Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To rozhodně není Nevidím do toho ale tolik, abych si troufl posoudit, do jaký míry dokáže ovlivnit nastavení motorky jezdec tím, že předá mechanikům přesné informace a naopak, jak velkou roli hraje i kvalita mechaniků- mám na mysli to, jak dobře dokážou stroj nastavit i bez infa od jezdce třeba na základě zkušeností Když o tom tak přemýšlím, je to zajímavý téma a nemalou roli bude hrát asi i štěstí to ale, jak známo se většinou drží těch připravených
Ten fenomen "padacího období" , Pipo, asi opravdu existuje.
Nevím kdo "platí" Ajo-týmu za Oliveiru a Bindera, ale pokud
Karla Haniku opravdu dosud financuje "jen" RedBull, umím si
představit rozporuplnost Karlovy situace : jedu rasantně,
padám = ničím materiál / jedu s rezervou, nejsem vpředu.
A že je to všechno PODMÍNĚNO nastavením stroje, tak o tom
snad není pochyb - bez vhodného nastavení spadnu a nemusím
přitom ani jet rasantně
Pirra mi taky bylo líto, ale tomu , že by to byl něčí záměr se mi snad ani nechce věřit U Red Bullu už Hanika asi nepojede, ale jsem přesvědčenej o tom, že v MS ůstane i příští rok ;) Když chce, je rychlej i agresivní, jen škoda, že dost padá...tím si ale prošlo víc jezdců ( Iannone, Antonelli, Simoncelli...) Jde o to, aby tohle období někdy skončilo a zústala jen rychlost
je třeba zvýšit objem motoru na 1300 ccm ,snížit váhu stroje o 6 kg uříznutím jedné nohy jezdcům a nahradit karbonem - potom jim na rovinách ujedou o víc a možná zase dají bednu
Ivane - podobnou teorii bych možná viděl i u našeho Haniky...na straně jedné proskakují zprávy že, kdyby v neděli zajel do top ten, tak měl ještě u Aja šanci...na straně druhé vypadá že mu tuto šanci zhatil sám tým nastavením motorky - páč mašinérie přestupového kolotoče už byla v pohybu.
Tímto nechci Karla obhajovat, svou šanci si projel bohužel sám
Jsou tam kde byly minuly rok.
Skoda
Espz by mohl zase povolit pravidla.I kdyz ted se to moc nehodi jede se uz o titul a nedej boze aby se dotoho jeste michal.
"Teorie spiknutí" nejsou příliš v módě , NICMÉNĚ
mně to "nějak neštymuje" s tím, jakým způsobem a navíc v jak krátké době
dokázal Gigi "postavit do latě" tu partičku MotoGP-Ducati ...Ten chaos kolem
Pirrova stroje před závodem, i v jeho průběhu, totiž až příliš připomínal
období "před Gigim" ...
To rozhodně není Nevidím do toho ale tolik, abych si troufl posoudit, do jaký míry dokáže ovlivnit nastavení motorky jezdec tím, že předá mechanikům přesné informace a naopak, jak velkou roli hraje i kvalita mechaniků- mám na mysli to, jak dobře dokážou stroj nastavit i bez infa od jezdce třeba na základě zkušeností Když o tom tak přemýšlím, je to zajímavý téma a nemalou roli bude hrát asi i štěstí to ale, jak známo se většinou drží těch připravených
Ten fenomen "padacího období" , Pipo, asi opravdu existuje.
Nevím kdo "platí" Ajo-týmu za Oliveiru a Bindera, ale pokud
Karla Haniku opravdu dosud financuje "jen" RedBull, umím si
představit rozporuplnost Karlovy situace : jedu rasantně,
padám = ničím materiál / jedu s rezervou, nejsem vpředu.
A že je to všechno PODMÍNĚNO nastavením stroje, tak o tom
snad není pochyb - bez vhodného nastavení spadnu a nemusím
přitom ani jet rasantně
Pirra mi taky bylo líto, ale tomu , že by to byl něčí záměr se mi snad ani nechce věřit U Red Bullu už Hanika asi nepojede, ale jsem přesvědčenej o tom, že v MS ůstane i příští rok ;) Když chce, je rychlej i agresivní, jen škoda, že dost padá...tím si ale prošlo víc jezdců ( Iannone, Antonelli, Simoncelli...) Jde o to, aby tohle období někdy skončilo a zústala jen rychlost
Miramaro - věřím ( co nám taky jinýho zbývá ),
že KH ještě šanci dostane. I když to už nebude u "Aja" ...
Dnes mají týmy i při těchto podmínkách top technologie a např. Yamaha a honda to spočítala na kolo přesně.pak je na jezdcích jestli to spočítání lépe
Pirra mi bylo fakt líto. Výsledek týmu byl loterie. Stejně jako u ostatních.
je třeba zvýšit objem motoru na 1300 ccm ,snížit váhu stroje o 6 kg uříznutím jedné nohy jezdcům a nahradit karbonem - potom jim na rovinách ujedou o víc a možná zase dají bednu
Ivane - podobnou teorii bych možná viděl i u našeho Haniky...na straně jedné proskakují zprávy že, kdyby v neděli zajel do top ten, tak měl ještě u Aja šanci...na straně druhé vypadá že mu tuto šanci zhatil sám tým nastavením motorky - páč mašinérie přestupového kolotoče už byla v pohybu.
Tímto nechci Karla obhajovat, svou šanci si projel bohužel sám
Jsou tam kde byly minuly rok.
Skoda
Espz by mohl zase povolit pravidla.I kdyz ted se to moc nehodi jede se uz o titul a nedej boze aby se dotoho jeste michal.
"Teorie spiknutí" nejsou příliš v módě , NICMÉNĚ
mně to "nějak neštymuje" s tím, jakým způsobem a navíc v jak krátké době
dokázal Gigi "postavit do latě" tu partičku MotoGP-Ducati ...Ten chaos kolem
Pirrova stroje před závodem, i v jeho průběhu, totiž až příliš připomínal
období "před Gigim" ...
Docela mě bylo Pirra líto, jako kdyby tyhle jeho trable někdo chtěl...fakt škoda...