Crutchlow přišel o stříbro až těsně před cílem

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Marex (2570) napsal 25.10.2014 v 11:27

aniani:

aniani (7) napsal 24.10.2014 v 19:06

Marexi, nekecej tu blbě a běž si zahřát zadní brzdou přední gumu.

Marex (2570) napsal 24.10.2014 v 15:26

//www.motorkari...l-diskuze/?cid=24486
Hele. Už se to tu řešilo.

Marex (2570) napsal 24.10.2014 v 15:17

Opět souhlasím s vámi oběma, klucííí.

Nuvolari (2329) napsal 24.10.2014 v 13:46+1

1100Virago: no a právě stejné absolutní hodnoty zrychlení brždění zadkem a prásknutí heftem bys dosáhl leda tak na 5HP mašině. Principiálně máš pravdu, ale v praxi se to neděje. Když se vrátím ke "kořenům", tak si stále stojím za tím, že zadní brzda předek neohřívá...

Evo (411) napsal 24.10.2014 v 11:52

Nuvolari rekl: ten moment neni stejny
Virago rekl: ten moment je stejny
Marex- brouk Pytlik rekl: souhlasim s vama obema,kluci.

Marex (2570) napsal 24.10.2014 v 11:23

Nablil si do přilby.

Néééé. Sohlasím s váma oběma, klucí.
Co je nasnadě, že Kejsí byl šikula a ať už to dělal jakkoliv, bylo krásný na to koukat.

1100Virago (3052) napsal 24.10.2014 v 11:13

Nuvolari: Pokud vyvoláš akcelerací i decelerací stejné zrychlení/zpomalení, pak je i výsledný moment stejný.

Ten rozdíl v tlaku na přední kolo nebude nijak závratný, ale přesto roli hraje. Ostatní výrobci ho dosáhnuli posunutím těžiště víc dopředu. U Ducati to díky její konstrukci nešlo, tak si Casey pomohl jinak.

Nuvolari (2329) napsal 24.10.2014 v 10:02+1

1100Virago: ten moment není úplně stejný - při brždění zadní brzdou je neporovnatelně slabší, než při akceleraci a z hlediska ohřívání přední pneu pak zanedbatelný. Srovanávat můžeš akceleraci na zadku s bržděním na předku.

Marex (2570) napsal 24.10.2014 v 09:21

Evo rotující kolem rotavátoru: Na tvé příspěvky 22:05 a 22:19 reagovat budu pouze tím, že jsou to nesmysly.
22:30: Ve kterém čísle to je? Rád si přečtu osobně. Podle mne jsi si do toho vepsal ten přítlak. O tom brždění kvůli pumpování jsem tu psal já.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 22:30

Jen pro zajimavost jsem nasel uryvek z Motohousu:
Kalio o Stonerovi: jedne vec je videt na telemetrii, jak Stoner pouziva zadni brzdu, kde to vypada mozna pro nekoho jednoduse,ale druha vec je se pak naucit zpusob, jakym se brzda vyuziva jako pomocny cinitel nejen k zataceni motorky,ale i kjejimu zklidneni, kdyz je rozpumpovana, nebo take ke spravnemu vybalancovani vahy, atim i pritlaku, aby obe gumy mely spravny a dostatecny grip.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 22:19-2

Marexi, s clovekem , co na jasnou otazku neumi dat jasnou odpoved se polemizovat neda. A tim jsi ty. Jenom bocis od jasnych odpovedi, pak nas zavalis vecmi na ktere se te nikdo neptal, jenom abys mel o cem zvanit. Neco napisu ,podle tebe je to kravina, ale nereknes proc a sam vysvetleni nemas.Vadi ti muj pravopis a sam delas chyby. Pak ze delam ostudu nasim narodum. Co to proboha meles?Vzdyt se chovas jako blazen. Ty si proste o sobe myslis, ze jsi buhvijak chytry, ale to je omyl. Timto se nechci povysovat, jen mi prijde smesne jaky jsi. A nejsem prvni, co ti to rika a zrejme ani posledni.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 22:05-1

Virago, pro tebe je to normalni fyzika, pro Marexe ne, mozna ani pro Nuva.Pytlik by mohl zase vypsat anketu a podle toho kdo vyhraje se dozvime, co je pravda. To je jeho logika.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 22:02

Nuvolari, precist se tam da ledacos. Ja jsem napsal otazku, na kterou jsem reagoval.

1100Virago (3052) napsal 23.10.2014 v 21:17

Nuvolari: To přibržďování zadkem dělal Casey ZA vrcholem zatáčky, kdy už se přední brzda nepoužívá. Ne že by pneu přímo ohříval, spíše bránil tomu ochlazení, na které při mírném zpomalení doplatil Cal.

"Dále je nesmyslné vyvodit z toho, že při akceleraci jde motorka na zadní, že při deceleraci způsobené bržděním na zadek jde na přední" - naopak, je zcela logické, že při akceleraci vzniká klopný moment, který motorku zvedá (pokud neprohrábne zadní kolo) a při deceleraci vzniká moment úplně stejný, jen v opačném směru. Zkus si na motorce s měkčí přední vidlicí (ať je to dobře vidět) za jízdy v přímém směru přišlápnout zadní brzdu a uvidíš, jak předek "čapne". To je normální fyzika.

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 21:16

Rotující Evo ani tak nepolemizuje, jako spíš plácá a rotuje kolem rotujících os motocyklu, Země, vesmíru a svých zmařených představ o rotačních silách ve světě rotujících předmětů.

Nuvolari (2329) napsal 23.10.2014 v 21:12+1

Evo: já tam teda čtu:
"Pak dokázal přední pneu udržet dost zahřátou jen Casey tím, že předek tlačil k dráze pomocí zadní brzdy." A s tím Marex polemizoval. A s tím polemizuji i já.

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 21:08

Evo rotujici kolem rotující zadni osy motocyklu:
První otázka zněla skutečně takto: Virago: Jak to myslíš:"...tlačil předek k dráze pomozí zadní brzdy."???
Já četl, že zadní brzdou řešil "pumpování".

Konec citace.

No a je to v kontextu MGP nesmysl. Stejně jako motocykl, na němž se Evo otáčí kolem osy svého narušeného ega.

Ano. Mělo tam být malé s. Ale hrubka to není, :) narozdíl od lišáka a osi. Piš po vašem. Děláš ostudu svému i našemu národu.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 20:58

Smesne. Ve vete, ve ktere mne poucuje o pravopisu, udela chybu. Slovensky tam mnelo byt s malym "s".

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 20:49-1

A jeste by mohl vysvetlit ten svuj vyrok, ze" pri brzdeni zadkem snizujes moznost zabrzdit predkem".
Ale on to nevysvetli, pac je to hloupust. A ted nevi jak z toho ven. Tak mlzi. To brouk Pytlik delaval.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 20:40-1

Nuvolari: omyl, cituji Marexe-"
Virago: Jak to myslíš:...tlačil předek k dráze pomozí zadní brzdy."???
Pytlik te zmatl svym mlzenim.
A mlzi dal. Nikdo tady predse netvrdil, ze to Stoner delal pred zakrutou, kdyz bylo zadni kolo ve vzduchu. Ja vubec nevim, jak to delal a jestli to delal. To psal predse Virago. Ja jsem jen popisoval, jak brzdeni zadni brzdou pusobi na motorku. A Pytlikse tady snazi podsouvat neco jineho.

"

Nuvolari (2329) napsal 23.10.2014 v 20:11+1

Evo: omyl, otázka zněla jestli to má takový vliv, aby to zahřívalo přední kolo. A to nemá. Zvlášť proto, že v okamžiku, kdy začneš brzdit předkem, což děláš VŽDY, je účinnost zadní brzdy minimální nebo rovnou nulová, viz. video s Pedrem.

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 19:59

Brouk Pytlik děkuje Bridgestone.
https://www.youtube.com/watch?v=lhKybNL_Fv0

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 19:51

Tady ti Kewin taky dává za pravdu. Je tam vidět, jak jezdci brzdí zadním kolem, aby zvýšli přítlak na předku a zahřáli tím přední pneu. I Rossi ti dává za pravdu, když má nohu mimo brzdu... jeho Yamaha se otáčí kolem zadní osy motocyklu asi nejvíc.
https://www.youtube.com/watch?v=huGexZrovco

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 19:38

Evo otáčející vesmírem kolem zadní osy motocyklu 19:06:
Marex-Brouk Pytlík je vedle tebe naprostý génius. Jednooký mezi slepými králem. Tímhle jsi to zabil totiž úplně.
Ps: Piš raději Slovensky, tyhle tvoje "lišky" a "osi" z tebe dělají absolventa ZVŠ.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 19:10

Ale neodpovedel,Pytliku.

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 19:06

Nuvolari: otazka neznela, jak velky vlyv ma brzdeni zadni brzdou na zahrivani predni gumy. Ale jak to funguje. Funguje to tak, ze se zvysi pritlak na predni kolo zmacknutim zadni brzdy. Ja jsem napsal, ze motocykl ma v te situaci SNAHU JAKOBY se otacet dal kolem zadni osi a tim se zvysi pritlak na predek. Pro nazornnost je lepsi predstavit si ale, ze je zadni kolo uplne bloknute.Pak se motorka snazi preklopit vpred kolem stycneho bodu zadniho kola s vozovkou. Tim se zvysi tlak na predni kolo.Jestli se pletu, nebo nejsou moje vyroky dost odborne, tak at mi laskave pan fyzik Marex promine.

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 18:45

Evo otáčející Zemí kolem osy motocyklu. Odpověděl. Jsi slepý?

Evo (411) napsal 23.10.2014 v 18:44

Marexi, porad jsi neodpovedel.

Marex (2570) napsal 23.10.2014 v 18:36

Nuvolari: A jak to vidíš s otáčením motocyklu kolem jeho zadní osy?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist