Bitva o čtvrté místo gradovala v posledním kole

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Evo (411) napsal 23.08.2013 v 08:42

Bohdys: a taky jsem v zivote nic nedokazal .
"musel(musis)" Proc jsi pouzil oba vyrazy?

Bohdys (55) napsal 22.08.2013 v 18:47+1

Evo tys musel (musíš) být hodně nanávistnej parchant, co kope do lidi, kteří se nemůžou bránit.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 22:42-2+1

No vidis, tak predse nejsem tak spatny a delam tobe(dobra , tak Tobe) a Valemu velikou sluzbu, vetsi nez kterykoli z Tvych pesaku. Jsem rad, ze to beres takhle sportovne a ne jako kdyz uzkostlive ctes vsechny radky, kde se co sustne proti Valemu.

PacienT.cz (687) napsal 21.08.2013 v 19:22-1

@EVO: Nevím sice jak jsi dospěl k názoru, že mě znáš, ale pokud přijmu teorii, že se "známe" odsud, tak by mě to zajímalo jen v případě, že by se jednalo o někoho normálního (ostatně u fanoušků Biaggiho, Stonera a pár dalších je to nabíledni, že ano, tam není co vysvětlovat...), ale jak "znám" Tebe, tak to fakt ani vědět nemusím, protože ty už jsi dávno překročil rubikon z nějaké věcné debaty do nenávistné demagogie.
Ale jak se říká, negativní reklama je taky reklama a tak jseš vlastně i přes ten hnůj, co na Valeho vytrvale kydáš, něčím prospěšný, protože Valemu alespoň v médiích zvyšuješ rating.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 16:55+1

Paciente, ke svemu nazoru jsem dospel za cely ten cas , co te znam. A je jedno, co na to napises. A muzu ti to zopakovat. Smir se uz konecne s tim, ze Vale neni vsemi oblibeny. Mimochodem, uz jsi zjistil, proc tomu tak je? Proc ho cast lidi nemusi? Kdysi te to velmi zajimalo.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 16:41+1

neznamy ScooterD: ja vim,ze to vsichni vite, ale ty jsi prvni , co to napsal .

PacienT.cz (687) napsal 21.08.2013 v 13:55

@Evo: 1) Stoner to na Ducati uměl nejlépe, o tom není sporu. Že to však v Ducati nedělali nejlépe a naprosto nezachytili tempo vývoje, o tom svědčí nejen sestupná tendence Stonerových výkonů, ale také jeho odchod k Hondě a v neposlední řadě výkony všech ostatních, když za měřítko nemusíme brát ani Rossiho, stačí se podívat na posledních pět sezón Haydena (mimochodem taky mistra světa...)
2) No konečně trocha upřímnosti. Nemáš Rossiho rád a já Ti to neberu. Taky Ti vůbec nevnucuju, aby jsi ho měl rád, ale já narozdíl od Tebe klidně napíšu, že Stonera nemám rád, ale že před tím co na motorce uměl a umí smekám. To ty tady pořád při každé příležitosti píšeš nějaké bludy o Rossim, i když je to třeba úplně mimo mísu, jako kdyby jsi pořád trpěl nějakými starými křivdami, takže to vypadá, že se ti svět MotoGP svrknul jen do toho, že nemáš rád Rossiho.
Takže jak říkám, mohl bych Tě na jednu stranu litovat, ale ať Ti to teda vydrží, nejméně do toho roku 2016 ..!

neznamyScooterD (1088) napsal 21.08.2013 v 13:40+1

evo> ale my to všichni víme, že na Ducati neuměl a všichni jsme toho byly svědky. Ale klidně sem můžeš hodit link na diskuzi, kde někdo tvrdí opak, že na ducati uměl. Stejně jako s tim nenáviděním ducati, jsou to jen tvoje představy... Lepší "utéct" na horší motorku, než úplně z boje

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 13:09+2

Paciente, tvuj problem je, ze nesneses ani jen pomysleni na to, ze Rossiho nekdo nema rad. Celemu svetu by jsi nejradeji vnutil svou lasku k Valemu. To ale nejde.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 12:42+2

neznamyScooter: tady nejde jen o prvni usednuti, ale i o dalsi pusobeni. Vzdyt samotny Vale byl v soku. Nebylo by lepsi rikat veci tak jake doopravdy jsou? Ze Rossi na Ducati neumel? Ze proste nemel tu dovednost co Stoner? Proc to Rossikum cini takovy problem?

1100Virago (3052) napsal 21.08.2013 v 12:30+1

PacienT.cz: Myslím, že je ale jasné, že i kdyby vyhrál výběrové řízení kdokoli, těžko by pokračoval ve výrobě pneumatik na míru Ducati.

mike99: Co podle tebe dokazuje srovnání času osmistovkové Ducati s litrovou Hondou?

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 12:13+1

mike99: zasa ti unikaju sirsie suvislosti a obsah textu. To napisal Mara 46, ja som iba reagoval na neho. Zopakuj si " rozbor textu" zo skoly.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 12:00+1

Neznamy ScobyDoo: tezko se mi to pise, ale mas pravdu. Vale slutecne utekl. Nejdriv z Yamahy a pak z Ducati. I tak je ale hrdina.

mike99 (322) napsal 21.08.2013 v 11:53-1

SPV: ale sam si vravel, ze Lorenzo nejazdil rovnaku Yamahu ako Rossi a navyse rok 2008 bola jeho prva sezona v MotoGP, pricom Stoner tam jazdil uz tretiu s tovarnou technikou, ale na to, aby vysiel z toho Stoner ako vitaz je to v poriadku? Od 2008 - 2012 ma Rossi 2 tituly, Lorenzo 2 tituly a Stoner len 1. Mas pravdu, statistika "nelze".

A po zavodnom vikende si nam nenapisal ake je porovnanie najrychlejsieho kola zavodu Stonera (2010) s Marquezovym (2013). Casey asi nebol rychlejsi s tou (ne)spatnou Ducati alebo sa mylim?
Kvalda Indi:
Stoner (2010): 1'40.664
Marquez (2013): 1'37.958
Predpokladam, ze teraz sa niekto najde, co napise, ze sa to neda porovnat, pretoze neboli rovnake podmienky na trati ci boli pouzite rozdielne pneumatiky.

Evo: "Valeho nejlepsi leta skoncili s prichodem Stonera" Hmm, a preco ma Rossi este dalsie dva tituly v case, ked MotoGP jazdil Casey?

Z pecenych gum tazil len Rossi?

neznamyScooterD (1088) napsal 21.08.2013 v 11:45-1

SPV> opravdu se divíš tomu, že jezdec, který sedne poprvý v životě na GP bajk vyžadující přízpůsobení jezdeckého stylu jede o 1s pomaleji, než jezdec, který na něm jezdí několik let. Opravdu si myslíš, že jezdec se na motorku podívá a ví jak má jet? Uff Zkoušels někdy na okruhu sednout na kámošův bajk a odjet jeden výjezd?

PacienT.cz (687) napsal 21.08.2013 v 11:35-1+1

@Virago: Jen pro pořádek, MotoGP v roce vypsalo výběrové řízení na jednotného dodavatele pneumatik a Michelin se rozhodl, že se ho nezůčastní, což prakticky udělalo Bridgestone vítězem.
@Evo: Na tom co jsem kdy napsal o Stonerovi trvám, a to počínaje tím, že se občas choval jako kkt, až po to, že jako jezdec je naprosto mimořádný talent, což o něm mimochodem řekl i Vale, ovšem to se Ti nehodí do krámu.
Jinak to co zde předvádíš je neodiskutovatelná "diagnóza". Svým způsobem by mě Tě mohlo být líto, ale na druhou stranu si říkám, ať Ti to vydrží...!

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 10:51+1

Ono se mu toho vrati jeste vic, jako bumerang. Bohuzel. Proc jsi, Vale, nebyl lepsi .

1100Virago (3052) napsal 21.08.2013 v 10:45+2

Bohdys: Ty nechápeš jednu věc: Že jednotné pneu se zaveáděly právě proto, aby se zabrzdil marketingově nezajímavý Stoner. Ezpeleta potřeboval vpředu Rossiho, Španěly nebo Američana a ne nějakého Australana. Ano, Bridge byly původně vyvíjené s Ducati a dokázaly potlačit její nectnosti. A dokud to nestačilo na titul, nikomu to nevadilo. Pak ale nastoupily "jednotné pneu", které už byly univerzálnější, nectnostem Ducati neseděly a nastal sešup v pořadí. A pak se to Rossimu po přestupu od Yamahy vrátilo jako bumerang.

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 10:08

Forza VALE! You are the hot flame in our hearts!

Bohdys (55) napsal 21.08.2013 v 09:45

SPV ty ses nedíval na časy, který jezdil Hayden? Byl pomalejší víc jak na pulce okruhů než když tam byl kameňák. Navíc já nezpochybňuji jeho kvality (uznal jsem i to, že na Dukně uměl nejlíp). Další věc je, že Dukárna totálně zaspala dobu. Nezachytila nástup japončíků.

Evo se stejnýma gumama dal proti Stonerovi 2 tituly. Takže s tím vytíráním prdele to bylo plácnutí vedle.

Stonera sem nikdy neměl rád, ale neurážel jsem ho. Přestaňte být klasičtí čecháčci a naučte se odpouštět a přát úspěch.

SPV (816) napsal 21.08.2013 v 09:28

Bohdys: už se to tu řešilo několikrát. Nevím, co je víc korektní, než když Rossi sedne na motorku po Stonerovi, se kterou v neděli dojel Stoner 2., má tedy stejnou motorku a gumy, a přesto jezdí o 1s pomaleji. Nebo co je pro tebe víc korektní?

neznamyScooterD (1088) napsal 21.08.2013 v 08:53

Evo> ty si to pamatuješ? Sakra

neznamyScooterD (1088) napsal 21.08.2013 v 08:44+1

Bohdys> lidi, kteří si myslí, že kdo uteče z boje je hrdina, že vrchol je třetí místo a že s věkem se jezdecké schopnosti zlepšují o něčem racionálním asi nepřesvědčíš

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 08:42

Rozdíl mezi fans Rossiho a Stonera je ten, že ti kteří fandili kameňákovi budou vždy jen brečet a urážet. Rossistům je nějákej Stoner p***** a nemusí komentovat a urážet ostatní. 
To tady nepamatujes Pacienta a Rossiky v case jejich nejvetsi slavy. Vulgarni nadavky na Stonera byli na dennim radu. I od Paciho. Ted se snazi uz vystupovat solidne, pac ho sleduji i v zahranici . I Vale nejak vadne a kdyz se casem ukazalo, ze neni tak dobry jak se jim zdalo, sebralo jim to vitr z plachet. Lidi se ale nemeni. Teda krome mne. Pac Valemu budu poradfandit, ac jsem byl Antirossik.

PityGPX (949) napsal 21.08.2013 v 08:34

O gumách už to říkal Horský na Primě v roce 2003 ))

Evo (411) napsal 21.08.2013 v 08:21

Bohdys: omezenim poctu gum na zavodni vikend se zamezilo cinnosti, kterou provadell Michelin. Jeste pred prvnim treninkem se oznacil stanoveny pocet gum a tim padem bylo nemozne dodat v sobotu nebo nedeli dalsi, specialne upecene podle aktualnich dat z treninku, nebo kvalifikace. Tuhle vyhodu mel ale jen Michelin pro zavody v Evrope. Vrtulnikem to stihli. Rossi pak z toho dost tezil. Jestli ses dival tehdy v televizi na prime prenosy, tak Kubicek to zminoval. Kdyz se to zakazalo, tak najednou zacal mit Michelin problemy .

Bohdys (55) napsal 20.08.2013 v 22:38

U ZADNICE

Bohdys (55) napsal 20.08.2013 v 22:37

to vyhvězdičkovaný z předchozího komentu je U P R D E L E

Bohdys (55) napsal 20.08.2013 v 22:35+1

Evo to je trend, který se rozšířil celým spektrem motorsportu.

SPV buď korektní a připomeň, že Hayden jezdil pomalejší časy než rok 2 zpátky..

Nejsem zaslepený a ani nenávistný. Na rozdíl od ultra fans obou táborů umím uznat, že Stoner byl vynikající jezdec a určitě to na Dukně uměl nejlépe. Ano taky umím uznat že Vale má nejlepší za sebou, ale pořád umí předvést parádní show.

Rozdíl mezi fans Rossiho a Stonera je ten, že ti kteří fandili kameňákovi budou vždy jen brečet a urážet. Rossistům je nějákej Stoner uprdele a nemusí komentovat a urážet ostatní.

Krabbio (1002) napsal 20.08.2013 v 18:03

Cesnek na upiry :D Mate pravdu chalani :)

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist