Aprilia testovala v Jerezu s třemi jezdci

Italský výrobce z Noale intenzivně pracuje na přípravě prototypu RS-GP 2020 a každý testovací kilometr je pro ně velmi důležitý. V Jerezu měli celkem tři jezdce, kteří sbírali informace pro techniky v továrně, kteří je nyní vyhodnotí a budou pracovat na dalším vývoji tak, aby prototypy Aleixe Espargara a Andrea Iannoneho byly připraveny na únorový test v Sepangu.

V celkovém hodnocení byl Andrea Iannone (Aprilia Racing Team Gresini) s kolem 1'38,442 sekndy třináctý, čtrnáctý byl s kolem za 1'38,500 sekundy Aleix Espargaró (Aprilia Racing Team Gresini) a Bradley Smith (Aprilia Test Team) zajel osmnácté maximum 1'39,588 sekundy. Tovární jezdci tak na špičku ztratili 1,3 sekundy.

Poslední testy roku komentoval Aleix Espargaró slovy: „Testy v Jerezu jsou daleko důležitější než ty ve Valencii, protože je víc klasický a víc typický závodní okruh. Pracovali jsme na technickém kompletu 2019 s několika změnami v elektronice, což je oblast, kterou posilujeme. Teď je míč na straně inženýrů Aprilie, kteří pracují na vývoji modelu 2020. Nadcházející měsíce budou rozhodující v dosažení cíle mít novou motorku připravenou pro Sepang.“

„Bohužel tyto dva dny v Jerezu jsme byli trošku omezeni jednak počasím a téké tím, že jsem do Jerezu přijel s horečkou,“ prozradil Andrea Iannone. „V každém případě jsme nalezili několik zajímavých věcí, na kterých bude během zimy dobré zapracovat, abychom se v Sepangu předvedli silnější než předtím. Michelin jak se zdá také odvedl dobrou práci na pneumatikách. Teď zůstanu v kontaktu s lidmi z Noale, abych sledoval vývoj nové motorky. Pro mě bude velmi důležité udělat v další sezoně potřebný krok vpřed.“

Společně s továrními jezdci testoval také jejich zkušební jezdec Bradley Smith. „Náš program se tady nelišil s tím z Valencie,“ uvedl Brit a jezdec série FIM MotoE. „Sbírali jsme data, která umožní závodnímu oddělení zapracovat na motorce 2020. Počasí nebylo nejlepší, zejména pak druhý den, ale snažili jsme se získat tolik informací, kolik jen bylo možné a to dokonce i jízdou v mokrých podmínkách.“

Informace o redaktorovi

Petr Czyž - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 6 Kč od 3 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
TDM851 přispěl 2 Kč
JardaKTM přispěl 2 Kč
skinny přispěl 2 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist