Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ladin46 - Jistě se ta vyrovnanost dala udělat i jinak! Nakonec pokud by někdo chtěl úplně vyrovnané závody, stačilo udělat z MGP něco jako MOTO2 nebo MOTO3... Stejné motory nebo motory omezené otáčkami, podobné podvozky a hejno vyrovnaných jezdců až do konce závodu! Možná by se chvíli nadávalo, ale nakonec by si většina zvykla! Určitě by to bylo daleko levnější a ty dvě vteřiny, co by to jelo pomaleji, než MGP, těch by si stejně nikdo nevšiml... Ovšem vývoj by nebyl skoro žádný a asi by to nebyla nejlepší cesta! Myslím, že není nic lepšího, než stejný objem a počet válců, stejná váha motocykl+jezdec, stejné množství benzínu a třeba i jednotná elektronika a ať se ukáže, kdo na to má!
AKRO, netvrdím, že to není SPZ paskvil, ale mně, jako poživateli bedny, protože už dávno ... nejezdím, to vyhovuje, více značek vepředu a až do konce závodu.
Nedocílilo se vlastně toho, co bylo smyslem Open? Tedy z části, aby na špici byla možnost více než dvou továren? Co tu brečíte, to je vám tak hrozně líto, že to nebyl jen závod Yamahy a Hondy?. Koneckonců, bylo by to i tak v případě, že by MM nechyboval a CHL neměl potíž s helmou? Co vlastně vícero z Vás chce, fádní minulost a nebýt CS, aby nezvítězila jiná značka než Honda, nebo Yamaha. V tom případě na MotoGP nečumte a sledujte jen to, kde není na Vás činěna křivda, nebo si počkejte, jak už Vám někdo musí napsat, do příští sezóny. Taky možnost, že to zkousnete a budete si užívat konečně souboje v závodě více továren. Suza tam bude taky jistě brzy i když nemají Dall’Ignu.
Je opravdu dobře, Romanko, že máme jezdce v BSB,
v MotoGP, v Moto3 dva a v IDM - SBK budou možná taky dva
A to jsem vyjmenoval jen ty nejvyšší "levely" okruhového sportu ...
Krabbio : Jj, hned na začátku ukazovali na čem jedou ti první tři jezdci, tzn. Dovi, MM a Pedrosa a měli všichni stejný pneu.
Můžou do závodu nasadit extra měkkou směs, ale to by po pár kolech odpadli, takže výhoda v závodu co se týče pneu vlastně žádná. Takže jenom ta kvalda.
Forza Ducati.
Marex: Aragon 2010, první vítězství C. Stonera v sezoně a v poslední zatáčce předjel N. Hayden Lorenza, takže ten si na podiu nepotřepal rukou s španělským králem. Byl pěkně nasranej, zajel do garáže a zmizel zadníma dveřma Asi si to pamatuju proto, že mám rád CS i NH a JL jsem nikdy moc neprožíval
Ducati je na tom podobně, jako na tom byla v době, kdy Capi bojoval o titul s litrem a trubkovým rámem. 2 Ducati na bedně si od té doby nepamatuji,ale třeba se pletu.
V době, kdy přišel k Duc Rossi, a před ním i Hayden, byla Ducati bez současných výhod Factory 2 a tak se i vývoj (mimo jiné) nehýbal tak, jako je tomu nyní.Formát Open, resp. Factory 2 je nástrojem, který má pomoct těm, co nestíhají,aby dohnali ztrátu na špici.
A to kolega v práci za mnou přišel s Wé eS Bé Ká ještě s jinou pohádkou. Prý ten, kdo chce získat titul MS, ať jezdí Wé eS Bé Ká (reaguje tak na to, že mistry světa od roku 2013 jsou jezdci, kteří v minulosti vůbec nezaznamenali žádné větší úspěchy a byli porážený svými kvalitnějšími vrstevníky, tým. kolegy)
Uvědomte si, že o všem rozhoduje ten, kdo drží KASU! A to je pan Ezpeleta, ale nebojte, ještě jednu sezonu a od příští sezony budou pravidla pro všechny stejná, tak jako tomu je v "šampionátu tatínků" kde Wé eS Bé Ká mají všichni jezdci motocykly v kategorii EVO. A proč Šampionát tatínků? No protože poslední dobou tomu vládnou samí tatínci (Biaggi, Sykes, Guintoli, Rea, Haslam )
Jak poškozuje věc samotnou t.zv. sociální inženýrství, tak stejně
poškozuje závody na okruzích tato přeregulovanost = despotismus
Dorny I V TECHNICKÝCH ZÁLEŽITOSTECH . V éře "před Dornou"
nikdo nepředepisoval gumy, motory, objem nádrže, atd, atd ,
"tabáčníci sypali" fabrikám obdobně jako dnes např. energydrinky
A VŽDYCKY byly stroje fabrický v čele před produkčákama ...
Myslím, že "výhody" Ducati jsou v pozici obdobné té jejich schopni požívat všichni, takže si tady pánové nehraje na fanoušky a odpůrce značky. Jsem za jejich konkurenceschopnost rád a že na to ostatní, třeba Kawa kašlou, je jejich věc. Jsem za jedno s Akrem ohl.regulí. Omezení stejně nedovolí srovnat krok s těmi, kteří vyvíjí aby vyhravali a prodávali. A to je v pořádku. Jak už bylo řečeno, stojí to jen prachy.
Výhody by měli mít všichni,dokud se neukáže,že jsou přibližně na stejném levelu,jako ostatní. To samé by měla mít i Suzuki a Aprilia,než se přibližně srovnají na úroveň ostatních. Pak už by měla platit stejná pravidla.
Ladin46 -
Taky Honda hrozila, že pokud nebude moci využívat vlastní software, tak z GP odejde ... celé je to šaškárna, teď už drží huby i krok ...
Ladin46 - Mám pocit, že v roce 2016 musí jet všichni jednotnou elektroniku! Aspoň něco, když se nebude dovažovat!
Teda, pokud se Honda vzdá své elektroniky i software
AKRO - OK a seš si jist, že to nesměřuje tímhle směrem? Až na tu váhu jezdců to vše, co jsi napsal, je reálné
Ladin46 - Jistě se ta vyrovnanost dala udělat i jinak! Nakonec pokud by někdo chtěl úplně vyrovnané závody, stačilo udělat z MGP něco jako MOTO2 nebo MOTO3... Stejné motory nebo motory omezené otáčkami, podobné podvozky a hejno vyrovnaných jezdců až do konce závodu! Možná by se chvíli nadávalo, ale nakonec by si většina zvykla! Určitě by to bylo daleko levnější a ty dvě vteřiny, co by to jelo pomaleji, než MGP, těch by si stejně nikdo nevšiml... Ovšem vývoj by nebyl skoro žádný a asi by to nebyla nejlepší cesta! Myslím, že není nic lepšího, než stejný objem a počet válců, stejná váha motocykl+jezdec, stejné množství benzínu a třeba i jednotná elektronika a ať se ukáže, kdo na to má!
AKRO, netvrdím, že to není SPZ paskvil, ale mně, jako poživateli bedny, protože už dávno ... nejezdím, to vyhovuje, více značek vepředu a až do konce závodu.
Ladin46 - Nedocílilo se ničeho! Je to jen SPZ-paskvil!
Nedocílilo se vlastně toho, co bylo smyslem Open? Tedy z části, aby na špici byla možnost více než dvou továren? Co tu brečíte, to je vám tak hrozně líto, že to nebyl jen závod Yamahy a Hondy?. Koneckonců, bylo by to i tak v případě, že by MM nechyboval a CHL neměl potíž s helmou? Co vlastně vícero z Vás chce, fádní minulost a nebýt CS, aby nezvítězila jiná značka než Honda, nebo Yamaha. V tom případě na MotoGP nečumte a sledujte jen to, kde není na Vás činěna křivda, nebo si počkejte, jak už Vám někdo musí napsat, do příští sezóny. Taky možnost, že to zkousnete a budete si užívat konečně souboje v závodě více továren. Suza tam bude taky jistě brzy i když nemají Dall’Ignu.
Všechny továrny by měly mít stejný pravidla. Jsi továrna, tak budeš mít to co ostatní továrny. Nemáš na to ? Nejezdi.
8 % výkonu dolů na úkor snížení spotřeby?
Je opravdu dobře, Romanko, že máme jezdce v BSB,
v MotoGP, v Moto3 dva a v IDM - SBK budou možná taky dva
A to jsem vyjmenoval jen ty nejvyšší "levely" okruhového sportu ...
MotoGP sem, MotoGP tam, o víkendu začínají BSB. Už se těším. A mají k tomu mít lepší počasí než my tady.
Krabbio : Jj, hned na začátku ukazovali na čem jedou ti první tři jezdci, tzn. Dovi, MM a Pedrosa a měli všichni stejný pneu.
Můžou do závodu nasadit extra měkkou směs, ale to by po pár kolech odpadli, takže výhoda v závodu co se týče pneu vlastně žádná. Takže jenom ta kvalda.
Forza Ducati.
Já duknám moc fandím a myslím že GP15 je už tak povedená že i když jim vezmou i ty pneu tak furt budou špička jako teď Qatar.
Přece teď v qataru jely dukny stejné pneu jako yamahy a hondy ne? Ty pneu měkčí pneu mají jen na kvaldy co?
Karbec: 5 let tedy.
Marex: Aragon 2010, první vítězství C. Stonera v sezoně a v poslední zatáčce předjel N. Hayden Lorenza, takže ten si na podiu nepotřepal rukou s španělským králem. Byl pěkně nasranej, zajel do garáže a zmizel zadníma dveřma Asi si to pamatuju proto, že mám rád CS i NH a JL jsem nikdy moc neprožíval
Jestli nakonec OGG nebyl v hradní šatlavě, za ten komentář k Brněnskému okruhu!
Ogg, ty už chodíš do práce? Sem myslel, že jsi stále v hradní šatně Jinak avatar pěknej
Ducati je na tom podobně, jako na tom byla v době, kdy Capi bojoval o titul s litrem a trubkovým rámem. 2 Ducati na bedně si od té doby nepamatuji,ale třeba se pletu.
V době, kdy přišel k Duc Rossi, a před ním i Hayden, byla Ducati bez současných výhod Factory 2 a tak se i vývoj (mimo jiné) nehýbal tak, jako je tomu nyní.Formát Open, resp. Factory 2 je nástrojem, který má pomoct těm, co nestíhají,aby dohnali ztrátu na špici.
A to kolega v práci za mnou přišel s Wé eS Bé Ká ještě s jinou pohádkou. Prý ten, kdo chce získat titul MS, ať jezdí Wé eS Bé Ká (reaguje tak na to, že mistry světa od roku 2013 jsou jezdci, kteří v minulosti vůbec nezaznamenali žádné větší úspěchy a byli porážený svými kvalitnějšími vrstevníky, tým. kolegy)
Uvědomte si, že o všem rozhoduje ten, kdo drží KASU! A to je pan Ezpeleta, ale nebojte, ještě jednu sezonu a od příští sezony budou pravidla pro všechny stejná, tak jako tomu je v "šampionátu tatínků" kde Wé eS Bé Ká mají všichni jezdci motocykly v kategorii EVO. A proč Šampionát tatínků? No protože poslední dobou tomu vládnou samí tatínci (Biaggi, Sykes, Guintoli, Rea, Haslam )
Jak poškozuje věc samotnou t.zv. sociální inženýrství, tak stejně
poškozuje závody na okruzích tato přeregulovanost = despotismus
Dorny I V TECHNICKÝCH ZÁLEŽITOSTECH . V éře "před Dornou"
nikdo nepředepisoval gumy, motory, objem nádrže, atd, atd ,
"tabáčníci sypali" fabrikám obdobně jako dnes např. energydrinky
A VŽDYCKY byly stroje fabrický v čele před produkčákama ...
Myslím, že "výhody" Ducati jsou v pozici obdobné té jejich schopni požívat všichni, takže si tady pánové nehraje na fanoušky a odpůrce značky. Jsem za jejich konkurenceschopnost rád a že na to ostatní, třeba Kawa kašlou, je jejich věc. Jsem za jedno s Akrem ohl.regulí. Omezení stejně nedovolí srovnat krok s těmi, kteří vyvíjí aby vyhravali a prodávali. A to je v pořádku. Jak už bylo řečeno, stojí to jen prachy.
ducati byla vždy dobrá na rovinkách ale to není všechno, mohl si to dobře zkusit i rossi 2 roky u ducati kdy si ani neškrkl
no před tou maximálkou klobouk dolů, s yamahou si absolutně vytřela p... nebýt rossiho schopností tak byto bylo jisté vítězství
AKRO- ty to pořád všechno svádíš na SPZku ale on není jediný pán v dorně, tam je komise která musí všechny pravidla prohlasovat
Akro 14:50 přesně
Výhody by měli mít všichni,dokud se neukáže,že jsou přibližně na stejném levelu,jako ostatní. To samé by měla mít i Suzuki a Aprilia,než se přibližně srovnají na úroveň ostatních. Pak už by měla platit stejná pravidla.
Šaškárna. Nespravedlivá.