Dlouhá zimní přestávka je minulostí

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PityGPX (949) napsal 01.02.2011 v 18:21

ano, troy opravdu zajel paradni zavod a zaslouží uznani, ale přece jen, valencii on miloval, byla to jedna z jeho nej zavodišt jak prohlasil, za tov. tym ducati jezdil 2 sezony, takze personal, mechaniky znal, ackoliv si vzal pro ten zavod tardozziho. Mel vyhodu v tom, ze odstartoval dobre a rossi lehnul, capirossi na nej netlacil, protoze si drzel 2 misto coz mu zajistovalo 3.flek celkove a hayden se tez na 3. pricce nikam nehnal, nebot mu to zajistovalo titul. Tzn, na troye zrovna v tom zavode nikdo netlacil. Pedrosa byl novacek a jeste nebyl tak rychly v mgp aby bojoval pravidelne o vitezstvi.
Jedine co troy neznal byly pneu bridgestony, ale urco mu pomohly ty 3 ročni zkusennosti s mgp.

verim, ze kdyby nejezdil v mgp 03 - 05, tak ten zavod nevyhral. Zkusenosti se nezapominaj, kor kdyz jezdil jen jednu eru a tou byly litry, kdyby tam sel v roce 2007, tak by si osmikule asi tak nepovodil.

a nazaver: troy vlastne za toto vitezstvi můze dekovat stonerovi, protoze ten sejmul seteho v predchozim zavode, diky cemuz sete posledni zavod v 06 nejel.

a jak jsem psal xkrat: australané: velmi uspesni v wsbk a uspesni i v mgp. I vermeulen vyhral v mgp za 4 roky zavod, jako Troy Bayliss :)

AKRO (-498) napsal 01.02.2011 v 00:52

On to Abaja zmákne dobře, má výhodu, že pojede mezi kroužily, co už díky satelitům-SPZ pomalu zapomněli závodit! Bude to někde okolo první desítky!

Máma-RM (349) napsal 01.02.2011 v 00:21

dle mě tam nemá co dělat, já jezdit MGP tak by mě sralo že s náma jakož to top v motorkách jezdí nějakej šmoula co za sebou nemá v porovnání s ostatníma pražádné výsledky co by za něj mluvily... takže dle mě bude jezdit plíseň Ale věřím že jsou lidi co budou rádi že ho tam uvidí...Já jen říkám že ikdyž je to čech tak si nezaslouží tam být.

josef58 (823) napsal 31.01.2011 v 18:04

Velmi zajimavé, jak se posuzuje jediné vítězství u dvou jezdců

AKRO (-498) napsal 31.01.2011 v 14:33

Desmo69 - Jo to máš pravdu, ale přece jen Simoncelli tam nevyhrál. Nakonec o jezdcích MGP se říká, že to je jeden SPZ-Bůh, asi tři skoro-SPZ-bohové a 13 SPZ-polobohů /včetně teď i Káji mladšího/ tak by nemělo být překvapením, pokud by kdokoliv z nich závod SBK vyhrál! Ale to, že vyhraje sice Mistr světa SBK, mezi takovou partou Bohem a SPZ-vyvolených to je rarita, která nutí k zamyšlení...

desmo69 (638) napsal 31.01.2011 v 14:04

Simoncelli jako Mistr světa 250 si zašel na jeden závod na Imolu do sbk a v druhé jízdě skončil třetí. A ani na té trati nemusel jet pár týdnů předtím závod, ba dokonce snad i několik let A s litrama nebo 4T v té době asi taky neměl moc závodních zkušeností. Takže bych radši ani nechtěl vidět, jak by zajel takovej Lorenzo a ještě k tomu na trati kterou dobře zná

AKRO (-498) napsal 31.01.2011 v 13:54

Mamba54 - Co víš? Třeba jim to pojede! Něco už brzy naznačí testy! Já doufám, že to Rossimu pojede dobře! Představ si, že by tomu tak nebylo a plácal by se někde mezi kroužily?! O čem bychom se tady všichni hádali? Pedrosa, Lorenzo ani Stoner nikoho moc nezajímají!

AKRO (-498) napsal 31.01.2011 v 13:49

Bosso - Co na to říci! Třeba byl Capirossi lépe podporovaným jezdcem nebo v té době byl prostě lepší než Baylies. Asi se to za těch pár let trochu změnilo, protože Baylies jako Mistr světa Superbiků, jel bez přípravy a jen se dvěma tréninky na motocyklu MGP a to, že dokázal vyhrát na motorce, kterou prakticky neznal, je úžasné, ať byl nebo nebyl pod "tlakem"! Dost pochybuji, že by to někdo dnes dokázal!

mamba54 (1340) napsal 31.01.2011 v 13:44

To Akro: Zdá se mi, že máš poněud svérázné hodnocení toho, co je a co není plečka. Respektive u koho ze dvou týmových kolegů se ta plečka vyskytuje. Prozraď, kdo ji bude mít letos? 69 nebo 46 ?

Bosso (344) napsal 31.01.2011 v 13:00

To AKRO: I na té "plečce" ale dokázal Capirossi 1x vyhrát, 2x být 2. a 4x 3., zatímco Bayliss se mu ani zdaleka nepřiblížil. To stejné bylo i celkové umístění: Capirossi ( 4. a 9.), zatímco Bayliss 6. a 14. A jistě dobře, jako motocyklový odborník, víš (za takového Tě i považuji), že základním pravidlem je být lepší než týmový kolega, to jen ten hlavní soupeř! Z tohoto pohledu se ani nedalo nic jiného čekat, než že Capirossi mohl zůstat u Ducati a Bayliss musel odejít k satelitu (Camel Honda u Sita Ponse), kde ale také nijak neoslnil (2005-15.) a tak následoval další sešup do WSBK, kde potom také okamžitě kraloval: 2006 a 2008 - 1., 2007 - 4. V podstatě se dá o Baylissově kariéře říci následující: Po úspěších ve WSBK 2001 a 2002 - mistr a vicemistr světa, dostal 2003 a 2004 šanci v továrním týmu MotoGP Ducati, ale protože neuspěl, tak se musel vrátit opět do superbiků. Toť vše! A jeho jediné vítězství v MotoGP 2006 - tehdy nebyl Bayliss vůbec pod tlakem, zatímco ostatní jeli ještě v tomto závodě o titul mistra světa v MotoGP!!!

AKRO (-498) napsal 31.01.2011 v 12:24

Bosso - No vždyť jsem psal - na POŘÁDNÉ tovární Ducati! To co jezdili v sezóně 2003-2004 byla spíš tovární plečka a vůbec jim to nejelo! O pár let později už byla situace jiná a Capirossi v ten rok, co Baylies vyhrál, jel na titul!

Bosso (344) napsal 31.01.2011 v 11:49

To AKRO: Musím Ti odporovat, právě Bayliss jezdil v té jmenované době za tovární tým Marlboro Ducati !(společně s Capirossim 2003-2004), zatímco satelity Ducati v týmu d´Antin jezdili v tomto období - 2004 - třeba Hodgson a Xaus.

AKRO (-498) napsal 31.01.2011 v 11:06

Bosso - To je pravda, že se hodně jezdců z GP v MGP vůbec neprosadilo, ale taky by se mělo říci, že ani nemohlo, protože ty SPZ-satelity, co dostali k dispozici, je odsoudilo do role beznadějných kroužilů! Nakonec si vezmi příklad Bayliese, na Ducati byl beznadějně vzadu a po pár letech se jednou svezl na pořádné tovární Ducati a hned závod MGP vyhrál.

Karbec_Jikov (106) napsal 31.01.2011 v 08:23

No su zvědavej na srovnání K. Abrahama s Capirossim a s De Punietem. Capiho mám rád, ale myslím, že je to starý pes, který stáhl Suzuki o jeden stupínek níže, uvidíme jak se mu povede v sedle domácí kobylky.

pasolini (260) napsal 31.01.2011 v 08:01

vittas,Bosso: jde o to, kterýho Dunlopa máte na mysli. Asi né toho, co při poslední TT zaostal po asi 5 klech za Hutchinsonem cca o 1,5 vteřiny.

vittas (0) napsal 30.01.2011 v 22:42

To Bosso: ...jo na tom něco je, asi jsem je nehodnotil uplně objektivně

mamba54 (1340) napsal 30.01.2011 v 22:40

to roby: tak si jen tak kladu otázku. Je to tvůj názor, nebo diagnóza?

josef58 (823) napsal 30.01.2011 v 22:05

Bohužel,nebo naštěstí se ji nedožil

Pawka (79) napsal 30.01.2011 v 22:02

a mel pravdu

josef58 (823) napsal 30.01.2011 v 22:02

Husák kdysi řekl. Stáli jsme na okraji propasti...a od té doby jsme udělali obrovský krok kupředu.

Pawka (79) napsal 30.01.2011 v 21:52

karel uz pujde jen nahoru at se deje cokoliv a uz je na upati vrcholu,tak kdo muze pochybovat?

Marex (2570) napsal 30.01.2011 v 21:24

vittas: Myslím, že jezdci Roadracingu musí mít jiné parametry, než jezdci GP. Každopádně ten Dunlop je dobrý příklad. Naopak by to fungovalo asi taky. Celkem si umím představit, jak Pedrosa jede zostra TT a zaostane za prvním o X minut.

josef58 (823) napsal 30.01.2011 v 21:12

Mě se totiž líbí všechny kubatury, i ssp a myslím, že jsou všude dobří jezdci a nehodnotím je podle toho, zda se jim podařilo, či ne dostat se do té top třídy. Ale snem je to asi všech. Věřím,že hodně lidí jde na race třeba jen kůli Valemu a nic jiného je nezajímá. Když lehne v prvním kole, tak vlastně z té neděle nemaj vůbec nic

Bosso (344) napsal 30.01.2011 v 21:10

To Vittas: Jistě, o tom se dá uvažovat. Ale nedá se to srovnávat, přece úroveň Dunlopa není tak špatná, že chytne na vítězného Barberu celé jedno kolo a na 6. jezdce v cíli přes minutu a třicet sekund (předloňský závod 250-tek ve Valencii, kde Dunlop startoval s wild card).

vittas (0) napsal 30.01.2011 v 21:02

A co Roadracing? McGuinnesse, Easton, Hutchinson, Dunlop...?

Bosso (344) napsal 30.01.2011 v 20:50

To Josef58: Někteří z těchto jmenovaných skvělých pilotů už závody GP jezdili, i třeba skvěle (Biaggi), ale smlouvu už jim nikdo nedá! Jiní rovněž jezdili závody GP, ale neprosadili se (Haga, Corser, Haslam, Kuba96). A z těch dalších: Určitě Iannone - to souhlasím na 100%! Ale ti další musí ještě nějaký ten závod v Moto2 nejdříve vyhrát (Simon, Redding, Marquez, Smith, Terol)...

josef58 (823) napsal 30.01.2011 v 20:43

roby
trošku ti napovím, namátkou: Kuba96,Max,Haga,Corser,Haslam,Terol,Marquez,Smith,Iaone,Reding Simon atd atd. Ti jsou taky dobří

Bosso (344) napsal 30.01.2011 v 20:42

Díky Bubraku ZX10R, už jsem to opravil, tedy samozřejmě klíční.

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 30.01.2011 v 20:33

klicova kost je ktera kost? jinak peknej clanek , uz se tesim

ChenziiR1 (158) napsal 30.01.2011 v 20:31

tady si někdo pěkně naběh...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist