Dozvuky z Phillip Islandu – 125 ccm

Po bezproblemove jizde obou stroju KTM v Kataru slavila nyni uspech Honda, ale castecne i Aprilia, naopak zavod samotny skoncil pohromou pro staj KTM.

Thomas Lüthi (1.) - Honda „Doposud se mi na Phillip Islandu nikdy stoprocentne nedarilo, letos je to ale uplne jinak. Se Seppem (Schlögl – novy sef technik tymu Elit) je opravdu super spolecne pracovat. Ja mam pred jeho praci opravdovy respekt. Je schopen pripravit a predat motocykl jezdci tak, jak ho on chce mit. Ale na druhou stranu ocekava od pilota, ze on sam bude na sobe take pracovat. A to ja delam uz od zimy a pokracuji v tom i nadale. " Tomoyoshi Koyama (2.) - Honda „Byl jsem si pri vsech soubojich velmi jisty. Vedel jsem, ze kdyz zustanu v sedle, tak z toho bude podiove umisteni.”
´
Marco Simoncelli (3.) – Aprilia “Byl to pro me nejzajimavejsi zavod celeho roku. Mel jsem z neho opravdu radost, skoro jak, kdybych vyhral. Hodne predjizdeni, hodne brzdeni tesne na limitu, prakticky nebylo kolo, abych nemusel jet naplno. Skoda, ze jsem neodstartoval lepe, mozna jsem mohl jet spolecne s Lüthim ” Mattia Pasini (4.) – Aprilia “Bohuzel jsem musel nekolikrat behem zavodu nove nastavit brzdovou packu. Ovsem takove veci se v motocyklovem zavodnim sportu proste stavaji. Ovsem byla to skoda, jinak jsem mohl byt na podiu. Ale byl to neuveritelny zavod.” Mika Kallio (5.) - KTM “Po startu jsem zkousel cele dva okruhy Lüthiho stihat, ale on byl velmi rychly a vyjel si urcity naskok. A ve stihaci skupine se hrozne moc predjizdelo, takze odjet z ni pryc, bylo nemozne. A ja jsem se nechtel pustit do zadneho rizika. Navic Pasini a Simoncelli jeli hodne tvrde. A u meho sesteho rychlostniho stupne chybel vetsi Topspeed.”
Gabor Talmacsi (7.) - KTM “Chybela mne rychlost na rovinkach. Soupere jsem mohl predjet pouze na brzdy, ovsem behem nasledujici rovinky me zase vsichni predjeli nazpet.”

Informace o redaktorovi

Jiří Mikšík - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist