Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Holt už ´su okruhové kamenožrót a nevím, co jsou to strategicky chytré manévry Agresivní manévry to chápu .
( „Když jsem bojoval s Doviziosem, snažil se mě v první zatáčce předjet, ale byl tam o něco později, takže jsem musel jet mimo dráhu. Byl to agresivní manévr, ale takových jsme dnes měli spoustu, takže to je v pořádku.
Jen to nebyl chytrý manévr co se týče strategie,
===================================
ztratili jsme hodně času, zejména pak já." NAPSAL / ŘEKL VR )
Pro Ivan 2T.. Vale chtěl svými slovy jen říct, že šetřil gumy, ale vlastně řekl, že už prostě na to neměl. Tohle byl nádherný závod, hodně rychlý a on byl prostě pátý, co by za to jiný dal... Je to dáno tím “normálním” okruhem, který je stvořen pro motorky... Jsem rád že Suzuki a Rins brali stříbro..
Přesun šéf techniků pro r. 2019" "Yamaha""
pro Pedrosu: Ramón FORCADO (teď ho má Maverick)
pro Frankyho: Diego GUBELLINI (teď ho má v Marc VDS, před u Aprilie)
pro Mavericka: Manuel CAZEUX (měl ho u Suzuki a teď ho má Rins)
pro Valeho: Silvan GALBUSERA (stávající)
Škoda, že zde není podrobnější vyjádření všem prvních 5-ti, jako na zahr. web. Pěkný je od JL ale i MM, Rinse, Vináleze, Valeho a kratší Dovi. Bylo by po takovém "závodu"fanouškům ledacos jasné
Tu situaci z 5 kola do konce jsem myslel. Přesně po konci replay chyby MM a MV je vidět jak je oba MM předjíždí a Dovimu se Ducna klepe jak trenky na šňůře. Tam si myslím, že se měli snažit jet a neztrácet bojováním... Těžký, když každýmu to jelo líp trochu někde jinde. Jinak teda letěli všichni strašně .
děkuji za vysvětlení, ono to bylo asi trochu jinak, než píše Valentino, asi jeho analytik dat neměl dobrý den,
já si po závodě stahuji novácký záznam se svobodou a peškem a vždycky
se s těmi dvěma komiky skvěle bavím, zkuste to také a uvidíte, že
Valentino a Dovi se na chviličku dostali v 5-tém kole před chybujícího Marca, ale ten už poslední 4 kola jel jinou třídu
Největší společný soupeř všech je MM . Myslel jsem situaci po chybě MM a MV, kdy mu dali šanci se vrátit a pojet je. Je fakt, že VR mluvil spíš o situaci 2 kola před cílem.
pro milovníky statistik jedna krásná statistika z Assenu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LeEMwFuvTO7ra6qwV1SqlgRE7QmAmQQknqGikAbTlmw/edit?usp=sharing
Fakt se budu muset někoho z aktivních okruhářů
zeptat, jak se (v závodech!) jezdí "strategicky" ,
když vyjímečně začne mela několika vyrovnaných jezdců .
Četl jsem ty Valeho vybroušené formulace několikrát,
ale doteď jsem nepochopil, co tím chtěl říci
Holt měl Vale tento závod peška.Prvně trefil JL-propad,pak uhýbal MM-propad a nakonec AD.No ale v té mlýnici nebyl jedinej.Nádherná bitva od všech jezdců.
VR má pravdu, ale v té vedoucí skupině nejel strategicky snad nikdo, všichni to rvali na srdce MM a MV se taky v jednu chvíli oba vyautovali z trati, ale měli dost času se vrátit a docvaknout zpátky do vedení. Občas jde prostě strategie stranou a závodí se hlava-nehlava - a to je krásné
Sorry Vale, sice Ti v MGP fandím, ale měl by sis zamést před vlastním prahem, neboť pokud někdo závod strategicky pro*ral, byls to Ty, kdy jsi v první třetině závodu mohl jít do trháku, ale svou šanci jsi prokoučoval a pole Tě hned poté semlelo...
No skoda mohl byt vyse,ale proste to se stava, jak rika Valentinek a hold to Dovimu trochu nevyslo a v te zatacce uz tam pak na vnejsku neni moc mista...
Standart
Holt už ´su okruhové kamenožrót a nevím, co jsou to strategicky chytré manévry Agresivní manévry to chápu .
( „Když jsem bojoval s Doviziosem, snažil se mě v první zatáčce předjet, ale byl tam o něco později, takže jsem musel jet mimo dráhu. Byl to agresivní manévr, ale takových jsme dnes měli spoustu, takže to je v pořádku.
Jen to nebyl chytrý manévr co se týče strategie,
===================================
ztratili jsme hodně času, zejména pak já." NAPSAL / ŘEKL VR )
Pro Ivan 2T.. Vale chtěl svými slovy jen říct, že šetřil gumy, ale vlastně řekl, že už prostě na to neměl. Tohle byl nádherný závod, hodně rychlý a on byl prostě pátý, co by za to jiný dal... Je to dáno tím “normálním” okruhem, který je stvořen pro motorky... Jsem rád že Suzuki a Rins brali stříbro..
Na je vyjádření všech jezdců
Přesun šéf techniků pro r. 2019" "Yamaha""
pro Pedrosu: Ramón FORCADO (teď ho má Maverick)
pro Frankyho: Diego GUBELLINI (teď ho má v Marc VDS, před u Aprilie)
pro Mavericka: Manuel CAZEUX (měl ho u Suzuki a teď ho má Rins)
pro Valeho: Silvan GALBUSERA (stávající)
Škoda, že zde není podrobnější vyjádření všem prvních 5-ti, jako na zahr. web. Pěkný je od JL ale i MM, Rinse, Vináleze, Valeho a kratší Dovi. Bylo by po takovém "závodu"fanouškům ledacos jasné
Tu situaci z 5 kola do konce jsem myslel. Přesně po konci replay chyby MM a MV je vidět jak je oba MM předjíždí a Dovimu se Ducna klepe jak trenky na šňůře. Tam si myslím, že se měli snažit jet a neztrácet bojováním... Těžký, když každýmu to jelo líp trochu někde jinde. Jinak teda letěli všichni strašně .
děkuji za vysvětlení, ono to bylo asi trochu jinak, než píše Valentino, asi jeho analytik dat neměl dobrý den,
já si po závodě stahuji novácký záznam se svobodou a peškem a vždycky
se s těmi dvěma komiky skvěle bavím, zkuste to také a uvidíte, že
Valentino a Dovi se na chviličku dostali v 5-tém kole před chybujícího Marca, ale ten už poslední 4 kola jel jinou třídu
Největší společný soupeř všech je MM . Myslel jsem situaci po chybě MM a MV, kdy mu dali šanci se vrátit a pojet je. Je fakt, že VR mluvil spíš o situaci 2 kola před cílem.
" největší společný soupeř ... " to je Maverick, zarco nebo chorche?
Jo škoda, jejich největší společný soupeř byl konečně za nima, tak měli chvíli jet a ne hned bláznit. Holt v takovým závodě už to asi ukrotit nejde.
Manevr byl fer, ale pravdepodobne oba pripravil o bednu. Co je na tom sloziteho k pochopeni?
pro milovníky statistik jedna krásná statistika z Assenu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LeEMwFuvTO7ra6qwV1SqlgRE7QmAmQQknqGikAbTlmw/edit?usp=sharing
Celkem 86 předjetí...
Fakt se budu muset někoho z aktivních okruhářů
zeptat, jak se (v závodech!) jezdí "strategicky" ,
když vyjímečně začne mela několika vyrovnaných jezdců .
Četl jsem ty Valeho vybroušené formulace několikrát,
ale doteď jsem nepochopil, co tím chtěl říci
Holt měl Vale tento závod peška.Prvně trefil JL-propad,pak uhýbal MM-propad a nakonec AD.No ale v té mlýnici nebyl jedinej.Nádherná bitva od všech jezdců.
Prohlasil největši strateg
VR má pravdu, ale v té vedoucí skupině nejel strategicky snad nikdo, všichni to rvali na srdce MM a MV se taky v jednu chvíli oba vyautovali z trati, ale měli dost času se vrátit a docvaknout zpátky do vedení. Občas jde prostě strategie stranou a závodí se hlava-nehlava - a to je krásné
Sorry Vale, sice Ti v MGP fandím, ale měl by sis zamést před vlastním prahem, neboť pokud někdo závod strategicky pro*ral, byls to Ty, kdy jsi v první třetině závodu mohl jít do trháku, ale svou šanci jsi prokoučoval a pole Tě hned poté semlelo...
#46 má recht..
No skoda mohl byt vyse,ale proste to se stava, jak rika Valentinek a hold to Dovimu trochu nevyslo a v te zatacce uz tam pak na vnejsku neni moc mista...
Standart