GP Aragonie – Marc Márquez získal svou letošní devátou pole position, radovat se může i jeho bratr

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Georgio88 (1219) napsal 22.09.2019 v 12:05

Závod Moto3 bída...

josef58 (823) napsal 22.09.2019 v 08:59

V Aragonu 20°C jak trať, tak i vzduch a i mraky, tak uvidíme..

Rado_ (555) napsal 22.09.2019 v 08:50

Hmmm... to rozlišení vkládaných obrázků zde je optavdu "TOP"

Rado_ (555) napsal 22.09.2019 v 08:48

ACE stream v HD (potřebujete aspoň 10 megabit internet)...

BeIN Sports USA:

Kód nejde okopírovat a přepisovat to fakt nemíním

Rado_ (555) napsal 22.09.2019 v 08:41+1

než vypadnu, pokusím se najít proi Vás nějaký ACE Stream v HD pro dnešní závod... ale dopoledne s tím zabít nechcu

Rado_ (555) napsal 22.09.2019 v 08:34

Meduza > mno, uznávám, že léta zpět jsem byl mimo, ale troufám si říct, že jsem se srovnal... a jak jsi psal... já taky požeru a někam vypadnu na moto... nevím kam... včera jsem se toulal okolo Berounky, dnes... mám to... pojedu nahoru,,,.. Liberec - Jablonec - Šluknov... krásné cesty, žádní lidi kolem (teda nějací černí tam jsou)

MeduzaBig (23) napsal 22.09.2019 v 08:21+1

Všichni tady za klávesnici se proberte, venku je krásně, vyserte se na ksichtoknihy a jiné hovadiny a zijte...

MeduzaBig (23) napsal 22.09.2019 v 08:17

Jasně,mně ani nemá cenu odpovídat,ale ten ubozak "mrtvy" Akro se na to stejně chytne ?????,no comment a už toho mám zase dost,jdu si dát kafe a budu žít reálný život...Dříve mě tady sraly i komentáře "Rada",ale ten kluk má asi ocividne všech pět po hromadě...?

Rado_ (555) napsal 22.09.2019 v 07:53+1

AKRO > copak, jako KARINGa máš ban, tak jsi vytáhl Jendu Zelenýho? Dikce je ale stejná

Sharkjd (343) napsal 22.09.2019 v 07:48+1

Pravda bude, jak už to tak bývá, někde uprostřed. Honda + Marquez je nyní opravdu nejsilnější kombinace a nemá konkurenci. Velkou mírou na tom má zásluhu Honda, která Marquezovi sedí a umí ji naladit i tým. Yamaha je "easy to ride", a proto možná "obecně nejlepší", ale kombinaci Marquez a Honda nemůže konkurovat.

Na druhou stranu i jako fanoušek Rossiho mohu s klidným svědomím říci, že Marquez je v současné době nejlepší pilot MotoGP a titul by nejspíše vyhrál i na Yamaze/Ducati.

jendazeleny (432) napsal 22.09.2019 v 04:29

Dejf57 - Máš pravdu! Souhlas!

jendazeleny (432) napsal 22.09.2019 v 04:26

Medůzo, tobě nemá cenu ani odpovídat!

jendazeleny (432) napsal 22.09.2019 v 04:24-1

On sice Cal vyhrál 3 závody, ale ne letos, kdy se mu moc nedaří! Ono je to tím, že každý rok jsou motorky takové jaké se továrnám povedou a zrovna letos se povedly nejvíc Yamaze a asi i Ducati a na Hondě zajede jen Marquez. Já těm bývalým jezdcům věřím tak asi na 90% a netvrdím, že by na KTM MM Aragon vyhrál! V každém případě to, co řekli Edwards a spol je hodně zajímavé! A vlastně když se tady pořád zmiňuje ten Akro, tak si vzpomínám, že byl asi jediný, co tvrdil, že je Rossiho Yamaha nejlepší motorka a Stoner jezdí na zcela na rychlé ale špatně ovladatelné motorce a po příchodu Rossiho k Ducati se ukázalo, že měl pravdu, stejně jako tvrdil, že motorka je minimálně 90% a 10% jezdec! Příznivci Rossiho mu tady dost nedávali, jak kvůli tomu, co řekl o Ducati, tak o těch procentech a citovali Valeho technika Burgesse, který servilně tvrdil, že Yamaha je 20% a 80% je jezdec Rossi! Byly to samozřejmě kecy, Burgess dobře věděl, že jezdec je jen 10% nebo ještě méně a vše záleží na motorce daleko víc, než na jezdci, protože jen o 5% horší motorka vyřadí asi každého jezdce mimo body! Dokonce Rossiho fandové tvrdili, že je Ducati nejlepší a Yamaha skoro nejhorší a jen genialita Rossiho, který zajede i na vratech od stodoly dělá to, že Yamaha vyhrává! Svou roli tam jistě hrály i Rossiho speciálně upečené gumy, podle dat z tréninku, ale ani ty často na Stonera, který se podobně jako dnes Marquez, dokázal záhadně udržet v sedle nestačily. Podobnost je tady i v tom, že Ducati a Honda vyhrávali a druhy tovární
jezdec jezdí hodně vzadu! A pak, že se historie neopakuje!

MeduzaBig (23) napsal 22.09.2019 v 01:36

A bokem od pruderu: Kuba konečně po dlouhé době parádně zajel kvalifikaci...a to se tady neřeší vůbec, gratuluji...

V článku jen zmínka, Kornfeil 4...

Kubo fandim...

MeduzaBig (23) napsal 22.09.2019 v 01:23

Ahojte, nebudu už tady řešit Akra,alias Karinga,alias Jenduzeleneho a X dalších vtipných kokutku co v životě řídítka nedrzeli v ruce...Dokonce mi Akro (alias Karig,nebo jak se ten ubozak zrovna nazývá),poslal nějaký SPAM do mailu..

Někdo tady před nedávnem napsal:"dříve byli motorkari rodina a kamarádi "...nebo nějak tak.

Za klávesnici je každá nula hrdina...

Tímto se omlouvám "mé" motorkařské rodině...

Meduza

ThomasHewitt (244) napsal 22.09.2019 v 00:27

No a k té kvalifikaci, největší výkon rozhodně Espargaro na Aprilce, Marquez by v Aragonu na KTM nevyhrál, možná by zajel rychlé kolo v kvalifikaci, ale v závodě by si ho jezdci Yamahy namazali, neměl by šanci.
No a jestli je Yamaha lepší jak Honda-podle mého ani Edwards nemá patent na pravdu..., obecně asi ano, protože je přívětivější k jezdcům, ale pokud se Hondu naučíte ovládat a využívat její silné stránky pak se z ní dá vymáčknout víc než z Yamahy a MM je už u Hondy dlouho, nejezdí s ní první sezonu a celý tým dýchá pro něj.Takový Fabio se pořád ještě rozkoukává a jakou už má rychlost.

ThomasHewitt (244) napsal 22.09.2019 v 00:19

Cal nemá stejné podmínky jako má Marquez, je to něco podobného jako Ducati Millera, taky je to sice letošní model , ale tovární stáj je prostě tovární stáj.Ono se to sice hezky čte, smlouva s HRC atd. atd. ale prostě nejezdí Repsol Hondu i když bych nic za to nedal že pokud by Repsol Honda vzala namísto Lorenza Cala, tak ten by jezdil hůř než doposud...

Dejf57 (605) napsal 22.09.2019 v 00:19

jendazeleny: Nerekli, ze by na KTM vyhraval, ale ze by mozna dokazal vyhrat tady v Aragonu.

Dejf57 (605) napsal 22.09.2019 v 00:05

carloscarlosmolina: Cal nevyhral 2, ale 3 zavody. Nema zadny zbytky z ponku, ale tovarni motorku, i smlouvu ma s HRC, jen je v netovarnim tymu. Nakagami ma Hondu 2018, o ktere Cal celou sezonu tvrdi, ze na ni by byl na vetsine trati rychlejsi, prestoze 2019 je vyrazne rychlejsi na rovinkach (rekl neco jako: roviny jsou max 2 -3, zatacek je i 18). A Cal neni jediny netovarni jezdec, ve 2016 vyhral Miller v Assenu.
Jinak ve 2015 Marquez nevyhral titul proto, ze mu jeste nedochazelo, ze aby vyhral titul, nemusi kazdy zavod jezdit stylem vyhra nebo crash. Sam rekl, ze to byla cenna lekce po 2014.
Ja taky myslel, ze jsou to kecy, ze je Yamaha lepsi jak Honda, ale Hodgsonovi a Edwardsovi verim vic, nez vsem tady dohromady. Nemam problem priznat, ze jsem se spletl. Co o tom vi oni, a co ja? Ja na GP motorce nikdy nesedel.

A Pedrosa je sice prcek, ale jeden z nejlepsich jezdcu.

Jirikh75 (947) napsal 21.09.2019 v 23:48

carloscarlosmolina přesně.

carloscarlosmolina (277) napsal 21.09.2019 v 23:05

Hm, to je zajímavé...a jak je tedy možné když je podle vás ta Honda tak špatná že Cal jako jediný netovární jezdec dokázal v posledních letech vyhrát 2 závody ?...i Nakagami byl dnes skoro o 1 vteřinu rychlejší jak Lorenzo ( a je rychlejší pravidelně) a to jezdí tihle dva na motorkách sestavených ze "zbytků po Marquezovi smetených s ponku" v netovární stáji a přitom se Cal pravidelně umisťuje v top 10 + občas i bedna pokud nespadne...čili ona to asi tak špatná motorka nebude že ?
Na rovince to Marquezovi jede jako prase, na tom se všichni shodneme a v zatáčkách ? Vy pozorujete že by v nich měl Marquez nějaké ohromné problémy když je projíždí ?...
Na skutečné KTM by letos nevyhrál ani jeden závod, on Espargaro je velice dobrý jezdec, možná by se Marquez po jeho boku ještě divil, stejně jako se diví doted Zarco...
Pokud by Yamaha byla nejlepší motorka tak má Vinales už 2 tituly, špičkový motoGP jezdec dokáže nejlepší motorky využít.
Ale jestliže je Marquez dokonce ještě dominantnější než loni tak ona ta Honda si opravdu tak špatná nebude...OPRAVDOVÉ problémy měla Honda v roce 2015 kvůli rámu a Marquez neměl šanci na titul...ale i tak na ní i Pedrosa dokázal vyhrávat závody...ano Pedrosa !! Tenhle prcek? jak je to možné ??...
Je 21 století, nejlepší výsledek Espargara je 6 místo z francie jinak dojíždí průměrně okolo 9 -10 místa a zde se tvrdí že MM by na tom dokonce vyhrával..., tohle by žádný jezdec vykompenzovat nemohl at by byl sebevíc dobrý...
Abychom se jednou nedivili a nevylezlo zase něco napovrch ... např. pneu na míru pro Hondu a Marquezův styl...

jendazeleny (432) napsal 21.09.2019 v 21:47

Křtitel - Nemám už souhlasný zelený puntík, ale napsal jsi to tak perfektně a naprosto přesně, že k tomu není co dodat!

Rodriguez666 (125) napsal 21.09.2019 v 21:42

Vemte uz nekdo toho debila deadAKRA lopatou do palice
Koukam jak dopadla Ducati.od doby co odesel vyvojar stoleti Lorenzo jde to s nima z kopce.Hondu si uz taky poladil.je videt progres

plasticRR (5) napsal 21.09.2019 v 21:29

Lorenzo sa konecne spamatal zo zranenia a na tovarnej Honde v kvalifikacii porazil svojich najvacsich konkurentov #55 a #17

křtitel (151) napsal 21.09.2019 v 21:22+1

Každý si říká, "honda, taková velká továrna prostě musí být nejlepší bike v poli" ale opak je pravdou a peníze nejsou všechno. Koukněte se na wsbk, kam to honda dopracovala a bez Marca by byla v úplně stejné řiti, jako v superbikach. Však oni se taky jednoho dne dočkají, Marquez získá deset titulů, půjde před Rossiho a pak už ho nebude nic hnát dopředu, změní tým a všichni mi dají za pravdu. Vlastně nedají, jsme v čechách a tady si vždycky najdou nějakou výmluvu. Vsadím se, že by tady začala úplně stejná pohádka o tom, jak Marquez podvádí a má jinou motorku než týmový kolega.

křtitel (151) napsal 21.09.2019 v 21:11+2

jendazeleny- přesně tak, je to podobné jako stoner na ducati, na rovince jede ale v zatáčkách se sotva drží na kolech ale samozřejmě každý vidí jak ujíždí na rovinkách a automaticky to musí být nejlepší motorka v poli. Nikoho v těch z těch zablešenců vůbec nenapadne, že top speed je jen jedna část. K čemu je jezdci motorka, která na rovinkách ujíždí a v zatáčkách nemá jezdec k motorce důvěru a nedokáže kvuli tomu jet na limitu. Lorenzo je přesný příklad toho, že tam prostě něco není v pořádku. Jorge byl vždycký známý tím, že motorka musí být vyšperkovaná do posledního detailu aby mu seděla a získal na ní důvěru. U hondy toto v žádném případě nemá a nemyslím si, že by se to mělo ted změnit když se to nezměnilo několik let.

jendazeleny (432) napsal 21.09.2019 v 21:06

Dost se divím, že ti co tady tvrdili, že je Honda nejlepší motorka a Yamaha pomalu nejhorší, tady zatím docela mlčí a nehájí po prohlášení Edwardse, Bradla a dalších jezdců svůj názor..,.. Pokud je to s tou Hondou na úrovni KTM pravda a Marquez je takový génius, že na ní dokáže vyhrávat, pak by se posměváčci měli omluvit i Lorenzovi, který vzhledem ke zranění a velmi průměrné Hondě jezdí vzadu! Na polo-šrotu jménem Honda, zajede asi jen Marquez! Pak je i pochopitelný přístup Hondy k Lorenzovi, protože zřejmě dobře vědí, že ta chyba je v motorce a ne v Lorenzovi, který je navíc zraněný!

jendazeleny (432) napsal 21.09.2019 v 19:58+2

Že to ten Marquez na té druhořadé Hondě ale jede! A to o kolik by vyhrával na Ducati nebo dokonce na Yamaze? O dvacet vteřin? Ještě, že má tu Hondu! Aspoň vidíme občas vyrovnané závody! Marquez je druhý Stoner! Ten taky vyhrával na špatně ovladatelném šrotu!

zdenyrr (732) napsal 21.09.2019 v 19:54

TDM851 18:58

zdenyrr (732) napsal 21.09.2019 v 19:52

Snad kornfik zítra vyhraje 25b. Čeká... Vem si je Kubajz!!

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist