Bagnaia je pro, aby tovární motorky měly výhodu před soukromými. Blbost, říká Poncharal
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, GASGAS Factory Racing Tech3, Mooney VR46 Racing | Zveřejněno: 18.5.2023 | Zobrazeno: 10 011x
Text: Petr Czyž | Foto: Ducati Media, GASGAS Factory Racing Tech3, Mooney VR46 Racing | Zveřejněno: 18.5.2023 | Zobrazeno: 10 011x
Pecco! Pecco jako fandím mu, ale tentokrát to byl blábol jak hovado!! Nechceme dobu když jeli o titul dva lidi , chceme takto vyrovnané pole top jezdců. Doufám že tuto hovadinu už nevypustí z huby! Ve finále by mohl ještě říct že po dojetí cílem odeberou nezávislým týmům třeba 22 s tj cca sekundu na kolo :))))))
Myslím, že Baňajovi by nejvíc vyhovovalo, kdyby úřadující mistr startoval každý závod 50 metrů před první lajnou a satelity by odstartovaly z boxů poté, až by továrny zmizely za první zatáčkou
Hořice = narváno, koza tam běhala po trati, hořelo tam, pádů jak za Františka Josefa a tady ani řádka
2 reakce
aby sem dali článek o Hořicích to ne
Tak Bajaja zlomenina v kotníku z havárky v Le Mans...chce jet v Itálii
1 reakce
co Varel17 neodskočil si z kanárský pláže do Hořic?ukázat český holotě jak se to tam má jezdit
Jak napsal PawelZX 20.05.2023 v 20:12 :
90% zdejších neomylných diskutérů totiž *o Hořicích*
nemá páru, takže se zdržují svých "genialit" ...
3 reakce
Senna Ayrton. Náhodou já v tom úplnou hádku nevidím. Každý si obhajuje své a myslím, že i s respektem k tomu druhému Jde vidět, že to jde i bez sprostých urážek, bez kterých se někteří poslabší jedinci tohoto fora neobejdou Za mě má takhle vypadat diskuse Ahoj
6 reakcí
Jak malý smradi se tu hádáte Hele Joey Dunlop byl větší eso než celý Marquez a to jak jezdec, tak především jako člověk a to samé Stoner…
4 reakce
O Hořicích ani písmenko.
No ty krrráááooowo (nejlíp tenhle údiv vyjádřil českej dabér Howarda Wolowitze z Teorie...), tady ovšem diskuse končí...
K17 - "o MM nemám nejmenší obavy, TEN TEPRVE ZAČÍNÁ, bude jezdit ještě HOODNĚ dlouho..."
(to je podobná krávovina, jako když psal Balouch, že je v Ollinově moci ještě !!! PŘEKROČIT !!! 10 titulů...)
Tak to jo... Silně pochybuju, že se ve svej práci atd. dožiju klasickýho starobního důchodu (ještě cca 5 let...), ALE teď mám aspoň motivaci na tu asi (podle mýho...) ještě kratší dobu, co bude Ollin dojíždět = ZAZÁVODÍME, kdo dřív do důchodu nebo i...
Byl to velikán, ALE stačí mrknout, do kdy/kolika byli schopni v nej-kategorii vyhrávat podobní Hailwood, Ago, Doohan (Rossiho "extrémně dlouhý dojíždění" radši vynechám...) A to je dneska navíc jiná doba, která sice předstírá dlouhou výdrž atd. "staříků", ale doopravdy potřebuje ještě mladší...
12 reakcí
Souhlas s tím jak napsal acc46 dnes v 14:35 ,
ale svýhradou, že Dorna z GP udělala komedii
už když zavedla to udělování trest. bodů ...
Jak píše Stana.k....zrušit elektronické asistenty a Rossi by si šel na sezónu zajezdit. Všechny by spráskal rozdílem třídy a desátý by byl doma. Vrátil by se silnější, než kdykoliv předtím
9 reakcí
Zlty obhajujete neobhajitelne, akademik Bajaja je ambasadorov ufnukanec
2 reakce
Dnes jsem si všiml, že Pecco má na bedrech bilou jedničku čislo, tak to vypada fakt bizarně, když borec s jedničkou pláče, že ostatní jsou moc rychlý a agresivní. Jakoby vemola-terminator před zapasem plakal, že by měl dostat dostat 50kg soupeře, jinak to je pro něj riskantní
5 reakcí
...Je třeba zabít Sekala...
Mladej Marquez dostal penalizaci tri mista na rostu za prilis ambiciozni manevr po startu...zacina to bejt komedie :(
6 reakcí
Verím tomu, že ak by Enea nebol od začiatku sezóny zranený, tak by sme teraz mali u Ducati iného jazdca č.1. Pecco by mal držat ústa zavreté a snažiť sa menej padať. Potom by nemusel riešiť satelity a mal by na Bezza náskok 50 bodov.
Jen pro doplnění:
Všecko je dvousečné nebo jak chcete, má svůj rub i líc. Když se rozhlédnete dneska kolem pořád je tendence něco rozvíjet/vyvíjet. Doba je zrychlená a můžete vidět i hltání či listování nespočet informací (o tom, zda jsou hloupé nebo zavádějící se nechci bavit) a firmy/instituce mají tendenci dělat zajímavé zajímavějším. Co je dnes senzace bude zítra rutinou.
A proto, že se hledají neustále kličky a škvíry jak předčít druhého, je snaha udržet věci v limitu a zaujmout. Přinejmenším se věci nezjednodušují, naopak...což mi prý v civilizovaném světě 21.století připadá divné. No vlastně asi ne.
Elektropomocníky beru jako nucený vývoj. Nějaké regule by být měly. Objem, šasi, atd...ale proč se hrotí třeba vzpomeňte na spojler před zadním kolem nebo bedlivě sledující stewardi, jestli se nepřejel obrubník o cenťák (to fakt někomu pomůže o 0,2 na kolo..???) Moc se to idealizuje a prožívá na můj vkus.
A jestli chtěl FB poukázat na směr, kam se GP ubírá, má to říct jako chlap a normálně, nikoli v tajenkách: Nezlobte se, můj názor je ten bez ohledu na mé výkony, atd....
Ostatně jestli Ducati nebo jiná stáj i se satelitem používá továrnu, je to pro mne přínosný třídní boj, kdo z jejich jezdců je opravdu ten TOP pro sezonu. Tím pádem i bodový zisk jde pro konstruktéra.
Jak jsem psal, pro mne je um jezdce ten stěžejní a pro konstruktéra výhodou udělat lepší stroj.
1 reakce
Otázka co fakt řekl a co myslel a co se ztratilo v překladu a výkladu novináře... Osem pokud to je tak jak to vyznívá pak to je hodně trápné. Dost by u mne klesnul
A až zase budou někteří antirossíci psát, že o Valem už není ani zmínka...
Mrkněte se, co sami píšete...
6 reakcí
Dobře to říká Rossifand o tom "vyostření" sprintama (a já to říkám už dávno, i když se na ně taky rád dívám...) - sprinty přidaly nám radost a zábavu, jezdcům (a ne jen jim...) psychickou, fyzickou atd. zátěž, tak i to mohlo u Pecca sehrát určitou roli...
2 reakce
A já bych to vyřešil úplně jednoduše. Zákaz elektrických asistentů. A hned by to bylo víc o jezdci a byly by ty rozdíly hned. Jinak Peco se hodně tím výrokem ztrapnil.
1 reakce
Že by chtěl navázat na svého "mentora" , speciální gumy pro továrny, zákaz startu nováčku v továrním teamu, oddělit si garáže, .. ale to už tu bylo. Jde o titul a kamarádství končí... jen ať je to takhle srovnané!
1 reakce
Pecco Pecco, ty seš kokot Ještě k tomu, když většina jeho pádů není po kontaktech, ale pouze jeho chybama.
kde sou ty časy kdy chtěli Lorenzo se Stonerem na komisi zakázat předjíždení ve vinglu možná s ohledem na bezpečnost pochopitelný ale ať si zapne telku a mrkne na TT! musim souhlasit s Karlikem tentokrát, nemáš na to koule, nelez tam, my chceme souboje do posledního vinglu!
A mě je to jedno, já mu stejně nefandil
Virago to napsal asi nejlépe a jsem přesvědčený že by si to na místě Bagnai myslelo a přálo v jeho pozici více jezdců, akorát by drželi jazyk za zuby, což právě Pecco neudělal a sám sobě prokázal medvědí službu….
Jak snadne je byt nepochopen. Vyznelo to opravdu velmi nabubrele. Ve skutecnosti Pecco timto prohlasenim kritizuje ciste a pouze sve sefy, kteri by logicky meli chtit mit v tovarne nejlepsiho jezdce, nejlepsi material a nejlepsi podminky. A co dela Ducati? Dava dalsim 5- ti jezdcum stejne rychly bike. A tak Peccovi- obhajci titulu neberou body jen Hondy, Yamahy, Aprilie a KTM, ale i ostatni Ducati.
Az titul urve KTM, Aprilia, nebo Honda, budou si rvat vlasy.
10 reakcí
Ty závody jsou opravdu ostřejší vystupňovalo to i těmi sprinty. Nemyslím si ze je to tak, ze nechce soupeře, jak tu meči Kozlík. Jen poukazuje na nebezpečí a rad by ho řešil, proto na konci dodal:
nebo najít jiné řešení, abychom se určitým věcem vyhnuli,“ dodal Bagnaia.
Přece je jeho slovo víc než když na problém poukáže třeba AM73.
Až se tam některý zabije, tak tu Kozlík bude mecet kozlí moudra, co měli dávno dělat aby k tomu nedošlo.
Tak holt Pecco zveřejnil myšlenku (dřív než bude pruser) jak tomu zabránit a vy ho za to kamenujete.
6 reakcí