Crutchlow poprvé od Austrálie 2018 testoval RC213V

Sezona 2018 se pro Cala Crutchlowa vyvíjela velmi dobře až do tréninku na Velkou cenu Austrálie. Britský závodník tehdy havaroval a pádem si způsobil několikanásobnou zlomeninu pravého kotníku. Sezona pro něho skončila a naopak začal proces léčby, jejíž úspěšnost potřeboval Crutchlow zjistit během prvního dne testování v Sepangu.

Jezdec týmu LCR Honda Cal Crutchlow začal den v sedle RC213V 2018 a až odpoledne testoval model 2019. Během dne zvládl jednapadesát kol s čtrnáctým maximem 2'00,681 sekundy. Ztráta na prvního je momentálně na hodnotě jedné sekundy, ale podle Brita by zajet rychleji neměl být problém.

„Cítím se dobře,“ prozradil v závěru prvního dne Cal Crutchlow. „Je opravdu příjemné být zpátky na motorce a pracovat zde v Malajsii s týmem LCR Honda Castrol a HRC. První kola byla dost zvláštní, protože jsem jel s vědomím, že mám 2'01, ale ve skutečnosti to bylo nějakých 2'08 nebo něco kolem!“

„Necítím se teď fantasticky, ale mám pocit, že bych mohl být konkurenceschopný, což je skvělé. Zvlášť tvrdě jsem na to dnes vůbec netlačil, jen jsem se snažil po tak dlouhé době porozumět pocitu v sedle motorky. Tým odvedl obrovský kus práce, měli se mnou strpení s ohledem na mé informace. Vypadá to, že jsem se do toho dostal celkem rychle, takže jsem si to užil. Jsem si jistý, že pokud bych potřeboval zrychlit o sekundu, dal bych to.“

„S modelem 2019 jsem jezdil až odpoledne. Každopádně v plánu bylo začít na motorce 2018, abych pracoval s něčím co už dobře znám. Co se týče nové motorky, tak tady mám pocit, že HRC odvedla velmi dobrou práci,“ komentoval první den britský závodník.

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 4 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
JardaKTM přispěl 2 Kč
masi přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist