Estoril-GP: Stefan Bradl jede v zeleno-bílé barvě

Už řadu let prodává týmový šéf LCR-Honda Lucio Cecchinello velké reklamní plochy na svém motocyklu kubatury MotoGP na jednotlivé závody a nejinak tomu je i letos.

Jelikož tým královské kubatury MotoGP LCR týmového majitele Lucia Cecchinella nemá ani letos žádného hlavního sponzora, který by zafinancoval celou sezónu, tak jednotlivé závody absolvuje jezdec tohoto týmu a mistr světa Moto2 Stefan Bradl v různých barvách.
Po Jerezu, kdy byl hlavním sponzorem motoristický týdeník SPEEDWEEK, došla nyní řada na italskou firmu Linear, která se tak ve velkém zviditelnila na motocyklu Honda RC 213 V.
Linear je italská pojišťovací společnost a je dlouholetým reklamním partnerem italského týmu.
                              
V minulých rocích - samozřejmě s přihlédnutím na místo konání závodu - tedy jeho atraktivnost (počet diváků atd.) a na státní příslušnost jezdců tohoto týmu startovali Toni Elias, Ben Bostrom či Randy de Puniet třeba v barvách "Playboy", "Elf", "GIVI" nebo i českého piva "Effenbert".
A dle detailní analýzy reklamní společnosti, která zajišťuje tyto záležitosti třeba pro firmu Effenbert Liberty, tak i tkzv. "kroužení" na posledním místě Toniho Eliase v jednom závodě MotoGP, mělo větší reklamní dopad a výsledek, než výsledný reklamní efekt pro sponzory Carlose Checy, který o víkendu slavil double v seriálu WSBK a jezdil tedy na první pozici. Skoro neuvěřitelné, ale mediální dopad kubatury MotoGP v televizi je obrovský, naopak WSBK zůstává z tohoto pohledu pouze chudým příbuzným.
A kolik takový jeden závod pro ev. zájemce o reklamu vlastně stojí? Jedná se o částku okolo 200 000 Euro, tedy jak už jsem napsal, s přihlédnutím na lokalitu daného závodu a národnost aktuálního pilota.

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist