Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
desmo69
co tady plácáš o autech? Už jsem ti psal, že ty SPZ zvratky nikdy číst nebudu, ale tobě zřejmě chutnaj. Jsou totiž na úrovni svého tvůrce a tak je to ztráta času. Absolutně lautr vůbec nic nevíš ty, ale zřejmě ani tvůj "manežer" roku.
- vzpomínáš, jak jsi zarytě a zaslepeně obhajoval "reglement" o nováčkovi a tov.týmu? Co teď na to řekneš?
- když jsem ti psal, že BMW motor nelza claimovat, pže je týmu pronajmutej, tedy majetkem BMW a tým ho NESMÍ prodat. Opět jsi špatně odpověděl, že ho prodat musí, že to je jen jejich problém. Ale nelze se ti divit, když neustále louskáš ty géniusovy výplody, které mění ze dne na den
- jo a při vzniku spz-crt nebylo ani náznak toho, že by čistokrevný pototyp mohl jezdit pod "pláštikem" crt. Sám Ezpeleta říkal, že osobně na to dohlídne
Krabbio, no teoreticky to možný je, páč pokud se nepletu tak Yamaha už teď používá Magneti Marelli (né tu jednotnou) takže na system apod. by byli nějak zvyklí..kdežto Honda má svoji a ti si stěžují že by je to stálo hodně prostředků se naučit s novým softwarem atd.
Bude to ještě zajímavý no
No ja by som sa moc do tých nových nevyskúšaných motorov nehrnul, aprilia od septembra vytvára fungl nový motor s pneumatickými ventilami (inak vymyslené v aprilii tuším okolo r.2004 ked aprilia bola v moto gp)a to pridá tak 15 až 20HP navrch + nová elektronika, to spraví z aprilie celkom slušný motor tak na úrovni M1 Cala Crutchlowa. Nechajme sa prekvapkať!!!
josef58, a CRT jsou snad sériový auta? Jsou to taky prototypy akorát nezávislý na MSMA, tím pádem mají výhodu v počtu motorů na sezónu a množství litrů v nádrži. Přečti si už konečně někdy ty pravidla páč jaksi nevíš lautr vůbec absolutně nic a pak plácáš. Mínuska ale umíš dávat skvěle.
Příští rok nás v každém případě čekají velmi příjemné změny,ale myslím,že balíček od hondy bude dražší, takže yamaha bude výhodnější-ale to se uvidí-je na co se těšit.
Otazka: Myslite si ze by v roce 2014 se mohlo stat ze by tovarni honda zustala se stejnou ECU a 20L nadrzi a tovarni yamaha sla do ECU od MM s 24L palivem??
Krabbio, Asparovci stejně jako Cardion a snad i Hernandez u Birda používaji elektroniku od Aprilie.
Na příští rok je to jak říkáš. Akorát to platí jen pro členy MSMA tzn. klasický prototypy. CRT jednotnou elektroniku dostanou bezdebat. Tzn. i ty produkční Hondy a Suter/FTR/Kalex/XXX-Yamahy M1 který budou "vedeny" jako CRT.
Souhlas s Dejvidem, ja bych radši šel do balíčku od Hondy , rám bude totožný s tím co jezdí kluci ušatí ze Španělska ne??? (teda krom Bradla ten není španěl ) a hlavně říkali, že motory budou slabší o pár koní...
tak sice je Espergáro nejlepší CRT ale vzpomeňte jak mu to šlo s Duknou... musel se odporoučet zpět do moto2 ... třeba mu nemusí sednout :) a myslím že kompletní balíček od hondy bude celkově šlapat líp než dvě věci zplácané v jednu :) ale to se teprve dovíme :)
Mar_o-46: Ty hondy asi nebudou mit takovy vykon jako yamahy.. Verim ale ze kdyz maji asparovci se suterem dobre zkusenosti tak s tou yamahou to vyjde taky.
Asparovci ECU od magneti marelli maji uz tento rok?? Od roku 2014 by meli mit vsichni stejnou ECU od MM a pokud ne tak budou mit nadrz 20 L a ůokud prejdou na MM tak 24 L ??? Diky
Mar_o-46, s Bautistovou RC213V je to nejsrovnatelnější. Produkční Honda bude používat brdzy Nissin a tlumiče Showa stejně jako právě Bautista narozdíl od ostatních Hond, který mají brzdy Brembo a tlumiče Öhlins..
Navíc tam nebude ta mimozemská převodovka v hodnotě baráku Nakamota a taky to nebude mít pneumaticky ovládaný ventily ale klasiky pružinový...
No a elektronika bude logicky ta jednotná Magneti Marelli. Tovární týmy můžou myslím použít svou na úkor litrů ropy v nádrži.
Možná (spíš určitě) tam budou další rozdíly...víc se asi dozvíme v Brně kde by to měli ukázat.
Krabbio: To je fakt, otázka jak ten výkon motoru převedou do praxe, jak to bude šlapat v tom jejich rámu. Ducna - jaký má skvělý výkon, ale nedokáži ho přenést na trať.
Spíše jsem zvědav, zda někdo půjde do těch prototypů od Hondy a zda jsou ty prototypy srovnatelný s tím, co jezdí Bautista s Bradlem (ale to asi pochybuji)
Výkon se bude pohybovat na
úrovni současného motoru Cala Crutchlowa.
To jsou silna slova.Kdyz to rekli asi by to pravda mela byt.Zase zalezi jak bike na tom bude ve finalni fazi.Jak si sedne s sasim suter a elektrikou magneti marelli.Abrahamovci by taky do toho mohli jit :)
desmo69
co tady plácáš o autech? Už jsem ti psal, že ty SPZ zvratky nikdy číst nebudu, ale tobě zřejmě chutnaj. Jsou totiž na úrovni svého tvůrce a tak je to ztráta času. Absolutně lautr vůbec nic nevíš ty, ale zřejmě ani tvůj "manežer" roku.
- vzpomínáš, jak jsi zarytě a zaslepeně obhajoval "reglement" o nováčkovi a tov.týmu? Co teď na to řekneš?
- když jsem ti psal, že BMW motor nelza claimovat, pže je týmu pronajmutej, tedy majetkem BMW a tým ho NESMÍ prodat. Opět jsi špatně odpověděl, že ho prodat musí, že to je jen jejich problém. Ale nelze se ti divit, když neustále louskáš ty géniusovy výplody, které mění ze dne na den
- jo a při vzniku spz-crt nebylo ani náznak toho, že by čistokrevný pototyp mohl jezdit pod "pláštikem" crt. Sám Ezpeleta říkal, že osobně na to dohlídne
Tak tohle si myslím nedopadne nejlíp. ART je pekelně rychlá a nevěřím, že tohle bude rychlejší a spolehlivější.
gresini: a hlavně, motory Yamaha se leasujou kdežto Honda se kupuje a zůstane ti.. pokud mě paměť neklame :)
Krabbio, no teoreticky to možný je, páč pokud se nepletu tak Yamaha už teď používá Magneti Marelli (né tu jednotnou) takže na system apod. by byli nějak zvyklí..kdežto Honda má svoji a ti si stěžují že by je to stálo hodně prostředků se naučit s novým softwarem atd.
Bude to ještě zajímavý no
No ja by som sa moc do tých nových nevyskúšaných motorov nehrnul, aprilia od septembra vytvára fungl nový motor s pneumatickými ventilami (inak vymyslené v aprilii tuším okolo r.2004 ked aprilia bola v moto gp)a to pridá tak 15 až 20HP navrch + nová elektronika, to spraví z aprilie celkom slušný motor tak na úrovni M1 Cala Crutchlowa. Nechajme sa prekvapkať!!!
josef58, a CRT jsou snad sériový auta? Jsou to taky prototypy akorát nezávislý na MSMA, tím pádem mají výhodu v počtu motorů na sezónu a množství litrů v nádrži. Přečti si už konečně někdy ty pravidla páč jaksi nevíš lautr vůbec absolutně nic a pak plácáš. Mínuska ale umíš dávat skvěle.
len aby ešte neplakali za tou Aprilkou
Příští rok nás v každém případě čekají velmi příjemné změny,ale myslím,že balíček od hondy bude dražší, takže yamaha bude výhodnější-ale to se uvidí-je na co se těšit.
pokud bude kombinace suter-yamaha i na dale v kategorii crt, je to urcite nejlepsi reseni.
Mar o-46
Seš si jistý, že ty Hondy jsou prototypy, nejsou to náhodou CRT
desmo diky :)
Otazka: Myslite si ze by v roce 2014 se mohlo stat ze by tovarni honda zustala se stejnou ECU a 20L nadrzi a tovarni yamaha sla do ECU od MM s 24L palivem??
Krabbio, Asparovci stejně jako Cardion a snad i Hernandez u Birda používaji elektroniku od Aprilie.
Na příští rok je to jak říkáš. Akorát to platí jen pro členy MSMA tzn. klasický prototypy. CRT jednotnou elektroniku dostanou bezdebat. Tzn. i ty produkční Hondy a Suter/FTR/Kalex/XXX-Yamahy M1 který budou "vedeny" jako CRT.
A nebo ještě líp, nějak to dokroužit na ARTu a jít zrovna do Suzuki co ? ... a nebo Suzuki nebude poskytovat motorku soukromým teamum? nevíte?
Souhlas s Dejvidem, ja bych radši šel do balíčku od Hondy , rám bude totožný s tím co jezdí kluci ušatí ze Španělska ne??? (teda krom Bradla ten není španěl ) a hlavně říkali, že motory budou slabší o pár koní...
tak sice je Espergáro nejlepší CRT ale vzpomeňte jak mu to šlo s Duknou... musel se odporoučet zpět do moto2 ... třeba mu nemusí sednout :) a myslím že kompletní balíček od hondy bude celkově šlapat líp než dvě věci zplácané v jednu :) ale to se teprve dovíme :)
Mar_o-46: Ty hondy asi nebudou mit takovy vykon jako yamahy.. Verim ale ze kdyz maji asparovci se suterem dobre zkusenosti tak s tou yamahou to vyjde taky.
Asparovci ECU od magneti marelli maji uz tento rok?? Od roku 2014 by meli mit vsichni stejnou ECU od MM a pokud ne tak budou mit nadrz 20 L a ůokud prejdou na MM tak 24 L ??? Diky
Mar_o-46, s Bautistovou RC213V je to nejsrovnatelnější. Produkční Honda bude používat brdzy Nissin a tlumiče Showa stejně jako právě Bautista narozdíl od ostatních Hond, který mají brzdy Brembo a tlumiče Öhlins..
Navíc tam nebude ta mimozemská převodovka v hodnotě baráku Nakamota a taky to nebude mít pneumaticky ovládaný ventily ale klasiky pružinový...
No a elektronika bude logicky ta jednotná Magneti Marelli. Tovární týmy můžou myslím použít svou na úkor litrů ropy v nádrži.
Možná (spíš určitě) tam budou další rozdíly...víc se asi dozvíme v Brně kde by to měli ukázat.
Krabbio: To je fakt, otázka jak ten výkon motoru převedou do praxe, jak to bude šlapat v tom jejich rámu. Ducna - jaký má skvělý výkon, ale nedokáži ho přenést na trať.
Spíše jsem zvědav, zda někdo půjde do těch prototypů od Hondy a zda jsou ty prototypy srovnatelný s tím, co jezdí Bautista s Bradlem (ale to asi pochybuji)
Výkon se bude pohybovat na
úrovni současného motoru Cala Crutchlowa.
To jsou silna slova.Kdyz to rekli asi by to pravda mela byt.Zase zalezi jak bike na tom bude ve finalni fazi.Jak si sedne s sasim suter a elektrikou magneti marelli.Abrahamovci by taky do toho mohli jit :)