Crutchlow získal v Jerezu své letos první mistrovské body

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Samuel007 (376) napsal 27.04.2016 v 23:44

Diky za vysvětlení Fast17.
Chápu to takto :
Jsou univerzální jezdci kterým je jedno co maj za motorku a jsou schopni zajet slušné výsledky.
Jako například Mavervick Vinales nebo Alex Espargaro. Z Moto3 Oliviera, z našich Jakub.
A pak jsou jezdci kterým musí motorka sednout.
Cal=Yamaha, Abaja=Ducati. Kent=Honda Moto3, Hanika=RBRC verze KTMky.
Neříkám že Cal na to nemá, ale není to univerzální jezdec.
Snad jsem to pochopil správně?

Fast17 (431) napsal 26.04.2016 v 13:39

a křidýlka bych zakázal

Fast17 (431) napsal 26.04.2016 v 13:36+2

měj jen baví, jak se tu vohybaj názory. Když jezdili s Karlem první sezónu, tak ho Cal udělal o pár bodíků (byl nejlepší nováček a Karel druhej). Stejně byl kvůli výsledkům na Yamaze vynášen do nebes (a já myslim že i právem) a jezdil jako teď třeba Viňales. Pak změnil značku (protože mu u Yama nechtěli dát továrnu, tak se chtěl posunout vejš) a projebal to. Ale že je špatnej jezdec a nemá na to - to si ze mě děláte prdel soudruzi... Objektivně u Michelinu potřebujou nějakej čas, aby to dotáhli k nějaký "dokonalosti", teď záleží, kdo jak se s tim dokáže popasovat. A že by to chtělo vyrovnat pole? Nepamatuju se, že by to bylo někdy takhle vyrovnaný (tj, že objektivně může v závodě o vítězství nebo stupně bojovat šest jezdců na třech značkách a ta čtvrtá je celkem blízko)... Vždycky byly a vždycky budou rozdíly a "lepší" a "horší" motorky, to k tomu patří stejně, jako že nejlepší jezdci mají nejlepší materiál...

omg (1412) napsal 26.04.2016 v 10:52

Ono to není zase tak horké, že odešel udělal jen dobře. Ducati "zatím" pořád není top!
Stěžují si i ostatní jezdci na různé věci, ne jen Cal.

Samuel007 (376) napsal 26.04.2016 v 10:30

Cal začal ve stejném roce jako Abaja.
Vydrží o rok déle ?
Zas o moc lepší než Abaja není.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 26.04.2016 v 09:54-2

Hlavně, Ventile, aby ( podle teorie spiknutí ), tento, na začátku sezony záměrně(?) vytvořený " imidž neumělů " , nesloužil k distribuci pneu
rozdílných kvalit jednotlivým jezdcům ... Tak by totiž mohli ovlivňovat
výsledky závodů a celé sezony MotoGP1000 víc, než " záhodno " ...

Déjávu (58) napsal 26.04.2016 v 09:18-1+1

Teď s odstupem času se odchod Cala od Ducati nejeví jako šťastný krok. Snad už má smůlu vybranou a půjde nahoru dřív než nad ním zlomí hůl.

saci_ventil (292) napsal 26.04.2016 v 09:13

myslím si že Michelin nesklamala a dokazuje že sú to mrdky gumy a do konca sezóny budú s nimi problémy

Matess18 (93) napsal 25.04.2016 v 22:20-1+1

Oggu,třeba tě nechají se na tom i projet!!! Když už chtějí zpětnou vazbu i od Karla,tak proč ne? A kdyby to nevyšlo tak můžeš udělat, alespoň pár fotek z boxu

martin1 (658) napsal 25.04.2016 v 22:14

Ogg tak ať se vy...na prototypy a udělají moto1. Z jedný strany do toho továrny dávají astronomické sumy a bez globálních sponzorů nebo černých peněz na to nemají a z druhý to pumpuje dorna hnízdo.všem by se to zlevnilo a hned by bylo 15 lidí v 1sec.a 10 lidí by jelo na vítěze.jen změny regulí za posl. 15 let stály kosmoprachy !

Ogg (387) napsal 25.04.2016 v 19:13

S tím počtem jezdců to zas nemůže být tak jak si tady přejete. Jednak Michelin taky určitě má nějaké omezené kapacity a jednak většinou když se královská kubatura jela tak klasický počet nepřekročil 24 jezdců. Což je dle mě ideální stav protože pokud sledujete v TV je vám jedno kolik tam těch motorek je. V TV vidíte jen první trojici. Na okruhu je to poznat ale 24 není málo ani hodně, takže ideální stav. Není to jen o tom přání, je to i o možnostech v boxu, v paddocku a další.

24 jezdců bylo v MOTOGP 2003/2004 a pak to začalo upadat až na nějakých 17, pak přišly CRT / OPEN a zase se to navýšilo na 24 ale jak já dodnes říkám, lepší 17 čistokrevných prototypů než 12 prototypů a 12 CRT SPZ Open motorek. A jak minulost ukázala těch 12 CRT open SPZ motorek bylo složení zkorumpovaných, žebráckých týmů, co angažovali noname jezdce a neměly šanci na úspěch a postupně zkrachovaly až na Avantii, která se jako jediná udržela a má dnes prototyp.

Jinak ex-redaktor píše na motoforum.cz, už jsem to tady psal. Ten web motodeniktečkacz skončil.

Inu, už se těším, až si zajdu v týdnu podívat do boxů na novou KTM

IvanDvoutakťák (5070) napsal 25.04.2016 v 18:35-1+1

MotoGP250 i MotoGP600 jede nad 30 jezdců, tak proč by se
"to nejlepší ve světě okruhů" mělo prezentovat pouze 21
jezdci, když je to mistrovství SVĚTA jako ty dvě nižší kategorie ??

odborník (70) napsal 25.04.2016 v 17:57

Nejde snad ani o počet stačí 21 jezdců jen to pole startovní více vyrovnat.
Rozdíly v závodě jsou na zamyšlení.

1100Virago (3052) napsal 25.04.2016 v 17:09-1

Sranda je, jak pod článkem s ohlasy jezdců někdo na Lorenzovu adresu napsal "ostatním nic neklouzalo" a nejspíš tomu sám věří. O klouzající zadní pneumatice ale mluvil Rossi, na předek si stěžoval Marquez, Pedrosa řekl, že měl pocit jako by jel na vodě a teď o protáčení mluví Cal. U Michelinu mají další důvod drbat si hlavu.

martin1 (658) napsal 25.04.2016 v 17:00+1

Přesně.min 30 lidí na startu!teď kdy musí děda hledat úlevy nebo sám solit aby je tam vůbec měl...

Romanko (1206) napsal 25.04.2016 v 16:59

Oggu, kde máš na mysli "u pana ex-redaktora"? Který že to je web? Teda mimo SW.

Chuďas899 (314) napsal 25.04.2016 v 16:47-1+2

Všichni tu ukazujou na 99 a 93 jako na uplakánky, ale právě Cal je mistr v pláči...nejdřív jezdil satelitní yamahu na který měl výsledky ale brecel a odesel do Ducati, kde skoro každej zavod lezel na zemi a Dovi jezdil pro body načež znovu uplakánecky utekl od Ducati k Hondě, kde si vyplakal RCV s tovární podporou s jsme zase kde?? Minule si stěžoval na turbulence za motorkama s křidelky pak s tim flaknul v americe... Tenhle ať se sbalí a jde je to vocas!!! Nejlepe WSBK s nebo BSB

technasia (1933) napsal 25.04.2016 v 16:39

ta jeho rcv bude dobrá hujda.tak příští rok k Valemu na Yamahu.za to že jim vyjel titul v ssp by si to zasloužil:)

IvanDvoutakťák (5070) napsal 25.04.2016 v 15:44-1+1

A proč ne 30 = 15 týmů ??

jan26 (3624) napsal 25.04.2016 v 15:40

Motogp by melo mít startovní pole o 24 mist

IvanDvoutakťák (5070) napsal 25.04.2016 v 14:53-2+1

Dokud bude Dormě dělat ten "GP cirkus" pouhých 21 jezdců,
promrhají v MotoGP1000 jejich nejlepší léta další a další SKVĚLÍ
piloti na podřadném materiálu . MarcVDS, prej bomba a mně je teda
např. MISTRA SVĚTA Rabata hodně líto, když vidím jeho marnou snahu
To bych se radši smířil s "dalším Honda Cupem", jakým se staly Moto2
těmi jednotnými motory, s neurážlivým počtem jezdců v poli (když to je MS !)
a obdobně napínavými závody ! Ne jak "to" co se děje v MotoGP1000
a nedávno dokonce s pouhými 13 jezdci v cíli .
"Skousl bych" pro všechny týmy motory "zase" Honda a kdyby i v této třídě podvozky "opanoval" třeba Kalex, ALE závodilo(!) by se o každej bod
a v každým závodě .

Ogg (387) napsal 25.04.2016 v 14:43

U pana Ex-redaktora je článek o Van Der Markovi kde se píše, že v budoucnu bude jezdit hondu v MOTO GP a že by mohl připadat v úvahu tým MarcVDS a nebo právě LCR. Je to sice spekulace ale je možné že právě Cal bude nahrazen některým nováčkem např. z Wé eS Bé Ká.

I když si myslím že Van der Mark by měl zatím jezdit špici než jíž do MOTOGP bez výraznějšího úspěchu. Pak by dopadl jak jiní že budou kroužit na satelitu a nic z toho.

Můj tip je, že Cal se vrátí do Wé eS Bé Ká po této sezoně. Dopadne jak Toseland/Vermeulen.

Prostě z Wé eS Bé Ká mají přecházet jezdci, co vybojují titul nebo skončí druzí.

DOMINATOR (1260) napsal 25.04.2016 v 14:43

Není to ale výmluva, máme co máme




TOPlist