GP Japonska – V dešti zajel první den nejrychleji Dovizioso

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
josef58 (823) napsal 14.10.2017 v 02:57

Dobré ráno, tak sice dnes neprší, ale dráha je hodně mokrá.

Rosička (982) napsal 13.10.2017 v 23:42

No to je něco. Oni něco ví (zřejmě ta přilnavost) a neví si s tím rady. To snad není ani možný Ještě je šance, že na něco přijdou, jinak tedy závody pro Valeho a Maverika nebudou vůbec dobrý! To je mi jich líto ale "naděje umírá naposled".

klukfuk (-128) napsal 13.10.2017 v 22:21

omg- Yamaha má docela problém, jeden by řekl, no tak oprašte staré M1 2016, jenže to pochopitelně není ta správná cesta...

bpun (242) napsal 13.10.2017 v 22:19

omg: k tomu není co dodat, takhle se Marquez o své motorce jistě nevyjadřuje i když podle některých jezdí na "šrotu" Yamaha na to letos nemá, Dovi je jedinou šancí, ale dávám mu tak 15 %

omg (1411) napsal 13.10.2017 v 22:15+1

Rossi : Je to velmi obtížné. Když se podíváte na data staré motorky, je to frustrující. V zatáčkách je to v prdeli, bez šance. Takže se musíme pokusit zjistit, čím to je, hlavně kvůli následující sezóně. Zarco je na mokru dobrý jezdec a je o sekundu rychlejší než já a Vinales, ale pro mě je nejzajímavější umístění japonských testovacích jezdců. Nakasuga s naší motorkou M1 2017 skončil na poslední 24. pozici se ztrátou 3,5 sekundy, zatímco Nozane se starou M1 2016 zajel třináctý čas. Většinou bývá Nakasuga rychlejší než Nozane a má také více zkušeností, ale dnes je o dvě vteřiny pomalejší…! To je opravdu hodně. Nájezd a výjezd ze zatáček, nemáme tam prostě vzadu potřebnou přilnavost. Takže se budeme s motorkou trápit. Zkoušeli jsme dělat co jsme mohli, ale ten problém jsme nevyřešili.“

klukfuk (-128) napsal 13.10.2017 v 22:15

no tak to chci vidět jak dlouho takhle metoda hledání limitů skrze těžké pády MM vydrží pokud není jeho tělo z gumy

bpun (242) napsal 13.10.2017 v 22:10

Virago: Honda je nejlepší-protože je nejkonzistentnější a to je v dnešním motoGP cesta za titulem, nikdy není hůře než 5, to Yamaha se klidně bude motat na konci první desítky když na věc přijde.
Druhá věc je pak přístup týmů k oběma pilotům což se tu už taky psalo, Honda má jasného jezdce č1. , ostatní mají rovnocenné šance
No a Cal má sotva stejnou mašinu jakou má Marquez, tu vlastně nemá ani Pedrosa, čili srovnání pokulhává.

1100Virago (3052) napsal 13.10.2017 v 22:06

BSA 08:25" "to není " zvláštny štýl ", to je nekonkurenceschopný šrot..."
bpun 21:24: "Honda je jasně nejlepší motocykl..."

Z toho je krásně vidět, jak naprosto rozdílné názory se můžou objevit na stejnou záležitost. A pravda bude nejspíše někde uprostřed - Honda není ani šrot, ani jasně nejlepší. Prostě je na podobné úrovni jako Yamaha nebo Ducati, někdy jako ony funguje líp a někdy hůře a ten drobný rozdíl dělají jezdci a týmy, které nastavují setup.

Úžasně zachráněné pády předvádí na Hondě jen Marquez a většinou jen v závodech - v trénincích padá a je to jeho metoda, jak hledat limity motorky. Sám to v rozhovorech přiznal. Kdyby to bylo jen elektronikou, stěží by si Crutchlow kvůli častým pádům vysloužil přezdívku "Crashlow"

bpun (242) napsal 13.10.2017 v 21:24+2

Honda je jasně nejlepší motocykl a taky to tu už zaznělo, klidně může ukázat že ty úžasné zachráněné pády měla mnohem víc na svědomí elektronikou prolezlá mašina, Honda je mamutí koncern oproti Dukárně a třem ladičkám. Po jezdecké stránce není dnes nikdo o třídu lepší jak zbytek pole

IvanDvoutakťák (5061) napsal 13.10.2017 v 20:16

Psal jsem "jinde tady" , žebych titul nejvíc přál Dovimu, ALE
jak zmiňuje Grassel, že MM dokázal "vyhmátnout" i to, že šásko/rám(?) předchozí
verze Hondy mu sedí víc a pak na ní jezdil zase "špicu", tak to Dovi nebude mít
ani trochu jednoduchý. Honda totiž (a nikdy jsem jí nefandil, leda kdysi za Majka
the Bajka ) svými vlastnostmi už dlouho "dovoluje" MM ty jeho jízdy "na krev"
s minimálními ztrátami bodů po pádech a nedokončení závodů .Těžko totiž posoudit,
jestli i na těch často neuvěřitelných "záchranách téměř pádů" má větší podíl stroj,
nebo MM ...

klukfuk (-128) napsal 13.10.2017 v 18:21

GRASSEL: jj toho jsem si taky všiml...antifandové Rossiho cpou Valentina všude mnohem víc než antifandové ostatních jezdců- začni se bavit o pyramidách a SLEEPER a spol skončí stejně zase u Rossiho...

Čímž dávají jasně najevo že s ním mají docela problém...

GRASSEL (273) napsal 13.10.2017 v 17:52+6

SLEEPER> Koukni se jak jezdil Spies, když byl u satelitu přičemž právě z toho důvodu šel do továrny, díky výsledkům a bylo to asi ještě horší - na tý podle tebe vypiplaný motorce.

Hele, já bych ti to, že ti Rossák nevadí možná i věřil, ale ty si ním tak zaslepenej, že jsem to snad ani v žiovotě neviděl já taky nemusel nějaký jezdce, ale že bych je dával do každýho komentáře, včetně článků, který se jich vůbec netýkaj, tak to jsem ještě ani u nikoho, krom tebe neviděl

Každej máme nějaký oblíbence a neoblíbence, ale cpát to všude, to už je na chocholouška a u tebe, to je fakt extrém větší, než u nejzaslepenějšího fanouška 46.

GRASSEL (273) napsal 13.10.2017 v 17:47

1100 Virago> Tak jednak se tu nebavím o Viňalesovi a momentální motorce a jednak to co si právě řekl je totální nesmysl jezdec má vždycky na výběr a kdyby řekl, že mu sedí předešlej rám víc, tak pojede klidně loňskej viz. třeba Marquez u Hondy

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2017 v 16:50+2

makyno695> Opet si musime osvojit nedavnou historii a titulz od r. 2010+.

3x Marquez, 3x Lorenzo, 1x Stoner.
Z toho usuzuji, ze mu to slo lip.

Rosička (982) napsal 13.10.2017 v 16:05+1

V obou trénincích tam vepředu fušuje Alejš s Aprilkou! Oba Suzukáři se také posouvají!?! Co z toho bude?
V moto2 si taky vede dobře "portugalskej".

klukfuk (-128) napsal 13.10.2017 v 15:16

Sakryš tady je ale inženýrů...
jezdec pouze dává poznatky jak se moto chová na trati a co by bylo dobré zlepšit, ale jinak technice rozumí jako koza petrželi a vše je na stáji co udělá...o nějakém vypiplání nemůže být dnes v roce 2017 už žádná řeč...
Letošní tovární Yamaha je vítězný stoj pouze na určitém druhu okruhů - shází ji univerzálnost jak tu někdo poznamenal...naproti tomu Honda nemá vysloveně slabou trat, nejslabší byla snad ve Francii kde jezdil Mrkvéz na 5 fleku, jinak je v TOP3 neustále...určitě to nebude změnou rámu jak tu Virago kulišácky poznamenal aby tak opět shodil vinu na Rossiho - vše rozhoduje stáj a ne Rossi, on je v tomhle malý pán...letošní Yamaha se prostě moc nepovedla- je až 3 nejlepší motorkou dokonce i za Ducati...

makyno695 (61) napsal 13.10.2017 v 14:58+1

sleeper: tituly na taliri lorenzo si lepsie nastavil setup? ved lorenzo bol v priemerne za posledne 3roky horsi ako Rossi tak co si tak lepsie nastavil?

IvanDvoutakťák (5061) napsal 13.10.2017 v 14:07+1

Kohta zatím "tahá" podstatně víc než Hiroshi a Katsuyuki ...

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2017 v 13:57+2

1100Virago> Fakticka pripominka.
Ale je to skoda, kdyz v yamaze neni nekdo, kdo by urcoval spravny smer.

GRASSEL> Edwards, Spies..., tam se bohuzel ukazalo, ze SBK jezdci maji tezke se adaptovat na specialy GP. Ani jeden z nich neni zadny orezatko, ale Rossi, Stoner, Lorenzo, Marquez..., ti jsou proste jinde a konkretne Marquez je aktualne o mnoho lepsi jezdec, jak ostatni.

Setup opisovat nemohl, ale kdyz si dokazal nastavit lip motorku, nez genius vyvojar, tak to taky o necem svedci.
Ja ani tak nejsem zaujatej proti Valemu, spis proti tem medialnim klamum, kt. pak zluti fanousci zprofanovane tlaci dal.
Faktem je, ze Rossi mel spoustu titulu na taliri, od r.2010, kdy nemel zadne vyhody a dorostli borci z nizsich trid, uz zadny titul nedal a to rozhodne zadny dedek nebyl.
Btw s tim dedkem to je taky slusny aliby, je mnoho dalsich jezdcu, kt. jezdili i po 40, ale chapu, ze uz ta fyzicka vykonost nemuze byt jako u 25 letyho kluka.

Johnny83 (228) napsal 13.10.2017 v 13:10

1100Virago: já bych spíš řekl že je Yamaha 2017 náchylnější na typ tratě a už to neni takovej univerzál jako dřív, když mu sedělo skoro všechno. a možná za to můžou do jistý míry i gumy. nemyslim si že by Vale při svejch zkušenostech vedl M1 z fungujícího stroje do slepý uličky... první dva závody mohly bejt souhra náhod, tratě mohly Yamaze sedět, Honda ještě nabyla tak rozjetá, Vináles jakožto jeden z největších aspirantů na titul byl přemotivovanej a chtěl se vytáhnout, aby se ve třetim závodě vrátil zpátky na zem mezi lidi... těžko říct

BSA (338) napsal 13.10.2017 v 13:09

Majki: právě naopak, sice mě značky vůbec nezajímají, ale nemohu uvěřit tomu, že zrovna taková značka (nemyslím tím slepenec italsko/japonsko/ něco - hrc) se nedovede odrazit od dna a neudělá např. to, co udělala audí v dukně, tj. vyházet všechny "zasloužilé " direktóre, prezidenté + doktóré = manažery, dosadit na místa vedoucí sportovního oddělení němce né supy a naopak do vývoje koupit klidně itala, třeba jako Domenicalli

deluxa (347) napsal 13.10.2017 v 13:07

hmm tu su odbornici, jeden by ani nepovedal ...na ram, na vyvoj, na nastavenie aj na jazdenie...skoda ze niekoho z vas nemaju priamo v paddocku prichadzaju tak o vela

1100Virago (3052) napsal 13.10.2017 v 12:57+2

GRASSEL: Yamaha byla na začátku sezóny v rukou Viňalese vítězný stroj. Pak si Rossi stěžoval, že nezatáčí jak má, a výsledkem je nový rám... se kterým nastal ústup z čelních pozic. Asi tolik k onomu "vývoji".

GRASSEL (273) napsal 13.10.2017 v 12:21+1

SLEEPER> To že měl zeď v boxu je sice pravda a díky tomu nemohl opisovat setup, ale bavíme se o vývoji, ne nastavení a věhlasné jméno Burgesse je sice hezký, ale to je tak celý. Kdokoliv, kdo je v moto gp a nastavuje, tak má setup v malíčku tak, jako nikdo a k tomu mu věhlasné jméno nepomůže V tý době už Jorge dokázal jezdit buď na špici a nebo pád, což taky svědčí o tom, že si jen zvykal a jinak dokázal tahat.

Kdyby to bylo tak, jak říkáš, tak se koukni zpětně na Spiese, kterej se trápil v dobách, kdy jí podle tebe Jorge vypiplal. Edwards zase v době, kdy tam byl s Rossim.

Ducati je hodně specifická a jen tak někomu nesedne, nebo nesedla, ale o tom se jednak nebavíme a o tom, kde je ducati dnes se dá polemizovat každopádně nevěřím že to je zásluhou ani jednoho jezdce včetně Doviziosa.

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2017 v 11:09+2

GRASSEL> U samotneho zrodu M1 byl Max, akorat tenkrat yamaha nesypala do vyvoje, tak jako HRC.
Kdyz se politika ladicek zmenila, dovedl ji Vale ke ctyrem titulum, ale pak prisel Jorge a z vitezne motorky udelal jeste lepsi naradi. Vzdyt on me zed v boxu, aby nemohl opisovat setup a take k sobe nemel zadne vehlasne jmeno jako mel Jeremy.

Uz dlouho jsme nevidel ladicky takto vzadu, ale samozrejme je to opet jenom nahoda a neni to o tom, ze Jorge odesel k Ducati.

PS. Hele kdyz Rossi muze za to, ze ducati je dnes tam, kde je (nedavno tu tento bullshit nekdo napsal), tak Jorge vypiplal Yamahu. Ostatne vysledky mluvi za vse.
Doufam, ze si rozumime.

GRASSEL (273) napsal 13.10.2017 v 10:45+5

SLEEPER> Jorge vypiplal Yamahu k dokonalosti no tvl to snad nemůžeš myslet vážně tak on jí vypiplal asi už pár let předtím, než tam vůbec šel ... Yamaha od roku 04 byla vždycky na vrcholu ...

A vývoj nikdy není plně na jezdci, to ať si tady říká kdo chce, co chce, ale ty jezdci akorát informujou a podle toho se pak dělá zbytek. Jezdec má převážnej podíl hlavně na nastavení, podle toho co jim řekne. Takže ani Rossi, byť je známej tím, že dokáže jako málokdo říct, co motorka dělá ... ale i tak, to není na něm

Jorgemu trvalo xxxxx pádů, než si na M1 zvyknul (na ty brutální crashe si určitě vzpomene každej) ... pak si zvyknul a jezdil jak po kolejích, ale nějaký vypiplání je k smíchu, když to byla motorka, co už dávno bojovala o titul

Majki (672) napsal 13.10.2017 v 10:44

Bsa: ty asi hodně nemáš rád značku Honda že na ní tak často pliveš co?

BSA (338) napsal 13.10.2017 v 09:48+1

prosím dohledej si informace o "topce" v roce 2015, kdy Marc měl pro závod v americe po explozi motoru v kvalifikaci už pouze k dispozici 2 (slovy DVA) motory do konce sezóny z pěti, zbytek šrotu byl životu tak nebezpečný, že Marc jezdil rám pro rok 2014 ještě v roce 2016 .
Dohledej také technické důvody odchodu Bradla a Bautisty od hrc, jsou tam zmíněné nepřímo i díly pro Marca. Dany se radši hodil marod a na tom neúspěšném pokusu hrc o závodní motocykl odjel pouze jeden závod v Qataru.

Kamikadze-Ace (3351) napsal 13.10.2017 v 09:15+6

Kohta Nozane

SLEEPER (1002) napsal 13.10.2017 v 09:03

BSA> A ty jsi kdo, ze mluvis o tovarne HRC jako o nekonkurenceschopnem srotu?

Chapu, neni to yamaha, kterou Jorge vypiplal k dokonalosti a bez nej evidetne stagnuje, ale honda byla vzdy topka.

Na vode se spatne hledaji limity. Jedes, jedes a najednou lezis, to je strasne tenkej led.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist