Dani Pedrosa prodloužil s HRC na další dva roky

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 17.05.2016 v 18:27-1

ullw (-277) napsal 17.05.2016 v 17:33

padája by na továrně nezajel absolutně nic( jistá LUCERNA! ) a ještě daleko víc by to rozbíjel!! Na motogp ani na sbk nemá a měl by přejít na minibiky,tam je schopný jezdit z 25 jezdců kolem 24 místa,ale pozor: ze 20 závodů 18ctkrát spadne

Blooma (203) napsal 17.05.2016 v 12:27+2

Vy děláte z Daniho outsidera, ale co konec loňský sezóny? Vždyť by stačilo, kdyby Honda ty motorky konečně naladila, stala by se technologickou jedničkou s drobnou převahou (což už v minulosti párkrát byla), a pak už si jenom Marc zlomí ruku, nebo bude zase experimentovat s novým podvozkem a titul je reálnej. Nevzpomínáte na Crivillého? Nebyla by to hodně nápadná paralela? (A to neberu v úvahu stejnej charakter, vzhled a národnost.. )

PeterRRoliver (378) napsal 17.05.2016 v 10:15

1100Virago: Diky moc to mi asi uniklo

1100Virago (3052) napsal 17.05.2016 v 09:47-1+1

PeterRRoliver: Informace o Karlovi z posledního závodu dával Ogg do diskuse pod závodem
//www.motorkari...34097.html?diskuze=1
Citoval tam facebook:
"V zavadecim kole to zacalo. Na gridu to zkusili dat dohromady ale v zahrivacim kole to zase udelalo. Jen pro info prestala jet kontrola trakce, wheelie control a launch control... Bohuze jsem teda musel zajet do boxu a ani jsem nemohl odstartovat."
(to mínus nemáš ode mě)

Johnny83 (228) napsal 17.05.2016 v 08:43

Ogg: jo máš pravdu, docvaklo mi to už včera ale už se to nedalo opravit

Ogg (387) napsal 17.05.2016 v 08:38+1

dejavue > Já souhasím ale přece jen vypadá jinak ostání v konkurenci mezi 16 prototypy a mezi 23 prototypama. Samozřejmě že umístit se na 7. místě kde je s vámi dalších 22 silných motorek je těžší, než když je mezi vámi "jen" 16 motorek. To, že situace v dalších letech byla otřesná kdy jezdilo jen 12 prototypů a 12 motorek postavených soukromníkama na garáži na poli je něco hrozné, že si tahle soutěž říkala MOTO GP, ale naštěstí pro pana Ezpeletu tyhle týmy zkrachovaly ještě dřív než mohli vytunelovat sponzory a celou MOTO GP kasu. Radši 12 prototypů než 24 CRT - Openů Naštěstí toto období temna je již minulostí a už nikdy nebude x pravidel pro jednu třídů. Teď je to hezké, 23 motorek od roku 2017 a pro všechny stejná pravidla, tak to má být. Teď zas musím pana Ezpeletu pochválit, že napravil to, co zkazil

PeterRRoliver (378) napsal 17.05.2016 v 07:50

Dejavue: jj myslím že se shodneme že Karlova první sezona v gp byla ta nejlepší na desmosedici. Škoda že to dál mělo upadající tendenci :( Ale fandim mu, neví někdo co se stalo v posl. zavodě v prvním kole? Nebo už ve warmupu? Nikde jsem nic nenašel

PeterRRoliver (378) napsal 17.05.2016 v 07:45

Blackblues: děkuju za pochvalu .) Jj tahle barva se moc nevidí také jsem za ni rad.

saci_ventil (292) napsal 17.05.2016 v 07:32+1

Ivan2T ty musíš mať riadneho fanúšika čo ťa pravidelnou presnosťou mínuskuje

Déjávu (58) napsal 17.05.2016 v 07:15-1+1

Ogg> Na pád jezdce se každý můžeme dívat jinak. Když jedou dva kudlu a jeden to zahodí tak byl jako lepší než ten co za ním dojel? To snad ne!!
Rozpitvávat kolik bylo jezdců, kdo a kteří a proč spadli, jestli bylo sucho, nebo mokro, co to byla za trať atd. přece nesnižují výsledek. Jezdec do toho dal jistě 100% svého umu. Například teď A.West v SBK. Ano pršelo a co?
I ten poslední jede hroznou palici, tak proč mu nezatleskat i když mu okolnosti třeba pomohli k lepšímu výsledku. Nebuďme zase Češi, prosím...

Ogg (387) napsal 17.05.2016 v 06:41-1

Souhlas s Karlem, umí zajet ty sedmá místa ale musíme brát v potaz, že třeba zrovna ta Valencia 2011 byl závod, ve kterém hodně lidí lehlo v první zatáčce ale hlavně musíme brát v potaz, že bylo asi snad jen 17 prototypů a tak dojet na 7. místě bylo lehčí, než např. příští rok, kdy bude 23 prototypů. Ono čím mín motorek na roštu a k tomu nějaký karambol v první zatáčce, tak se hned na tom sedmím místě jede hezky, než když máte plné startovní pole bez většího množství pádu. Opakuji ještě jednou, hodnotit ano, ale objektivně. Rozebírat, za jakých okolností to ježdění na 4. místě ve Valencii bylo.

Zkuste si všichni říct, že je Karel maďarské národnosti jako např. Imre Toth. Jak by jste k němu přistupovali? Vše je jen o té byt opravdu objektivní na 100% a samozřejmě fandit. Což dělám já. Karla umím pochválit za super výsledky ale taky vím, že když se nedaří, není vše vina jen techniky, pokud např. Karel spadne sám bez cizího zavinění. Teď ve Wé eS Bé Ká objektivně přiznávám, že hodně nul je připsáno na účet techniky a to není Karlova chyba, jinak by byl v tabulce výš.

Souhlas?

Déjávu (58) napsal 17.05.2016 v 06:30+1

PeteRRiliver> V první sezóně Karel na Ducati zajel pár sedmých míst, bojoval do posledního závodu s Calem C. o post nejlepšího nováčka a pár kol před cílem vodil svoji Desmosedici na čtvrtém místě.

blackblues (1507) napsal 17.05.2016 v 06:21+1

Peterroliver:pekna a originalni barva na farosovi Moc jich neni a na zivo je super,moc se mi libi

PeterRRoliver (378) napsal 17.05.2016 v 06:05

1100virago: jednoduše proto protože by nejspiš v tom fofru nedokončil. Kaja umi jezdit i rychle ale ne stabilne. A to je rozdil mezi prvni desitkou a tema dalsima. Ty opravdu veris ze kdyby na to sedl a nikdo pred nim nespadl ze to doveze na sedmem miste? Ja ne i kdyz bych rad. Proti Kajovi nic nemam ba naopak fandim mu ale jsem realista. Ps: dik za minus muj prvni :))

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 17.05.2016 v 00:27

1100Virago: podepisuju

Motofighter (471) napsal 17.05.2016 v 00:20-2

Kdo z Vas dava porad ty minusy Ivanovi ? Jinak Padaja by ani na tovarne nezaril, ale stejne tu sanci nedostane, tak proc to zbytecne resit.

1100Virago (3052) napsal 16.05.2016 v 23:15

Micheliny mají prozatím horší přilnavost než mívaly Bridgestone a Dani tím kvůli své malé postavě a nízké váze ztrácí. Půjde nahoru, jestli tohle Michelin dokáže vyřešit.

Ale je sranda, jak je tu každý manažer a přesně ví jaká místa by který jezdec se kterou technikou zajel Karel dokázal jezdit sedmá-osmá místa i se satelitem, tak proč ne s továrnou?

PeterRRoliver (378) napsal 16.05.2016 v 22:50-1

Dani je vynikající jezdec, ke konci loňské sezony za to tahal parádně!!! Jestli si ten flek bohatě platí nebo ne to jsou jen spekulace a i kdyby on do motogp rozhodně patří, a řeči že kdyby měl Karel pod zadkem jeho motorku tak by zajel do sedmého místa hehe to myslíte vážně ??? :D dvanáctej nejlíp a mohl by Kaja děkovat bohu nééé že bych mu nepřál být v top ten, přál bych mu to moc po těch všech nešťastných sezonách. Bylo by super vidět letos alespoň pár závodů jak Dani vyhraje, zatím se docela trápil.

martin1 (658) napsal 16.05.2016 v 22:02

Honda nebude Pedo bude je to obchod výhodný pro obě strany.pro nás fanoušky další 2 roky nudy...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.05.2016 v 21:28-1

Stoner je v pohodě , tím si můžeme být jisti víc, než těmi všemožnými
spekulacemi o nastávajících "přestupech"

Déjávu (58) napsal 16.05.2016 v 20:40+1

... hezky se to rozhýbává, ale co Stoner? Po něm se nějak slehla zem a že ho tu nedávno někteří pasovali na titul 2017.

Lys (42) napsal 16.05.2016 v 19:26

Sňatek z rozumu v dobrém slova smyslu. Ona ta konkurence v extrému jako Vale a Jorge je podle mě kontraproduktivní. Danimu podle mě jen ta vášeň chybí.Letos favorizuju MM, začal přemýšlet a Dani mu neustřelí stroj pod prdelí jako Maniac Andrejce, či ho nekousne v šatně, jako hrozí u 2 výše zmíněných mimin. Tim ale neříkám, že nepřeji Docovi točenou desítku

JollyJoker (1004) napsal 16.05.2016 v 18:29

Když jel Dani o titul v roce 2010 a zranil se,najednou začal po něm brát pódia Dovi. Ale v 2013 jel na titul Dani vs Jorge,MM už neměl větší šanci než DP,tak se stáhl dozadu. Dani sebou plácl v Aragóně a už to bylo jasné,že pokud Jorgeho nepojede v každém závodě a on nespadne,tak to nedá. A do konce sezóny jezdil MM těsně za zády Danimu,jako sekundant...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.05.2016 v 18:24-1

DP "záhadně bezzubý" , Toe ?? Že "na titul" jede MM, je přece jasný.
Tak jako kdo to je (a bude! ) u Yamahy ( dokud ten 10.titul nezíská ) ...

Toecutter. (275) napsal 16.05.2016 v 17:23

Škoda...zejména proto že bych chtěl MM vidět proti silnějšímu týmovému kolegovi...ale u Hondy se stejně jede na jedničku a dvojku..., protože těžko si myslet že zatímco v letech 12-13 bojoval Pedrosa o titul, tak v roce 2014 vyhrál se štěstím jeden závod zatímco MM 80 % závodů...že by zapomněl jezdit ?

Loni začal vyhrávat až když bylo jasné že MM stejně neobhají...letos má MM nakročeno k titulu, zatím jezdí dobře a Pedrosa je opět s továrnou záhadně bezzubý...

To zase na druhou stranu u Yamahay mají oba kohouti podle mého přeci jenom rovnější podmínky...u Hondy se jede jen na jednoho jezdce...

Kubát (1404) napsal 16.05.2016 v 16:57+2

Soul: nestras chlape! Iannone je sympatak, ale v jakemkoliv cizim tymu. Skoda, v meva jsem veril, ze by mohli se suzou dolazat pravidelne bojovat o vitezstvi

s.a.v.a.g.e. (14) napsal 16.05.2016 v 16:52-1+1

Dovi a Jorge na Ducati, Mark a Dani na Honde, Vale a Maverick na Yamaze a Andrea a Aleix? na Suzuki...

JEFFzx13 (489) napsal 16.05.2016 v 16:38

soultrain:kecas???

JEFFzx13 (489) napsal 16.05.2016 v 16:32

ten uz je chudak s tou dvojkou uplne smirenej

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist