Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No hlavně už to nikdo tady číst nebude,ale v pohodě.Celkově jsem chtěl napsat,že Cal je borec,ale to je nošení dříví do lesa.Jen mi to trochu u Pitiho nesedělo.
vážně nechápu co se pedrovi zdálo v prní zatačce v austinu jako nebezpečné, měl by si občas propláchnout brýle, aby lépe vyděl, hlavně že on 2x v austinu málem nedobrzil a našil to do marca. Prostě závidí že takové finty neumí, a že se to líbí fanoužkům, v česku jak se tak dívám moc ne, ale ve španělsku rozhodně, tam nejsou takový měkouši jak tady. Hold marcova popularita ve španělsku, na celém světě stoupá strmě nahoru a pedrova zase dolů, špatně to nese hobit
//www.youtube.com/watch?v=N23WItE-n94
pedrosa má strach, ten aby se nepřidal. Docela mě zklamal , prostě měkouš, to se jinak nedá říct
Dani Pedrosa, Repsol Honda Team
“It’s the final lap, it’s an aggressive move obviously. I guess if they hadn’t touched Marc would run out of track. So it means he was a little too late on the brakes. But you know - they touched in this certain point of the corner. It was kind of similar to turn one at the start in Austin, but I had time to see him coming. Just hope it doesn’t come again in the next ones
U mě je cal za posledních 10 let v moto gp nejlepší superbiker, který jezdí na rozdíl od vermulena a spiese vyrovnaně dobré výsledky, akorát že občas upadne. Myslým že by letos mohl vyhrát i nějaký závod, zasloužil by si sedačku v továrním týmu, ale hlavně nechod do ducati cale, já vím že se ti ta červená líbí, ale barva není všechno
PityGPX
Ke Calovi jen poznámka,ty předešlé dva roky si myslím já laik, že bez karbonových brzd neměl šanci vyhrát a odmítal si je na vlastní náklady pořídit, jako Dovi. Ten ostatně dle mého názoru byl úspěšnější proti Calovi jen díky těmto brzdám. Rozdíl je v této maličkosti značný, pardon za názor.
josef58: jinak, pise se zhola nic a ne shola nic, jsi este hloupejsi nez sem si myslel S a Z je na klavesnici uplne jinde, to asi nebude preklep co? ;D
Kubát: ano, vyhral na mokru a co? Jinak ale ten Vermeulen dal dost podii za sucha a získal i nějakou tu pole jak za mokra tak za sucha ale hlavně je potřeba si uvědomit jednu věc, soutěžil proti 18 prototypům a měl jen průměrnou suzuki, Cal ma defakto 5 - 6 nejlepší bajk protože top 4 je jasná (2x tov. yamahy a hondy) a pak už je ta jeho motorka lepší jak všechny ducati + crt a srovnatelná jako satelitní honda. Tudíž on prostě má nařadí kt. mu v klidu zajištuje top 5 - top7, zatímco vermeulen bojoval proti velké kládě () yamah, hond, a stonerovi na ducati.
Ono kdyby se to vyměnilo, a vermeulen debutoval na tech3 a měl proti sobe 11 rovnocenných soupeřů tak ty výsledky budou (věřím tomu) totožné jako u Cala.
Jenže Cal těží hlavně z toho že litry jsou druhým rokem a rozdíly nejsou tak velké mezi priv. a továrně a je malo gp soupeřů díky Spzetce, který ty ceny MGP bajků vyšplhal až tak vysoko že ostatní musejí brat za vděk crt.
To i "freitag" přes jeho gramatické chyby je proti tobě v motosportu znalec. Ty krom smejlíků a urážek nevíš shola nic , jsi prostě totálně mimo. Ale není se čemu divit.
pity: sám víš, že to chrisovo vítězství bylo za specifických podmínek, jinak celkové výsledky byly horší než jsou nyní calovy. ben byl ve svojí první sezoně taky perfektní, ale pak to s ním šlo bohužel dolů, hlavně kvůli zraněním. vítězství troye baylise bylo taky nestandartní, protože byl neskutečně v laufu po zisku titulu, ale když byl pravidelný účastním motogp, tak to bylo horší.
možná se mi to jen zdá, tím že cal jezdí krásně agresivně, ale každopdně dělá dobrý dojem
Myslím, že sedačku na tovární M1 měl dostat místo multišampióna právě Cal Toho jsem taky na rok 2011 tipoval zde na M jako prvního spolu s Colinem, kdo se může se satelitem dostat na bednu Oba dva jednoznačně
A teď můžou fans 46 psát, že se plácám po ramenou - na fórum si to dohledaj
Ale taky chápu SPZku, že pro udržení sledovanosti "koláče" (vovka kovový-ger.řed.noha) musel, jak sám říkal, za každou cenu sehnat mistrovský stroj pro 46ku, aby "nakrmil" ovce a mecenáši byli spokojeni. Jenže 46ce to nejde, což nezaslepení jasně věděli Ještě má smlouvu zřejmě na příští rok, ale to už ví i sám Carmelo, že tak dlouho se oblbovat lidi jedním idolem nedá a tak třeba nachystá pro sledovanost "variantu2" a třeba to bude 93ka a všichni budou chtít být "IN"
A pak to budu třeba já, možná i Evo , kteří se zbytkem věrných 46 budem Valemu fandit z plného srdce, to myslímdoopravdy NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY
Rychlý hlavně v testech, něco jak Kuba Smrž.
Cal je opravdu dobrej, a už teď je jasné, že z britů to dotáhl v novodobé MGP éře (od roku 02 co se tak nazývá ) nejdál.
Nicméně nesmíme zapomenout, že jiní wsbk borci dokázali vyhrát závod do dvou let. (Vermeulen, Spies) další borec pak taky vyhrál na Ducati závod MGP ještě v éře 990. Takže ono víc je vítězství než rychlé časy v testech. Tudíž jedno je jisté: během dvou let v MGP to Vermeulen, Spies dotáhli dál než během dvou let Cal Crutchlow kt. získal dvě podia, zatímco ti dva jmenovaní získaly taky podia, pole, a hlavně to vítězství.
Musíme měřit stejným metrem, tj hodnit všechny borce z WSBK co šli do MGP a jejich první dva roky.
Vermuelen debutoval v 06 a v 07 získal úspěchy. Spies debutoval v 10 a získal podia, + o rok později i vítězství.
Cal během dvou let získal zatím jen ty dvě podia a to jezdí v konkurenci kde je méně prototypů než ti dva kde jich bylo daleko více.
Ano, letos jezdí opět dobře ale podium zatím nedává. To že je v současnoti nejlepší superbiker v MOTOGP je věc jiná. Tomu neberu. Ale celkově neudělal větší diru, než jiní, (Ver, Bay, Spies) souhlasíte? :)
No hlavně už to nikdo tady číst nebude,ale v pohodě.Celkově jsem chtěl napsat,že Cal je borec,ale to je nošení dříví do lesa.Jen mi to trochu u Pitiho nesedělo.
Ladin 46: ja se nehadam, proto pisu"myslim". Doufal jsem, ze si to nekdo bude lip pamatovat a da odkaz.
Evičko, myslím, že by si YAMAHA nedovolila je jednomu prodat a druhému jen tak dát.Pokud by si je koupil,byl by proti svému tvrzení.
PityGPX: Cal jazdi tovarny motor ako Lorenzo a Rossi. Aspon pan Jarvis to tak hovoril
vážně nechápu co se pedrovi zdálo v prní zatačce v austinu jako nebezpečné, měl by si občas propláchnout brýle, aby lépe vyděl, hlavně že on 2x v austinu málem nedobrzil a našil to do marca. Prostě závidí že takové finty neumí, a že se to líbí fanoužkům, v česku jak se tak dívám moc ne, ale ve španělsku rozhodně, tam nejsou takový měkouši jak tady. Hold marcova popularita ve španělsku, na celém světě stoupá strmě nahoru a pedrova zase dolů, špatně to nese hobit
//www.youtube.com/watch?v=N23WItE-n94
pedrosa má strach, ten aby se nepřidal. Docela mě zklamal , prostě měkouš, to se jinak nedá říct
Dani Pedrosa, Repsol Honda Team
“It’s the final lap, it’s an aggressive move obviously. I guess if they hadn’t touched Marc would run out of track. So it means he was a little too late on the brakes. But you know - they touched in this certain point of the corner. It was kind of similar to turn one at the start in Austin, but I had time to see him coming. Just hope it doesn’t come again in the next ones
U mě je cal za posledních 10 let v moto gp nejlepší superbiker, který jezdí na rozdíl od vermulena a spiese vyrovnaně dobré výsledky, akorát že občas upadne. Myslým že by letos mohl vyhrát i nějaký závod, zasloužil by si sedačku v továrním týmu, ale hlavně nechod do ducati cale, já vím že se ti ta červená líbí, ale barva není všechno
Bin Ladin: Ja myslim, ze jsem nekde cetl, ze ty brzdy mel pak taky.
PityGPX
Ke Calovi jen poznámka,ty předešlé dva roky si myslím já laik, že bez karbonových brzd neměl šanci vyhrát a odmítal si je na vlastní náklady pořídit, jako Dovi. Ten ostatně dle mého názoru byl úspěšnější proti Calovi jen díky těmto brzdám. Rozdíl je v této maličkosti značný, pardon za názor.
josef58: jinak, pise se zhola nic a ne shola nic, jsi este hloupejsi nez sem si myslel S a Z je na klavesnici uplne jinde, to asi nebude preklep co? ;D
josef58: Zmuzu, ale ty si tak blbej, ze by si to stejne nepochopil, nicmene asi nechapes ani toto
Kubát: ano, vyhral na mokru a co? Jinak ale ten Vermeulen dal dost podii za sucha a získal i nějakou tu pole jak za mokra tak za sucha ale hlavně je potřeba si uvědomit jednu věc, soutěžil proti 18 prototypům a měl jen průměrnou suzuki, Cal ma defakto 5 - 6 nejlepší bajk protože top 4 je jasná (2x tov. yamahy a hondy) a pak už je ta jeho motorka lepší jak všechny ducati + crt a srovnatelná jako satelitní honda. Tudíž on prostě má nařadí kt. mu v klidu zajištuje top 5 - top7, zatímco vermeulen bojoval proti velké kládě () yamah, hond, a stonerovi na ducati.
Ono kdyby se to vyměnilo, a vermeulen debutoval na tech3 a měl proti sobe 11 rovnocenných soupeřů tak ty výsledky budou (věřím tomu) totožné jako u Cala.
Jenže Cal těží hlavně z toho že litry jsou druhým rokem a rozdíly nejsou tak velké mezi priv. a továrně a je malo gp soupeřů díky Spzetce, který ty ceny MGP bajků vyšplhal až tak vysoko že ostatní musejí brat za vděk crt.
To i "freitag" přes jeho gramatické chyby je proti tobě v motosportu znalec. Ty krom smejlíků a urážek nevíš shola nic , jsi prostě totálně mimo. Ale není se čemu divit.
pity: sám víš, že to chrisovo vítězství bylo za specifických podmínek, jinak celkové výsledky byly horší než jsou nyní calovy. ben byl ve svojí první sezoně taky perfektní, ale pak to s ním šlo bohužel dolů, hlavně kvůli zraněním. vítězství troye baylise bylo taky nestandartní, protože byl neskutečně v laufu po zisku titulu, ale když byl pravidelný účastním motogp, tak to bylo horší.
možná se mi to jen zdá, tím že cal jezdí krásně agresivně, ale každopdně dělá dobrý dojem
Zmůžeš se na víc než jednu primitivní větu? Ale rovný k rovnýmu
josef58: Bez se uz lecit
Myslím, že sedačku na tovární M1 měl dostat místo multišampióna právě Cal Toho jsem taky na rok 2011 tipoval zde na M jako prvního spolu s Colinem, kdo se může se satelitem dostat na bednu Oba dva jednoznačně
A teď můžou fans 46 psát, že se plácám po ramenou - na fórum si to dohledaj
Ale taky chápu SPZku, že pro udržení sledovanosti "koláče" (vovka kovový-ger.řed.noha) musel, jak sám říkal, za každou cenu sehnat mistrovský stroj pro 46ku, aby "nakrmil" ovce a mecenáši byli spokojeni. Jenže 46ce to nejde, což nezaslepení jasně věděli Ještě má smlouvu zřejmě na příští rok, ale to už ví i sám Carmelo, že tak dlouho se oblbovat lidi jedním idolem nedá a tak třeba nachystá pro sledovanost "variantu2" a třeba to bude 93ka a všichni budou chtít být "IN"
A pak to budu třeba já, možná i Evo , kteří se zbytkem věrných 46 budem Valemu fandit z plného srdce, to myslímdoopravdy NIKDY NEŘÍKEJ NIKDY
Rychlý hlavně v testech, něco jak Kuba Smrž.
Cal je opravdu dobrej, a už teď je jasné, že z britů to dotáhl v novodobé MGP éře (od roku 02 co se tak nazývá ) nejdál.
Nicméně nesmíme zapomenout, že jiní wsbk borci dokázali vyhrát závod do dvou let. (Vermeulen, Spies) další borec pak taky vyhrál na Ducati závod MGP ještě v éře 990. Takže ono víc je vítězství než rychlé časy v testech. Tudíž jedno je jisté: během dvou let v MGP to Vermeulen, Spies dotáhli dál než během dvou let Cal Crutchlow kt. získal dvě podia, zatímco ti dva jmenovaní získaly taky podia, pole, a hlavně to vítězství.
Musíme měřit stejným metrem, tj hodnit všechny borce z WSBK co šli do MGP a jejich první dva roky.
Vermuelen debutoval v 06 a v 07 získal úspěchy. Spies debutoval v 10 a získal podia, + o rok později i vítězství.
Cal během dvou let získal zatím jen ty dvě podia a to jezdí v konkurenci kde je méně prototypů než ti dva kde jich bylo daleko více.
Ano, letos jezdí opět dobře ale podium zatím nedává. To že je v současnoti nejlepší superbiker v MOTOGP je věc jiná. Tomu neberu. Ale celkově neudělal větší diru, než jiní, (Ver, Bay, Spies) souhlasíte? :)
Kubát - souhlas
Benovi to nevyšlo
cal je opravdu dobrej po dlouhé době nškdo z sbk, kdo se dostal na špičku v motogp
Je to řízek
a pak že od Yamahy žádný nový věci nedostává nicméně se s tím nemaže a to je dobře
"o pouhých 0.092 sec. za Marcem Marqiezem." ? Opet to po sobe nikdo necte