BMW bodovala v královské kubatuře po 41 rocích
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek, archiv autora | Foto: NGM Forward Racing | Zveřejněno: 19.4.2012 | Zobrazeno: 3 878x
Text: Jiří Mikšík | Zdroj: SpeedWeek, archiv autora | Foto: NGM Forward Racing | Zveřejněno: 19.4.2012 | Zobrazeno: 3 878x
autor překladu tohoto článku se pravděpodobně nikdy nenaučí českou gramatiku
jj tak sry
JV - Já jsem to pochopil, to jen tak pro pořádek!
To AKRO: God se jen překlepl, mělo tam být 18,41. Jen můj názor !
God - ? 19.4. 20:17 ?
AKRO:19.04.12 v 20:17-Tak to toho máte docela dost splečnýho
Je to nesmysl. Když dojížděla na body Bimota měli je taky teda počítat výrobci motoru
Zkátka autor článku nás drobet krmí Asi jsme stádo ovcí
třeba jaký bude o víkendu počasí?
dejv: a co chceš řešit?
je mi vás líto, když řešíte jen jestli to je suter nebo BMW :))
karbec: a v moto 2 se ty motorky jmenujou jak? honda, honda,honda,honda,honda,honda,honda,honda,honda,honda,honda,honda?
No to CRT-SPZ může mít BMW už za týden!
Colin je zase jeden z těch co neumí včas skončit!
Tady píšou, že BMW asi dělá na motorce pro MotoGP
BMW: die Durststrecke ist vorbeiVon Günther Wiesinger 19.04.12-16:23
Wie Colin Edwards es schaffte, auf der Suter-BMW in Katar bester Claiming-Rule-Fahrer zu werden. Und was das CRT-Projekt mit dem offiziellen BMW-Werkseinstieg zu tun hat.
Eine lange Durststrecke ging am Ostersonntag in Katar mit dem MotoGP-Rennen zu Ende: nach 2131 Wochen holte mit Colin Edwards auf der Claiming-Rule-Suter-BMW erstmals wieder ein Fahrer mit einem BMW-Triebwerk in der Königsklasse WM-Punkte. Der Vorgänger des Amerikaners aus dem Team NGM Mobile Forward hiess Hans-Otto Butenuth, der 1971 bei der TT auf der Insel Man eine private 500-ccm-BMW-RS-Boxermaschine steuerte. Auch heute in der MotoGP handelt es sich nicht um einen offiziellen Werkseinsatz von BMW. Wie lange das so bleiben wird, ist schwer abzuschätzen.
Wir gehen davon aus, dass in München momentan ein 1000-ccm-Prototyp mit Reihenvierzylinder entwickelt wird. Erste Probefahrten könnten noch im Herbst 2012 stattfinden, erste Wildcard-Einsätze womöglich schon 2013, der offizielle Einstieg im Jahr 2014.
Dass der Motor aus dem Hause BMW Potenzial hat, bewies bereits die frühe Phase dieser Saison. Bei den Testfahrten hinkte Colin Edwards teilweise noch um sechs Sekunden hinterher und sah sich mit einem Rückstand auf die ART-Aprilia-einsetzenden Claiming-Rule-Teams konfrontiert.
Doch in Katar reihte sich Edwards direkt hinter Yamaha-Werkspilot Ben Spies auf Rang 12 ein, vor allen anderen CRT-Fahrern. «Ich war vor dem Rennen besorgt, denn die Suter-BMW ist ein Biest», bekräftigte der Amerikaner. «Bis zur dritten Kurve der 13. Runde war dann alles grossartig. Dann hörte ich seltsame Geräusche. Wir hatten vorher nie Motorenprobleme, daher machte das keinen Sinn. Eine Runde später war dann alles wieder gut.»
Welche Bereiche der Entwicklung an der Suter-BMW Colin Edwards besonders gefallen, welchen Defekt der Amerikaner auf der Runde 13 vermutete, ein Rückblick auf BMW-Auftritte in früheren Jahrzehnten und welcher Techniker im Hinblick auf einen Werkseinstieg bei BMW die Arbeit aufgenommen hat, lesen Sie in der aktuellen Ausgabe von SPEEDWEEK: jetzt für 2,20 Euro / 3,80 Franken im Zeitschriftenhandel!
Colin je proste borec. I kdyz moc nema sanci porazet ty nejlepsi, pro me je nejlepsi .
omg - Asi sotva, takový salát snad ještě Vale není!
oh shit, to ti asi upadla lambda sonda, to prej normalne s1000rr delaj
Luxusní článek. Navíc jsem se i dost nasmál. Sníh v Losailu a hlášky Colina...
Královská třída o 3 továrnách..Chudoba
To přece není klasická továrna..tak je to blbost ne?
AKRO tak co bude Colin porážet Rossiho Kde jsi? ...dlouho jsi si neodplivl
Klobouček, jel fantasticky... pokud vyhrajou WSBK tak se máme v dalším roce na co těšit v moto gp
Karbec: VW
Mám rád Colina, jasně, stručně, věcně a bez servítků.
Podle vaší logiky, když jsou to body pro Suter, jak se jmenuje ta motorka co na ní jezdí Hayden a Rossi?
článek se samozřejmě dá pochopit, jelikož je převzatý ze speedweeku, ale němci se jen chlubí "cizím" peřím
to je pěkná hovadina
Motorka se nejmenuje BMW, tak jaký mezník v historii? Snad Suter, ne? BMW se takové komedie jako je MotoGP ofiko neúčastní a to jevidět i v článku, kde si autor protiřečí
jj taky si říkám, že je to snad vítězství Sutteru??
já myslel, že jsou to body pro suttera. bmw je jenom komponenta. to je jako by jsme počítali vítězství magneti marelli, nebo bosche nebo kohokoliv jiného.
také byl záměr, aby se továrny nemohli schovávat pod názvem crt a užívat výhod (jak už se to povedlo aprilii a podle tohoto článku i bmw)