Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Divím se, že se tady tolik lidí diví. Minimálně od konce ledna bylo jasné, že Duc pojede Open. Jen se o tom tady na M moc nepsalo. Nevím proč. Asi byla jiná témata důležitější. Toť úhel pohledu.
Ogg: Moc pěkně´s to posal, jen Duc nedostala nic od Dorny. Ta zaplatila MM za vývoj SW. No a jak říkají zlé jazyky, MM "dostala" SW od Duc (od kdy dávají Taloši něco zadarmo, že? ) A kruh se tak uzavírá...
A Pacient má též pravdu. Nakonec budou všichni mít stejnou elektroniku a bude více záležet na "zbytku" motorky a hl. jezdci. Přinejhorším Honda odejde, ale to se dá přežít. Jiní přijdou neb je to nejprestižnější motokategorie a Yamaha zůstane. Vždyť už tam tovární bike se SW od MM má...
Doufejme ze Ducati tet budeme vydat v popredi i pri zavodech,vzdyt pro nas jako fanousky je to jedine dobre pokud pribude znacka a jezdci na prednich mistech a zrusi zabehli stereotip at uz s nalepkou open nebo bez ni
Skvělá zpráva! Budou z toho těžit všichni v Open, protože Ducati dá Magneti Marelli některé své algorytmy a čím více se to přiblíží současné úrovni, tím více se přiblíží den, kdy budou všichni jezdit za stejných pravidel.
Do Austrálie jedou a budou už tam testovat v rámci "open" specifikace.
Tak tady se není čemu divit a proč je kritizovat - mají tu možnost a myslí si že jim to prospěje, tak to prostě udělaj. Ono to stejně dopadne tak, že se časem kategorie tovární zruší a pojede se jen nynější Open.
a ako to bude teraz s tymi testami v Australii? pojde tam Ducna alebo nie? podla planu tam ist mala, ale plan zaroven hovoril ze tam budu testovat prototypy, nie Open...
a ked sa teraz Ducna vydala cestou Open tak co? netusite niekto?
Vůbec se rozhodnutí Ducati nedivím, pravidla kategorie OPEN přináší jednoznačné výhody oproti tovární, tak proč si nechat házet klacky pod nohy? Takhle se mohl rozhodnout jakýkoliv výrobce, za to bych Ducati neodsuzoval. Potřebují konečně výsledky, musí jít štěstí naproti. Spíš mi vadí, že se moto GP drobí do tolika podkategorií, jestli to takhle půjde dál, tak co motorka, to vlastní třída...Čas ukáže zda bude mít smysl i pro ostatní zůstávat v tovární specifikaci (pokud je budou openy pravidelně pojíždět, tak o tom silně pochybuji).
třeba je ta výhoda pramenící z měkčí (jiný) gumy opravdu tak velká, že to za to stojí... Jak myslíte, že našli najednou tu sekundu na kolo, kterou hledali už tři roky? Že by Závodní Ježíš sestoupil a políbil je na čelo?
Přátelé, čemu se divíte ? Vždyť si o tom vrabci štebetali už od Vánoc, že by nás Ducati mohla překvapit. Pak přišel na řadu Gigi - člověk, který dokáže jít na hranici technických pravidel pro úspěch - a výsledek vidíte sami. Najednou je Ducati s Dovim na testech jedni z nejlepších
Toto je jednak pro Ducati možná krokem blíž ke špičce a hlavně je to voda na mlýn firmy Dorny a jeho CEO pana Ezpelety.
Mě spíš zajímá jiná věc. A to, kolik peněz dostali od pana Ezpelety za tento přestup? Co myslíte, bude to víc nebo míň, než dostal fešák z Ameriky od Ezpelety za to, že uvolní místo Valentínovi ?
Ajaj ! Při dnešním testování moto2 ve francouzkém Le Castellet vážně havaroval Španěl Alec Mariňelarena a musel být uveden do umělého spánku. Rozsah zranění tým Tech3 Racing, za který Alec měl letos startovat v M2, neupřesnil.
GORKi
Ztráta +0.068 na prvního mi jako nestíhání teda nepřipadá.
Kdyby si četl prohlášení z dřívějška, věděl bys, že o Open uvažují už od prvního testu a že dopředu avizovali, že prohlášení vydají až po posledním testu. A celé je to kvůli vývoji, GIGI avizoval, že mají rozdělaný další model s jiným rámem, úchyty a atd. ,který vytáhnou někdy v průběhu sezony. Když máš zaplombovaných 5 motorů musíš čekat celou sezonu než ty úchyty na kartrech předěláš
Dovimu a Calovi přeju, ať jim to jezdí podobně jako alexovi Ale Ducati má u mě palec myslím že jejich hlavní problém není motor ale podvozek a stabilita, takže názor že by nemohli pracovat na motoru je tak nějak mimo. Myslím že jde jen o pneu, palivo a motory navíc můj názor
PASTELKO
u mě je to srabarna od ducati v tom že čekali do posledni chvíle tj. do dneška
jestli ten jejich plunkr bude stihat tov. Yamaze popř Hondě
nestihaj tak hold musej jet vedlejšák
ostatni obeznámili svuj status už před testama
No tak on ten přechod z dosud používané Magneti Marelli na Dornou předepsanou Magneti Marelli může být pro Ducati vcelku bezbolestný. K tomu 4 litry šťávy a měkčí gumy jako bonus. Byli by hloupí, kdyby to takto neudělali.
Logický postup, kdyby dorna nezablokovala vývoj v kategorii tovární na celou sezonu, tak by tam ducati taky jela. Ale jak mají konkurenci dohnat, když by nemohli vyvíjet? Zajímavé je, že když jede Espargaro M1 Open, tak je bůh a podle mnohých bude bojovat o bedny. Když tahle pojedou Dovi a Cal tak je to podle některých srabárna
Ogg, chybička se mi vloudila a tak upřesňuji, aby nedošlo k mýlce: "Moc pěkně´s to popsal..."
Divím se, že se tady tolik lidí diví. Minimálně od konce ledna bylo jasné, že Duc pojede Open. Jen se o tom tady na M moc nepsalo. Nevím proč. Asi byla jiná témata důležitější. Toť úhel pohledu.
Ogg: Moc pěkně´s to posal, jen Duc nedostala nic od Dorny. Ta zaplatila MM za vývoj SW. No a jak říkají zlé jazyky, MM "dostala" SW od Duc (od kdy dávají Taloši něco zadarmo, že? ) A kruh se tak uzavírá...
A Pacient má též pravdu. Nakonec budou všichni mít stejnou elektroniku a bude více záležet na "zbytku" motorky a hl. jezdci. Přinejhorším Honda odejde, ale to se dá přežít. Jiní přijdou neb je to nejprestižnější motokategorie a Yamaha zůstane. Vždyť už tam tovární bike se SW od MM má...
paneboze tady se tak lze,asi seru na sport
Zklamaní je ze ducati tím říká na GP nemame jsme dřeváci a proto jedeme vokres
to bylo keců že NE a stejně je to nakonec ANO.
No tak snad jim to pomůže a budou více konkurenceschopní, o to jim přece jde...
Doufejme ze Ducati tet budeme vydat v popredi i pri zavodech,vzdyt pro nas jako fanousky je to jedine dobre pokud pribude znacka a jezdci na prednich mistech a zrusi zabehli stereotip at uz s nalepkou open nebo bez ni
Skvělá zpráva! Budou z toho těžit všichni v Open, protože Ducati dá Magneti Marelli některé své algorytmy a čím více se to přiblíží současné úrovni, tím více se přiblíží den, kdy budou všichni jezdit za stejných pravidel.
Do Austrálie jedou a budou už tam testovat v rámci "open" specifikace.
Tak tady se není čemu divit a proč je kritizovat - mají tu možnost a myslí si že jim to prospěje, tak to prostě udělaj. Ono to stejně dopadne tak, že se časem kategorie tovární zruší a pojede se jen nynější Open.
a ako to bude teraz s tymi testami v Australii? pojde tam Ducna alebo nie? podla planu tam ist mala, ale plan zaroven hovoril ze tam budu testovat prototypy, nie Open...
a ked sa teraz Ducna vydala cestou Open tak co? netusite niekto?
Vůbec se rozhodnutí Ducati nedivím, pravidla kategorie OPEN přináší jednoznačné výhody oproti tovární, tak proč si nechat házet klacky pod nohy? Takhle se mohl rozhodnout jakýkoliv výrobce, za to bych Ducati neodsuzoval. Potřebují konečně výsledky, musí jít štěstí naproti. Spíš mi vadí, že se moto GP drobí do tolika podkategorií, jestli to takhle půjde dál, tak co motorka, to vlastní třída...Čas ukáže zda bude mít smysl i pro ostatní zůstávat v tovární specifikaci (pokud je budou openy pravidelně pojíždět, tak o tom silně pochybuji).
Veškerý pokrok je ústup od dokonalosti ...
třeba je ta výhoda pramenící z měkčí (jiný) gumy opravdu tak velká, že to za to stojí... Jak myslíte, že našli najednou tu sekundu na kolo, kterou hledali už tři roky? Že by Závodní Ježíš sestoupil a políbil je na čelo?
Jen ať vyvíjej,když to pravidla umožňujou.Jenom doufam,že budou doopravdy konkurenceschopný.
Přátelé, čemu se divíte ? Vždyť si o tom vrabci štebetali už od Vánoc, že by nás Ducati mohla překvapit. Pak přišel na řadu Gigi - člověk, který dokáže jít na hranici technických pravidel pro úspěch - a výsledek vidíte sami. Najednou je Ducati s Dovim na testech jedni z nejlepších
Toto je jednak pro Ducati možná krokem blíž ke špičce a hlavně je to voda na mlýn firmy Dorny a jeho CEO pana Ezpelety.
Mě spíš zajímá jiná věc. A to, kolik peněz dostali od pana Ezpelety za tento přestup? Co myslíte, bude to víc nebo míň, než dostal fešák z Ameriky od Ezpelety za to, že uvolní místo Valentínovi ?
Pan Josef58 by možná mohl napovědět
Ajaj ! Při dnešním testování moto2 ve francouzkém Le Castellet vážně havaroval Španěl Alec Mariňelarena a musel být uveden do umělého spánku. Rozsah zranění tým Tech3 Racing, za který Alec měl letos startovat v M2, neupřesnil.
PASTELKO- ja bych to prohlášeni z dřívějška bral jako
ALIBISMUS
Jako bych to neřikal že ten Italskej Brežněv zas nějak pokoume. Takže Moto GP motorka s nálepkou OPEN.
GORKi
Ztráta +0.068 na prvního mi jako nestíhání teda nepřipadá.
Kdyby si četl prohlášení z dřívějška, věděl bys, že o Open uvažují už od prvního testu a že dopředu avizovali, že prohlášení vydají až po posledním testu. A celé je to kvůli vývoji, GIGI avizoval, že mají rozdělaný další model s jiným rámem, úchyty a atd. ,který vytáhnou někdy v průběhu sezony. Když máš zaplombovaných 5 motorů musíš čekat celou sezonu než ty úchyty na kartrech předěláš
Když budou vepředu a konkurenceschopní.. Jen dobře pro mgp a pro nás diváky! Za mě palec nahoru at si jedou co chtěj :)
gresini: já jsem ti žádný minus nedal! Jsem veskrze pozitivní člověk a proto na tomhle webu zásadně jenom plusuju
Dovimu a Calovi přeju, ať jim to jezdí podobně jako alexovi Ale Ducati má u mě palec myslím že jejich hlavní problém není motor ale podvozek a stabilita, takže názor že by nemohli pracovat na motoru je tak nějak mimo. Myslím že jde jen o pneu, palivo a motory navíc můj názor
Zazi,ještě před tím,než jsi mi dal mínus,jsem napsal,že je to vychcaný rozhodnutí-jak vidím,tak je podporuješ!!
PASTELKO
u mě je to srabarna od ducati v tom že čekali do posledni chvíle tj. do dneška
jestli ten jejich plunkr bude stihat tov. Yamaze popř Hondě
nestihaj tak hold musej jet vedlejšák
ostatni obeznámili svuj status už před testama
No tak on ten přechod z dosud používané Magneti Marelli na Dornou předepsanou Magneti Marelli může být pro Ducati vcelku bezbolestný. K tomu 4 litry šťávy a měkčí gumy jako bonus. Byli by hloupí, kdyby to takto neudělali.
tak tuto šachovou partii v moto GP by s nimi nevyhrál ani Kasparov!!
Nejvic na tohle vse dojel Aspar. doufam ze toho sikmokyho Šuhaje z Hondy zmackne, aby dostali lonske motory z tovarniho tymu, jako tomu je u Ngm...
Logický postup, kdyby dorna nezablokovala vývoj v kategorii tovární na celou sezonu, tak by tam ducati taky jela. Ale jak mají konkurenci dohnat, když by nemohli vyvíjet? Zajímavé je, že když jede Espargaro M1 Open, tak je bůh a podle mnohých bude bojovat o bedny. Když tahle pojedou Dovi a Cal tak je to podle některých srabárna
Bohužel(!!)jsem to předpokládal,do "čeho" Cal padne ...
No musí to být pro Cala hrozné. Přestoupil s primární Yamahy na Ducati, protože chtěl jet továrnu a co se mu nakonec naskytlo
kategorie motogp = totální PASKVIL