Byla to moje chyba, konstatoval Rossi

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JEFFzx13 (489) napsal 01.11.2013 v 12:35-2+1

..a myslim ze bych mohl byt ctvrty??!!tak to mluvi za vse

Evo (411) napsal 01.11.2013 v 08:14-3

SPV: z toho si nic nedelej. Nechau to ani ja a myslim, ze i spousta dalsich lidi, kteri se docetli az sem.

Marex (2570) napsal 31.10.2013 v 14:30-1+3

SPV: Holt jsi nechápavý.

SPV (816) napsal 31.10.2013 v 13:00-3

Marex: Promiň, ale nechápu, jakou souvislost má tvůj příklad se Stonerem s mým komentářem 12:47. Ten byl přece o něčem jiném.

Marex (2570) napsal 31.10.2013 v 11:52-1+3

Pacient: O Ducati žádná.
SPV: Dojel celkově kolikátý? Obhájil? Nic zkoušet nemusím a příklad to byl pro všechny nehnědé pochopitelný.

cameron (627) napsal 30.10.2013 v 21:20-5+1

Max ve svém věku v MotoGP? IMHO naprosto bez šance na dobré umístění, i kdyby dostal do ruk třeba tovární Yamahu. ALe když by ho Jorge šetřil ( je to přece jen jeho vzor ), tak by v závodě dostával jen kolem minuty.

AKRO (-498) napsal 30.10.2013 v 20:49

PacienT -

SPV (816) napsal 30.10.2013 v 14:19-4

Marex 13:37: a hned v následující... vyhrál 5x.
To asi nebyl nejlepší příklad, ne ? Zkus to ještě jinak.

PacienT.cz (687) napsal 30.10.2013 v 14:15

No třeba takový mistr světa WSBK 2011 Carlos Checa sednul na podzim 2010 na Ducati ve dvou závodech, přitom jednou nedokončil a jednou byl patnáctý.

Marex (2570) napsal 30.10.2013 v 13:39+4

Pity: On někdo Maxovi nabídnul tovární Hondu, nebo Yamahu? Myslíš, že by takovou nabídku odmítnul?
Zvlášť kdyby jej to ještě lépe zabezpečilo na důchod.

Marex (2570) napsal 30.10.2013 v 13:37-3+3

Pity: Nebuď naivní. Max ukončil titulem ve WSBK a kdo získá titul v takové konkurenci, má na MGP.
Dostat se na tovární mašinu, mohl by pěkně prohánět Rossiho, který po anabázi v Ducati pozbyl nějaké to sebevědomí.

SPV, EVO: Souhlas. Jen si myslím, že ty řeči o jednom závodníkovi jsou malinko hnědé. Máš to těžké. Stoner jednu sezonu na Hondě vyhrál a hned v následující... a to uměl i na Ducati. Takže za předpokladu, že Honda je nyní malinko schopnější bike a Kotrbová skončí nejspíše druhý, není čtvrté místo dokladem toho, že by neuměl. Spíš to působí jako trápení s ohledem na předchozí úspěchy na stejné značce.
Nejlepší borec je ale stejně Mareček. Rychlej, bojovník, vysmátej... supr.

SPV (816) napsal 30.10.2013 v 12:47-5+2

Sice je Evo velkej Rossík, ale musím mu dát za pravdu, že tenis je úplně průzračný.
Marexi: i tenisový mistr by měl umět hrát na všem, nebo ne? Připomíná mi to jednoho závodníka, který se vymlouval, že na jedné značce neumí, ale že na druhé je výborný. A nakonec se ukázalo, že už není výborný ani na té druhé.
Pravý mistr umí hrát na všem, a hlavně musí umět hrát, a nesmí to zapomenout !

Evo (411) napsal 30.10.2013 v 11:14+3

Marex: domaci tim si sice muze zvolit povrch, ale ten je pak pro oba celky stejny a je jen na jejich umeni jak se s tim vyporadaji. Nehlede na to, ze v dnesnim tenisu uz prakticky umi vsichni na vsem, vyjma Nadala na antuce, tam kraluje.Kdezto v pripade Crt vs. tovarna je to rozhodnuto predem. Nelze to srovnavat.

PityGPX (949) napsal 30.10.2013 v 11:04-6+1

Marex: to s tím Maxem nemůžeš myslet vážně. Kdyby si on sám toto myslel tak by do toho šel.

SPV (816) napsal 30.10.2013 v 10:53-1+1

Chlapi, a co takový skok do výšky ? To už je opravdu jen o tom člověku. Tam už žádnou techniku nemá, pokud nepočítám suprdupr odrazovou podrážku botiček .

PacienT.cz (687) napsal 30.10.2013 v 10:51+3

@AKRO: Ty bejku ty by jsi mohl pomalu ty svoje příspěvky řešit stylem Ctrl+C / Ctrl+V, nebo si na ně udělat nějaké makro na klávesnici ...

Marex (2570) napsal 30.10.2013 v 09:32-3+3

OD motorek k tenisu. :D Když si domácí tým může upravit povrch podle svých potřeb, také to není zcela zanedbatelné. Někdo rád rychlý povrch, jiný pomalejší. Každopádně tam technika hraje mnohem mnohem mnohem menší roli než v motosportu. Stačí se podívat na F1, kdy jeden jezdec jede na titul a druhý- ze stejného týmu má potíže dojet závod,aniž by mu dělali generálku.
Co se týče věku jezdců, tak je zřejmé, že do seriálu nastupují čím dál tím mladší kluci. To také hraje roli.
Třeba by nás překvapil Biaggi i ve svém věku, přestoupit do MGP na kvalitní technice. Podle mne by bednu občas dal.

Evo (411) napsal 29.10.2013 v 22:42

Pacient: s tema raketama v minulosti mas pravdu. Ale na svetove urovni to snad bylo jedno. Kazdy hrac predse mohl hrat cim chtel. Ja jsem taky chvili hral drevem , pak hlinikem i prvnim grafitem a samozrejme oproti dnesku je to nebe a dudy. I s druhou casti souhlasim a taky jsem to tu uz psal. Ze je vsechno a nejen v motosportu , vymakane do mrte. Casy, kdy jeden clovek mohl reprezentovat ve fotbale i hokeji a jeste nevim v cem soucasne, jsou pryc. I takova vec, ze Max zacinal tusim v 17 letech a dotahl to tak daleko je dnes uz nemozna.

AKRO (-498) napsal 29.10.2013 v 22:21-1+1

PacienT - No, Rossi sice tenkrát vyhrával, ale mohly za to hlavně ty jeho "vypečené" gumy! V té době měl taky dost svižné zápěstí, až o půl vteřiny na kolo rychlejší, než jiní jezdci jak tvrdil sám Rossi a ve volných chvílích se podílel i na konstrukci jednotlivých dílů motocyklu a jeho seřizováním, jak zase tvrdil Burgess.

PacienT.cz (687) napsal 29.10.2013 v 19:35+1

@EVO: V tom tenise to ale také trochu o té "technice" je. Já jsem to v letech kdy byl na vrcholu Lendl a spol hrál za klub a tak vím, jaký nebetyčný rozdíl byl například v raketách, tedy v porovnání s dneškem. Změnil se ale taky ten celkový přístup. Jak Vale říkával, dřív se v paddocku večer hrál fotbálek a občas se taky uměli pěkně ožrat, dnes je to samá životospráva, kondiční a psychololická příprava atd. Prostě úroveň jde nahoru a začínají rozhodovat čím dál tím víc maličkosti.
Ale taky ty gumy, že ano, to změnilo MotoGP opravdu zásadně...

Superbiker (245) napsal 29.10.2013 v 18:33-2+2

Když Biaggi zvoral sezónu 2005 (5. místo bez vítězství v sedle Repsolu, poprvé v kariéře poražen týmovým kolegou), bylo mu přesně tolik, co Rossimu. Gibernau taky "padl" v roce 2005 - byl asi o rok a půl mladší než je dnes Rossi.

Neříkám, že důvodem výkonnostního poklesu Rossiho, Biaggiho a Gibernaua byl (je) jen věk, ale že hrál svou velmi významnou roli, je zřejmé. Pokud jde o Capirossiho, to je jezdec, který proces výkonnostního poklesu nechal dojít do nedůstojné hloubky.

Abych to uzavřel: souhlasím s Rossiho fanoušky, že čas nezastavíš a že současná Rossiho umístění nejsou nějak zahanbující. Rossi je opravdu znevýhodněn věkem. Zároveň je ale hloupé popírat, že předtím bojoval o tituly s jezdci, kteří byli v podobné nevýhodě, jako je dnes on sám.

PityGPX (949) napsal 29.10.2013 v 18:27-1+2

Já si nemyslím že by ty neúspěšné sezony Gib a Biaggiho byly dány věkem, odpadli sami od sebe, protože prostě jezdili hůř. Ten Gibarnau dost chyboval, technika se mu sypala, Biaggi zas na repsolce byl celkem slabý, nedokázal na ni jezdi jak na Camelce, takže to že v roce 05 oba byli horší neni vekem ale sami sebou a u toho gib asi i tou technikou, že měl smůlu. Max zase taky měl problémy s nastavením v některých závodech. Vždyt melandri se setem co jezdil tak byl vicemistr.

Věkem odpadl např. Capirossi, to je příklad jasný za všechny že byl v 03 dobrej a o deset let později byl marnej.

Superbiker (245) napsal 29.10.2013 v 18:01-1+2

PacienT.cz: Ano, stejně jako byli Biaggi s Gibernauem zpočátku schopni Rossimu konkurovat (Biaggi: 2000, 2001; Gibernau 2003, 2004) a pak vzhledem ke svému věku odpadli, tak toho byl vůči "Lorenzovi a spol." schopný také Rossi(do roku 2010) a později vzhledem ke svému věku taky odpadnul. Nyní vidíme, že jsou schoppní konkurovat Marquezovi Lorenzo i Pedrosa, nicméně je jen otázka času (několika sezón), kdy budou ve srovnání s Marquezem nekonkurencechopní (z mého pohledu bohužel, v motoGP fandím Lorenzovi). Tak to prostě chodí.

Neříkám, že věk či příslušnost k určité generaci je jediným faktorem konkurencechopnosti jezdce, ale je minimálně jedním z nejdůležitějších. A je třeba k němu přihlédnout, ať už se bavíme o Rossiho předchozích úspěších a současných (relativních) neúspěších.

Evo (411) napsal 29.10.2013 v 17:59+2

Ono se to uplne objektivne ani zhodnotit neda, ponevac velkou roli zde sehrava technika. Neni to pruzracne, jako treba tenis, muj oblibeny priklad . Tam kazdy vidi, kdo co umi, technika zadnou vyhodu neskyta a micek a pocasi je pro oba stejne.

PityGPX (949) napsal 29.10.2013 v 17:18

50

PacienT.cz (687) napsal 29.10.2013 v 13:55-1+8

Hmm, MotoGP jezdí Lorenzo od roku 2008, Pedrosa a Stoner od roku 2006. Vale dal v letech 2008 a 2009 svůj šestý a sedmý titul v MotoGP, takže by asi bylo korektnější uvést, že se ty generace prolínají a Vale byl svého času schopen porážet obě dvě.
Pak tam byla nejaká vážná zlomenina nohy, ale i bez toho - že si ze své ješitnosti nedokázal připustit pozitiva strategie Yamahy s angažmá Lorenza a musel si tak naordinovat životní lekci v podobě Ducati, to je další věc, stejně jako fakt, že do toho Marquez vletěl výjimečným způsobem.
Tedy pokud je fakt zájem se o tom bavit řekněme "racionálně", ale to se obávám, že moc není

Marex (2570) napsal 29.10.2013 v 11:19+1

Superbiker. Jezdec vždy jede jen natolik, kolik mu dovolí soupeři. Je ovšem krátkozraké tvrdit, že Rossiho generace byla slabá. Stejně tak by jsi mohl tvrdit, že byla slabá Lorenzova, Pedrosova, Stonerova... protože tyhle všechny Rossi před odchodem k Duc porážel (jsou to ca 3 roky, nikoliv generace). Nyní se karta obrátila. Jednou se prostě daří, podruhé méně. Stoner třeba neobhájil. Lorenzo zatím také ne.
Mareček má ovšem našlápnuto překonat předchozí borce do jednoho.

Superbiker (245) napsal 29.10.2013 v 10:34-1+2

Carom o Rossim: "Dále si myslím, že s Lorenzem aj. by měl daleko více práce v dobách své největší slávy, pokud by byli jeho vrstevníci, než s Biaggim a spol."

To je podle mne naprosté nepochopení historie. Biaggi a spol. (tedy Gibernau, Capirossi, Barros, Roberts, Criville a další) byli od Rossiho vzdálení ve věkovém rozpětí 6 - 10 let, tedy asi jako je Rossi věkově vzdálen od Lorenza a spol. (Dani Pedrosa, Casey Stoner).

Rossi s takovou (relativní )lehkostí své soupeře porážel, protože byli ze starší generace, stejně jako jej s lehkostí nyní poráží mladší Lorenzo a spol. nyní.

Tedy: za Rossiho dominancí na začátku tisíciletí nestojí slabost "generace Biaggiho a spol.", ale slabost samotné Rossiho generace, která kromě samotného Rossiho nevyprodukovala dostatečně konkurencechopného jezdce.

Naopak "Lorenzova generace" vyprodukovala hned 3 mimořádně schopné jezdce - kromě Lorenza ještě Stonera a Pedrosu (stejně tak "Biaggiho generace" jich vyprodukovala mnohem více než jen Biaggiho).

A do toho všeho přichází o generaci mladší jezdec než jsou "Lorenzo a spol": Marc Marquéz...

AKRO (-498) napsal 28.10.2013 v 22:44-5+5

Vale je vděčné téma a co teprve, když se mu nedaří! Jediná klika je to, že má podle svých slov zápěstí o půl vteřiny na kolo rychlejší, než mají ostatní jezdci! Kdyby tomu tak nebylo, kolikátý by asi jezdil?

dejf. (1341) napsal 28.10.2013 v 22:39+2

vy ste fakt idioti...Souhlas s Fidoušem, taky mi to mozek nebere. Ikdyz vlastne jo, tady je to furt dokola, uz sem si zvyk.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist