Ducati potvrdila přestup do kategorie Open

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Romanko (1206) napsal 28.02.2014 v 20:27

Ogg, chybička se mi vloudila a tak upřesňuji, aby nedošlo k mýlce: "Moc pěkně´s to popsal..."

Romanko (1206) napsal 28.02.2014 v 20:23-2+2

Divím se, že se tady tolik lidí diví. Minimálně od konce ledna bylo jasné, že Duc pojede Open. Jen se o tom tady na M moc nepsalo. Nevím proč. Asi byla jiná témata důležitější. Toť úhel pohledu.
Ogg: Moc pěkně´s to posal, jen Duc nedostala nic od Dorny. Ta zaplatila MM za vývoj SW. No a jak říkají zlé jazyky, MM "dostala" SW od Duc (od kdy dávají Taloši něco zadarmo, že? ) A kruh se tak uzavírá...
A Pacient má též pravdu. Nakonec budou všichni mít stejnou elektroniku a bude více záležet na "zbytku" motorky a hl. jezdci. Přinejhorším Honda odejde, ale to se dá přežít. Jiní přijdou neb je to nejprestižnější motokategorie a Yamaha zůstane. Vždyť už tam tovární bike se SW od MM má...

Pawka (79) napsal 28.02.2014 v 19:38-1

paneboze tady se tak lze,asi seru na sport

sxs525 (138) napsal 28.02.2014 v 18:51-4+2

Zklamaní je ze ducati tím říká na GP nemame jsme dřeváci a proto jedeme vokres

torckx (424) napsal 28.02.2014 v 17:25+1

to bylo keců že NE a stejně je to nakonec ANO.
No tak snad jim to pomůže a budou více konkurenceschopní, o to jim přece jde...

hejny (22) napsal 28.02.2014 v 15:42-1+2

Doufejme ze Ducati tet budeme vydat v popredi i pri zavodech,vzdyt pro nas jako fanousky je to jedine dobre pokud pribude znacka a jezdci na prednich mistech a zrusi zabehli stereotip at uz s nalepkou open nebo bez ni

PacienT.cz (687) napsal 28.02.2014 v 15:21-1

Skvělá zpráva! Budou z toho těžit všichni v Open, protože Ducati dá Magneti Marelli některé své algorytmy a čím více se to přiblíží současné úrovni, tím více se přiblíží den, kdy budou všichni jezdit za stejných pravidel.
Do Austrálie jedou a budou už tam testovat v rámci "open" specifikace.

bonifacdruhy (10) napsal 28.02.2014 v 15:09-1

Tak tady se není čemu divit a proč je kritizovat - mají tu možnost a myslí si že jim to prospěje, tak to prostě udělaj. Ono to stejně dopadne tak, že se časem kategorie tovární zruší a pojede se jen nynější Open.

deep-sk (474) napsal 28.02.2014 v 14:58

a ako to bude teraz s tymi testami v Australii? pojde tam Ducna alebo nie? podla planu tam ist mala, ale plan zaroven hovoril ze tam budu testovat prototypy, nie Open...
a ked sa teraz Ducna vydala cestou Open tak co? netusite niekto?

dajos (123) napsal 28.02.2014 v 14:48-2+2

Vůbec se rozhodnutí Ducati nedivím, pravidla kategorie OPEN přináší jednoznačné výhody oproti tovární, tak proč si nechat házet klacky pod nohy? Takhle se mohl rozhodnout jakýkoliv výrobce, za to bych Ducati neodsuzoval. Potřebují konečně výsledky, musí jít štěstí naproti. Spíš mi vadí, že se moto GP drobí do tolika podkategorií, jestli to takhle půjde dál, tak co motorka, to vlastní třída...Čas ukáže zda bude mít smysl i pro ostatní zůstávat v tovární specifikaci (pokud je budou openy pravidelně pojíždět, tak o tom silně pochybuji).

DutchTT (846) napsal 28.02.2014 v 14:34+2

Veškerý pokrok je ústup od dokonalosti ...

Fast17 (431) napsal 28.02.2014 v 14:29+2

třeba je ta výhoda pramenící z měkčí (jiný) gumy opravdu tak velká, že to za to stojí... Jak myslíte, že našli najednou tu sekundu na kolo, kterou hledali už tři roky? Že by Závodní Ježíš sestoupil a políbil je na čelo?

zmulin (371) napsal 28.02.2014 v 14:13+2

Jen ať vyvíjej,když to pravidla umožňujou.Jenom doufam,že budou doopravdy konkurenceschopný.

Ogg (387) napsal 28.02.2014 v 14:03-4+4

Přátelé, čemu se divíte ? Vždyť si o tom vrabci štebetali už od Vánoc, že by nás Ducati mohla překvapit. Pak přišel na řadu Gigi - člověk, který dokáže jít na hranici technických pravidel pro úspěch - a výsledek vidíte sami. Najednou je Ducati s Dovim na testech jedni z nejlepších

Toto je jednak pro Ducati možná krokem blíž ke špičce a hlavně je to voda na mlýn firmy Dorny a jeho CEO pana Ezpelety.

Mě spíš zajímá jiná věc. A to, kolik peněz dostali od pana Ezpelety za tento přestup? Co myslíte, bude to víc nebo míň, než dostal fešák z Ameriky od Ezpelety za to, že uvolní místo Valentínovi ?

Pan Josef58 by možná mohl napovědět

mamba54 (1340) napsal 28.02.2014 v 14:02+1

Ajaj ! Při dnešním testování moto2 ve francouzkém Le Castellet vážně havaroval Španěl Alec Mariňelarena a musel být uveden do umělého spánku. Rozsah zranění tým Tech3 Racing, za který Alec měl letos startovat v M2, neupřesnil.

gorkin (4444) napsal 28.02.2014 v 14:01+3

PASTELKO- ja bych to prohlášeni z dřívějška bral jako
ALIBISMUS

teamwhd (74) napsal 28.02.2014 v 13:58+2

Jako bych to neřikal že ten Italskej Brežněv zas nějak pokoume. Takže Moto GP motorka s nálepkou OPEN.

Pastell (112) napsal 28.02.2014 v 13:56-1+5

GORKi
Ztráta +0.068 na prvního mi jako nestíhání teda nepřipadá.
Kdyby si četl prohlášení z dřívějška, věděl bys, že o Open uvažují už od prvního testu a že dopředu avizovali, že prohlášení vydají až po posledním testu. A celé je to kvůli vývoji, GIGI avizoval, že mají rozdělaný další model s jiným rámem, úchyty a atd. ,který vytáhnou někdy v průběhu sezony. Když máš zaplombovaných 5 motorů musíš čekat celou sezonu než ty úchyty na kartrech předěláš

honza108 (319) napsal 28.02.2014 v 13:56-1+5

Když budou vepředu a konkurenceschopní.. Jen dobře pro mgp a pro nás diváky! Za mě palec nahoru at si jedou co chtěj :)

Zazi (1006) napsal 28.02.2014 v 13:53

gresini: já jsem ti žádný minus nedal! Jsem veskrze pozitivní člověk a proto na tomhle webu zásadně jenom plusuju

Sancho-7935 (262) napsal 28.02.2014 v 13:52+3

Dovimu a Calovi přeju, ať jim to jezdí podobně jako alexovi Ale Ducati má u mě palec myslím že jejich hlavní problém není motor ale podvozek a stabilita, takže názor že by nemohli pracovat na motoru je tak nějak mimo. Myslím že jde jen o pneu, palivo a motory navíc můj názor

gresini (4459) napsal 28.02.2014 v 13:47

Zazi,ještě před tím,než jsi mi dal mínus,jsem napsal,že je to vychcaný rozhodnutí-jak vidím,tak je podporuješ!!

gorkin (4444) napsal 28.02.2014 v 13:45-7+3

PASTELKO
u mě je to srabarna od ducati v tom že čekali do posledni chvíle tj. do dneška
jestli ten jejich plunkr bude stihat tov. Yamaze popř Hondě
nestihaj tak hold musej jet vedlejšák
ostatni obeznámili svuj status už před testama

Zazi (1006) napsal 28.02.2014 v 13:41-1+6

No tak on ten přechod z dosud používané Magneti Marelli na Dornou předepsanou Magneti Marelli může být pro Ducati vcelku bezbolestný. K tomu 4 litry šťávy a měkčí gumy jako bonus. Byli by hloupí, kdyby to takto neudělali.

gresini (4459) napsal 28.02.2014 v 13:37+5

tak tuto šachovou partii v moto GP by s nimi nevyhrál ani Kasparov!!

B.U.B.A (106) napsal 28.02.2014 v 13:30+5

Nejvic na tohle vse dojel Aspar. doufam ze toho sikmokyho Šuhaje z Hondy zmackne, aby dostali lonske motory z tovarniho tymu, jako tomu je u Ngm...

Pastell (112) napsal 28.02.2014 v 13:27-2+7

Logický postup, kdyby dorna nezablokovala vývoj v kategorii tovární na celou sezonu, tak by tam ducati taky jela. Ale jak mají konkurenci dohnat, když by nemohli vyvíjet? Zajímavé je, že když jede Espargaro M1 Open, tak je bůh a podle mnohých bude bojovat o bedny. Když tahle pojedou Dovi a Cal tak je to podle některých srabárna

IvanDvoutakťák (5070) napsal 28.02.2014 v 13:27-2+5

Bohužel(!!)jsem to předpokládal,do "čeho" Cal padne ...

Ludwei (86) napsal 28.02.2014 v 13:19-1+11

No musí to být pro Cala hrozné. Přestoupil s primární Yamahy na Ducati, protože chtěl jet továrnu a co se mu nakonec naskytlo

B.U.B.A (106) napsal 28.02.2014 v 13:15-3+10

kategorie motogp = totální PASKVIL

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist