Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Desmo69-a co tam maj asi tak za motor? Myslíš ,že jim v Japonsku za pár mega dolaru vyvinuli fungl motor na závodění pro jejich krásný voči? Podle mne je to normální ZX10,na kterym se maká,ladí a tuní celou zimu.Jestli je to jinak,rád se poučim.
Všechno chce svůj čas i vývoj CRT. Jsou to syrové motocykly a potřebují jako celek sladit. K tomu potřebují hodně testovacích dnů. Prototypy MotoGP mají z čeho vycházet, CRT jsou tady nové. Věřím, že jsou budoucnost MotoGP.
Desmo69-proč by motory Kawasaki nemněla být dobrá volba? Nechci chytračit,ale motor ZX 10,který zřejmně používají,je s 210 kobylama s náporákem nejvýkonější litrový motor,z kterýho
jde vycházet á dál ladit,nebo se pletu? A co by jsi vybral ty?
Nebo v něčem jezdí výkonější litrová sériovka?
No, nechci malovat čerta na zeď, ale Akro měl pravdu v tom, že se budou většině pole plést do cesty až budou dostávat kolo, ne li 2, na závod.. Snad to ještě trochu poladěj a stáhnou tu propastnou ztrátu, jinak je to fakt o ničem..!
mamba54: být poslední není vždy až tak strašný, kor v tak vrcholným seriálu, kterým by MotoGP mělo být, ale s takovou ztrátou, pokud s tím nic neudělaj, tak to je propadák, to musíš uznat...!
No nevim jestli motory Kawasaki byla ta nejstastnejsi volba. Ale budis. Pokud se vezme v potaz ze tihle jezdci jsou cca +1 az 2sec, ne-li vic, tak to zas takova hruza ty motorky nejsou. Zajimavejsi bude sledovat az na tyhle stroje jednou sednou vsichni ze satelitnich tymu...
Je jsné, že v jakékoliv soutěži někdo vždy musí být poslední.Zatím jsou to oni. To však neznamená, že to tak musí zůstat už navždy. Především na nich samotných bude záležet, jak se s tím do budoucna porvou. Jakýkoliv eventuální bodový zisk by pro ně jistě znamenal obrovskou vzpruhu k další snaze.
tak ja verim,ze v sezone budou v prumeru tak 5,5 sek za prvnim coz bude spatny,ale najdou se tam jezdci s kteryma budou moc zavodit
Hlavne YONNY by mel urcite zajizdet lepsi vysledky nez IVAN
aviváž racing ostuda...
Desmo69-a co tam maj asi tak za motor? Myslíš ,že jim v Japonsku za pár mega dolaru vyvinuli fungl motor na závodění pro jejich krásný voči? Podle mne je to normální ZX10,na kterym se maká,ladí a tuní celou zimu.Jestli je to jinak,rád se poučim.
italsrot: presne tak, maji mnohem vic prostoru pro zlepseni
Všechno chce svůj čas i vývoj CRT. Jsou to syrové motocykly a potřebují jako celek sladit. K tomu potřebují hodně testovacích dnů. Prototypy MotoGP mají z čeho vycházet, CRT jsou tady nové. Věřím, že jsou budoucnost MotoGP.
alphaville, no jejich motor bude mit do seriovky asi hodne daleko. Aprilia i BMW se zatim predvedli mnohem lip. Uz jen zbyva Honda u Gresiniho...
Desmo69-proč by motory Kawasaki nemněla být dobrá volba? Nechci chytračit,ale motor ZX 10,který zřejmně používají,je s 210 kobylama s náporákem nejvýkonější litrový motor,z kterýho
jde vycházet á dál ladit,nebo se pletu? A co by jsi vybral ty?
Nebo v něčem jezdí výkonější litrová sériovka?
dante - Já je ještě neviděl ani v jednom závodě, tak těžko něco předem uznávat.
No, nechci malovat čerta na zeď, ale Akro měl pravdu v tom, že se budou většině pole plést do cesty až budou dostávat kolo, ne li 2, na závod.. Snad to ještě trochu poladěj a stáhnou tu propastnou ztrátu, jinak je to fakt o ničem..!
mamba54: být poslední není vždy až tak strašný, kor v tak vrcholným seriálu, kterým by MotoGP mělo být, ale s takovou ztrátou, pokud s tím nic neudělaj, tak to je propadák, to musíš uznat...!
No nevim jestli motory Kawasaki byla ta nejstastnejsi volba. Ale budis. Pokud se vezme v potaz ze tihle jezdci jsou cca +1 az 2sec, ne-li vic, tak to zas takova hruza ty motorky nejsou. Zajimavejsi bude sledovat az na tyhle stroje jednou sednou vsichni ze satelitnich tymu...
Je jsné, že v jakékoliv soutěži někdo vždy musí být poslední.Zatím jsou to oni. To však neznamená, že to tak musí zůstat už navždy. Především na nich samotných bude záležet, jak se s tím do budoucna porvou. Jakýkoliv eventuální bodový zisk by pro ně jistě znamenal obrovskou vzpruhu k další snaze.
jinak DIK za clanek o tomto tymu
tak ja verim,ze v sezone budou v prumeru tak 5,5 sek za prvnim coz bude spatny,ale najdou se tam jezdci s kteryma budou moc zavodit
Hlavne YONNY by mel urcite zajizdet lepsi vysledky nez IVAN