, ale pak mu došla pára a možná mohl být rád že ho v závěru nedojeli kolega a zejména skvělý Espargaro.celkově moc dobrý pocit z Repsol Hondy zatím nemám,ale jen dobře...MM už bylo dost a chce to změnu...

StropakMartin
StropakMartin (12) napsal 27.3.2017+1

Střídat se tam můžou, ale pořád podle mě je Vale objektivně celkově třetí nejlepší a zase jednou za čas to může on nandat Marcovi nebo Maverickovi takže věřím (doufám), že na bedně bude pravidelně.

ramlik
ramlik (5) napsal 27.3.2017+2

doderoja - ok, omlovám se, nechal jsem se unést, neskutečně mě totiž serou takové stupidní kecy!
...ten závod jsem viděl, a tužku jezdil JL, po té, co se pokusil hned v úvodu o kamikadze na VR.

Asenad
Asenad (187) napsal 27.3.2017

Karel A mě zatím nijak nepřesvědčil. Časy ke konci více jak 1:58+ jako kdyby už nemohl. Má jezdít kola 1:57 nízkých. Kornfiel to jak skončil nepřekvapuje.

Blooma
Blooma (127) napsal 27.3.2017+2

Je škoda, že v motosportu nějaká odborná porota nerozděluje taky nějaký body za umělěcký dojem. Přijde mi líto, že odešel s nulou Zarco, Iannone, přidal bych něco i Aleixovi. Ti se postarali o to, že byl závod zajímavej a za to by si nějaký ocenění zasloužili.

Darmah
Darmah (222) napsal 27.3.2017

Ramlik: není to Pivoň obecný šumavský ?

zdenyrr
zdenyrr (88) napsal 27.3.2017

Barberu i Baze priste zakrojit Karle Vyborne Aprilie Vinales je na Yamaze neskutecne prirozeny to bude silna sezona kdyz se nezrakvi Vale ma novou motivaci

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-1

Omg ako si na to prisiel ze som prevlikol kabat

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-1

Ramlik ja ta neurazam a ten tvoj nik hovori za vsetko

omg
omg (418) napsal 27.3.2017

Doderoja převlíkl kabát Nyní jede MV ani Ducati ani Jorge UŽ ho nezajímá
...to je fanda to se pozná! Hned po prvním závodu stáhl doderoja vocas

utero
utero (36) napsal 27.3.2017+1

Kurva proč tu je tolik závisti nechápu

ramlik
ramlik (5) napsal 27.3.2017+1

doderoja - Běž si prosim tě nechat pofoukat bebíčko někam jinam, letos ti prostě pšenka nepokvete. ...kdybych si měl udělat obrázek o závodu z tvých komentů, přísahal bych, že to byla nuda jak sviňa! hňupe!

LetiferDS
LetiferDS (11) napsal 27.3.2017+2

Viñales pěkně, dalo se to čekat, škoda Crutchlowa, ten se prostě nevzdává.
Můžem bejt hrdý na Káju, že na bodech a že to zas nerozbil, ale řekněme si na rovinu, že kdyby nebylo tolik pádů, Kája by si k bodům ani nečichl a pochybuju, že si to letos zopakuje, leda by zas všichni popadali.

PeterRRoliver
PeterRRoliver (84) napsal 27.3.2017

Take jsen koukal na BT sport a parada, jinde ani koukat nebudu, krasnej zavod nakonec a to uz jsem ani nedoufal ze pojedou, vinales ukazal ze je i psychicky velice dobre pripraven, vale dle meho ocekavani myslim ze letos bude mit hodne tretich a druhych mist, mozna i nejake to prvenstvi ale nejvic me prekvapil iannone, zarco a alex. On ten zarco nas treba bude prekvapovat casteji. Alexovi jsem pral aby jeste pojel Marka to by byla parada defakto by porazil dornu :))) No a Dovi klasika nic jineho jsem ani necekal, ducati byva v kataru ve vyhode diky dlouhym rovinkam o to vic udivujici ze jezdec takoveho formatu Lorenzo a mistr sveta nevyuzije takovy potencial sve motorky na tak vhodnem okruhu . Karel dojel a s tim jsem spokojen. 2body do startu jsou lepsi jak motorka v kacirku :))

dejf.
dejf. (1245) napsal 27.3.2017+1

Sokol291> Jelo se na vode? To sem si nevsim cece.

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-1

Farrage ked citam co pises tak sa mi zda ze ty si neakej deprimovanej

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-2

Johny83 neviem ci si si vsimol ale ak nie tak sa Dovi z Vinalesom obiehali inak by dedo oscar dostal min 10 sek.

Farage
Farage (152) napsal 27.3.2017+3

Doderoja, co to je? Takovej cobolskej mrdmax ...ze by maly pero a mindracek v hlavicce?

Johnny83
Johnny83 (137) napsal 27.3.2017+1

nakonec se vyplatilo počkat, ale byly to nervy, i pak v samotnym závodě... škoda Zarca, ten to napálil tak že asi zapomněl že už neni v moto2, zajímalo by mě jestli by to udržel až do konce. První místo Mavericka jsem trochu čekal, i když nás chvilku napínal, druhý místo Doviho taky, ten v Kataru jinak ani skončit neumí, Vale překvapil, věděl jsem, že u něj testy nejsou všechno a teprve v závodě se umí pořádně hecnout, ale 2s za supertalentem, když startoval z 10.místa? ať se na mě nikdo nezlobí, ale jestli je tohle dědek za zenitem, tak se těším do důchodu Alejš překvapil, škoda že ty Hondy nedal, to by byla pro Hondu po WSBK další studená sprcha (ne že bych jim to nějak škodolibě přál, spíš tý Aprilce to 4. místo). No a Abája nezklamal, ale doufám, že příště už Baze udělá... snad budou další závody taky takhle zajímavý, letos mi konečně vyšlo Brno, kdyby se tam odehrálo něco podobnýho, nezlobil bych se

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-4

Deda oscar 11 rokov na yamahe Vinales pol roka a sfukol ho ako sviecku vo vetre Jorge nechal dobry bike Vinalesovi

doderoja
doderoja (-112) napsal 27.3.2017-2

Vinales deda pekne spraskal ako krouzil je dobry

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující



TOPlist