Domácí Grand Prix Ducati příliš nevyšla

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pipa31 (16) napsal 25.09.2015 v 22:21

To rozhodně není Nevidím do toho ale tolik, abych si troufl posoudit, do jaký míry dokáže ovlivnit nastavení motorky jezdec tím, že předá mechanikům přesné informace a naopak, jak velkou roli hraje i kvalita mechaniků- mám na mysli to, jak dobře dokážou stroj nastavit i bez infa od jezdce třeba na základě zkušeností Když o tom tak přemýšlím, je to zajímavý téma a nemalou roli bude hrát asi i štěstí to ale, jak známo se většinou drží těch připravených

IvanDvoutakťák (5070) napsal 18.09.2015 v 09:34+1

Ten fenomen "padacího období" , Pipo, asi opravdu existuje.
Nevím kdo "platí" Ajo-týmu za Oliveiru a Bindera, ale pokud
Karla Haniku opravdu dosud financuje "jen" RedBull, umím si
představit rozporuplnost Karlovy situace : jedu rasantně,
padám = ničím materiál / jedu s rezervou, nejsem vpředu.
A že je to všechno PODMÍNĚNO nastavením stroje, tak o tom
snad není pochyb - bez vhodného nastavení spadnu a nemusím
přitom ani jet rasantně

Pipa31 (16) napsal 17.09.2015 v 11:06+1

Pirra mi taky bylo líto, ale tomu , že by to byl něčí záměr se mi snad ani nechce věřit U Red Bullu už Hanika asi nepojede, ale jsem přesvědčenej o tom, že v MS ůstane i příští rok ;) Když chce, je rychlej i agresivní, jen škoda, že dost padá...tím si ale prošlo víc jezdců ( Iannone, Antonelli, Simoncelli...) Jde o to, aby tohle období někdy skončilo a zústala jen rychlost

IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2015 v 09:31

Miramaro - věřím ( co nám taky jinýho zbývá ),
že KH ještě šanci dostane. I když to už nebude u "Aja" ...

martin1 (658) napsal 15.09.2015 v 23:53

Dnes mají týmy i při těchto podmínkách top technologie a např. Yamaha a honda to spočítala na kolo přesně.pak je na jezdcích jestli to spočítání lépe

Marex (2570) napsal 15.09.2015 v 22:07

Pirra mi bylo fakt líto. Výsledek týmu byl loterie. Stejně jako u ostatních.

ullw (-277) napsal 15.09.2015 v 21:16-1

je třeba zvýšit objem motoru na 1300 ccm ,snížit váhu stroje o 6 kg uříznutím jedné nohy jezdcům a nahradit karbonem - potom jim na rovinách ujedou o víc a možná zase dají bednu

miramara (1558) napsal 15.09.2015 v 20:48

Ivane - podobnou teorii bych možná viděl i u našeho Haniky...na straně jedné proskakují zprávy že, kdyby v neděli zajel do top ten, tak měl ještě u Aja šanci...na straně druhé vypadá že mu tuto šanci zhatil sám tým nastavením motorky - páč mašinérie přestupového kolotoče už byla v pohybu.
Tímto nechci Karla obhajovat, svou šanci si projel bohužel sám

jan26 (3624) napsal 15.09.2015 v 18:06

Jsou tam kde byly minuly rok.
Skoda
Espz by mohl zase povolit pravidla.I kdyz ted se to moc nehodi jede se uz o titul a nedej boze aby se dotoho jeste michal.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 15.09.2015 v 17:29

"Teorie spiknutí" nejsou příliš v módě , NICMÉNĚ
mně to "nějak neštymuje" s tím, jakým způsobem a navíc v jak krátké době
dokázal Gigi "postavit do latě" tu partičku MotoGP-Ducati ...Ten chaos kolem
Pirrova stroje před závodem, i v jeho průběhu, totiž až příliš připomínal
období "před Gigim" ...

Foxx5 (633) napsal 15.09.2015 v 16:30+2

Docela mě bylo Pirra líto, jako kdyby tyhle jeho trable někdo chtěl...fakt škoda...




TOPlist