Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nechápu tu tvou otázku:) A supersport ani superstock to být nemůže, takových srand už jezdí plno v jiných šampionátech...navíc Flammini by šel zas bečet a stěžovat si k Ippolitovi jak se mu hrabe někdo v písečku...blbec
Dalib oRR, Ať si Aprilie klidně nasere Výrobců je tam až až. Že by týmy co měli smlouvu s Aprilii nesehnali náhradu je skoro nereálný No ale stejně to jsou svině, takhle "podrazit" svoje zákazníky jako Aspar atd. Na druhou stranu, jde vidět že je nezajímá nic jinýho než MOTOGP a do sbk jdou naplno teda asi jen proto, aby byli kvalitní v motogp
Akro: myslím že jich není 32 ale o trošku víc a stejně tento problém nebude mít za následek snížení motocyklů, pokud majitelé týmů maj prachy tak prostě si vezmou Moriwaki a další podvozky a jedou. Neřeším.o) Každopádně mi to přijde že sama Aprilka neví co chce, přijde do MGP v roce 2002 aby v roce 2004 odešla. Pak dá ano na moto2 aby v listopadu téhož roku z moto2 odstoupila. Tj - kocourkov.
Ale! Nějak nám to v MOTO 2 ubývá! Nejdřív jich bylo 39, pak 32 a zase další ubydou...? Zajímal by mě názor Desma69. To je velký obhájce "pokrokové třídy" MOTO 2! Možná to nakonec nebude taková tragédie. Ještě se může jet s podvozkem třeba za Supersport".
Jop, je stanovisko, pokud nepřijde De Angelis do SBK bude Kuba sám v týmu. Těžko tedy Arpilie budou nasazovat další stroje do SBK když o tu 4. aprilii není zájem. De Angelis navíc figuruje na všech možných st. listin moto2 co zveřejnily nějaké weby... Prostě, z MGP 2009 jdou 4 jezdci (Canepa, De angelis, Elias, Talma) do Moto2, a 2 jezdci (Tose, Vermeul.) do SBK, kam patří :) jednoduché.
Rado: No já nevim ono už moc dobrých volných jezdců není ,aby si je posadili na 3 a 4 továrnu. Angelis předpokládám že pude do moto2 přecejen je od tam blíž do GP. Tak další na řadě by měl být Guandalini.
Rado: Máš pochopitelně pravdu,ale je třeba rozlišovat jablka od hrušek. Slib (možná dokonce smlouva?) s tými v MOTO 2, přece nemá nic společného s regulemi v MOTO GP, či SBK. Za tohle má ode mne Aprilia
Tomash > sprosté? Já bych řekl, že i zde platí rčení o hrubé záplatě patřící na hrubý pytel... Espézetka za pochodu mění technické regule, takže když se onehdá vrátil na stůl návrh na MotoGP 1000ccm, tohle je jen a pouze reakce an tuto akci a dle mého jediná správná...
Vůči GP250 se mi to zdá být docela sprosté. Všichni s tím počítají a při závodech je vždycky málo času, zvlášť, když začnou dělat vylomeniny továrny...
...na druhou stranu taky alespoň doufám v to, že Kuba bude jezdit na konkurence schopném stroji. Držím mu palce!!!
Venda > já si zase myslím, že Aprilia chce mít v SBK další opravdu tovární stroj/tým (Alex de Angelis) a Guandalini bude stále jen satelit, i když Aprilia tvrdí, že jej budou v sezoně podporovat...
Desmo69 - No právě! Co to tedy vlastně je? Snad to aspoň přinese vyrovnané závody!
Nechápu tu tvou otázku:) A supersport ani superstock to být nemůže, takových srand už jezdí plno v jiných šampionátech...navíc Flammini by šel zas bečet a stěžovat si k Ippolitovi jak se mu hrabe někdo v písečku...blbec
Desmo69 - MOTO 2, když to je takový divný hybrid, ani Supersport ani Stock ...?
To musí být hodně čerstvá zpráva,protože mně ještě v úterý Abája říkal,že by měli mít během týdne rám doma.
No to je katastrofa teda .
Dalib oRR, Ať si Aprilie klidně nasere Výrobců je tam až až. Že by týmy co měli smlouvu s Aprilii nesehnali náhradu je skoro nereálný No ale stejně to jsou svině, takhle "podrazit" svoje zákazníky jako Aspar atd. Na druhou stranu, jde vidět že je nezajímá nic jinýho než MOTOGP a do sbk jdou naplno teda asi jen proto, aby byli kvalitní v motogp
Akro: myslím že jich není 32 ale o trošku víc a stejně tento problém nebude mít za následek snížení motocyklů, pokud majitelé týmů maj prachy tak prostě si vezmou Moriwaki a další podvozky a jedou. Neřeším.o) Každopádně mi to přijde že sama Aprilka neví co chce, přijde do MGP v roce 2002 aby v roce 2004 odešla. Pak dá ano na moto2 aby v listopadu téhož roku z moto2 odstoupila. Tj - kocourkov.
DaliboRR
Kašlat na Aprilii...výrobců šasi je dost.Moto2 GO A jestli Aprilie pojede v od roku 2012 MotoGP tak WSBK mě už nebude zajímat
Ale! Nějak nám to v MOTO 2 ubývá! Nejdřív jich bylo 39, pak 32 a zase další ubydou...? Zajímal by mě názor Desma69. To je velký obhájce "pokrokové třídy" MOTO 2! Možná to nakonec nebude taková tragédie. Ještě se může jet s podvozkem třeba za Supersport".
Tak logicky se muze aprilka na nejakej hondacup vykaslat :DPche
Pity > pokud by to bylo tak, jak říkáš, byla by to jakás takás jistota dobrého stroje pro Kubu
Jop, je stanovisko, pokud nepřijde De Angelis do SBK bude Kuba sám v týmu. Těžko tedy Arpilie budou nasazovat další stroje do SBK když o tu 4. aprilii není zájem. De Angelis navíc figuruje na všech možných st. listin moto2 co zveřejnily nějaké weby... Prostě, z MGP 2009 jdou 4 jezdci (Canepa, De angelis, Elias, Talma) do Moto2, a 2 jezdci (Tose, Vermeul.) do SBK, kam patří :) jednoduché.
Rado: No já nevim ono už moc dobrých volných jezdců není ,aby si je posadili na 3 a 4 továrnu. Angelis předpokládám že pude do moto2 přecejen je od tam blíž do GP. Tak další na řadě by měl být Guandalini.
Marex > jasně.. ale prostě tohle bylo od Dorny vhození rukavice... nemohou počítat s tím, že v dnešní době se budou angažovat všichni ve všem
Už je to tady
Rado: Máš pochopitelně pravdu,ale je třeba rozlišovat jablka od hrušek. Slib (možná dokonce smlouva?) s tými v MOTO 2, přece nemá nic společného s regulemi v MOTO GP, či SBK. Za tohle má ode mne Aprilia
Tomash > sprosté? Já bych řekl, že i zde platí rčení o hrubé záplatě patřící na hrubý pytel... Espézetka za pochodu mění technické regule, takže když se onehdá vrátil na stůl návrh na MotoGP 1000ccm, tohle je jen a pouze reakce an tuto akci a dle mého jediná správná...
Vůči GP250 se mi to zdá být docela sprosté. Všichni s tím počítají a při závodech je vždycky málo času, zvlášť, když začnou dělat vylomeniny továrny...
...na druhou stranu taky alespoň doufám v to, že Kuba bude jezdit na konkurence schopném stroji. Držím mu palce!!!
Venda > já si zase myslím, že Aprilia chce mít v SBK další opravdu tovární stroj/tým (Alex de Angelis) a Guandalini bude stále jen satelit, i když Aprilia tvrdí, že jej budou v sezoně podporovat...
No ale aspon to začíná vypadat , že Kuba by mohl dostávat opravdu to stejný co jejich tovární team.
Jsem opravdu zvědav na ¨první závod moto2 to bude maso
jen at se soustředí radši na Kubův stroj
Tomu se říká "duševní strava"... nějak se to Espézetkovi hroutí
Aléééééééééééééééééé!? To jsou věci.