Abaja testoval ve Valencii

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZombiRider (29) napsal 15.12.2009 v 15:43

ať se jdou vysrat s moto 2

Marex (2560) napsal 13.12.2009 v 00:09

Ty bláho. Stejně nechápu, jak se mohly ty ceny takhle vyšroubovat? Okopčil bych Mito, dal na něj kvalitní tlumení a ...rozbil bych si držku v první šikaně Tak to jsem asi trošku přehnal,ale snad si rozumíme...?!

AKRO (-498) napsal 12.12.2009 v 23:18

Papula - Mě taky, ale nic se s tím nedá dělat, jen musíme doufat, že to bude aspoň vyrovnané. Mohlo by to být průběhen závodů podobné SSP nebo Stockům. A taky asi stejně rychlé nebo v případě Supersportů o něco pomalejší. Ono se 120 koníky žádné superstřely nevyrobíš! Sice to bude o něco pomalejší a dražší než dřívější dvestěpadesátky, ale co se dá dělat, vedení MOTO GP to tak vymyslelo!

papula (0) napsal 12.12.2009 v 15:19

MOTO 2 mě pěkně sere

AKRO (-498) napsal 12.12.2009 v 14:20

Jablíčko46 - Nebude to lítat! Pojede to o trochu líp, jak Stocky 600! Na lítání tam není motor! 120 koní má skoro každá sériovka! Jinak v příštím roce SBK asi taky za moc stát nebude, začínají to tam dělat podobně jako to dělá v MGP přiblblý Espeleta! Takže žádné zázraky tam nečekám!

AKRO (-498) napsal 12.12.2009 v 14:15

Desmo69 - Já si kupuju jen motorky, které se mi líbí a na kterých se mi perfektně jede. Zatím mě nic jiného, než Japonské a několik dalších značek neoslovilo. A i kdyby nebylo Ducati, Aprilie, KTM nebo BMW apod, bohatě by mě stačil výběr od Japonců! Máš naprosto pravdu, že mě jako diváka zajímá pouze průběh závodů! Atraktivita především! To ovšem nesplňují MGP, kde se skoro nic neděje. Ty tvoje konstruktérské naděje pracujících na podvozcích se zatím moc nepředvedli, což dokazuje testování v MOTO 2. Já vím, že to časem dotáhnou někde mezi rychlost Stocků a Supersportů, ale kdyby místo pitomých speciálních a superdrahých podvozků upravili Stocky a dodali k nim nějaké komponenty, byli by na tom s rychlostí stejně a došlo by k tomu rapidnímu zlevnění, kvůli kterým se ta blbá třída vlastně zaváděla. Jinak se dost divím, že někoho nenapadlo použít ještě v letošním roce loňské dvěstěpadesátky, protože s dobrým jezdcem by je titul Mistra světa nemohl minout! Ty slavné MOTO 2 by na ně zoufale neměly!

MartenK85 (1) napsal 12.12.2009 v 11:42

moto2 bude palba .Videl jsem to v brne jak tam testovali sice je to pomalejsi jak 800ccm ,ale to se časem zase vyladí ,a bude to lítat

For Akro . Ty se běž dívat na SBK ,motoGP není pro tebe kategorie

desmo69 (638) napsal 12.12.2009 v 00:46

Aha, takže ty potřebuješ, motogp, sbk, ssp, stk, idm, cec, mcr a do toho ještě moto2 aby si pan Akro ráčil vybrat motorku z krámu? V tom případě si horší jak ženská co stojí rok u jedněch botek a přemýšlí jestli je brát nebo ne. Jestli sis neráčil všimnout, tak moto2 o žádných těhle hovadinách není. Už xxxx lidí mluvilo o moto2 jako o perfketni a jedinečné šanci prosadit se na trhu mezi konstruktéry apod. Tebe jako obyčejnýho nikohonezajímajcího dívaka může jen zajímat atraktivnost závodu, nic víc, nic míň. Pokud pozjišťuješ tak zjistíš, že nemálo firem dnes pracujících na podvozcích moto2 dřív dělalo pro firmy jako ktm atd...Prostě moto2 bude pecka a nebýt Haydena tak se na to těším mnohem víc jak na motogp..a pokud se ti moto2 nelíbí tak to taktně vynechej, pak vynechej raději i motogp ať nemáš na co nadávat a pak přinejlepším se zdrž i komentářů jak vše stojí za prd

AKRO (-498) napsal 11.12.2009 v 23:27

Desmo69 - Já jsem si ty tvé ohrané Hondy, Suzuki Yamahy a Kawasaki, nebo Ducati klidně kupoval a kupuju a nepovažuji tyto značky za ohrané a naprosto mě uspokojují! Z MOTO 2 si asi nic kupovat nebudu! A navíc je ve výběru šestistovek dost a dost! Koupíš si klidně 4 kusy za l milión. MOTO 2 by si asi nekoupil nikdo! Nevím kdo by si koupil šestistovku za několik miliónů, záhadné značky a která navíc jede stejně, jako sporťák za desetinu ceny!

DanMagna (0) napsal 11.12.2009 v 14:39

Akro-to je jednoduchy koupis si Hondu

desmo69 (638) napsal 11.12.2009 v 13:35

Tak si do toho slavnýho krámu nepůjdeš koupit motorku Kalex, ale objednáš si u ní návrh na svůj výrobek nebo dostane zakázky na výrobu nějakých oněch těch hovadin na základě úspěchů v navrhování a inženýrství a následným úspěchu ve světě. Na kupování motorek podle úspěchu v závodech máš motogp/sbk. Nebo to snad potřebuješ miliardu závodů kde bude ta klasická ohraná Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Ducati, aby si pan Akro konečně mohl vybrat jakou si koupí motorku? Si děláš prdel ne?

AKRO (-498) napsal 11.12.2009 v 13:09

Desmo69 - To je demagogie, co tady tvrdíš a dobře víš, jak jsem to myslel. Do prodejny si nechodíš kupovat závodní motorku, ale značku, pro kterou jsi se rozhodl třeba na základě vynikajících výsledků této značky z MS. V MOTO 2 nemáš ani tuto možnost, když název motorky bude nějaká firmička, co pro tyto závody vyrábí podvozky!

desmo69 (638) napsal 11.12.2009 v 12:36

Akro, a zkpoušel sis koupit Apriliu RSW 250ccm? Nebo zkus požádat o Aprilii 125 nebo zavolej do Ducati že chceš GP10, všichni na tebe čekají s otevřenou náručí, jen ty hovada v moto2 ti neprodají nic, že?

AKRO (-498) napsal 11.12.2009 v 11:48

Petridas - Ano přinesl PRACHY a o to dnes jde především.

AKRO (-498) napsal 11.12.2009 v 11:47

Marex - na tvou otázku jsem odpověděl o příspěvek výše. Jen si říkám jaké budou názvy motorek, když je to podle motoru jen Honda. Asi to bude podle podvozků nebo týmů a to tedy budou názvy! Potenciální zájemci si to asi v prodejně koupit nebudou moci! Zkus si koupit motorku MORIVAKI, FCR, Kalex...!

petridas (275) napsal 11.12.2009 v 09:41

tak ja klukum preju ,ale myslim si jak uz nekdo napsal nize ,ze o abaju je zajem hlavne proto ze prinese sebou prachy!!

poolik (0) napsal 11.12.2009 v 09:20

Takhle by měli jezdci jezdit pěkně bez reklam na kombinéze i motorce, ještě chybí černé hledí a byl by jak ghostrider

Marex (2560) napsal 11.12.2009 v 09:02

Akro: Podle čeho soudíš, že Moto je je pomalejší, než série?
Ps: Ke schopnostem a možnostem (pochopitelně sis to přeložil správně ) Ale to samé má i Aspar a ten je prostě až druhý. Takže Abrc je šikula!!!

blackStig (0) napsal 11.12.2009 v 08:48

2Palec68: Ofiko jezdí PSI, na téhle má taky slidery PSI, tak to asi 4SR nebude

jarek38 (26) napsal 11.12.2009 v 07:41

no slava ,ze uz aspon jeden vyjel,radeji jim prejme at se jim dari,ikdyz 250 zavod to uz nikdy nebude,hovezi espezetka...

AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 23:27

Ty vole Desmo, nemeleš nakonec ty svoje nesmysly taky jako zaseklá deska? Víš o tom tady ze svého počítače tisíce km daleko, úplně houby! Jen to, co si přečteš tady nebo nějaké pitomé výplody Ezpeletovců! Ty speciální podvozky stály balík, tak jak to, že se nemůžou rovnat nějakým podvozkům, z krámu, které si může každý trouba koupit? Kde je to zlevnění proti dvěpade, když tyhle křápy jsou ještě dražší a poroste to? Jak to, že jim nakope prdel suverénně kdejaký Supersport, který stojí xkrát méně než tento Ezpeletovský pasvil? Jinak s tím SBK máš úplnou pravdu! Ten jejich šéf to začal dělat podobně jako Ezpeleta a začíná to tam jít taky do prdele!

desmo69 (638) napsal 10.12.2009 v 23:14

Ty vole Akro, ty si nedáš pokoj co Proc pořád dokola jak zaseknutá deska meleš, že moto2 je pomalejší jak supersport? Jak vidíš, jezdci jezdí na hrubých protypech, nemají tam ostrý motory a jezdci na tom sedí poprvé, tak se už vzpamatuj a mlč. Proti supersportu, nad kterým týmy ohýbali záda celý roky, se nemůže nějaka "beta" verze nějakýho Kalexu zatím rovnat. To že je moto2 letos o něco málo dražší než 250 je zapříčeněno nákupem nových motorek, zaplacením zápisnýho a hlavně nové inrastruktury, takže od dalšího roku to bude levnějších o několik procent. Zjišťuj si taky názory Martineze aspol. kteří to narozdíl od tebe platily tak jejich dedukce je určitě přesnější než tvůj výplod od počítače tisíce km od místa bez jedinýho kontaktu s člověkem v zákulisí. Raději se podívej na ty svoje slavný superbiky. Z 30 jezdců tam s ubohostí zůstalo 20/22, o dalších se vedou těžký spekulace ale aji kdyby, pokles o 6-8 jezdců je kua razantní. Takže si běž svoje nespokojený srdíčko vylívat o kategorii vedle, protože tam je to narozdíl od moto2 potřeba. Však se skoro každej druhej den otvírá novej projekt. Aby se náhodou nejezdilo Moto2/a a Moto2/b, už tak jich je tam kua dost...

AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 23:00

Pawka - Máš recht, jediná výhoda toho Ezpeletovského paskvilu, zvaného MOTO 2, je pravděpodobná vyrovnanost startovního pole a možná, aspoň první sezónu solidní počet jezdců na startu. Nějak mi uniká význam celé MOTO 2, na jedné straně skoro sériové motory, to by nakonec bylo v pořádku, i když se vždy tvrdilo, že MS je tována na vývoj prototypů! Na druhé straně jakési drahé speciální podvozky, které celou snahu o nějaké úspory pošlou k čertu a nakonec je nová třída dražší než původní dvěstěpade, kvůli jejichž údajné drahotě, celá tato podivná MOTO 2 vlastně vznikla. Na druhé straně jsou tyto superdrahé motorky svou rychlostí na okruhu pomalejší, než 10x lacinější lehce upravené motorky z prodejny. Co si pak mohu myslet o inteligenci lidí, co celé MOTO GP řídí! /Nebo ho posílají ke dnu!/ Nakonec už pohled na Ezpeletovu vyzáž něco napovídá!

Korbik (91) napsal 10.12.2009 v 22:35

No treba ta Moto2 prijemne prekvapi jen doufam ze to nebude dalsi preelktrizovana trida kde se motorce nedej boze zvedne predni kolo milimetr nad asfalt a chran panbuh aby nastal nakej prokluz zadniho kola na vyjezdu ze zatacky... tahle trida muze jedine prekvapit, protoze od ni vubec nic neocekavam... ale jsem zvedavej to jo

Pawka (79) napsal 10.12.2009 v 22:16

akro ma pravdu ale! jsou to motocyklove zavody, ted to budou podvozkove zavody. to je tak dobry na nejakej cup..ale me to je fuk, me z toho penize nejdou a ani je do toho necpu. ale je zas dobry, ze v tyhle novy tride kdo se prvni zorientuje tak bude mit v necem navrh. a urcite je tezky pro karla seniora sehnat to nejlepsi, penize jsou,ale do ceho je investovat.a karel junior neni prece divny ze o nej je zajem, zajet umi dobre. ted myslim ze nejvic vrasek ma lukas pesek, ale on zas umi jezdec nejlip, pral bych mu aby se prosadil a ukazal se, ale to preju vsem

AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 22:13

Desmo69 - Je mi líto,ale prototyp prostě MUSÍ jet rychleji než sériovka a jestli ne, tak ať se s těmi "prototypy" jdou zahrabat! I s tím šaškem Espeletou, Irtou a dalšími pitomci!

AKRO (-498) napsal 10.12.2009 v 22:08

Marex - Klobouk dolů před možnostmi a schopnostmi Cardionu? Neměl bys spíš napsat před penězi?

ChenziiR1 (158) napsal 10.12.2009 v 22:04

desmo69 v 21:30:vidím to podobně a navrch jeden výcuc z článku:„Dostali jsme k dispozici hrubý prototyp, ale Karel si na něho velmi rychle zvykl. Motorka je docela rychlá..."A nakonec jsme si už mohli přečíst že ta westova honda je hodně ostrá mašinka s nabroušeným motorem .

Palec11 (232) napsal 10.12.2009 v 21:53

Že má 4SR kombu ? podle těch švů atd je to 4SR

ChenziiR1 (158) napsal 10.12.2009 v 21:47

Marex: Buďme rádi ,že to u nás žije...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist