GP Aragonie – Vítěz je Lorenzo, parádní bitva Pedrosy s Rossim

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
doderoja (-136) napsal 28.09.2015 v 22:22

Jorge Vamos

josef58 (823) napsal 28.09.2015 v 06:27

Fidouš, BlackDevil...
sem neměl na mysli oslavu vítězství svého koně, když s sebou soupeř flákne, to je normální. Myslím ten výbuch nadšení v okamžiku, kdy se jezdec ještě válel a "fans" nemohlo vědět, zda Max odejde po svých. Viz Rainey v Itálii 1993, taky neškodně vypadající havárie, ale to "fans" ještě neexistovaly.

1100Virago (3052) napsal 28.09.2015 v 00:04+1

Fidouš. 20:28: "...A tady je potřeba říct, že na toto se Jorge v současnosti nezmůže. Jak mu to tam někdo 2x strčí zvadne a už se jen vozí."
Doporučuju znovu přehrát Valencii 2013 pro připomenutí, na co se zmůže Jorge Jen je prostě stejně jako Rossi natolik inteligentní, aby si spočítal kdy mu to za riziko stojí a kdy je lepší dojet bezpečně pro jisté body.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 27.09.2015 v 22:29

Marex: ja to nepsal jako ze to vyvezeni nebylo koser, ale ze Rossi vedel ze mu to riziko za to nestoji

BlackDevil (958) napsal 27.09.2015 v 21:30

to Nuvolari...
.. Ok.. já se přiznám že zas přesně nevím bez pomoci kdy kdo přesně jel v kterém roce a komu jsem v jakém pořadí fandil... je to dlouho a při psaní toho příspěvku jsem to vysypal ze vzpomínek komu jsem fandil... a že to s tím Kennym bylo jen jako fans bez Brna... určitě... dřív než v tom 81 jsem tam nebyl...
máš přehled...

blackblues (1507) napsal 27.09.2015 v 21:08

Blackdevil

Fidouš. (374) napsal 27.09.2015 v 21:05+1

Souhlasím s BlackDevilem. Taky nevidím nic nenormálního na tom oslavit úspěch svého koně vypadnutím soupeře.
Něco jiného by bylo radovat se po nějakém nefér zákroku, kdyby ho poslal k zemi úmyslně. Ale pokud spadne vlastní vinou, tak co je na tom nesportovního?
A ti, co se tady ohání historkami o tom, jak se chovají Rossiho fans a natruc dávají pluska MadMaxovi, Akrovi a podobným týpkům, tak si tak nějak neuvědomují, že se vlastně chovají naprosto stejně, jako ti, které kritizují. Howg.

michal102 (26) napsal 27.09.2015 v 20:59

to je zase komentů, no bitva Pedrosa vs Rosi dělala závod, a opět si neodpustím něco ke Karlovi...Karle je to třeba jako Superstar...lidi by měli mít soudnost Bohužel zde není porota která ti řekne že už to dál nemáš zkoušet...

Nuvolari (2329) napsal 27.09.2015 v 20:41

BlackDevil: no není mi moc jasné, jak jsi v Brně fandil tomu Kenny Robertsovi, protože ten tu jel naposledy tuším v roce 74 na 250ce. Leda bys myslel juniora.
Ale jinak souhlas, je dobré členit fandy na ty slušné a na ty ostatní, a nenálepkovat žlutky nebo hnědky, to dělá jen zlou krev. Typickým takovým příkladem byl jinak jistě solidní Larry z Hořic. Ten klidne napsal první komentář pod článek, ve kterém dopředu osočil fandy Rossiho.

Nuvolari (2329) napsal 27.09.2015 v 20:35

K dnešnímu závodnímu víkendu:
opět mě báječně naladily Moto 3 na úvod. To jsou skutečně závody jak řemen. Ovšem výkon našich už tak potěšující nebyl. Především malý Karel se předvedl uboze a podle jeho stále stejných komentářů, kdy své mizerné výsledky připisuje smůle a nebo technice, soudím, že problém je především v jeho hlavě. Pokud se Kuby týká, jsem rád že nakonec za sebou nechal babu s nůší, protože skoro celý závod to vypadalo, že se to nepovede. (Samozřejmě tím nechci Marušu shazovat, ona je to jistě holka hodná obdivu, ale ono to označení se tak nějak nabízí).
Moto 2 pro změnu tak zábavné nebylo, nemám, co bych k němu řekl.
MotoGP by byla dost nude, nebýt moc pěkného souboje na konci mezi Danim a Valem. Kotrbová - stejně jako v Brně - nepřipustila diskuzi a suveréně jela pro 25 bodů. Mareček - taky stejně jako ve více letošních závodech - nechal mozek v boxu a rozhodil Hondici po kačeru. Dani bojoval, jako by to ani nebyl on, a Valeho může ve finále moc mrzet ta ztráta čtyř bodů, které s Danim ztratil. K velkému Karlovi není co dodat.

BlackDevil (958) napsal 27.09.2015 v 20:32+1

josef58
hele já se přiznám že i já mam problém neoslavit vitězství sveho favorita kvuli chybě protihráče nebo sportovce ať jde o jakýkoli sport... beru to tak že výkon jednoho vytváří tlak na podobný výkon nebo ještě lepší druhého aby ten byl v pořadí výš... a to vede někdy ke kolizi, vypadnutí, diskvalifikaci apd.
prostě i pokud z druhého místa donutím toho prvního udělat chybu v dusledku které spadne pořadím nebo vypadne to je přece sportovní zásluha toho kdo na něj ten tlak vytváří... ja opravdu mám problém se z toho neradovat... jde přece jen o to, jak to projevím...
bylo by přece pokrytecké tvrdit že mně víc mrzí pád protivníka než vítězství mého favorita...
ale o tom je přece sport.. a je tomu tak už od davné minulosti od gladiatorských zápasů atd...

Fidouš. (374) napsal 27.09.2015 v 20:28+1

K závodu asi tolik - v jízdě start - cíl je Jorge nepřekonatelný. Jak se nemusí s nikým kočkovat, tak letí. Čekal jsem, že mu to Marc znepříjemní, ale ten mu to naopak usnadnil. Letos je neškodnej.
Pedro se vytáhl a po dlouhé době ukázal, že umí zabojovat. Bylo to doma, tak se kousnul a šel do toho nebojácně. Čekal jsem , že ho Vale v posledním kole zdolá, ale způsob, jakým mu to vrátil, byl famozní. A tady je potřeba říct, že na toto se Jorge v současnosti nezmůže. Jak mu to tam někdo 2x strčí zvadne a už se jen vozí.
Vale dojíždí na ty kvalifikace, ale je to rozený bojovník a zkoušel to do poslední chvíle. S přehledem a zkušeností. Máme se ještě na co těšit, bez ohledu na barvu dresu.

Fidouš. (374) napsal 27.09.2015 v 20:20+1

Už od roku 1978 a kdyby místo Biaggiho spadl Rossi, jásal by zas jiný ostrůvek. Ale protože Rossi padá minimálně, není to jak ověřit.
Ale nežiju na růžovém obláčku, abych byl ve falešné iluzi, že jen ti jedni jsou špatní.

josef58 (823) napsal 27.09.2015 v 20:15

Už od roku 1971 a ještě k těm fanouškům, pamatujete ten obrovský jásot, když spadl z prvního místa mezi C a D Biaggi? Slušně řečeno, nebylo to sportovní chování jistého ostrůvku na céčku Snad rok 2001

BlackDevil (958) napsal 27.09.2015 v 20:02

to JEFFzx13..
já neříkám že takoví FANS nejsou... ale větsinou teda moje zkusenost jen hospodští povaleči co motorku viděli maximalně z rychlíku... proto musíš brát tu jejich uřvanou fanackou slepou víru s nadhledem... většinou nic jineho něž se vyřvat neumí... ale že proč házet všechny do jednoho pytle... vždyť to ale není jen na moto sportu... je to fotbal, hokej atd... vždycky se najde pár idiotů co to celé tu Fans atmosveru kurví...
muj 1. závod v brně... jako fanoušwk samozřejmě 1981... ještě starý okruh
jezdím na moto od cca 80. fakt už hodně pamatuju, a na čem jsme do toho brna dokázali těch 130km dojet , to je dneska už fakt k smíchu, a že jsme potom s otevřenou pusou stáli na parkovistí před těma opravdu SUPER masinama které sme znali jenom z obrázků a fotili sme to ze vsech stran aby sme se pak pokoušeli nejak ty tvary na ty naše 250, 350 zbastlit z plechu a nějakých plastů, zakt se dneska nad těma fotkama z te doby hodně usmívám...

JEFFzx13 (489) napsal 27.09.2015 v 19:41+1

blackdevil:ano v jistem smyslu pravdu dis.ALE,s kym prisla silna skupina fanousku ktere nezejimalo nic jineho nez jedno cislo,a jedno jmeno?vim tgo bo jsem to zazil,a ver mi(kdyz nekecas jak dlouho sledujes motogp)ze zadni fanousci nedelali to co delaji prave tito.tim nemyslim samo ty pravoverne co to berou jako motosport a byly tady i pred,a zustanou taky az skonci..

o5zpět (44) napsal 27.09.2015 v 19:28

ať žije Karel Nejlepší Abrahám

oxygen (489) napsal 27.09.2015 v 19:23-1

Pominu-li jmena, tak dneska evidentne ten, co byl v zatacce o pul metru vpredu, tim ze uhybal uhybal tak zabranil mozna jen stretu, mozna padu... Trosku prilis zbesile se tam Pedro narval

tim333 (102) napsal 27.09.2015 v 19:14+2

nick-leodon: Došla ti argumentace, tak se uchyluješ k přízemnímu urážení. To svědčí o tvé inteligenci. Těch co tu přispívají rozumně ubývá a jestli zde jednou zůstane tenhle výkvět "intelektuálů" to bude počtení.

SuperSic58 (1307) napsal 27.09.2015 v 19:10

Nudnej závod, naštěstí to zachránily poslední 4 kola a krásnej souboj Doctora s Harry Potterem

nick_leodon (-76) napsal 27.09.2015 v 18:44

Ten BlackDebil je klinický grafoman? Nebo co??

blackblues (1507) napsal 27.09.2015 v 18:23

Blackdevil

BlackDevil (958) napsal 27.09.2015 v 18:16

to Tim333... skoda že ti normální odcházejí a ti " ostatní " zústávají... good Luck

tim333 (102) napsal 27.09.2015 v 18:03

Dnes to byly fajn závody. Bohužel tady si o tom člověk nepopovídá. Jak psal BlackDevil, anonimita dělá své. Proto se přidávám k těm co Motorkare.cz opouští, nějak to ztratilo radost z tohoto sportu. Přeji tomuto servru, aby se obrodilo v lepší časy.

Vale.Doctor (351) napsal 27.09.2015 v 17:51

Lorenzo dnes start-cíl a bezchybnej výkon, jedinej kdo na něj možná měl byl Marquez, škoda pádu, kdyby vyhrál Vale by byl 4. a Lorenzo by stáhl jen 7 bodů místo deseti, dnes se definitivně vyřadil z boje o titul, Dani dost překvapil, ikdyž jel myslím na konci občas až za hranou, ale nejde mu o nic, jen o výsledek a ikdyž neměl takovou rychle dobře taktizoval a to rozhodlo, pěknej závod zajel nakonec i Dovi s Andreou, myslím že o titul se rozhodne během asijského turné a snad ne ve Valencii, jinak souhlas s Blackdevil

BlackDevil (958) napsal 27.09.2015 v 17:41

to JEFFzx13
Opravdu maslíš že je to tím ?
Ja to vidím jinak... je fanoušek a je jedno koho, jakého jezdce, týmu... a pak je tu idiot co mu o ten v tomto případě sport vů bec nejde... ano, ti idioti jsou ve všech táborech... někde míň, nekde víc...
já jsem přišel na hokej Sparta - Slávie v dresu Vsetína, mimochodem podepsaným tou zlatou generací co tam hrála... a fandil jsem hokeji... zařvali jsme si goool se Slávisty, se Sparťany a bylo fajn...
Ani jsem nedostal přes držku před halou... já celý žívot chodím na sport, fandím a věř mi že všechni ti nejvíc uřvaní když jsem si stoupl proti nim a zeptal se jich proč tu všechny uráží tak ztichli.
A věř mi že na vesnici v těch A, nebo ruznych B-třídach, krajích to bývá dost mazec...
Vždycky to dělá banda idiotů co když je jich moc pohromadě a jsou ovlivněni davovou histerii tak jsou jak smyslů zbavení... samotný je jen jeden chudáček v koutě...
Kdo jsou ti podle tebe žlutáci... pro ně jsi zase ten nebo ten... už používáním těchhle nevinných invektiv konečnem dusledku je jen jeden další kamínek do mozaiky toho radikalizování názorů a extremismu...

Toecutter. (275) napsal 27.09.2015 v 17:17-1+1

BlackDevil : dobře napsáno

K tomu Pedrosovi, jo je to zvláštní, celý rok jezdí pod úrovní potenciálu motorky a dnes bylo úplně vidět jak je ochotný se s Valentinem snad i vysekat ...Rossi to zjevně pochopil také a proto bylo vidět že je uvážlivější.
Nicméně jak jsem psal závod ovlivnil pád Marqueze, ten vypadal že by tu výhru Lorenzovi nedaroval...škoda.

JEFFzx13 (489) napsal 27.09.2015 v 17:16

blackdevil:a napada te s jakou partou nfanousku se ty stary pravidla slusnosti zmenili??hmm??presne toto stve spoustu slusnejch fandu-my jsme zluti,kdo je vic???!!!

Yamasaki (394) napsal 27.09.2015 v 17:14+1

Karle uz se na to proboha vyser! A radsi rekni fotrovi at koupi dva dobry bajky v Moto2 a posadi na ne Karla s Kubou...

JEFFzx13 (489) napsal 27.09.2015 v 17:09

kujebak:a ty???pochlub se,at se zasmejeme

Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující



TOPlist