GP Dauhá – V pátek zajel nejrychleji Australan Miller
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Monster Energy Yamaha MotoGP, Ducati Media, KTM Racing, Ajo Motorsport | Zveřejněno: 2.4.2021 | Zobrazeno: 24 712x
Text: Petr Czyž | Zdroj: motogp.com | Foto: Repsol Media, Monster Energy Yamaha MotoGP, Ducati Media, KTM Racing, Ajo Motorsport | Zveřejněno: 2.4.2021 | Zobrazeno: 24 712x
Proboha, co je to tam při FP3 MotoTrojek za meteorologický podmínky ??
To vypadá jako tady ty přízemní mlhy ve střední Evropě napodzim
při mysliveckých honech ...
Mimo stopu zase odletuje píseček od zadního kola ...
To teda jsou podmínky pro okruhové mistrovství SVĚTA MOTOCYKLŮ ...
1 reakce
Sedm jezdců Moto3 ( Acosta, Fenati, Öncü atd ... ) dostalo penalizaci start z boxové uličky za nezodpovědnou jízdu na konci předposledního kola všerejšího FP2.
1 reakce
Udělám si popcorn a hned na ten kanál 99 mrknu
8 reakcí
Pro fandy Lorenza: rozjel youtubovy kanal "99seconds", kde mluvi o MotoGP. Analyzuje uplynule deni, tipuje vysledky (minule 1.Miller, 2.Morbidelli, 3. Quartararo), atd... Mozna se i podeli o svou bezbrehou moudrost, krasu sveho osobnosti a svetlo sve duse. To ale nevim jiste.
P.S.: Vlastne mozna nejen pro jeho fandy, protoze podle zdejsich komentaru mam posledni dobou dojem, ze nekteri spise sleduji jezdce, ktere radi nemaji.
Pokud uz to tu nekdo avizoval, omlouvam se za zasirani fora.
4 reakce
Bradl nejlepsi Honda. Kdo by to byl byval rekl...
Honda celkově opět hodně vzadu a Marquez padá a padá jako by chtěl napodobit bráchu.
2 reakce
Moto3 opět fraška! Koukat jak jsou jezdci vyřádkovaný v depu a čekají, čekají, je vskutku skvost, že jich pak polovina ani nestihne vjet do měřeného kola zase vrchol amaterismu. Je smutný kam až to taktizování nechali zajít a doufám, že s tím něco udělají. Tohle není dobré jak pro fanoušky tak snad ani pro management týmu. Fildovi jsem přál aby se konečně dostal do rychlé Q, snad zítra zabojuje.
MotoGP: Mir mi dnes nepřišel na motorce tak v pohodě jako vždycky. Snad se zítra probojuje do rychlé Q, nemusel by to být takový problém. Rins supr, Miller konečně na místě kde jsem ho chtěl vidět. Jsem zvědav, jak si Ducatisti poradí s ostatními okruhy vyjma Redbull ringu. AE opět skvělá jízda, jestli nedopadne bedna tady, v Aragonu by mohla. Rossimu jsem přál přímý postup ale vedle Mira je ještě jedno místo volné Honda si drží standard a Alex M. opět dokázal že je bratrem MM.
2 reakce
Tak jsem se mrkl ze záznamu na treninky a ještě že jsem na to nečučel odpoledne, do posledních kol ztráta času a ještě bych na ty mladé blbce nadával...
Ti mladí blbečci, to už snad nejde komentovat, oni jsou prostě Tydýti všichni do jednoho zase co vyjeli pozdě
Realita Salače: zajel 2'05.537 a myslím že je to jeho strop. Rychleji tady ještě nejel, tak stejně pro něj zbytečné tam koroužit sám, na víc nemá. Potrebuje se na rychlé kolo za nekým vyvézt a když to ti kluci co jsou ve předu úmyslně sabotují, je bez šance. Zitra tam v teple zase nic nezajedou a má víc foukat, tak že v Q1 si vyjede opět něco okolo 20 fleku.
Kluci v GP2 všichni zkušeně, třídí se zrno od plev a favoriti nezaváhali
GPčka tam kroužily a za tepla sbíraly data, Miller na to sral, na co si zbytečně kurvit gumy, motor. Ti co mají jistotu v techniku a sebe vyjeli pořádně až ve 2 tren. na plno a na pohodu jim to stačí.
Je to totální blbost jezdit trén. v podmínkách které jsou rapidně uplně mimo než podmínky při závodě, k čemu je to dobré nevím. V tom hicu by psa nevyhnal, se všichni potí i když jen sedí...
Zítra se zase všichni z lehka povozí, počítám že vzhledem k větru co má být se na dnešní časy nedostanou a rozhodne kvalda, stačí zapnout telku na poslední minuty. Jinak to stejně nemá kloudný smysl to zbytečné snažení sledovat
3 reakce
Je vidět, že první tréninky o ničem nevypovídají, Zarco v prvním tréninku poslední a ve druhém třetí. Teprve ve třetím se láme chleba. Samozřejmě, pokud to počasí dovolí.
3 reakce
Krásný záběry, jak si snížili u Ducati zásek při startu
To je pecka ...jak si upustí ten zadek při startu...Pecco i Jack...
Ted to bylo krásně vidět...
7 reakcí
J.Martin hodně příjemné oživení šampionátu.
1 reakce
Opravdu to nechapu, aby se nejakej tym dostal do tyhle extraligy, mel by uz mit nejaky zkušenosti. Ze to nemusi dat jezdec asi chapu, ale od toho ma tym, kterej by ho mel vcas vyslat na trat....
1 reakce
//live.jokerswidget.org/freelivematch/8810562057442690.html
To Maniac co když Morbi ten nový model ani nechtěl?? Na loňské měl jistotu že pojede a že je na ní zvyklej. Hlavně ať odstraní problém a jedem.
Ten mladej Fernandez jim dává pěkně zabrat!
V každém treningu by měl jezdec co nejvíce využít čas k tomu vyměřený a naplno co nejvíce jezdit. Sedět v boxech, tak tomu opravdu nerozumím. Tím myslím všechny jezdce,kteří to tak dělají...
4 reakce
Vždy se skoro každý fanda ptal "kdo vyhrál trénink? " Nyní s postupem zavádění západních hodnot v naší zemi se raději zeptám : "kdo skončil devatenáctý?"
První pětka pěkně se všema vydrbala. Měli zajetej čas a pak v klídku zdržovala. No a ostatní se nechali nachytat. Doufám, že sponzoři vyčkávačům rázně domluví, jinak přijdou o diváky a následně o chechtáky.
1 reakce
Ty poslední výjezdy v Moto3 jsou fakt boží. To fakt nedokážou vyjet o minutu dřív? Výjezd na jedno měřené kolo a druhé nedokončené je jen zbytečné zničení pneumatik.
1 reakce
Brilantni taktika, jak přijít o postupové misto. Panebože, to je banda curaku...
Ja byt majitelem tymu, ktery tohle udela 2x za sebou, asi bych tem dementum sebral plat, nebo je rovnou vyrazil.
A tym FS opravdu parada, FS na poslednim postupovém miste, AM mimo a nechaji vsechno na poslední kolo. Idioti...
No nechápu to jejich jednání... cca 8 min sedí v boxech a pak to nestíhají. Salač taky mohl vyjet dřív, sice to stihl, ale byl v tlačenici a tudíž čas na h.vno.
3 reakce
TVL, minule jsem říkal, že se na tohle nebudu dívat a zase jsem udělal tu samou chybu. To je banda kretenu, to se fakt nedá. Ať jsou do (_!_) !!! Zkrátil bych jim tréninky na 15 minut za to, co tam předvádějí.
Nenapravitelní kreténi
2 reakce
Sledujeme mistrovství světa motocyklů nebo mistrovství světa ve vysedávání v boxech
Kurva..ať s těma kvalifikacema něco udělají... nebo ať přidají jednu sadu pneumatik na víc....
NA TOHLE SE NEDA DÍVAT
opět šaškárna
Nechápu proč Morbidelli má takovej krám. Je jeden ze tří jezdců kteří mají starý modely bajků (Morbidelli, Marini, Bastianini), ale u 2 jezdců se to dá pochopit, když jsou nováčci, ale u něho ?? u vice-mistra 2020 ?? Nechápu myšlení Yamahy, když dají 3. tovární motorku Rossimu, kterej už nemá rychlost ani na bednu. Sice fandím i Rossimu, ale měl by být na svůj věk trochu soudnej, ne toto. V celé své kariéře měl vždy to, co chtěl a když teď zajede závod na motorce která byla 1. a 5. a on na 12. místě kde ho pojel Bastianini a Bradl, tak už tam fakt nemá co dělat. K jeho vyjádření "chci tam být další 2 roky" no comment. V MotoGP má takový jezdec jako on vždy místo, ale teď už ne jako jezdec, nýbrž jako majitel svýho týmu.
4 reakce
Bývalý mistr světa Marco Lucchinelli nikdy nešetřil kritikou směrem na Valentina Rossiho. Neviditelný výkon Rossiho v prvním závodě MotoGP v roce 2021 stačil k návratu na téma, že Rossi prostě už „přesluhuje“, přičemž Lucchinelli uznává jeho historickou hodnotu, ale podle něj by měl „přilbu pověsit na hřebík“. Tím se stal veřejným mluvčím řady kritiků, kteří nikdy nepřestali kritizovat doktora, a to jak na sociálních médiích, tak prostřednictvím médií: „Valentino byl mimozemšťan, ale nastal čas dát prostor mladým lidem v MotoGP. Nemám proti němu nic, ale proti každému, kdo se mu snaží najít alibi. Nyní jezdí, aby projel cílovou čáru, a ne aby vyhrál “.
Bývalý mistr světa nezapomněl na svou nedávnou kritiku šampiona z Tavullie, když před rokem řekl: „V roce 2020 byla jeho Yamaha posledním motocyklem této značky, od roku 2009 nevyhrál mistrovství světa. Od roku 2017 pak žádný závod Grand Prix, vezměte tomuto mladému muži motocykl, on totiž nevyhrál už déle než tři roky. Ztratil by světový šampionát bez něj svou přitažlivost? Ne, ostatní předvedli také show. A pak se teď motocykly nezdají být tak obtížné, protože i nováčci jsou hned rychlí“.
Dobře on
2 reakce
Tento tréning nic nevypovídá. Nejlíp to je vidět na Zarcovi. Jiné teploty, přilnavost, nastavení než v závodě či kvaldě. Nedrbe do nastavení, jede v klidu bez rizika pádu. Nemá to cenu.
Má pod čepiců
3 reakce