Aprilia plánuje návrat do MotoGP v roce 2016

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
AKRO (-498) napsal 06.11.2013 v 22:12+2

Josef58 - Chtělo by to nějaký reglement, kterým by se SPZka zrušil sám! Nikdo horší už snad přijít nemůže!

josef58 (823) napsal 06.11.2013 v 21:58+3

SPZku není opravdu zač chválit a myslím, že sám neví, co vymyslí za "úžasné" reglementy, které budou platit v roce 2016

AKRO (-498) napsal 06.11.2013 v 21:24+1

SPZka má zvláštní schopnost dělat vše blbě a obráceně!

Yamasaki (394) napsal 06.11.2013 v 20:52+4

Pity: SPZ Poslal MGP do krize a teď ji z krize tahá, jen a pouze na úkor SBK, které postupně degraduje, někam na úroveň hobby cupu. Takže chvála moc není na místě...

Marex (2570) napsal 06.11.2013 v 15:23-2+6

Pity: Sice ti úplně nerozumím,ale k té krizi nemělo vůbec dojít. Pokud nestačil postupný úbytek továren- Aprilia, Suzuki, Kawasaki a nikdo nový nepřibyl, muselo to přece být jasné každému, že to není správná cesta. Neustálé změny pravidel ovšem také výrobcům neulehčují život a například nové pravidlo o 20-ti litrech pro neOpen týmy znamená dvě možnosti. Buď musí vymyslet něco převratného (i s ohledem na to, že někteří jezdci už s 21 litry občas to poslední kolo jeli s někým na tandemu, nebo pěšky), nebo (a to je pravděpodobnější), angažují ukrutně hubeného trpaslíka- pochopitelně nejlépe Španěla.

PRESLY (337) napsal 06.11.2013 v 13:49-1+1

..., snad jednou Japonské stroje vypráskaj...

AKRO (-498) napsal 06.11.2013 v 13:20+3

Ivan 2T - Zrušit SPZku by byla nejlepší věc jakou si lze v silničním sportu představit!

IvanDvoutakťák (5069) napsal 06.11.2013 v 12:14+2

Když jsem, Pity, četl Tvoje "co ještě by to chtělo...",
měl jsem strach, že uzavřeš tím, žeby "to chtělo"
zrušit Espeletu ...
Každopádně v r.2016 "už bude dobře". Kdo ví !??

majlo (368) napsal 06.11.2013 v 11:35+1

Však ony se CRTčka postupně scvrknou a možná i úplně vymizej, dvě továrny jsou za dveřmi, uvidíme jestli se ještě nějaká neukáže. Tohle byl beztak dědojc plán už od začátku.

Ještě kdyby se vhodně zasáhlo do toho pravidla o 4 bajcích...

PityGPX (949) napsal 06.11.2013 v 11:18-2+3

Tak tady musíme poděkovat panu Ezpeletovi, že už něco s MotoGP dělá a že ta budoucnost pod jeho vedením je taková, že se továrny ochotně vracejí. Musíme tedy poděkovat, že pan Ezpeleta tak jako MGP poslal do krize, tak i z krize vyndal, jinak by se Sůza a Aprilie nevratily. Než bawo radši Kawa.

Bavo se stahlo z wsbk, z f1 tak asi nemají zájem nějak sportovat, to Kawa, to je jiný kalibr!

Ještě by to chtělo aby pan Ezpeleta: neomezoval počet motorek v MGP, aby zrušil pravidlo o 4 bajcích na jednu továrnu, a aby zrušil veškerý paskvil CRT (nově nazváno Open ) a aby všehcny motocykly měly stejný objem, počet motorů atd atd tak jako tomu bylo v době 02 - xx kde začal nařizovat kolik kdo bude mít počet motorů, pneu atd. Viz Súza že měla vyhodu bo nevyhrála žádný suchý závod či Dunlop kt. zas nevyhrál žádný závod tak měl vyýhody orptoi BR a MI.

Jenže toho se asi nedočkáme.

gresini (4459) napsal 06.11.2013 v 09:32+1

Zase jedna dobrá zpráva a tak jak píše Yamasaki, chce to ještě bavora!

vale46rossi (40) napsal 06.11.2013 v 08:49+1

Orgovany :

Mann (1514) napsal 06.11.2013 v 08:20+5

No v tom případě potěš klobás Neustále měnící se pravidla hry budou "menší továrny" akorát odrazovat od vstupu do závodů. Umravnit finančně oba šampionáty je potřeba, to bezpochyby, ale raději ku prospěchu závodů samotných než DORNY.
To Orgovany-já myslím, že i ta Aprilka napravo by tě pěkně napružila

IvanDvoutakťák (5069) napsal 06.11.2013 v 08:08-1+3

Akro, já už dokonce "vím", jak dědek ty kategorie někdejšího WSBK nazve Nemůže "to" samozřejmě mít zkratku začínající na W - světová je přece
jen a jedině MotoGP !
Takže z WSBK bude nejspíš PPM3, PPM2 a PPM1 - Pohár Produkč-
ních Motocyklů(3=sériovky do 600ccm, 2=sériovky do 1000ccm
a 1=1000ccm s "Dorna-úpravami"). Hlavně se nebude smět v
neděli jezdit více PPM závodů,než v MotoGP, t.j.3 ,
aby diváci neměli víc "zábavy" při PPM než při MotoGP ...

Yamasaki (394) napsal 06.11.2013 v 04:16+3

Suzuki, Aprilka ještě by se mohlo rozhoupat to BMW a mohlo by to být zajímavé

Orgovany (796) napsal 06.11.2013 v 00:40+5

Pěkná Aprilka ta nalevo, co říkáte pánové ?

Pawka (79) napsal 06.11.2013 v 00:17-4

přibejvaj ti

Dejvid17 (1088) napsal 06.11.2013 v 00:01-4+6

zlatý moto3 a moto2, jinak by nebylo na co koukat!!!

AKRO (-498) napsal 05.11.2013 v 23:46-2+5

Pawka - naprosto mi to nevadí!

Pawka (79) napsal 05.11.2013 v 23:41-7+3

akro nerikaj ti uz,pan mínusko? ze na tebe vzdycky nekdo ceka az napises aby ti hned mohl dat minusko, to uz hranici s uchylkou.

AKRO (-498) napsal 05.11.2013 v 22:26-14+6

Co mají dělat, za dva roky dědek možná SBK zlikviduje nebo z něj udělá to, co z MOTO 2 a Moto 3...

Pawka (79) napsal 05.11.2013 v 22:21-5+2

skoda ze karel se treba nechytnul na aprilii jako alex. mohli by treba tovarnou jet. treba ho vsak vidime na honde vepredu,ale tovarni hondu nikdy mit nebude.marc zustane jeste dlouho a dalsi se jen hrnou,nevím




TOPlist